81 job matcher din søgning 81 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 81 resultater.
Skibby Handel & Engros ApSIntern projektassistent/salgsback-up

Skibby Handel & Engros ApS, Harlev J

Som projektassistent/salgsback-up er det vigtigt, at du er positiv og serviceminded, så både kolleger og kunder oplever Skibby Handel & Engros ApS som et rart sted at være, når du er på arbejde.

Du bliver en del af et lille velfungerende team i en lille velfungerende virksomhed.

Opgaverne spænder vidt fra udarbejdelse af tilbud, fakturering, salg og indkøb, forsendelse og daglig kommunikation med kunder, kollegaer, leverandører og samarbejdspartnere.

Du vil blive en del af et lille dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats.

Alektum A/S
Inkassosagsbehandlere

Alektum A/S, Aarhus

Vi er en spændende proces om at videreudvikle inkassoafdelingen og søger nye holdspillere, der vil med på rejsen

Som sagsbehandler får du sammen med dit team ansvar for planlægning og varetagelse af inddrivelsen for en række klienter. Du vil få en dynamisk og alsidig arbejdsdag med sagsbehandling, og en dag med stor kontaktflade både telefonisk og skriftlig.

Du kommer til at indgå i en konstruktiv dialog, med både kreditor og debitor samt foretage en helhedsvurdering, både juridisk og økonomisk, af sagens videre forløb med fokus på god menneskelig forståelse samt økonomisk indsigt.

Alektum A/S
factum2 asKundeservicekonsulent

factum2 as, Horsens

Vi søger en medarbejder som er stærk til koordinering af opgaver og ikke mindst har evnen til, i en til tider hektisk hverdag, at kunne bevare overblikket og stadig holde tempoet højt og hovedet koldt.

Du skal være initiativtagende og selvstændig i måden du tilgår opgaverne. Du er en fighter og giver ikke op, selvom det i perioder kan være ekstra udfordrende og går meget stærkt. Du kommer til at løse dine opgaver i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i kundeserviceteamet.

Dine ansvarsområder:

  • Du kommer til at spille en central rolle i forbindelse med booking og koordinering af opgaver.
  • Du vil arbejde med at besvare telefonopkald og mail henvendelser fra kunder, ejendomsmæglere og samarbejdspartnere.
Vestas Wind Systems A/S
Management Assistant

Vestas Wind Systems A/S, Aarhus

Are you passionate about delivering highly professional, service-oriented, and value-adding support to a Vice President and management team? Do you have solid experience working behind the scenes assisting a management team in delivering successfully? Then you might be the one we are looking for to join our organisation.

As Management Assistant, your primary responsibility will be to provide general administrative support to the Vice President and management team, ensuring efficient business execution. In your daily work you will be part of a network of other assistants working across the Turbine Solutions organisation.

You will be part of a project-oriented organisation with very skilled colleagues in an inspiring work environment, working with many different colleagues at all levels and from different cultures.

Vestas Wind Systems A/S
KrifaMedlemskonsulenter til Kontaktcenter i Herning

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da flere af vores dygtige medlemskonsulenter har fået nye spændende udfordringer internt i Krifa, søger vi nu nye kolleger pr. 1. september 2020.

Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på tre teams. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

KrifaMedlemskonsulenter til Kontaktcenter i Aarhus

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da flere af vores dygtige medlemskonsulenter har fået nye spændende udfordringer internt i Krifa, søger vi nu nye kolleger pr. 1. september 2020.

Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på tre teams. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

North Retail ApSSalgs- og logistikkoordinator til ung virksomhed i vækst

North Retail ApS, Egå

North Retail søger en salgs- og logistikkoordinator. Du har erfaring med logistikkoordinering, kundekontakt og/eller ordrebehandling. Du trives i et job, hvor detaljen er vigtig, og hvor vi altid søger løsninger, der stiller vores kunder stærkt.

Du er et koordinerende bindeled mellem vores producenter og kunderne. Du har hele tiden et godt overblik og forståelse for flowet inden for FMCG og dagligvarehandlen. Du tapper ind i en arbejdskultur med masser af gåpåmod og lyst til at videreudvikle virksomheden sammen med vores samarbejdspartnere.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder:

  • Logistikkoordinering med kunde, producent, speditør og lager.
  • Kundedialog og ordrehåndtering. Opfølgning til kunder på telefon og e-mail. Hurtigt og effektivt.
  • Projektstyring. Ofte i forbindelse med godkendte, nye produkter.
DECO GROUP ASKundeservicemedarbejder

DECO GROUP AS, Randers

Til vores kundeservice-center i Randers SV søges snarest muligt en kundeservicemedarbejder.

Vi søger en kundeservicemedarbejder, hvor den primære opgave er håndtering af telefonopkald.

Du bliver en del af kundeserviceteamet, som varetager opkald og mails fra kunder. Du vil primært skulle vejlede og løse problemer ifm. reklamationer.

Du har erfaring med telefonisk kundeservice enten som kundeservicemedarbejder, ordrebehandler eller andet kundeorienteret arbejde.

5R Marketing ApS
Vi søger casehandlere til vores afdeling på Skt. Knuds Torv

5R Marketing ApS, Aarhus

5R Marketing

Vi søger dig, der er struktureret, serviceminded, har en professionel tilgang til dit arbejde og som kan se dig selv i et spændende og ansvarsfuldt job. Vi søger dig, som arbejder koncentreret og professionelt, og som samtidig kan lide at kommunikere med alle typer af mennesker.

Dine primære opgaver som casehandler:

  • Sagshåndtering af eksisterende kunder via sagssystemer, telefon og e-mail
  • Gennemgang af indsendte informationer
  • At give de eksisterende kunder en god og professionel oplevelse
5R Marketing ApS
F&H A/S
Salgskoordinator til afdeling for dagligvarer og byggecentre

F&H A/S, Viborg

Er du serviceminded med en struktureret tilgang til arbejdet, som udføres med overblik og stor præcision, så er du måske vores kommende salgskoordinator.

I salgsafdelingen for dagligvarer og byggecentre møder 8 engagerede medarbejdere ind hver dag for at servicere vores kunder. Vi sidder i et fælles kontormiljø, hvor tempoet er højt, og der er en god teamånd.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Daglig servicering og dialog med kunder og kollegaer
  • Salgsbackup for salgschef og KAM
  • Koordinering og opfølgning af ordrer og kampagner

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende og spændende job i en vækstorienteret og moderne virksomhed
  • En hverdag, hvor du er omgivet af et team af gode kollegaer
  • Diverse attraktive personalegoder
Salling BankMedarbejder til direktionssekretariatet

Salling Bank, Skive

Til vores direktionssekretariat søger vi en energisk og serviceminded medarbejder. I direktionssekretariatet bliver du en del af et team på seks medarbejdere, der primært arbejder med at understøtte direktionens og bestyrelsens arbejde samt HR, hvidvask, risikostyring og compliance.

I samspil med sekretariatschefen vil dine arbejdsopgaver primært relatere sig til direktionens og bestyrelsens arbejde samt andre opgaver, der falder naturligt i direktionssekretariatet.

Du tilbydes en spændende stilling i en afvekslende hverdag, hvor samarbejde, fortrolighed og godt sammenhold er nøgleordene. Du vil komme til at arbejde i en afdeling, hvor fagligheden er høj og indflydelsen på eget job er stor.

ATP
Sektionschef til kundeservice

ATP, Holstebro

Har du erfaring med personaleledelse og evnerne til at skabe gode kundeoplevelser? Kan du motivere og engagere? Og er du analytisk og procesorienteret? Så er du den sektionschef, vi leder efter i Pension.

Som vores nye sektionschef får du ansvaret for den daglige ledelse og udvikling af et team bestående af 23 dygtige medarbejdere, der arbejder med sagsbehandling og kundeservice inden for folke- og førtidspension.

Du videreudvikler sektionen og sørger for effektiv og driftssikker sagsbehandling, som medvirker til, at teamet når de mål, der er sat. Og så får du en central rolle ift. driftsmodningen af vores nye fagsystem, der blev taget i brug tidligere på året.

ATP
Arriva Danmark A/S
Kundeservicemedarbejder, afløser

Arriva Danmark A/S, Silkeborg

Er du studerende, efterlønsmodtager eller lignende, og kunne du tænke dig et spændende og afvekslende fritidsjob med kontakt til mange forskellige mennesker? – Og har du lyst til at yde den bedste kundeservice og hjælpe vores kunder med de informationer, som de har brug for på deres rejse, så har vi det helt rigtige job til dig.

Til vores kundeserviceafdeling i Silkeborg søger vi snarest muligt en afløser, der brænder for at servicere vores kunder, så de får den bedst mulige oplevelse på deres rejse.

Dine vigtigste arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af kundeopkald i forbindelse med afgangstider, billetpriser, bestillinger m.v.
  • Besvarelse af skriftlige kundehenvendelser
  • Salg af billetter og kort
Arriva Danmark A/S
Mortalin
Leder til servicekontor

Mortalin, Brabrand

Til vores servicekontor i Brabrand søger vi en leder, der kan skabe struktur i en hverdag, hvor vi jonglerer med mange bolde, og hvor kundeservice hele tiden er i højsædet.

Du får en dynamisk dagligdag, hvor du hele tiden skal have fingeren på pulsen i forhold til opgaveløsningen på servicekontoret og blandt vores serviceteknikere. Din arbejdsdag er præget af foranderlighed og masser kontakt både internt og eksternt.

Din vigtigste opgave er ledelse af servicekontorets 12 medarbejdere samt samarbejde på tværs af organisationen for at sikre de bedste løsninger og gode processer. Det er afgørende, at du trives med rollen som leder, hvor du er den, der går forrest med det gode eksempel.

Hybel Midt A/SBeregnerassistent

Hybel Midt A/S, Horsens

Er du detaljeorienteret og glad for rutineopgaver? Har du tidligere arbejdet med godkendelse af fakturaer og kan tale med mange forskellige slags mennesker? Så er jobbet som beregnerassistent i Hybel måske noget for dig.

Som beregnerassistent i Hybel bliver du en del af et velfungerende opmåler-/beregnerteam, der varetager kalkulationer og bestillinger af byggematerialer og håndværkerydelser. Din opgave vil være at kontrollere, godkende og nogen gange anmode om korrigering af fakturaer samt arkivere modtagne ordremails.

Det er vigtigt, at du trives i dialogen med forskellige mennesker samt er robust og vedholdende, da du både vil komme i kontakt med byggeledere, leverandører og håndværkere.

MindbizKundeservicemedarbejder

Mindbiz søger for Samn Forsyning ApS i Horsens

Brænder du for kundeservice, og ønsker du, at blive en del af et stærkt fællesskab, hvor du kan gøre en forskel for at sikre professionel service og debitorstyring for vores vand- og spildevandskunder? Så mangler vi dig!

Stillingen som Kundeservicemedarbejder er i Kundeafdelingen, som består af 12 kolleger. Vi er knudepunktet for koordinering og håndtering af kundehenvendelser i Samn Forsyning, og vores vigtigste opgaver er at sikre korrekt afregning, telefonservice, teknisk- og administrativ kundesupport.

Du får en spændende hverdag, hvor ingen dage er ens. Arbejdsopgaverne vil være centreret omkring afregning og daglig kontakt med kunderne, og nøglen til succes er lysten til god kundeservice og flair for tal, data og logik.

Raunstrup A/SPiccolo/Piccoline

Raunstrup A/S, Aarhus

2 friske piccoliner/piccoloer søges

Til vores kontor i Aarhus søger vi 2 friske piccoliner/piccoloer.

Den ene piccoline/piccolo skal være tilknyttet vores bygningsservicecenter. Opgaverne vil primært bestå af hjælp med registrering af ordrer, telefonpasning, pasning af reception, styring og opdækning af mødelokaler og diverse mindre ad hoc-opgaver for resten af organisationen.

en anden piccoline/piccolo vil være tilknyttet vores økonomi- og administrationsafdeling og skal hjælpe med lettere bogholderi- og administrationsopgaver. Herudover vil denne piccoline/piccolo stå for at holde vores hus pænt og ryddeligt og for at arrangere frokost, lave kaffe og købe ind. Oven i det vil der være en stribe varierende opgaver, alt efter hvor der er brug for hjælp i vores organisation.

Arla Foods
Key Account Sales Supporter

Arla Foods, Viby J.

Kan du yde førsteklasses service til interne og eksterne kunder, og kan du lide at arbejde med mange forskellige opgaver i et internationalt miljø?

Som Sales Supporter for Global Key Accounts vil du sammen med en anden sales supporter have ansvaret for i fællesskab med vores 4 Global Key Account Managers at give den bedst mulige service til vores Key Accounts. Du vil i denne rolle skulle støtte to af vores Key Account Managers på hovedkontoret i Danmark.

Du sørger bl.a. for at hjælpe med at forberede kundebesøg og muligvis deltage, og du træder til med dit overblik, detaljefokus og dine gode IT-kompetencer i forbindelse med vedligeholdelse af indholdet på forskellige databaser og besvarelse af spørgsmål fra kunderne. Derudover vil på sigt tage en del af ansvaret for dialogen med kunderne og du har en finger med i spillet vedr. afvikling af diverse projekter og forbedringerne af vores service til disse Key Accounts.

Arla Foods
Evida
Måledatabehandler: Vil du være teknisk specialist i hjertet af Danmarks kritiske infrastruktur?

Evida, Viborg

Evida tegner, bygger og vedligeholder de mere end 18.000 kilometer rør, der fordeler gas rundt i hele landet. Vores rolle og betydning forpligter, for når vi skaber forandringer og nye løsninger sammen, kan det mærkes i hele samfundet.

Videolink: Evida

Som måledatabehandler spiller du en vigtig rolle i, at Evida opleves som en seriøs og professionel samarbejdspartner. Du er med til at varetage den daglige drift og til at sikre et godt datagrundlag.

Måledata og kvaliteten af vores data er helt afgørende, og det er her, du kommer ind i billedet som én af vores specialister på området. Sammen med dine kolleger skal du blandt andet arbejde med at validere og korrigere månedsafregninger, lave forbrugskorrektioner og saldoafregne.

Evida
DEAS
Ejendomsadministrator til DEAS i Vest Danmark

DEAS, Aalborg eller Aarhus

Er du erfaren inden for administration af andelsboligforeninger og/eller ejerforeninger?

Du bliver en del af et team på 7 der sammen sikrer at vi giver vores kunder den bedste service. Vi arbejder rigtig godt sammen, vi hjælper og supporterer hinanden og vægter samarbejde og teamånd rigtig højt, også selv om vi ikke er på samme adresse.

Du får en alsidig hverdag med arbejdsopgaver der bl.a. omfatter:

  • ansvar for egne foreninger, der indgår i et team med dygtige kolleger
  • daglig administration, herunder kontakt med bestyrelser, ejere-/andelshavere, advokater etc.
  • selvstændig koordinering og afvikling af generalforsamlinger, regnskabs- og budgetmøder samt andre bestyrelsesmøder
DEAS