130 job matcher din søgning 130 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 130 resultater.
Jobindex A/S
Administrativ medarbejder til salgsordrehåndtering

Jobindex A/S søger for COTES i Aarhus

Vil du være en del af en spændende virksomhed med kurs mod den grønne omstilling? Så har vi jobbet til dig.

Hos COTES ønsker vi, at kunderne oplever en hurtig og imødekommende håndtering af deres ordrer. Derfor søger vi lige nu en ny medarbejder til at håndtere salgsordrer. Du har helst en baggrund fra en produktionsvirksomhed og har tidligere arbejdet med logistik- eller ordrehåndtering.

Din opgave vil være:

  • Salgsordremodtagelse
  • Oprettelse af tilbud og salgsordrer i Navision (om lidt Business Central)
  • Bekræftelse til kunderne
  • Fragt
  • Fakturering
  • Sikre korrekte stamdata relateret til ovennævnte
Jobindex A/S
RSA DanmarkSalgskoordinator

RSA Danmark, Tranbjerg J

Er du et ordensmenneske – og vil du være med til at gøre Danmark grønnere? Brænder du samtidig for at få de interne processer til at fungere bedst muligt & yde god kundeservice overfor samarbejdspartner?

Lige nu søger vi en salgskoordinator til MAXUS elektriske biler hos RSA Danmark i Aarhus.

Stillingen er en BackOffice-supportfunktion til at supportere internt i RSA Danmark og samtidig supportere vores forhandlere i Danmark, på Færøerne & på Grønland.

Stillingen:

  • Back-office internt for RSA Danmark
  • Vognfordeling i samarbejde med forhandler & logistik
  • Oprettelse af biler via DMR
WhiteawayGroup
Kundekonsulent til det norske marked

Whiteaway Group A/S, Risskov

Er du imødekommende, løsningsorienteret og motiveres du af at sikre glade kunder? Har du samtidig lyst til at skabe kundeoplevelser i verdensklasse for vores norske kunder? Så er du måske vores nye kundekonsulent til det norske marked.

Hos WhiteAway Group bliver du en del af vores Customer Succes Agency (CSA), hvor du som kundekonsulent skal hjælpe vores norske kunder og yde den service, der skal til for, at kunden får en god oplevelse.

Jobbet

  • Besvare kald, chats og mails fra vores norske kunder
  • Håndtering af henvendelser om transportskader og reklamationer
  • Bred kontaktflade med forskellige personer, som omfatter både kunder og producenter, hvor du skal være i stand til at finde holdbare løsninger for alle parter
Whiteaway Group A/S
ONLY
NOOS Replenishment Planner

ONLY, Brande

Er du analytisk stærk og samtidig en dygtig kommunikatør? Er du klar til at gribe en unik mulighed for at blive en del af ONLY?

Du vil blive en del af et dynamisk, ungt team med udadvendte og ambitiøse kollegaer, der har skabt en NOOS-afdeling, som har ydet en stor indsats og opnået stor vækst de senere år. Afdelingen har en inspirerende og kreativ stemning, hvor nye forretningsidéer ofte opstår – og der er ikke langt fra god idé til implementering.

Rollen som planner har været i stor udvikling, og den er kun blevet mere central for vores analytiske afsætningsmodel, og vi ser et stort potentiale for fortsat udvikling af rollen. Udover dine gode kollegaer i NOOS-afdelingen, kommer du til at arbejde tæt sammen med vores NOOS-sælgere ude i landene, og det er vigtigt, at du forstår at skabe gode relationer til dem.

Indrykket: 
 Falck Danmark A/S,
Ejendomsadministrator

Falck Danmark A/S, Aarhus

Til Falcks ejendomsafdeling søges en ejendomsadministrator til at indgå i vores team, som har ansvaret for Falcks ejendomsportefølje i Danmark.

Falck vil i de kommende år ændre sin portefølje fra ejet til lejet, og du bliver en vigtig del af denne transformation, i form af at servicere salg og indgå lejeaftaler samt administrere disse fremadrettet.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Tilse ejendommenes daglige drift
  • Udarbejdelse af eksterne og interne lejekontrakter
  • Kontakt med lejere og Falcks Driftsorganisation
Falck Danmark A/S
Indrykket: 
X-MileSalgs- og Indkøbskoordinator

X-Mile, Silkeborg

X-Mile er en velkonsolideret dansk virksomhed, der importerer nonfood varer fra Asien og sælger til større detailvirksomheder. Virksomhedens specialviden inden for handel med Asien, primært Kina, er opbygget gennem mange års indkøbs- og samarbejdserfaring inden for området.

Vi har travlt og søger derfor en ekstra person til vores interne salgs- og indkøbsafdeling. Du kommer til at indgå i et team, som i dag består af 9 medarbejdere. Du skal kunne trives i en hektisk men sjov hverdag, hvor der altid er fart over feltet.

Arbejdsopgaver er blandt andet:

  • Ordrebehandling fra modtagelse af ordre til levering
  • Daglig kontakt med leverandører og kunder
  • Opfølgning på igangværende produktioner
  • Kvalitetskontrol og godkendelse af vareprøver
  • Tekst til emballager og manualer
VKCONSULTINGIntern teknisk salgsbackup

VKCONSULTING søger for Ellegaard Components A/S i Viborg

Kan du se dig selv i en salgsorganisation, hvor du som en del af vores interne salgsteam skal servicere vore sælgere og virksomhedens kunder? Så er det dig, vi søger til denne ledige stilling!

Som salgsbackup får du en nøglerolle i virksomheden, da du bliver bindeled mellem sælgerne og virksomhedens kunder samt produktionen/indkøb.

Dine ansvarsområder består blandt andet af ordrebehandling, kunde- og leverandørkontakt.

Arbejdsopgaverne vil være følgende:

  • Intern salgsbackup for sælgere og kunder
  • Ordrebehandling
  • Tilbudsgivning (mindre ordrer)
  • Opfølgning på produktion/levering
Indrykket: 
YouSeeKunderådgiver til youSee i Århus

YouSee, Tranbjerg

Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos youSee. Du vil modtage opkald fra kunder, som du vil supportere, sælge og rådgive til, samt sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at kunden har følt sig godt behandlet.

Hos youSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel.

Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos youSee, afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg, teknisk support, regningsservice og fastholdelse.

Indrykket: 
Vestjysk LandboforeningPraktisk assistent med interesse for og kendskab til plante- og kvægproduktion

Vestjysk Landboforening, Ringkøbing

Ønsker du at blive en del af et dynamisk team med fart over feltet? Har du lyst til et job, der både foregår bag en pc og i marken? Så har vestjysk nu en ledig stilling som praktisk assistent. Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer, men tilpasses den rette kandidat.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Håndtering af prøver (vand, mælk, jord, korn, gylle og foder) – fra udtagning over indsendelse til afrapportering
  • Udarbejdelse og udsendelse af vores fagblad ”Marknyt”
  • Administrative kontoropgaver

Som medarbejder i vestjysk bliver du en del af et moderne rådgivermiljø, der går forrest i den digitale udvikling. Vores mål er altid at give den bedste rådgivning med kunden i centrum. Vi har ordnede arbejdsforhold, pensionsordning, kantineordning, fleksibel arbejdstid, en aktiv personaleforening m.m.

EQUIDAN VETLINE ApSEr du vores nye kollega i logistik- & kundeserviceteamet?

EQUIDAN VETLINE ApS, Herning

GENOPSLAG!

Vi ekspanderer og derfor søger vi endnu en dygtig logistik- og kundeservicemedarbejder. Du er glad for dyr og har måske hund, kat eller hest selv.

Er du handlingsorienteret, proaktiv, serviceminded, god til at styre et lager og leverer ypperlig kundeservice? Kan du se dig selv i en handelsvirksomhed med fart over feltet? Så er dette job lige noget for dig!

En væsentlig del af jobbet består i kontakt til kunder og samarbejdspartnere. Denne funktion er et vigtigt bindeled imellem kunder, salgskonsulenter, logistik, lager, indkøb osv.

  • Ordremodtagelse, indtastning af ordrer og ordrebehandling
  • Styring af lager og lagerpersonale og prioritering af pakning af ordrer m.m.
  • Klargøring til transport-, fragtbestilling samt fakturering
AffaldVarme Aarhus
Koordinator til kraftvarmeværk

AffaldVarme Aarhus

Brænder du for at arbejde med planlægning og vedligehold af et produktionsanlæg med høj teknisk kompleksitet og hvor effektivitet og oppetid er nøgleord? Har du flair for at gå analytisk til værks, så du sikrer optimal drift på den lange bane? Så er du måske vores nye koordinator til Teknisk Support.

Dit primære ansvarsområde er vedligehold og optimering af vores affaldsforbrændingskedler inklusiv deres dampsystemer og aske- og slaggehåndteringssystemer.

Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være at:

  • Ansvarlig for budgetplanlægning af eget område.
  • Oprette, planlægge og koordinere jobs på eget område.
  • Sikre leverandøraftaler for eftersyn, udkald og planlagt vedligehold af anlæggene.
AffaldVarme Aarhus
Willis Towers Watson
Kundeservicemedarbejder Wills Insurance Agency

Willis Towers Watson, Aarhus

Udnyt dit talent hos Willis Towers Watson og skab værdi for vores kunder

WIA Affinity beskæftiger sig med udvikling, konceptuering, salg og drift af forsikringsløsninger. Vores hovedmålsætning er at hjælpe vores kunder til at styrke deres forretning, igennem blandt andet øget kundeloyalitet.

Stillingen som kundeservicemedarbejder er placeret på vores kontor i Aarhus. Her kommer du til at indgå i et team bestående af 7 kundeservicemedarbejdere, hvor målet er altid at opretholde et stærkt fagligt miljø, hvor vi altid yder vores bedste over for kunderne.

Teamet du bliver en del af, har ansvaret for en række opgaver, bl.a.:

  • Police administration og eventuelt skadeshåndtering
  • Yder professionel kundeservice telefonisk og skriftligt
  • Abonnement og administration samt eventuelt salg til nye kunder
Willis Towers Watson
Indrykket: 
Kitchn.dkKitchn.dk søger 2 ambitiøse Online køkkensælgere

Kitchn.dk, Aulum

Webshoppen Kitchn.dk er i rivende udvikling. Vi søger derfor to køkkensælgere til vores sammentømrede, unge online salgsteam i Aulum ved Holstebro.

Om stillingen: Online køkkensælger til primært udarbejdelse af tilbud og 3D-tegninger. Arbejdsopgaverne består af:

  • Indretnings- og tegnearbejde via tegneprogrammet Winner
  • Tilbudsarbejde og rådgivning i forbindelse med indretning og produktvalg
  • Betjening af kunder via chat, telefon, mail og online kundemøder
  • Bidrage til en endnu bedre kundeoplevelse for vores kunder
Sydøstjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Regnskabsafdelingen

Sydøstjyllands Politi, Horsens

Sydøstjyllands Politi søger en administrativ medarbejder til regnskabsafdelingen på hovedstationen i Horsens.

Arbejdsopgaverne består af forskellige typer af regnskabsopgaver samt andre administrative opgaver, som f.eks. kontering, varemodtagelse af fakturaer, bogføring, afstemninger, posthåndtering, administration af indbetalte deposita m.m.

Vi tilbyder:

  • spændende arbejdsopgaver på en arbejdsplads, hvor vi lægger stor vægt god trivsel i dagligdagen.
  • en fleksibel arbejdsplads.
  • ansættelse med et timetal på 37 timer inkl. frokostpause.
Indrykket: 
Jobboozt ApSNybolig Herning søger sagskoordinator

Jobboozt ApS søger for Nybolig i Herning

Er du selvstændig og serviceminded? Kan du lide at være en vigtig del af et ambitiøst team? Og trives du med stort ansvar i en travl hverdag? Så er du måske den helt rigtige kandidat til vores team. Som sagsbehandler hos os får du et spændende udfordrende job, hvor der er plads til personlig og faglig udvikling.

For at få succes i jobbet skal du kunne arbejde selvstændigt og struktureret. Du skal også være god til at samarbejde, for en vigtig del af dit arbejde bliver at understøtte mæglerne. Det er vigtigt, at du er serviceminded ud over det sædvanlige, og at du leverer høj kvalitet, når du løser dine opgaver. Som sagsbehandler kommer du til at have meget kontakt med kunderne. Så det er en stor fordel, hvis du kan lide at arbejde med mennesker og går op i at give kunderne en god oplevelse.

Jobboozt ApS
Vildmedvin ApSManagementassistent

Vildmedvin ApS, Holstebro

Spændende mulighed for udvikling i nyoprettet stilling, hvor du kommer helt tæt på virksomhedsledelse

Vildmedvin er i rivende udvikling, og vi har derfor besluttet at oprette en stilling som managementassistent, hvor man får til opgave at supportere ledelse og organisation i udrulningen af den fortsatte vækststrategi.

Dette er en unik mulighed for den rette kandidat til at få en udviklende nøglerolle på en helt vildt spændende rejse i en dynamisk virksomhed.

Udover klassiske opgaver, som fx at facilitere og deltage i leder- og bestyrelsesmøder, forberede præsentationer, gennemføre analyser m.m. vil jobbet også indebære selvstændigt ansvar for at drive mere udviklingsorienterede projekter i forbindelse med eksekvering af strategien.

Scanheat A/S
E-commerce medarbejder søges til landets førende B2C-virksomhed indenfor varmepumper

Scanheat A/S, Horsens

Brænder du for salg og rådgivning af kunder gennem E-Commerce? Og har du evnen til at lytte til kundernes behov, kombineret med et højt serviceniveau? Så har du nu muligheden for at blive en del af Scanheat A/S og være en del af fremtidens varmekilde nr. 1 – Varmepumper.

Vi har forrygende travlt hos Scanheat.dk og søger derfor en ny kollega til vores salgs- og kundeserviceteam.

Hos Scanheat A/S vil dine primære arbejdsopgaver være følgende:

  • Kundebetjening, herunder salg, rådgivning og tilbudsgivning via telefon og mail
  • Ordrebehandling
  • Vedligeholde og opdatere produktsortiment i webshoppen
PwC
Planlægningsansvarlig for PwC's revisionsafdelinger i Aarhus

PwC

Brænder du for at yde en høj service, og trives du i en planlægningsfunktion, hvor tempo og opgaveløsningen er kendetegnet af et højt niveau, så er stillingen som planlægningsansvarlig for PwC’s revisionsafdelinger i Aarhus sandsynligvis noget for dig.

Vi søger en dedikeret administrativ medarbejder, der bliver ansvarlig for bemandings- og ressourceplanlægningen i PwC’s revisionsafdelinger i Aarhus.

Dine arbejdsopgaver vil primært omfatte ansvar for den daglige planlægning af bemandingen på teams, direkte kommunikation med de enkelte teams og ledelsen i afdelingen. Derudover vil arbejdsopgaverne bestå i assistance med diverse administrative opgaver og projekter alt efter dine særlige kompetencer.

PwC
Indrykket: 
ToldstyrelsenSagsbehandlere med øje for detaljen til Tarifering

Toldstyrelsen, Tranbjerg J

Læser du varedeklarationer og brugsanvisninger og undrer dig over, hvordan en vare er fremstillet eller fungerer? Har du mod på at sætte dig ind i tekniske problemstillinger, fx inden for elektronik, kemi eller tekstil?

Din primære opgave vil være at sagsbehandle BTO-ansøgninger og udstede afgørelser. Sagsbehandlingen består i at fastlægge den rigtige varekode for en konkret vare ud fra varens sammensætning og karakteristika. Det sker på grundlag af EU-regler og andre internationale regler, der kan gemme på mange spidsfindigheder.

Du kan med tiden få mulighed for at tage del i enhedens øvrige opgaver, fx at udarbejde nyhedsbreve samt interne og eksterne vejledninger, opdatere den trykte toldtarif, administrere nationale toldkontingenter og toldsuspensioner samt deltage i internationale møder i Europa-Kommissionen og WCO (Verdenstoldorganisationen).

Toldstyrelsen
Indrykket: 
A-TEX A/S
Brand Coordinator Packaging Denmark

A-TEX A/S, Herning

Brænder du for indkøb, salg, gode relationer og masser af udfordringer i en international virksomhed? Så vil vi glæde os til at høre fra dig.

Du får en stor grad af frihed og variation i jobbet, idet vi udelukkende leverer kundetilpassede løsninger. Opgaverne løses i tæt samarbejde med kollegaer i hele verden.

Vi servicerer kunderne hele vejen fra idé, design, indkøb, logistik, lagerstyring og til endelig levering, og dine beslutninger er derfor synlige i hele denne proces. I tæt samarbejde med Key Account Managers får du en nøglerolle med ansvar for egne kunder, og du skal derfor trives med at være proaktiv og tage store beslutninger.

Dine opgaver vil være at koordinere hele processen fra produktudvikling til levering hos kunden via daglig kontakt til kunder, datterselskaber og produktionssteder rundt om i verden.

A-TEX A/S
Indrykket: