Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
749 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Logistikassistent
Vi søger en logistikassistent, der brænder for logistik og kundeopfølgning.
Som en del af vores interne salgsteam kommer du til at arbejde tæt sammen med engagerede kollegaer.
Sammen løfter vi opgaver, som spænder vidt fra kundeforespørgsler og ordrehåndtering til fakturering og ikke mindst opfølgning på leverancer fra produktionen til vores kunder.
Teamchef til Team Plan og Byg
Trives du med ledelse, og kan du både udvikle og drifte på kerneopgaven?
Du vil som teamchef få ansvaret for at lede 23 dygtige og engagerede medarbejdere. Teamet betjener Planklagenævnet og Byggeklageenheden og arbejdet består primært af klagesagsbehandling. Som teamchef skal du gå forrest og sikre et velfungerende fagligt og socialt miljø, hvor opgaven er i centrum.
Vi tilbyder et stærkt juridisk miljø med teamånd i højsædet både i teamet og i ledergruppen, hvor det altid er muligt at trække på lederkollegaers erfaringer og søge sparring.
Er du Molslinjens nye Office Assistant?
Er du en servicehaj udover det sædvanlige og sætter du en ære i at få enderne til at gå op?
Som Office Assistant hos Molslinjen får du ansvaret for at sikre, at vores hovedkontor altid fremstår indbydende og at vores gæster bliver budt velkommen med et smil. Du vil være dén nøgleperson i hverdagen som sikrer, at alt kører på skinner.
Vi tilbyder en deltidsstilling på ca. 20 timer om ugen, hvor du vil opleve en høj grad af selvstændighed og ansvar.
Head of Category Management til SENG og Sengetid.dk
Vi søger en erfaren og selvdreven Head of Category Management til at varetage ansvaret for at øge salget og profitabiliteten i SENG og Sengetid gennem effektiv håndtering og optimering af produktpotefolien.
Med stor overbevisning tager du førertrøjen i at definere og implementere kategoristrategien på tværs af de to forskellige sengekoncepter – SENG (retail/omnichannel) og Sengetid (e-commerce).
Juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer
Er du klar til at prøve kræfter med et nyt koncept, hvor du arbejder som juridisk sagsbehandler hjemmefra på udvalgte dage inden for et afgrænset tidsrum eller simpelthen bare på tidspunkter, hvor det passer dig bedst at arbejde?
Legal People er kommet godt fra start og søger derfor flere juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer, der selvstændigt kan sagsbehandle hjemmefra inden for dødsboer, konkursboer, tvangsauktioner, selskabsret, retssager, inkasso, testamenter, fremtidsfuldmagter, bolighandler, erhvervshandler, kontrakter og andre juridiske arbejdsområder.
Du er ansat som timelønnet og får løn for de timer, du arbejder. Hvor mange det skal være – det bestemmer du selv.
Ejendomsadministrator
Har du erfaring med ejendomsadministration og et godt kendskab til lejeloven? Formår du at jonglere med mange bolde og arbejde med orden og struktur? Trives du med rutiner, og kender arbejdets årsbestemte opgaver?
Du arbejder som ejendomsadministrator i dag og har god erfaring med den fulde administration af udlejningsejendomme. Du kan lide at udarbejde boliglejekontrakter, lave forbrugsregnskaber og bogføring. Har du lyst til fremvisninger og generalforsamlinger, er det et plus.
Afdelingschef Support Erhverv til Region Himmerland
Som en naturlig udvikling i styrkelsen af Erhvervsområdet i Sparekassen Danmark, søger vi nu en afdelingschef til Support Erhverv i Region Himmerland.
Er du fagligt stærk og motiveret for at omsætte din viden i løsning af opgaverne i teamet, hvor du samtidig har ledelsesansvaret for supporterne i teamet? Er du til sund fornuft, handlekraft og korte beslutningsgange?
Du vil få ansvaret for support og produktion på erhvervsområdet i Region Himmerland, hvor du, sammen med dit team, sikrer høj effektiv og kvalitet i løsningen af opgaverne.
