160 jobannoncer matcher din søgning 160 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Head of Finance & Backoffice
Er du klar til at kombinere din erfaring indenfor økonomi og ledelse med din oprigtige interesse for vedvarende energi? Vi har brug for dig, der håndterer økonomifunktionen og leder teamet, der indgår i vores backoffice.
Din lederstil er åben og inkluderende, hvor der er fokus på ledelse fremfor management. Du lægger vægt på at indgå i en teamorienteret kultur, hvor der er plads til godt humør og en uformel omgangstone samtidigt med, at alle gør deres bedste for at servicere vores kunder.
Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, fritvalgsordning, pension, sundhedsforsikring og frokostordning.
Sekretariatsmedarbejder til administrativ support og udvikling af instituttets kandidatuddannelser, Institut for Elektro- og Computerteknologi
Er du en dygtig koordinator, og motiveres du af at løse administrative opgaver af høj kvalitet? Ønsker du at være en del af et velfungerende sekretariat, som arbejder tæt sammen med instituttets ledelse og medarbejdere i et internationalt miljø?
I samarbejde med dine kolleger i Sekretariatet skal du varetage opgaver på tværs af hele instituttet. Vi er omdrejningspunktet for mange typer af henvendelser og opgaver.
Du vil blive en del af en spændende, international og dynamisk arbejdsplads i vækst. Vi har et professionelt, men uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor faglige udfordringer og et godt kollegialt sammenhold har høj prioritet.
Til vores kontor i Højslev søges en allround Kontorassistent
I administrationen har vi en travl og afvekslende hverdag. Arbejdsmiljøet er uformelt, hyggeligt og præget af frihed under ansvar. Vi er fleksible, løfter i fælles flok og vi glæder os til at finde en ny holdkammerat.
Dine arbejdsopgaver vil være meget alsidige og kan f.eks. bestå i:
- Disponering af råvarer til vores Skive-afdeling, inkl. købsordrer, opfølgning og booking af transport
- Salgsordrebehandling, herunder dialog og koordinering med produktion, kunder og transportører
Customer Success Manager med fokus på ledelse og kundeservice
Vi søger en engageret og erfaren leder til vores administrationsteam, som pt. består af 20 ansatte i både Back end og Front end administration. Rollen indebærer ledelse – herunder sikre udvikling og trivsel i teamet, afholde udviklingssamtaler, sikre at kontoret kører effektivt og opfylder mål og deadlines.
Dette kan omfatte opgaver som planlægning af arbejdsflow, ressourceallokering og opretholdelse af kundeservicestandarder mv.
Administrationsmedarbejder med overblik
Du bliver en del af et samlet administrationsteam på 12 kollegaer. Du vil bl.a. skulle aflaste vores administrationschef med kontrolopgaver og afregningslister. Du vil få en hverdag med både faste administrative opgaver og ad hoc-opgaver.
Vi tilbyder en spændende fuldtidsstilling i et fagligt udfordrende miljø med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. S
Detaljeorienteret administrationsmedarbejder
Du bliver en del af et samlet administrationsteam på 12 kollegaer. Teamet håndterer policer og faktura herunder udstedelse, reguleringer og fornyelser. Du vil få en hverdag med både faste administrative opgaver og ad hoc-opgaver.
Sammen med os får du en arbejdsplads med gode arbejdstider, en ”people first”-mentalitet, et stærkt socialt sammenhold og en lækker frokostordning.
Vi søger en akademisk medarbejder/PA/sekretær
Brückner Praksis er en psykologpraksis i hjertet af Aarhus med 7 psykologer, 3 studentermedhjælpere og dig.
Du vil indgå i teamet som tovholder på de mange sager, psykologerne er involveret i. Du vil bl.a. kommunikere dagligt med VISO (Social- og boligministeriel enhed) og varetage opgaver i sekretariatet og besvare mails og telefonopkald. Det er en fordel, hvis du har erfaring med eller mod på at blive sat ind i regnskabsstyring.
Vi kan tilbyde 5 dages arbejdsuge med mellem 20 og 30 timers arbejde – primært i timerne 09.00-14.00. Der er mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag.
Administrativ kundemodtager
Hos os får du et selvstændigt og alsidigt job, hvor alle bidrager til det gode arbejdsmiljø og med egne meninger og holdninger om nye tiltag/arbejdsgange.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Kundemodtagelse i afdelingen, på mail og telefon.
- Booking af aftaler.
- Tilsikre at afdelingens kundemodtagelse og kunderum altid fremstår pænt og imødekommende.
Vi søger intern sælger til vores salgsteam
Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer, højt humør og fart over feltet? Har du et godt salgsgen, og kan du bevare overblikket og sikre at kunderne får en god oplevelse?
Så har vi stillingen til dig.
Som intern sælger vil du i samarbejde med salgsteamet og øvrige kolleger have et ansvar for at vores kunder får den bedst mulige oplevelse af at handle med os.
Vi tilbyder:
- En central rolle hvor du i samarbejde med 25 engagerede kolleger, selv kan præge din hverdag.
- Mulighed for hjemmearbejde efter aftale.
- En løn som modsvarer dine kvalifikationer.
Kontorassistent med erfaring indenfor bogholderi og administration
Stillingen er 28 timer om ugen, og arbejdsopgaverne er indenfor 3 områder. Vi tilbyder en stilling, hvor du får stort ansvar fra starten og rig mulighed for at være med til at udvikle din stilling.
Internt vil du komme til at indgå i et dynamisk og energifyldt team med højt fagligt niveau, hvor der hersker en uformel omgangstone, og hvor der er mulighed for kollegial sparring.
Customer Succes Supporter - Software
- Kan du yde en excellent kundeservice?
- Har du fokus på en proaktiv kommunikation?
... Så er du måske vores nye kollega?
Det bliver din opgave at on-boarde mindre, nye kunder og servicere vores eksisterende kunder. De tekniske udfordringer hjælper vores tekniske support-afdeling kunderne med. Rollen er udadvendt med masser af kundekontakt – primært via telefon, mails og på teams.
Customer Supporter
Vi leder efter dig, der kan lide at være den, der koordinerer og servicerer kunden samt vores øvrige partnere.
Du bliver ansat i en attraktiv virksomhed med fagligt dygtige og hjælpsomme kollegaer, hvor du får et stort ansvar og mulighed for indflydelse i din hverdag.
Vi sætter en ære i at udvikle dine færdigheder, du får faglig sparring og løbende feedback fra din leder og dine kollegaer.
Salgs- og marketingkoordinator med grafiske evner
Vi har fortsat travlt og ønsker at udvide vores salgsstyrke med endnu en intern salgskoordinator på vores kontor i Søften, Hinnerup.
Din hverdag vil være præget af tæt samarbejde med kunder og leverandører, kollegaerne på kontoret og vores eksterne sælgere.
Primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Kundesupport og ordremodtagelse på telefon/mail, igangsætning af disse i SAP.
- Koordinering og opfølgning af ordrer mellem produktion og kunde.
- Support til eksterne sælgere.
Polish-speaking commercial asset manager
Do you have experience with project management and handling administrative tasks, maybe in the energy industry?
In the role, you will be responsible for Commercial Asset Management’s customer portfolio, primarily in Poland.
You will be backing up our originator in the Polish market, turning renewables and flexible asset owners into customers.
We offer you flexible working hours including the option to work from home up to two days per week.
Driftsmedarbejder til Coors lønafdeling
Nu har du mulighed for at få et job i en af Nordens førende Facility Management virksomheder med over 4.000 medarbejder i Danmark.
I jobbet som drift medarbejder vil opgaverne, du kommer til at løse få stor betydning - I Coor er det dig, der gør forskellen. Så hvis præcision og struktur dukker op, når du tænker på dig selv, og hvis du trives på en arbejdsplads med uformel omgangstone, og hvis du altid er klar til at hjælpe dine kollegaer - så læs mere her.
To medarbejdere til kontoret
På Kornmod Realskole søger vi to administrative medarbejdere til vores velfungerende og dygtige kontor. To af vores kontormedarbejdere har efter flere års tøven valgt at gå på pension. Vi søger derfor to nye ildsjæle, der kan fastholde kvaliteten og støtte videreudviklingen af vores økonomistyring og administration.
Skolens kontor består af tre medarbejdere, som i et tæt samarbejde, med god stemning og med gensidig sparring er skolens bankende administrative hjerte. Kontoret arbejder tæt sammen med og servicerer skolens ledelse, medarbejderne, forældrene og eleverne.
Owner Service Consultant (Danish speaking)
I denne rolle vil du støtte husejernes behov gennem hele deres rejse med NOVASOL. Du vil være virksomhedens stemme udadtil over for husejeren.
Du vil være der for at støtte, svare på spørgsmål og afhjælpe ethvert problem, som en husejer kan tænkes at få. Det er virkelig en rolle, hvor ikke to dage er ens.
Vi arbejder på tværs, så du får mulighed for at udvikle kompetencer uden for dine kernekompetencer.
Sales Backup Teamsport, Nordic Sales
Are you passionate about team sports? Do you thrive in a dynamic environment? Can you speak Swedish and excel in being structured and solution-oriented?
We're looking for a dedicated, service-minded, and detail-oriented individual to join us as a Sales Backup Teamsport for our Nordic market.
We prioritize creating a positive team dynamic, fostering an environment where we learn from each other and work together towards common goals.
Sales Backup Teamsport, Nordic Sales
Are you passionate about team sports? Do you thrive in a dynamic environment? Join our vibrant Sales Backoffice team at Hummel, where collaboration is key!
Key Responsibilities
- Backup support for field sales representatives and customers
- Daily phone and email correspondence
We prioritize personal and professional development, fostering an atmosphere that encourages growth and fosters strong relationships.
Indskriver til pladeværksted i stor bilkoncern
Til vores værksted i Herning søger vi lige nu en indskriver til at taksere glasskader, skrueskader, transportskader på nye biler, totalskader samt udregning af tilbud til kunder.
Her skal du foretage vurderingen og derefter beslutte, om bilen kan laves på værkstedet i Herning eller skal sendes til Silkeborg.
Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan udbygge vores position som en af Danmarks største og mest moderne bilkoncerner.