256 job matcher din søgning 256 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Air-Consult ApSMærkevaregrossist søger erfaren salgstekniker til kontor i Ebeltoft

Air-Consult ApS

Hos Air-Consult søger vi en salgstekniker, som med base fra vores kontor i Ebeltoft har lyst til at hjælpe vores kunder med fejlfinding, rådgivning og reparation af vores mærkevareprodukter inden for vandkølere, ismaskiner og blendere.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Kommunikation med kunder og rådgivning om produkterne
  • Fejlfinding på maskiner, bestilling af reservedele samt reparation
  • Behovsafdækning og salg til eksisterende kunder samt oprettelse af tilbud i Navision

Vi forestiller os, at du har mere end 5 års erfaring i at arbejde med teknik og maskineri. Du har formentlig siddet i en lignende stilling – men måske i en helt anden branche.

Zealth ApSPA til den administrerende direktør

Zealth ApS, Silkeborg

Zealth er en virksomhed, der er startet i 2016 og arbejder inden for medicinalbranchen.

Vi er i dag tæt på 30 medarbejdere og hovedkontoret for Zealth er i Industriens Hus i København. Da vores kunder er store internationale medicinalvirksomheder, har vi medarbejdere i Ukraine, UK, Sverige og Indien og hertil kommer, at vi er i gang med yderligere at ekspandere vores koncept til andre lande.

Som person skal du kunne tage ansvar, arbejde selvstændigt, være serviceminded, fleksibel og indstillet på et tæt og fortroligt samarbejde med den administrerende direktør. Du vil blive bredt involveret i mange af Zealths aktiviteter på tværs af virksomheden - herunder også den øverste ledelse i Zealth organisationen.

Arbejdsopgaver:

  • Onboarding af nye medarbejdere
  • HR-funktioner, herunder vedligehold af personalehåndbog m.m.
  • Kontakt til vores samarbejdspartnere/leverandører
ENABL A/S
Technical Documentation Specialist

ENABL A/S, Hedensted

Vi har travlt hos ENABL, og derfor leder vi efter en erfaren kollega med viden inden for udarbejdelse af teknisk dokumentation.

Som Technical Documentation Specialist bliver din opgave bl.a. at sikre at vores tekniske produktdokumentation altid lever op til vores gældende standarder. Derudover skal du være med til at opbygge og vedligeholde et arkiveringssystem til vores tekniske dokumentation på vores unikke produkter til vindmølleindustrien.

Dine primære arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Oprettelse og opdatering af risikovurderinger i SafeXpert.
  • Oprettelse og opdatering af FMEA'er.
  • CE-mærkning og dokumentation.
  • Skrivning og opdatering af manualer.
ENABL A/S
ONLY
KEY ACCOUNT SALES SUPPORTER

ONLY, Brande

Do you want to work in one of the most successful fashion companies in Europe with great opportunities for personal development and fantastic colleagues? Then this is your chance to join the fastest growing business unit in ONLY - ONLY AHEAD.

As a Sales Support, you will be part of a strong team with ambitious and dedicated colleagues, and you will experience a culture of teamwork and a willingness to succeed together. We work closely with some of the biggest customers all over the world to supply the coolest and best styles within our categories. We are specialists in our field, proud of what we do, and determined to be the best.

More specifically your tasks will include:

  • Administrative key account support
  • Coordinating activities to grow our D2D sales
  • Daily contact and support to our sales team
SkattestyrelsenSkat er ikke enkelt. Derfor har vi brug for dig, der kan noget med tal, regnskab og økonomi

Skattestyrelsen, Ringkøbing

Har du en baggrund indenfor kontor eller regnskab? Eller har du andre stærke administrative erfaringer og mod på at lære mere om regnskab? Ønsker du fleksibilitet, medindflydelse og fokus på dine kompetencer og udviklingsmuligheder? Så er du måske den næste, vi byder velkommen hos Skattestyrelsen i Ringkøbing.

Til stillingerne søger vi kolleger med administrative erfaringer til at løse en samfundsopgave med mening. Det kan både være bogholdere, finansøkonomer, regnskabsassistenter og økonomimedarbejdere.

I daglig tale er vi "Danmarks største kasseapparat", fordi mere end 1.000 mia. kroner netto årligt går igennem vores "kasseapparat" i form af skatter, moms og afgifter.

Vi løfter dermed en vigtig samfundsopgave, hvor vi gennem korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger er med til at sikre Danmarks velfærdssamfund.

Skattestyrelsen
Randstad A/S
Tysktalende koordinator

Randstad A/S søger for Triscan i Brabrand

Som koordinator hos Triscan vil du få en bred rolle og mangeartede opgaver. Der er her tale om en alsidig stilling, hvor du vil opleve en stor kontaktflade på tværs af organisationen. I rollen bliver du en del af salgsafdelingen, hvor du her vil agere salgsbackup, dog uden den daglige ordrebehandling.

Dine primære opgaver vil være:

  • Tilbudsgivning og pristilbud
  • Systemoprettelse af nye kunder
  • Prissætning af produkter på baggrund af rentabilitetsanalyser m.m.
Lunar A/S
Back Office Specialist

Lunar A/S, Aarhus

Er du vild med struktur og processer? Er dit mindset løsningsorienteret, og elsker du at sætte dig ind i komplekst stof? Har du lyst til at være med til sætte dit præg på og udvikle Lunars Back Office setup?

Så skal du helt sikkert søge stillingen som vores nye Back Office Specialist.

Som Back Office Specialist bliver din primære opgave at holde vores forskellige mindre processer i skakmat. Du kommer til at have en alsidig hverdag, hvor du skal have styr på flere forskellige opgaver på kryds og tværs.

Lunar A/S
Vestas Wind Systems A/S
Management Coordinator

Vestas Wind Systems A/S, Aarhus

Are you looking for a new, exciting opportunity in a global organizational environment and would you like to be a part of a green energy transition? Do you have administrative support experience? Then Management Coordinator with the energy industry’s global partner on sustainable energy solutions might be the job for you!

As Management Coordinator your primary tasks will be:

  • Carrying out practical, administrative tasks, in order for the Head of NCE Installation & Commissioning to be able to focus on leadership and employee management
  • Contributing to the effectiveness by assisting the NCE Installation & Commissioning Managers and their teams with practical, administrative tasks
Vestas Wind Systems A/S
European House Of Beds – Denmark A/S
Kundeservicemedarbejder - barselsvikar

European House Of Beds – Denmark A/S, Horsens

Har du erfaring med kundeservice, og har du lyst til at indgå i et stærkt team i en virksomhed, der vil være et bedre alternativ til de eksisterende sengeproducenter? Så har vi et spændende job til dig!

En af vores kolleger i kundeserviceteamet går på barsel, og vi er derfor på udkig efter en barselsvikar med et veludviklet kundeservice-gen og stærke administrative evner og solidt overblik.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Ordrebehandling
  • Kundeservice via telefon, mail og vores ticket system
  • Support/backup for sælgerne
Silkeborg Ry Golf Club
TO ILDSJÆLE MED GODT ’DRIVE’ TIL GOLFSEKRETARIAT

Silkeborg Ry Golf Club

Brænder du for golf, dialog med vores medlemmer og for klassiske sekretariatsopgaver?

Silkeborg Ry Golfklub oplever stigende medlemsinteresse og sund stabil vækst. Vi ønsker at styrke medarbejderteamet i Silkeborg og Ry og søger derfor to nye kolleger, der kan kombinere bred faglig administrativ viden og erfaring med flair for mennesker, samarbejde og kommunikation.

Du får en central og synlig rolle med mangeartede arbejdsopgaver af både administrativ, økonomisk, salgs- og markedsføringsmæssig karakter. Dertil kommer dialogen og kontakten til vores mange medlemmer.

Silkeborg Ry Golf Club
Midttrafik
Medarbejder til kundeorienteret sagsbehandling i Midttrafiks økonomiafdeling

Midttrafik, Højbjerg

Fascineres du af kommunikation i spændingsfeltet mellem økonomi og kundeservice? Kan du trives med sagsbehandling, der har økonomisk betydning både for kunden og for Midttrafik? Så er du måske den profil, vi søger som ny kollega til en faglig stærk afdeling med fokus på høj kvalitet og rettidig service?

Midttrafik søger en administrativ medarbejder til økonomiafdelingen, hvor de primære opgaver vil være sagsbehandling af kundehenvendelser relateret til økonomiske forhold.

I Midttrafik ønsker vi at etablere et stærkt fagligt team, der kan varetage henvendelser fra kunder vedrørende udstedte kontrolafgifter, afregning af rejser betalt med rejsekort samt egenbetaling indenfor flextrafik.

Midttrafik
Koncenton A/S
Udlejningskonsulent

Koncenton A/S, Aarhus

Stortrives du i en udadvendt rolle med ansvar for udlejning af nye, attraktive kvalitetsboliger? Drømmer du om at gøre karriere i en vækstvirksomhed med fokus på frihed, muligheder og arbejdsglæde, og hvor der er fart over feltet, både professionelt og socialt? Så er Koncenton arbejdspladsen for dig!

Koncenton A/S

Som udlejningskonsulent deler du ansvaret for vores ejendomsportefølje med resten af udlejningsteamet på syv personer. Du varetager både førstegangsudlejning og genudlejning, hvilket indebærer, at du arrangerer og afholder åbent hus-arrangementer, fremviser boliger, afholder indflytninger og generelt matcher lejerhenvendelser med ledige lejemål.

Koncenton A/S
Gem
Toma Facility Danmark A/S
Stationær tilsynsførende søges til Århus-området

Toma Facility Danmark A/S

Toma Facility Danmark er landsdækkende med hovedkontor i Aarhus og afdelinger i alle større byer i Danmark. Du vil få 750 dedikerede kolleger i Danmark, som hver og én bidrager til at gøre vores vision til virkelighed – nemlig at give vore kunder gode serviceoplevelser hver dag.

Du kan lide at samarbejde med alle typer af mennesker og trives med at være i en funktion, hvor arbejdsdagen byder på mange forskellige slags opgaver. Det vil være godt, hvis du har kendskab til branchen, men det er ikke et krav.

Som Stationær tilsynsførende kommer du til at være en nøgleperson mellem serviceleder og servicemedarbejdere. Dine arbejdsopgaver vil være rengøring, instruktion af nye servicemedarbejdere, opfølgning på kvalitetsrapporter, daglig kontakt med kunder og servicemedarbejdere og varebestilling.

VKCONSULTINGPersonalekonsulent

VKCONSULTING, Herning

Til vores kontor, beliggende i Innovatorium i Birk Centerpark Herning, søger vi en Personalekonsulent, som brænder for at finde de bedste vikarløsninger.

Som Personalekonsulent skal du håndtere ordrer og forespørgsler på personale til vikarløsninger Din kontakt til kunderne er primært på telefonen, hvor du i samarbejde med dem og dine kollegaer koordinerer behovet for kompetencer og personale.

Ud fra behovsafdækning foretager du search, screening og udvælgelse samt afholder samtaler og tager referencer. Du vil få ansvaret for administrative opgaver som oprettelse af stillingsopslag, registrering i ERP-system og løbende opfølgning med vikarer og kunder.

Vi tilbyder en spændende og alsidig hverdag i en ansvarsfuld funktion, hvor du skal løse spændende, udfordrende og varierende opgaver. Du bliver en del af VKAREN.DK’s team, hvor der er en uformel og humoristisk omgangstone.

Telavox ApS
Advisor DK

Telavox ApS, Aarhus

Telavox er i voldsom vækst, og derfor søger vi en dedikeret ny kollega som skal være med til at varetage vores danske kunder fra vores kontor i Aarhus.

Du vil i rollen som Advisor få det fulde ansvar for dine egne kunder i forbindelse med generel support, leverance, uddannelse, administration, mersalg, genforhandling og udvikling med det samlet mål, at få alle kunder til at være så tilfredse og selvkørende som mulig med Telavoxs løsning.

Du håndterer, via telefon og e-mail, alle henvendelser fra dine kunder i din rolle som rådgivende og supporterende Advisor. Dit daglige arbejde centreres omkring at bygge en positiv relation til dine kunder, og du lægger meget tid og energi i, at forstå deres behov, skabe værdi og give assistance når det behøves.

Hos Telavox lægger vi vægt på, at du har det sjovt på arbejdet og bestræber os på en uformel omgangstone og en hverdag, hvor det sociale aspekt har stor vægt og betydning.

Telavox ApS
hummel
Supporter, Sales Operations

hummel, Aarhus

Er du en struktureret og løsningsorienteret supporter, og har du erfaring med salgssupport? Så har du her muligheden for at spille dig på holdet hos hummel A/S, som Supporter til Sales Operations.

Sales Operations Team spænder bredt fra håndtering af key accounts (online/offline) og distributører, udvikling og implementering af digitale salgsværktøjer, sikring af informationsdeling til interne såvel eksterne markeder. Det kræver konstant optimering af processer i tæt samarbejde med afdelinger rundt i hummel.

Herudover får du ansvar for, at:

  • Servicering af vores Export markeder (primært Østeuropa) samt UK kunder/distributører
  • Ordrebehandling og opfølgning på levering
  • Support til Key Account Manager(s) (nøgletal, godkendelse og kontrol af supplier manualer, andet)
hummel
NOVASOL A/S
NOVASOL søger Service Office Assistant til Ebeltoft servicekontor

NOVASOL A/S

Vil du være en del af en international virksomhed med fokus på udvikling og vækst?

Som Service Office Assistant er du NOVASOL’s ansigt udadtil og indgår i et stærkt lokalt team af servicemedarbejdere, der servicerer gæster i frontline og derudover har telefonisk og skriftlig kommunikation med både gæster og ejere.

I Ebeltoft servicerer vi tilsammen ca. 700 huse med ca. 13.500 bookninger om året. Vores gæster er fra store dele af Europa, og primært fra Tyskland og Skandinavien. Derudover har du ansvar for forskellige administrative opgaver så som kasseopgørelse, skriftlige reklamationer, skader, afregning af depositum samt almindeligt forefaldende kontoropgaver.

NOVASOL A/S
Norlys
Projektkoordinator med planlægning for teknikere

Norlys, Silkeborg

Trives du med forskelligartede opgaver? Er du den fødte koordinator og har et godt overblik, men samtidig kan nytænke og se optimeringsmuligheder? Trives du med ansvar og kan du træffe selvstændige beslutninger? Så mangler vi dig som koordinator i vores afdeling!

Din hverdag vil være alsidig, og dine opgaver favner bredt, så du skal trives i en fleksibel hverdag. Du bliver bindeleddet mellem ledere, teknikere og andre afdelinger. Du vil få ansvaret for den daglige planlægning samt sikre, at vi bruger de ressourcer, der er til rådighed i afdelingen, bedst muligt.

I din afdeling får du ansvaret for:

  • At skabe overblik over afdelingens opgaver og sikre rette prioritering og koordinering heraf
  • Planlægning af projekter og løbende opfølgning på produktionsplan
  • Deltagelse på samarbejdsmøder
  • IT-projekter på tværs af vores afdelinger
Norlys
Midttrafik
Effektiv og innovativ køreplanlægger

Midttrafik, Videbæk

Er du struktureret og vedholdende, og kan du bevare overblikket og humøret i pressede situationer, så er du måske vores nye køreplanlægger på lokalkontoret i Videbæk.

Midttrafik søger en planlægger, som er effektiv og innovativ, og som har fokus på kundernes behov. Ligesom os brænder du for kollektiv trafik, og du har spændende visioner for udviklingen af kollektiv trafik – visioner, som kan være med til at gøre vores produkt endnu bedre.

Du får ansvaret for en række regionale, lokale og bybusruter, og skal i tæt samarbejde med dine kolleger og samarbejdspartnere, som består af kommuner, Region Midtjylland og busselskaberne, skabe de bedste betingelser for Midttrafiks kunder.

Midttrafik
Flexo Wash
Shipping & Administration

Flexo Wash, Skødstrup

Har du lyst til at være en del af en dynamisk afdeling med en super team spirit? Kan du tage ansvar for selvstændige opgaver og nå i mål med dine ting? Så er det DIG, vi leder efter som vores nye kollega i Sales Support!

Flexo Wash

Vores fokus ligger på at optimere kundernes trykkvalitet og arbejdsmiljø og samtidig være gode ved miljøet. Det er vigtigt for os at være en god samarbejdspartner for kunder, salgsagenter og leverandører samt at være et godt sted at arbejde.

Som vores nye kollega vil du få glæde af en uformel omgangstone, søde kollegaer, frihed under ansvar og mulighed for stor indflydelse på egen hverdag. Du vil blive en del af sales support-teamet på syv personer, og du vil især indgå i et tæt samarbejde med de to personer, som i dag står for vores fragtopgaver.

Flexo Wash