Økonomihaj til Forsvarskommandoens Økonomidivision
Kunne du tænke dig at være med til at drive en effektiv økonomistyring i Søværnet? Så er du måske vores nye business controller i Marineelementet ved Forsvarskommandoens Økonomidivision.
Som business controller vil du komme til at arbejde med en lang række forskellige opgaver, der alle kredser om den centrale økonomistyring og –rapportering.
Vi tilbyder et udfordrende job med gode karrieremuligheder samt muligheder for faglig og personlig udvikling.
Teamorienteret juridisk profil med interesse for skatte- og forvaltningsret
Ønsker du at være på en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der i takt med din faglige udvikling også er plads til en god balance mellem arbejdsliv og privatliv? Kunne du tænke dig at understøtte en stor afdeling, bestående af mere end 400 medarbejdere med afklaring af juridiske spørgsmål, sikring af regelefterlevelse og med højnelse af kvaliteten i sagsbehandlingen?
Du vil indgå i en enhed på 22 medarbejdere, der udover juridiske opgaver, løfter opgaver med bl.a. aktindsigter, indsigelser og hvor der arbejdes med en række spændende tværgående projekter relateret til sagsbehandlingsopgaver og forvaltningsretlig compliance.
Driftsorienteret leder med personaleledelseserfaring søges til Danmarks største kasseapparat
Har du succes med at motivere medarbejdere både som gruppe og som individer? Kan du balancere effektivitet, kvalitet og høj trivsel?
Her får du mulighed for et job der giver mening, da vi gør en samfundsnyttig indsats. Du får et selvstændigt ansvar, medindflydelse og god mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, samt karrieremuligheder i en stor koncern i hele landet.
Som funktionsleder står du i spidsen for p.t. 24 dygtige medarbejdere i enheden Opkrævning - Afvikling 1. I får sammen ansvaret for at håndtere et bredt spænd af regnskabsmæssige og administrative opgaver.
Vi søger en kundeservice- og salgskonsulent
Har du en passion for kundeservice og salg? Ønsker du at bruge dine kommunikationsevner og salgskompetencer i dit daglige arbejde? Kunne du tænke dig at blive en del af et dynamisk team med høje ambitioner?
Hos os vil din dagligdag bl.a. indeholde:
- Udføre opsøgende B2B-salg til kunder samt emner i den danske industri via telefon.
- Registrere kunder og emner i vores CRM-system og sikre korrekt opfølgning.
- Besvare indkomne telefonopkald og yde en professionel og imødekommende kundeservice.
Ejendomsadministrator
Trives du med at få ansvar for egen kundeportefølje og samarbejde med gode kollegaer – Så er du måske vores nye ejendomsadministrator!
Dine opgaver vil bestå i selvstændigt at tage hånd om en spændende og udfordrende administrationsportefølje, der spænder over opgaver for ejerforeninger og bolig- og erhvervsejendomme.
Vi tilbyder en arbejdsplads med fokus på trivsel, engagement, service og kvalitet.
Tælleassistenter på deltid søges til aftenarbejde
Har du hurtige hænder, overblik og et godt humør? Vi søger Danmarks hurtigste hænder til aftenvagter som tælleassistent i vores pengehåndtering.
Det primære forretningsområde i Nokas Værdihåndtering er at levere, afhente, optælle og rapportere kontantbeholdninger for vores kunder.
Dette bliver udført i pengehåndteringen, både i arbejdet før og efter afhentning af penge hos vores kunder.
Økonomi-orienteret AC-fuldmægtig
Brænder du for økonomistyring, og har du lyst til at arbejde med både budget, regnskab og controlling indenfor et vigtigt gebyrfinansieret område? Hvis du samtidig har stærke analytiske kompetencer og blik for at se udviklingspotentialer, så har vi en spændende stilling i Fødevarestyrelsen, der måske er noget for dig.
Teamet du bliver en del af er præget af en åben tilgang til fordeling af opgaverne, med fokus på sammen at nå i mål. Det betyder, at der er stor medindflydelse på fordeling af arbejdsområder i forhold til faglige interesser og evner. Afhængig af din profil, betyder det mere konkret, at du vil skulle løse opgaver indenfor hele det økonomiske årshjul.
Erhvervstrainee til Erhverv Viborg
Vi søger en erhvervstrainee med ambitioner om at gøre karriere i rollen som erhvervsrådgiver.
Det helt centrale i stillingen er, at du har lyst til og ønske om at rådgive og sparre med vores erhvervskunder som det primære i din dagligdag.
Vi har et tilrettelagt uddannelsesforløb klar til dig med base i Aars, først et år som trainee, efterfulgt af to år som erhvervsrådgiver - hele forløbet med tilpasset uddannelse sideløbende med praktisk erfaring i afdelingen.
Bogholder/Lønbogholder
Vi søger en dygtig bogholder som også kan lave løn og administrativ arbejdede på fuldtid til varetagelse af lønbogholderiet i alle vores selskaber i koncernen (4 selskaber, ca. 250 medarbejdere).
Du får stor indflydelse og ansvar for egne opgaver i det daglige, men ligeledes også et tæt samarbejde med teamet i henholdsvis Hedensted og bogholderiet i Kolding. Vi tilbyder et job med mulighed for udvikling, ansvar og udfordringer.
Kundeservice i verdensklasse
Brug dit skarpe blik for fantastisk kundeservice, og bliv en del af et firma i verdensklasse
Hos os får du brugt alle dine talenter, når du hjælper vores kunder med at få den helt rigtige hjælp. Du er tusindmetermester i at skabe gode relationer over telefonen, og leder du samtidig efter et sted at være, hvor kundeservice også betyder forretningsforståelse, tekniske løsninger, udvikling, tal, IT-systemer eller noget helt tredje – så fortæl os, hvordan lige netop DU kan give os det, som vi ikke vidste, vi manglede.
Juridisk sagsbehandler til momsområdet
Drømmer du om at blive en del af et fagligt stærkt team med spændende momsopgaver og synes du, at det er vigtigt at give spørgerne en god oplevelse med præcise og rettidige afgørelser? Så har du nu mulighed for at være med til at behandle anmodninger om bindende svar på momsområdet for erhvervsdrivende.
Du kommer til at arbejde momsfagligt bredt med ikke-principielle bindende svar til erhvervsdrivende. Spørgsmålene handler fx om:
- Sundhedsydelser
- Undervisning
- Salg af fast ejendom
Revisorassistent til Samsø
Har du erfaring med økonomi, bogføring og regnskabsopstilling? Er du allerede bosat på Samsø eller har du en drøm om at blive øboer, så læs endelig videre..
Vi er pt. 3 erfarne medarbejdere på kontoret. Vi har hver vores kundeportefølje, men i hverdagen samarbejder vi om økonomiopgaverne for vores kunder.
Vi tilbyder dig attraktive goder i form af fleksible arbejdsvilkår, frihed under ansvar, relevant kompetenceudvikling, løn efter kvalifikationer samt et stærkt kollegialt fællesskab.
Ejendomsfunktionær / teamleder søges til ejendomme i Aarhus
Er du klar til at få det bedste frem i dine kolleger og til sammen med kollegaerne at tage medejerskab over serviceområdet? Vil du være med til at optimere vores arbejdsgange, så de følger vores ønske om at have flotte og velvedligeholdte ejendomme?
Du vil have stor indflydelse på planlægning af egen arbejdsdag, der både byder på service af vores lejere, drift og vedligeholdelse af ejendomme samt mindre reparationer.
Vi har en dynamisk tilgang til opgaveudførelsen, og vores medarbejdere har selv stor frihed under ansvar til styring og planlægning af deres opgaver. Der er en uformel og god omgangstone, hvor alle respekteres.