24 job matcher din søgning 24 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Mercuri Urval
Sekretariatsleder

Mercuri Urval søger for Ringkøbing-Skjern Kommune

Vil du være med til at udvikle Fremtidens Stab?

Ringkøbing Skjern Kommune er Danmarks geografisk største kommune, som huser 56.000 indbyggere, der bor i naturskønne omgivelser tæt på det brusende hav, snoede åer og vidtstrakte naturområder. I Ringkøbing-Skjern Kommune arbejder vi for, at det enkelte menneske kan leve det gode liv.

Som sekretariatsleder i Ringkøbing-Skjern Kommune kommer du til at bidrage i en stor variation af opgaver og roller. Både i mange vitale driftsopgaver og på de største og vigtigste dagsordener. På den strategiske hylde handler det særligt om:

Styrkelse af lokaldemokratiet, ikke mindst gennem servicering af byrådet og det øvrige politiske miljø. Det handler også om borgerinddragelse i mange konkrete udviklingsprocesser ofte i samspillet mellem borgere og myndigheder.

Mercuri Urval
Favrskov Gymnasium Gymnasiesekretær

Favrskov Gymnasium, Hadsten

Favrskov Gymnasium er et stort gymnasium med beliggenhed i Hadsten. Gymnasiet har 760 elever og ca.100 ansatte. Ledelsen består af rektor, vicerektor og to uddannelsesledere. Der er tre sekretærer og en kontorelev.

Stillingen, der som udgangspunkt er på omkring 34 timer, ønskes besat 1. januar 2023, og der vil være mulighed for et kortere overlap med den fratrædende medarbejder.

Der er tale om selvstændige opgaver, men der vil også i forbindelse med opgaverne være et tæt samarbejde med de øvrige kolleger i administrationen og gymnasiets ledelse. Endvidere forventes det, at du indgår naturligt og serviceminded i samarbejdet med de øvrige medarbejdere.

National enhed for Særlig Kriminalitet Administrativt personale til bekæmpelsen af økonomisk kriminalitet

National enhed for Særlig Kriminalitet, Silkeborg

Vil du have et meningsfyldt job, hvor du med din administrative baggrund og strukturerede tilgang til opgaverne gør en forskel i efterforskningen af de største og mest komplekse sager om økonomisk kriminalitet, hvor danske skatteborgere og virksomheder hvert år svindles for et tocifret milliardbeløb?

Så har du her mulighed for at blive en vigtig del af en dygtig efterforskningsgruppe, hvor du holder styr på sagerne ved blandt andet at systematisere og organisere beslaglagt materiale og sikre den administrative sammenhængskraft i efterforskningsarbejdet.

Vi bestræber os på i fællesskab at få skabt et unikt arbejdsmiljø og har fokus på en fleksibel arbejdstid og god balance mellem arbejde og privatliv, hvor der vil være mulighed for hjemmearbejde.

Midt- og Vestjyllands Politi Administrativ medarbejder til Anklagemyndigheden

Midt- og Vestjyllands Politi, Holstebro

Som medarbejder i Anklagemyndighedens Administrative Enhed er du med til at skabe retssikkerhed, tryghed og sikkerhed og sikre, at straffesager altid bliver behandlet på en retfærdig måde.

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en afdeling, som er under evig forandring. Vi har et arbejdsmiljø, hvor der er fokus på flow, optimering, styring, kvalitet og tværfaglighed i opgaveløsningen og tryghed, rummelighed, fællesskab og godt humør.

Vores opgaver er bl.a. at klargøre og sende sager til retten, beramme sagerne og afslutte dem når de kommer tilbage efter domsafsigelsen, underretning til øvrige myndigheder bl.a. til Kriminalregisteret, Kriminalforsorgen og særmyndigheder mv. Opgaverne løses i et tæt og godt samarbejde med anklagemyndighedens øvrige medarbejdere og samarbejdspartnere.

Midt- og Vestjyllands Politi Operatør til Servicecentret

Midt- og Vestjyllands Politi, Holstebro

Vil du være med til at sikre borgerne en professionel og imødekommende betjening, når de retter telefonisk henvendelse til Midt- og Vestjyllands Politi?

Du vil blive en del af et godt team med store udviklingsmuligheder. Afdelingen er en vigtig medspiller for politikredsens andre afdelinger og kan tilbyde en alsidig og spændende arbejdsdag.

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • Modtagelse og visitation af telefoniske henvendelser til Midt- og Vestjyllands Politi (telefonomstilling)
  • Besvarelse af borgernes generelle henvendelser eller omstilling til rette specialist i en afdeling
  • Optagelse af anmeldelser om strafbare forhold og anden registrering
Struer Kommune
Engageret medarbejder til vandplansprojekter og vandløbsområdet

Struer Kommune

Er du løsningsorienteret, god til at skabe dialog med forskellige samarbejdspartnere og har du lyst til at arbejde med vandplaner, vådområder og vandløb i en lille og virkelysten kommune, så er det dig vi søger.

Du vil indgå i miljøafdelingen sammen med elleve andre kollegaer. Du kommer til at arbejde med projektledelse i forhold til vådområder, andre vandplanprojekter og gennemførelse af vandløbsprojekter, til opfyldelse af statens vandområdeplaner.

Opgaven indeholder planlægning og udfærdigelse af ansøgningsmateriale til forundersøgelser, lodsejerforhandlinger, og myndighedsbehandling. I tilknytning til de konkrete projekter skal der undervejs i processen sikres en god styring af og kontakt til rådgivere og entreprenører.

Skattestyrelsen Sagsbehandlere til enhed i Skattestyrelsen, der bekæmper økonomisk kriminalitet med særlig fokus på hvidvask

Skattestyrelsen, Højbjerg

Vil du være med til at løse en samfundsmæssig vigtig opgave med politisk stor bevågenhed? Vil du bekæmpe skatteøkonomisk kriminalitet og hvidvask gennem målrettede indsatser? Motiveres du af opgaver, hvor du deltager i en specialiseret enhed sammen med dygtige kollegaer? Så skal du måske være vores nye kollega i Center for Hvidvask.

Særlig Kontrol har det overordnede ansvar for at imødegå og bekæmpe hvidvask, skatteøkonomisk kriminalitet og skattely.

Din primære arbejdsopgave vil være sagsbehandling, hvor du foretager kontrol af forskelligartede sager. Du skal i den forbindelse afdække skattemæssige problemstillinger med henblik på at identificere potentielle sager, hvor der i strid med lovgivningen holdes beløb uden for dansk beskatning. På baggrund af den skattemæssige gennemgang vil du skulle træffe afgørelser.

Skattestyrelsen
Østjyllands Politi Tjenesteplanlægger til HR-afdelingen hos Østjyllands Politi

Østjyllands Politi, Aarhus

Som tjenesteplanlægger understøtter du Østjyllands Politi i at skabe tryghed og sikkerhed for borgerne i politikredsen. Du sikrer, at det nødvendige antal betjente samt de rette kompetencer er til stede på de daglige vagter, og du medvirker til trivsel og et velbalanceret arbejdsliv for vore betjente.

Som tjenesteplanlægger er du skarp til at se sammenhænge og muligheder i vagtplanerne for derved at få besat ledige vagter på bedst mulig måde. Du møder ind i en dynamisk afdeling med et fagligt inspirerende miljø, hvor vi samarbejder bredt og har relationer i hele organisationen.

Vi har et forretningsorienteret mindset og løser opgaverne helhedsorienteret i overensstemmelse med de mål og retningslinjer, der er fastsat for vores afdeling. Du vil opleve, at arbejdsdagen ofte er uforudsigelig, hvor en opgave hurtigt kan blive erstattet af en anden.

Vejdirektoratet
To nye projektmedarbejdere til Vejdirektoratets ejendomsteam

Vejdirektoratet, Skanderborg eller Hedehusene

Trives du med en afvekslende arbejdsdag, der både består af kontordage, men også af dage med køreture rundt i landet? Vil du være en del af et stærkt og hyggeligt team, hvor du har god mulighed for at tilrettelægge din egen arbejdsdag? Kan du svare ja, så vil vi gerne høre fra dig!

Se video om Vejdirektoratet som arbejdsplads

Vi søger to nye medarbejdere, som er udadvendte og positive, der har lyst til at arbejde med administration og udlejning af ejendomme i en større, politisk styret organisation.

Du vil komme til at stå for udlejning og administration af lejemål og forpagtning af Vejdirektoratets ejendomme, herunder fremvisning, udarbejdelse af lejekontrakter, forbrugsopkrævning, løbende dialog med lejerne og korrespondance med håndværkere, forsyningsselskaber og offentlige myndigheder.

Vejdirektoratet
Skatteankestyrelsen
Koordinator

Skatteankestyrelsen, Silkeborg

Kan du lide at planlægge og er du god til at have mange bolde i luften? Har du flair for administrative opgaver og har du lyst til at binde alle de praktiske dele af dagligdagen sammen på vores lokation i Silkeborg? Vi leder efter en imødekommende og serviceminded kollega til at blive en del af vores team.

Vi leder efter dig, som er lidt af en blæksprutte. Din rolle vil være afgørende for, at hverdagen forløber så smidig og effektiv som muligt. Du er både administrativ og praktisk indstillet og kan varetage opgaverne selvstændigt i samarbejde med vores Administrations- og Serviceteam i København, efterhånden som de opstår. Dine arbejdsopgaver vil variere fra dag til dag, og overordnet set vil de bestå af en blanding af planlæggende og koordinerende opgaver, faste administrative opgaver, lettere sagsbehandlingsopgaver og ad hoc-opgaver af mere praktisk karakter.

Gem
Kommune Konsulenterne
Kommune Konsulenterne søger socialrådgivere til Børn-, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.

Vi forventer, at ansøger har erfaring med:

  • Generel sagsbehandling indenfor Familieområdet
  • Børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Myndighedsopgaver ift. børn og unge med særlige behov og deres familier
Kommune Konsulenterne
ATP
Kunderådgivere til pensionsområdet i Udbetaling Danmark

ATP, Holstebro

Kan du levere enkel og effektiv kundeservice på et komplekst grundlag? Og vil du sikre borgere i hele Danmark god sagsbehandling på pensionsområdet?

I ATP løser vi opgaver for næsten alle borgere og virksomheder i Danmark.Ydelsesområdet Pension består af førtids- og folkepension samt en række tillægsydelser herunder pensionsforhold for danskere, der bor i udlandet.

Kontakten foregår både via telefon og gennem sagsbehandling af vores digitale kundehenvendelser, og her er det din opgave at sikre, at kunden får svar på sin henvendelse på en enkel og effektiv måde.

ATP
VIA University College
Erfaren PA/chefsekretær til rektor

VIA University College, Aarhus

Er du på jagt efter nye udfordringer i jobbet, og har du velafprøvede administrative, organisatoriske og relationelle kompetencer? Så er stillingen som PA for VIAs rektor måske noget for dig.

Stab, Strategi og Politisk Analyse (STP) søger en venlig, hjælpsom og fagligt dygtig PA til VIAs rektor. Du skal være samarbejdsorienteret og skarp til både at sætte struktur på de løbende opgaver og processer samt kunne lide at have styr på detaljerne og evne at bevare overblikket i en funktion, afdeling og organisation, hvor to dage sjældent er ens. Vi efterspørger en god kollega med humor, energi og stærke samarbejdsevner. Det er en forudsætning, at du både er serviceminded og vant til at arbejde med kalenderstyring, skriveopgaver og understøttelse af topledere.

Afdelingen Stab, Strategi og Politisk Analyse (STP) har 22 medarbejdere, heriblandt en afdelingschef og en afdelingsleder.

VIA University College
ATP
Kunderådgivere til Udbetaling Danmark, International Pension

ATP, Holstebro

Er du god til tal, vant til at sagsbehandle og til at arbejde med professionel kundeservice? Vil du arbejde med pensionsydelser til borgere, der bor i udlandet?

I Holstebro er vi på udkig efter kunderådgivere, der skaber gode, enkle og effektive kundeoplevelser. Vi søger dig, der kan vejlede, administrere og sagsbehandle på skrift og over telefon. Dig, der:

  • trives i en dynamisk hverdag med skiftende opgavemængder
  • motiveres af at finde den bedste løsning på komplicerede sagsforløb og kan sætte dig ind i lovstof.
ATP
Konsulenthuset ballisager A/S Leder for kunde- og salgssupport til OnedMed

Konsulenthuset ballisager A/S søger for OneMed A/S

Skipper du et hjerteslag, når snakken falder på ledelse og udvikling? Giver debatten om den gode kundeoplevelse dig lyst til at vise omverdenen, hvordan den skal skæres? Og ved du en ting eller to om, hvordan du lægger den rette strategi for dit team?

Så er det meget muligt dig, vi drømmer om, der skal stå i spidsen, når vi skal udvikle en central afdeling i OneMed. Vi leder nemlig efter dig, der sikrer det høje serviceniveau til vores kunder og udvider det gode samarbejde i salgsorganisationen.

Som leder af vores kunde- og salgssupportere samt en marketingassistent, kommer du til at stå i spidsen for et nyt professionelt team. Teamets opgaver er mangfoldige og består både af at servicere vores kunder og af at supportere salgschefer og -konsulenter i salgsarbejdet. Din opgave bliver bl.a. at understøtte teamet, når de har spørgsmål vedr. kundehenvendelser.

Gem
Kommune Konsulenterne
Socialrådgivere til Jobcentre i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Jobcentre i hele landet.

Vi søger myndighedsrådgivere til følgende områder:

  • Sygedagpenge, jobafklarings- og ressourceforløb
  • Forsikrede ledige
  • Revalidering og fleksjob
Kommune Konsulenterne
Gem
Kommune Konsulenterne
Socialrådgivere til Jobcentre i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Jobcentre i hele landet.

Vi søger myndighedsrådgivere til følgende områder:

  • Sygedagpenge, jobafklarings- og ressourceforløb
  • Forsikrede ledige
  • Revalidering og fleksjob
Kommune Konsulenterne
Medarbejder til Borgerservice
Borgerservice søger en ny kollega, der brænder for at yde professionel borgerservice i topklasse.
Horsens Kommune, Horsens
Jobcenter
Indrykket:
Teamkoordinator til Borgerservice
Brænder du for drift og koordinering?
US - København, Viby J
Jobcenter
Indrykket:
Chefsekretær til DCE-Nationalt Center for Miljø og Energi
Vil du gøre en forskel for naturen, miljøet og den grønne omstilling, kan du se dig selv som PA for DCEs direktør og være...
Aarhus Universitet, Aarhus C
Jobcenter
Indrykket:

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV