25 job matcher din søgning 25 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Lystrup Menighedsråd Sognesekretær/kordegn til Lystrup og Elev kirker, Aarhus Nordre Provsti

Lystrup Menighedsråd

Vi søger en medarbejder, der i et tæt samarbejde med præster, øvrige ansatte og menighedsråd skal varetage de mange forskellige typer af kirkelige- og administrative opgaver ved Lystrup og Elev kirker.

Du skal betjene kirkekontoret i Lystrup og sognenes borgere, varetage administrative opgaver for både menighedsråd og præster, herunder også personregistrering. Du har styr på kalenderen og anvise regninger og håndtere lønbilag.

Vi forventer, at du har interesse i kirkeligt arbejde, er ansvarsfuld og i stand til at planlægge og strukturere arbejdet selvstændigt. Du er udadvendt, tålmodig og hjælpsom i mødet med menighedsråd, præster og borgere, og du kan håndtere mange forskelligartede opgaver og fortrolige oplysninger.

VERO MODA
Executive Assistant

VERO MODA, Aarhus

Are you an experienced Executive Assistant with a desire to influence your own role as well as make a difference to the people around you? Then this is a unique opportunity to support the top management of VERO MODA & mama;licious and be right-hand to our Brand Director Henrik Matthiesen.

This is an exciting time to join our fast-paced and growing business. We have a lot of projects ahead of us and you will gain unique insights, as you support our Director and the top management team on this journey.

As Executive Assistant, you act as a central point of contact and provide full support in relation to the administrative and organisational needs of the Brand Director. In addition, you ensure that VERO MODA’s & mama;licious’ organisational processes run efficiently and hold responsibility for driving a variety of projects within communication and organisational optimisation.

Horten Advokatpartnerselskab
Engageret og serviceminded sekretær

Horten Advokatpartnerselskab, Aarhus

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sekretær til vores kontor i Aarhus.

Du vil indgå som en integreret del af to af vores afdelinger, og dine primære arbejdsopgaver vil omhandle:

  • Understøttende arbejde vedr. retssager, voldgiftssager, klagesager
  • Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  • Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  • Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  • Oprettelse og arkivering af sager
Horten Advokatpartnerselskab
GreenLab Skive A/S PA & Administration Manager

GreenLab Skive A/S, Spøttrup

GreenLab søger en erfaren PA, som kan hjælpe med at skabe de bedste rammer for samarbejdet med virksomhederne i vores grønne energipark samt de mange værdsatte partnere og gæster, der dagligt besøger os for at lære om fremtidens energiløsninger.

Vi søger en kollega, som har solid erfaring fra PA-rollen, og som har et stort naturligt overblik, er stærk på at skabe og etablere effektive strukturer og processer, der får hverdagen til at spille i en hastigt voksende og innovativ organisation.

Du arbejder effektivt og får tingene til at ske. Du trives i et job med alsidige opgaver og har måske også erfaring med events. Du kan se dig selv trives med at lede et lille team med to kolleger, som begge arbejder dedikeret på at få kontoret til at fungere optimalt.

SOSU Østjylland
Direktionssekretær

SOSU Østjylland, Aarhus

Som direktionssekretær for SOSU Østjyllands direktør og chefgruppe får du en helt særlig rolle tæt på de strategiske beslutningsprocesser. Du får indblik i det ledelsesmæssige samarbejde og i de overvejelser, der ligger bag prioriteringer og organisatoriske tiltag.

Både direktør og chefer indgår i en lang række netværk og fora med eksterne samarbejdspartnere fra kommuner, region, uddannelsesinstitutioner, faglige organisationer m.v. og du får en meget vigtig funktion med at planlægge og forberede møderne. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med din kollega i direktionssekretariatet om at sekretariatsbetjene SOSU Østjyllands bestyrelse, lokale uddannelsesudvalg, samarbejdsudvalg og ledermøder og -seminarer.

SOSU Østjylland
SkyTEM Surveys ApS
Sekretær/administrativ medarbejder

SkyTEM Surveys ApS, Aarhus

Drømmer du om at være en del af et globalt team i rivende udvikling. Kan du se dig selv i en virksomhed hvis formål er ”To provide knowledge about the earth beneath our feet, supporting more sustainable solutions”.

Er du motiveret for at løse forskelligartede opgaver i tæt samarbejde med kollegaer og virksomhedens partnere. Er du kreativ og god til at finde nye løsninger og systematisere arbejdsprocesser, så er du måske vores nye kollega. Vi vægter faglighed, ærlighed og åbenhed højt. Vi sætter en ære i at lære af vores fejl og skabe resultater i fællesskab.

SkyTEM Surveys ApS
Gem
Cic Operations Herning ApS
Service crew Hotel Herning

Cic Operations Herning ApS

Som vores servicemedarbejder er du ansigtet udadtil! Det er dig, gæsterne møder først, når du byder dem velkommen. Du er deres vært, når de bor hos os – og det er dig, der ønsker dem en fortsat god rejse, når de tager videre.

Du vil blive ansat på Hernings mest spændende og innovative hotelprojekt, hvor du får en unik mulighed for at være med helt fra starten. Aiden By Best Western Herning skal være fremtidens hotelprojekt, hvor ansatte, bæredygtighed og teknologi står øverst på dagsordenen.

Hotellet er ikke et traditionelt hotel, hvor du står bag receptionsdisken! Hos os vil du få en bred vifte af arbejdsopgaver, hvor din vigtigste opgave er at have gæsten i centrum. Vi er en arbejdsplads, der ønsker at tage branchens inkluderingsansvar alvorligt! Hvad du har lavet arbejdsmæssigt inden – og hvad dine fremtidsplaner er, er for os underordnet.

Cic Operations Herning ApS
AS3 A/S RECEPTIONIST - Viby J. - Fastansættelse

AS3 A/S

Har du en energi som smitter, samt et solidt servicegen? Kan du få vores gæster til at føle sig velkomne og samtidig bevare overblikket over diverse mødeaktiviteter og praktiske opgaver? Så er det måske dig, vi søger til vores reception på vores hovedkontor i Viby J.

Vores receptionist igennem 9 år har valgt at gå på pension, og derfor leder vi nu efter dig, som skal fungere som vores ansigt udadtil og som et centralt omdrejningspunkt i virksomheden.

Du vil få det overordnede ansvar for vores reception, og det vil være dig, som åbner og lukker receptionen de dage, hvor du er på arbejde. Det er ligeledes dig, som har det overordnede ansvar for, at vores kantine kører, der er dog ansat eksternt personale, der står for at klargøre frokost samt den efterfølgende oprydning.

JYSK
Teamleder til Reception & Travel

JYSK, Brabrand

Har du solid erfaring med at booke forretningsrejser? Har du lyst til at støtte dine rejsende kollegaer i JYSK ved at sikre enestående service?

Så er du måske vores nye Team Leader Reception & Travel!

I JYSK har vi mange forretningsrejser til og fra hovedkontoret i Aarhus – herunder til møder og træninger. Som en del af den nylige udvidelse af hovedkontoret, har vi bygget eget auditorium ligesom vi er ved at renovere vores reception. For at sikre høj service søger vi en teamleder til en nyoprettet stilling.

I jobbet som Team Leader for Reception & Travel vil du:

  • Få ledelsesansvaret for Receptionen som består af to receptionister og en piccoline
  • Få det overordnede ansvar for rejsebestillinger
  • Få ansvaret for vores nye auditorium i en host-lignende funktion, hvor du vil sikre overblikket og gnidningsfri servicefunktion mellem deltagere mod IT, kantine, rengøring og reception, således deltagere og arrangører oplever en høj service
JYSK
Lübker Golf Resort ApS Leder til receptions- og kundeserviceteam

Lübker Golf Resort ApS, Nimtofte

Lübker Golf & Spa Resort søger en leder med betydelig erfaring inden for hospitality-branchen, særligt i receptions- og kundeservice-funktionerne.

Du vil både lede og selv indgå i kundeserviceteamet, og din primære rolle bliver at sikre, at både resortets dags- og opholdsgæster får den kvalitetsoplevelse, resortet ønsker at levere – uanset hvor og hvordan, de møder resortet, såvel før som under og efter deres besøg.

Funktionen omfatter således alle led i kontakten med og serviceringen af gæsterne, herunder telefonkontakt, mailkorrespondance, kommunikation på sociale medier eller ved direkte personlig henvendelse i resortets receptioner. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du selv kan være med til at opbygge og udvikle funktioner, systemer og selve teamet.

Gem
VERO MODA
Personal Assistant to Brand Director

VERO MODA, Aarhus

Do you have flair for structure and coordination? Are you service-minded, reliable and a ‘people person’? And do you want to create value for managers and employees?

Then you might be the perfect match for the job as Personal Assistant to VERO MODA & MAMA;LICIOUS’ Brand Director

You will get a central position in the VERO MODA & MAMA;LICIOUS organisation where you will collaborate closely with the Brand Director, Henrik Matthiesen, as well as the rest of the management team, People/HR and the team of Personal Assistants. As Personal Assistant you will be a central point of contact and support the administrative, organisational, and communicative tasks and ensure that the Brand Director can use his time efficiently and focus on overall priorities and business objectives.

Jobindex
Salgssupporter til international virksomhed

Jobindex søger for Haarup Maskinfabrik A/S i Silkeborg

  • Kan du se dig i en rolle, hvor du understøtter forretningen og trives med alsidige arbejdsopgaver?
  • Og har du lyst til en hverdag i en afslappet atmosfære, hvor vi er rigtig gode til det, vi laver og til at hjælpe hinanden?

Som salgssupporter samarbejder du med sælgerne om at udforme tilbud til både danske og internationale kunder. Derudover er du med til at opdatere og oversætte manualer, ordrebekræftelser og andet.

En del af din rolle bliver også at understøtte forretningen med sekretæropgaver primært for ledelsen, men også for resten af huset.

Jobindex
Piccolo/Piccoline til Danmarks største ejendomsinvestor

Koncenton A/S, Aarhus

Koncenton A/S

Kan du smile gennem telefonen? Er det dig, der siger ”den har jeg”? Er du serviceminded, ansvarsfuld og pligtopfyldende? Så har du nu chancen for at blive en del af Koncentons administrationsafdeling, hvor vi mangler en piccolo/piccoline.

Hos Koncenton har vi en vision om at være danskernes foretrukne investeringspartner inden for fast ejendom. Vi skaber værdi ved at lokalisere, indkøbe, udvikle og drifte boligejendomme med attraktive beliggenheder i udvalgte danske vækstbyer. Porteføljen tæller mere end 80 ejendomme med 6.000 boliger, der indbefatter alt fra kollegier og ungdomsboliger til rækkehuse samt seniorfællesskaber til en samlet projektsum på ca. 13 mia. kr. Vi startede op i år 2015 og har haft vokseværk lige siden.

Koncenton A/S
Foreningen Taxa f.m.b.a. Deltidsmedarbejder til kundecenter

Foreningen Taxa f.m.b.a., Aarhus

Aarhus og Horsens Taxa søger afløsere over 18 år til at servicere vores kunder, vognmænd og chauffører i kundecentret i weekender, helligdage, aftener og nætter. Din fornemmeste opgave bliver at ekspedere bestillinger ud i systemet, så taxierne ankommer rettidigt til de korrekte adresser.

Vi ser frem til din ansøgning, hvis du har følgende kvalifikationer:

  • Kan smile i telefonen og forstår vigtigheden af god kundeservice
  • Behersker dansk i skrift og tale og forstår sprogets nuancer, så du kan notere den korrekte adresse, kunden skal hentes på og bringes til – også når der er støj på telefonlinjen
  • Er hurtig til at rykke ud ved sygdom eller ekstraordinær travlhed og er parat til at arbejde på skæve tidspunkter af døgnet
Scandic Hotel A/S
Receptionist, fuldtid, Scandic The Mayor

Scandic Hotel A/S, Aarhus

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye Receptionist på Scandic The Mayor.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
VIA University College
Erfaren PA/chefsekretær til rektor

VIA University College, Aarhus

Er du på jagt efter nye udfordringer i jobbet, og har du velafprøvede administrative, organisatoriske og relationelle kompetencer? Så er stillingen som PA for VIAs rektor måske noget for dig.

Stab, Strategi og Politisk Analyse (STP) søger en venlig, hjælpsom og fagligt dygtig PA til VIAs rektor. Du skal være samarbejdsorienteret og skarp til både at sætte struktur på de løbende opgaver og processer samt kunne lide at have styr på detaljerne og evne at bevare overblikket i en funktion, afdeling og organisation, hvor to dage sjældent er ens. Vi efterspørger en god kollega med humor, energi og stærke samarbejdsevner. Det er en forudsætning, at du både er serviceminded og vant til at arbejde med kalenderstyring, skriveopgaver og understøttelse af topledere.

Afdelingen Stab, Strategi og Politisk Analyse (STP) har 22 medarbejdere, heriblandt en afdelingschef og en afdelingsleder.

VIA University College
SORTH & CO PA/Management Assistant

SORTH & CO recruiting on behalf of IMBOX in Aarhus

A unique opportunity for the PA talent who thrive in supporting a dynamic management team.

The constant development of new markets, new customers, new colleagues, new products, new projects – and all the stuff in between – create an incomparable impact to the organization. Therefore, Imbox need a Management Assistant who can add business support, overview, structure, alignment, communication and more. In short: connect all the dots and make sure that the journey can continue with speed and smoothness and that the management team can focus on developing the business.

You will become a true “IMBOXer” by leading the way, being ambitious and think performance in everything you do – but still be honest, kind, generous, respectful and openminded to your team, colleagues, partners and customers.

Elbek & Vejrup A/S
Receptionist

Elbek & Vejrup A/S, Aarhus

  • Kan du holde overblik og arbejde struktureret med forskelligartede opgaver?
  • Motiveres du af at have det overordnet ansvar, for at vores bygninger på samlet 6.000m2 fremstår pæne og ryddelige?
  • Er du serviceminded, imødekommende og udadvendt?
  • Vil du arbejde i et hus med masser af liv og have ansvaret for det vigtige førstehåndsindtryk til vores kunder og partnere?

…så er du måske den receptionist, vi søger til E&V Ejendom. Som receptionist er du det første ansigt, husets gæster møder. Du vil få en række administrative opgaver, men også ledelsesansvar for vores servicemedarbejdere og de generelle serviceopgaver i huset.

Unique Human Capital
Legal Assistant

Unique Human Capital søger for Formuepleje A/S

Evner du at jonglere med mange bolde, og er dit kald at spille andre gode?

Som Legal Assistant i Formuepleje og med direkte reference til Head of Legal, bliver du ansvarlig for bestyrelsessekretariatet for de fire overordnede selskaber og en del af det juridiske team på koncernniveau. Afdelingen arbejder for at skabe værdi for Formuepleje som helhed og sørger for at governance og compliance samt de afledte opgaver altid lever op til en effektiv og struktureret tilgang til de forretningsunderstøttende aktiviteter.

Legal Assistant evner at planlægge, udføre og følge opgaver helt til dørs, og gør en dyd ud af altid at være på forkant. Dette giver ro til egen opgavehåndtering samtidig med, at bestyrelse og direktion føler sig godt hjulpet – og dermed kan holde rette fokus på juridiske og forretningsudviklende aktiviteter.

The Army Painter Struktureret Office Manager med flair for god service

The Army Painter, Skanderborg

Er du typen, som har styr på detaljerne, effektiv udførelse, afslutning af opgaverne? Trives du med support og administrative funktioner, der sikrer virksomhedens drift og binder hele huset sammen? Så har vi en rigtig spændende stilling, du bør kigge nærmere på!

Som en udvidelse af vores velfungerende administrative funktion søger vi dig, der trives med at stå i spidsen for de administrative- og driftsmæssige kontor– og sekretæropgaver i huset.

Du vil få det overordnede ansvar for receptionen/administrationen og sikre den optimale opgavefordeling imellem jer.

I dag varetages receptions- og generelle administrative opgaver rigtig godt af en medarbejder samt et par ungarbejdere, og du vil blive direkte leder for alle tre.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV