31 job matcher din søgning 31 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 31 resultater.
SkattestyrelsenEr du vores nye kollega i Opkrævning og Betaling - i daglig tale kaldt for Danmarks største kasseapparat?

Skattestyrelsen, Ringkøbing

Vi søger medarbejdere til driftsenhederne i afdelingen ’Opkrævning og Betaling’ i Ringkøbing. Bring dine kompetencer i spil på en arbejdsplads, hvor vi alle bidrager til, at der er god teamånd og godt arbejdsmiljø.

Opkrævning og Betaling har ca. 300 medarbejdere og afdelingens kerneopgave er at sikre Danmarks velfærdssamfund gennem korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger.

Vi søger kolleger til alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver, herunder:

  • Bogføring
  • Kontering
  • Omposteringer
Skattestyrelsen
Horsens Kommune
Sundhedsfaglig profil søges til Arbejdsmarkedsfastholdelse, Jobcenter Horsens

Horsens Kommune

Brænder du for at være med til at understøtte, at sygdomsramte vender hurtigt og kvalificeret tilbage til arbejdsmarkedet? Brænder du for tværfagligt samarbejde med fokus på at understøtte borgerne i deres vej tilbage til arbejdsmarkedet? Er du helhedsorienteret i din tilgang og har du et beskæftigelsesrettet fokus? Så er du måske vores nye kollega i Arbejdsmarkedsfastholdelse.

Som sundhedsfaglig medarbejder vil dine opgaver bestå af:

  • Individuelle og holdbaserede sundhedsfaglige beskæftigelsesrettede indsatser for de sygemeldte
  • Opfølgningssamtaler med de sygemeldte, både individuelt og i samarbejde med relevante kollegaer
  • Udarbejdelse af skriftlig dokumentation, herunder journalføring
Administrations- og ServicestyrelsenAdministrative medarbejdere til Administrations- og Servicestyrelsen i Herning

Administrations- og Servicestyrelsen

Motiveres du af at arbejde med alsidige administrative opgaver i tæt samarbejde med andre? Har du gode IT-kompetencer og en god proces- og dataforståelse? Er det vigtigt for dig, at der er høj kvalitet i det arbejde, du udfører? Så er du måske vores nye kollega!

Du kommer til at arbejde med sagsbehandling og administration i forbindelse med udbud og gennemførelse af såvel interne som eksterne kurser. Du arbejder tæt med vores interne konsulenter og bidrager med de gode administrative løsninger i opgaverne herunder projektsamarbejder. Du får også en vigtig opgave i arbejdet med udtræk af deltagerdata fra vores LMS (SABA Cloud) og procesoptimering af, hvordan vi opretter og administrerer kurser og kursusevalueringer.

Administrations- og Servicestyrelsen
Ikast-Brande Kommune
Dagplejekonsulent søges til Ikast-Brande Dagpleje

Ikast-Brande Kommune, Nørre Snede

Har du lyst til at være en del af et dynamisk team, hvor refleksion, debat og humor er en del af dagligdagen? Og arbejder du ud fra en anerkendende og inkluderende tilgang? Så er du den dagplejekonsulent, vi søger!

Dagplejen er en arbejdsplads, hvor nøgleordene er arbejdsglæde, fleksibilitet, høj grad af faglighed, kvalitet og selvstændighed. Som dagplejekonsulent gennemfører du dialogbaserede tilsyn hos dagplejerne, giver supervision og sparring i det pædagogiske arbejde, på baggrund af dagplejens dialog- og udviklingsmanual.

Vi har særligt fokus på kvalitetsudvikling gennem stærk faglighed hos alle i dagplejen, uddannelse og arbejde i makkerskaber. Dagplejekonsulenten har fokus på forældreinddragelse og er en respekteret del af det tværfaglig samarbejde, bl.a. via samarbejdet med dagplejens ressourcepædagog.

SkattestyrelsenVi søger nye kollegaer til Persondata, eIndkomst, Skattestyrelsen i Struer

Skattestyrelsen

Motiveres du af en alsidig hverdag, og har du lyst til at bidrage til at styrke kvaliteten af data i eIndkomssystemet? Så har vi spændende muligheder for dig, som kan og vil bidrage til vores opgaver.

Kravene til kvalitetssikring af data i eIndkomstsystemet er blevet skærpet, da hele det offentlige udbetalingssystem, fx udbetaling Danmark, ATP, SU, A-kasser og kommunerne i stigende omfang benytter data fra netop dette system. Dataene i eIndkomstsystemet bruges også internt i Skatteforvaltningen til bl.a. forskuds- og årsopgørelse.

Arbejdsopgaver i eIndkomst:

  • Sagsbehandling vedrørende manglende eller forkerte indberetninger.
  • Vejledning og information til virksomheder om eIndkomst-systemet.

Derudover er der mulighed for deltagelse i opgaver, som er mere udviklingsorienterede i forhold til fx procesforandringer og strategi.

Skattestyrelsen
Ikast-Brande Kommune
Fagkoordinator og naturmedarbejder til Natur & Vandløb

Ikast-Brande Kommune

Vi søger en facilitator og koordinator, som formår at balancere kerneopgaven, produktionsmålene og den gode stemning på arbejdspladsen. Hvis du søger en stilling, hvor både dine faglige og menneskelige erfaringer kommer i spil hver dag, og hvor du får ledelsesopgaver men stadig kan beholde din naturfaglige baggrund, så vil vi glæde os til at høre fra dig.

Som fagkoordinator for Natur & Vandløb træder du ind i to fagområder, hvor fagligheden er kompleks, og hvor der er brug for ledelse med tæt faglig sparring. Personaleledelsen varetages af sektionslederen, men som fagkoordinator er det dig der er fagleder og du har ansvaret for fagmøder med de to grupper og du sørger for tæt opfølgning på opgaverne sammen med hver enkelt medarbejder.

GældsstyrelsenMedarbejdere til udfordrende sagsbehandling til Gældsstyrelsen i Ringkøbing

Gældsstyrelsen

I Gældsstyrelsen i Ringkøbing sidder vi med flere forskellige opgaver i forbindelse med inddrivelse af gæld, bl.a. pengeplaceringer, sagsbehandling af både nye og forældede sager samt vurdering af forskellige gældsposter. Udtrykkene for vores sagsgange og opgaver er mange for de stillinger, vi søger til nu; fordringer, afvigelser og forældelsesafbrydende skridt - bare for at nævne nogle.

Dit arbejde vil bestå af sagsbehandling af gældsposter, hvor der er tvivl om, hvorvidt vi kan inddrive gælden på lovlig vis. Du får mulighed for at arbejde med komplekse forældelsesregler efter processer, hvor korrekthed og omhyggelighed i opgaveløsningen er helt centralt. Du skal bl.a. sikre kvaliteten af de enkelte gældsposter, som vi skal inddrive, hvilket du skal dokumentere, inden du retter henvendelse til borgere og virksomheder.

Gældsstyrelsen
SkattestyrelsenAdministrativ medarbejdere til Små og mellemstore selskaber - Skattestyrelsen i Skive

Skattestyrelsen

Brænder du for administrative opgaver og har du erfaring lyst til at lære sagsbehandling i forbindelse med opløsning af selskaber? Så er du måske vores nye medarbejder.

Afdelingen Små og mellemstore selskaber har ansvaret for kontrol af alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer, alle fonde og foreninger samt offentlige virksomheder og institutioner.

Din primære opgave bliver en række administrative opgaver i forbindelse med opløsning af selskaber.

Du vil få dygtige kolleger at sparre med. Du bliver en del af en arbejdsplads, som lægger vægt på god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone.

Skattestyrelsen
Favrskov KommuneYdelsescenter Favrskov søger en dygtig ydelsesmedarbejder til fleksløntilskud og ledighedsydelse

Favrskov Kommune

Ydelsescenter Favrskov består af 14 sagsbehandlere, en faglig koordinator og en afdelingsleder. Vi ser os selv som en vigtig aktør i den beskæftigelsesrettede indsats. Vi tror på, at et godt samarbejde med borgere og samarbejdspartnere kan være med til at bringe borgere på ydelse tættere på arbejdsmarkedet. Derfor er det vigtigt for os, at vi kommunikerer på en måde, som alle kan forstå, og at vi formår at formidle kompliceret lovgivning på en let og forståelig måde, både på skrift og i tale.

Som ydelsesmedarbejder bliver det din opgave at sikre korrekte udbetalinger til Favrskov Kommunes fleksjobvisiterede borgere sammen med tre dygtige kollegaer.

Arbejdsopgaver

  • Sagsbehandling – beregning af fleksløntilskud og ledighedsydelse.
  • Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere.
  • Advishåndtering og journalisering.
MotorstyrelsenKundebetjening i Motorstyrelsens ekspedition

Motorstyrelsen, Højbjerg

Brænder du for at yde god kundebetjening, og trives du i en afvekslende hverdag? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig.

Motorstyrelsen søger to medarbejdere til vores ekspedition i Aarhus. Du kommer til at betjene borgere og virksomheder f.eks. i forhold til spørgsmål om Motorregistret (DMR), registreringsbekendtgørelsen, vægtafgift og grøn ejerafgift.

Dine opgaver

  • Vejledning og registrering af køretøjer.
  • Ekspedition af henvendelser fra borgere og virksomheder.
  • Håndtering af kontante indbetalinger.
Motorstyrelsen
SkattestyrelsenSagsbehandler til 'Kvalitet og Driftstyring' i Ringkøbing

Skattestyrelsen

Vil du med på holdet i ’Kvalitet og Driftstyring, ’ hvor vi har fokus på høj faglighed, kvalitet og service? Kunne du tænke dig udfordrende opgaver, der skal løses både selvstændigt og i samarbejde med andre på en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø? Så er du måske vores kommende kollega!

I den nyoprettede enhed Kvalitets- og Driftsstyring er vi 16 både nye og erfarne medarbejdere, der arbejder med bl.a. klagesager, ledelsesstøtte, risikostyring, driftsstyring, intern kvalitetssikring m.m.

Du bliver en del af sagsbehandlingsgruppen i enheden ’Kvalitets- og Driftsstyring’. Vi arbejder med aktindsigt, klager over personrenter og modregning, indsigelser over krav, klager over sagsbehandling samt uegentlige ministersager.

Skattestyrelsen
SkattestyrelsenSagsbehandlere til komplekse genoptagelsessager vedr. personskat i Skattestyrelsen i Horsens

Skattestyrelsen

Vil du være med til at sikre, at borgerne får korrekt fradrag? Og trives du i et velfungerende socialt miljø og har erfaring med personskat og kompleks sagsbehandling, så er det lige dig, vi søger.

Vi vil glæde os til at byde dig velkommen på vores hold, hvor vi vil tilbyde dig udfordrende opgaver, og hvor godt kollegaskab og samarbejde går hånd i hånd med faglig professionalisme.

I Borgere 4 og Borgere 5 er vores hovedopgave at sagsbehandle indenlandske skattepligtige borgeres anmodninger om genoptagelse vedrørende personbeskatning.

En stor del af anmodningerne skyldes, at flere af felterne på årsopgørelsen er låst, eller at borgerne bliver stoppet af systemkontroller. Sagerne bliver mere og mere komplekse, og er inddelt i emner som f.eks. befordring, honorar, rejser, bidrag, renter og tilbagefordeling af blandt andet erstatning og løn.

Skattestyrelsen
Kommune Konsulenterne
Vikarbureau søger socialrådgivere til Jobcentre i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver, eller har du siddet som sagsbehandler på området og er parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Vi søger myndighedsrådgivere til følgende områder:

  • Sygedagpenge, jobafklarings- og ressourceforløb
  • Forsikrede ledige
  • Revalidering og fleksjob
Kommune Konsulenterne
Skive KommuneLeder af ny enhed, Udvikling & Administration, i Pleje & Visitation

Skive Kommune

I løbet af efteråret samler vi de administrative medarbejdere og fagkonsulentgruppen for at skabe en ny stærk enhed, som kan understøtte og servicere lederne i Pleje & Visitation og skabe udvikling i området. Derfor søger vi den helt rigtige leder, der på kort sigt kan sikre en god proces i forbindelse med sammenlægningen og på langt sigt kan skabe rammer for udvikling af nye kompetencer og nye løsninger og samarbejde på tværs i hele Pleje & Visitation.

Din første opgave vil blive at skabe en god sammenlægningsproces i dialog med medarbejdere samt lederne på plejecentrene og i hjemmeplejen. Formålet er at sikre kvalitet og kompetencer og skabe større sammenhæng mellem drift og udvikling i hele Pleje & Visitation. Internt i Udvikling & Administration er formålet at øge synergien og løfte alle medarbejdere, så I udnytter kompetencerne bedst muligt og det samlede tilbud bliver stærkere.

Kommune Konsulenterne
Vikarbureau søger socialrådgivere til Børne-, Unge- og Familieafdelinger samt Børne- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og er parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til vikariater i kommunernes Børne-, Unge- og Familieafdelinger samt Børne- og Handicapafdelinger i hele landet.

Vi forventer, at ansøger har erfaring med:

  • Generel sagsbehandling indenfor Familieområdet
  • Børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Myndighedsopgaver ift. børn og unge med særlige behov og deres familier
  • Vedr. børn og handicap: opdateret viden på SEL § 41, 42 og 44/84
Kommune Konsulenterne
Engageret og udviklingsorienteret idrætskonsulent
Vi søger en idrætskonsulent, da vores nuværende kollega har fået nyt job.
Rådhuset Tørring-Uldum, Uldum
Jobcenter
International koordinator til Aarhus BSS
Har du lyst til at blive en del af et team, hvor vi understøtter internationaliseringen af fakultetets uddannelser?
Aarhus Universitet, Aarhus C
Jobcenter
Ungdomscenter Horsens søger en administrativ kollega
Ungdomscenter Horsens blev etableret 1. august 2019 og er en samling af de kommunale ungeindsatser for de 14-29 årige.
Horsens Kommune, Horsens
Jobcenter
Engageret og udviklingsorienteret idrætskonsulent
Uldum
Hedensted kommune
Erfaren udbudsjurist til betjening af driftsområderne i Sociale Forhold og Beskæftigelse
Vil du være med til at sætte en faglig dagsorden indenfor social- og beskæftigelsesområdet gennem indkøb og udbud af aftaler,...
Aarhus Kommune, Aarhus C
Jobcenter