3.074 jobannoncer matcher din søgning 3.074 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

HJHansen Recycling A/S

Servicekoordinator til systematisk vedligehold og procedurer

Odense C

Kan du lide at planlægge og koordinere med mange forskellige kolleger? Er du god til data, systematik og IT, så opgaverne kører digitalt? Er du god til at opbygge procedurer og har du en god forståelse for omkostninger og økonomi?

Vi tilbyder et selvstændigt og alsidigt job i en virksomhed, der er i konstant udvikling samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling, hvor du kan være med til at præge jobbet og stillingens indhold.

Spillemyndigheden

Administrative sagsbehandlere med juridisk forståelse søges til sagsbehandling af almennyttige lotterier og væddemål og onlinekasino

Odense C

Vil du levere professionel engageret service og vejledning, og gennem faglig kompetent sagsbehandling være med til at bidrage til et fair og velreguleret spilmarked i Danmark?

Du bliver enten en del af kontoret Lotteri og Landbaseret Spil, som blandt andet er ansvarlig for at vejlede ansøgere og udstede tilladelser til almennyttige lotterier, eller et tværfagligt kontor, hvor du vil bistå kontorets jurister og teknikere i at behandle ansøgninger om tilladelse til at udbyde online spil i Danmark.

Spillemyndigheden
Aarhus Kommune

Afdelingsleder til Jord og Grundvand

Brabrand

Vil du stå i spidsen for vores arbejde med jord og grundvand og evner du at finde tværgående løsninger i Danmarks hurtigst voksende kommune så har du mulighed for at blive afdelingsleder for Jord og Grundvand, Aarhus Kommune.

Som afdelingsleder for Jord og Grundvand får du en central rolle i den grønne omstilling, og du kan glæde dig til:

  • At arbejde med et område med ambitiøse politiske mål.
  • At arbejde sammen med engagerede ledere og medarbejdere om at skabe forandringer i samfundet.
  • Et afvekslende arbejde med opgaver indenfor strategi og politik, teknologi og adfærdsændringer.
Gem
Dinex A/S

Sales Support

Middelfart

Bliv en del af vores passionerede team og vær med til at transformere lastbilindustrien globalt.

Som vores nye salgssupport vil du være en central del af det danske salgsteam i Middelfart. Ansvarsområder vil bl.a. være:

  • Behandling af returvarer og reklamationer.
  • Registrering af tabte ordrer og opfølgning på restordrer.
  • Besvarelse af henvendelser via telefon og kundevejledning.

For den rette kandidat tilbyder vi unikke muligheder for personlig og faglig vækst både nationalt og globalt.

KLAR Forsyning A/S

Administrativ medarbejder til et job med mening inden for affaldsområdet

Køge

Dine opgaver bliver:

  • økonomiopfølgning og fakturakontrol for renovatør og modtageanlæg
  • generel sagsbehandling på affaldsområdet
  • at modtage og besvare borgerhenvendelser

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med et godt socialt sammenhold, en uformel omgangstone, højt til loftet og store frihedsgrader. Du har høj grad af indflydelse i jobbet.

KLAR Forsyning A/S
Hørsholm Kommune

Sagsbehandlende terapeut

Hørsholm

Brænder du for et arbejde, hvor du sammen med gode kollegaer arbejder fagligt og dygtigt med bevilling af hjælpemidler og boligindretning, så er muligheden her.

Teamets primære opgave er sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning samt bestille arbejdsredskaber til plejen. Vi har en afvekslende hverdag, som består af hjemmebesøg hos borgerne, administrative opgaver, samt koordinerende funktioner og opgaver på tværs af organisationen.

SIRIUS advokater

Økonomimedarbejder - deltidsstilling

København Ø

SIRIUS advokater søger en frisk, dygtig og serviceminded økonomimedarbejder med regnskabsmæssig baggrund.

Vores arbejdsmiljø er både godt og uformelt, hvor hver enkelt medarbejder spiller en afgørende rolle, og hvor humøret er højt – selv i travle perioder.

Vi har brug for daglig hjælp til bl.a.:

  • Lettere regnskabsopgaver, såsom finansbogføring, debitor-/kreditorbogholderi m.v.
  • Afstemning og bogføring af bank, herunder klientmidler samt udarbejdelse af daglige tilsvarsopgørelser
Dagrofa ApS

Assisterende Kategorichef, Personlig Pleje

Ringsted

Er du klar og har du lyst til at være med til at forme fremtidens sortimenter og produkter baseret på vores kæders strategi og position?

Som vores kommende assisterende kategorichef inden for personlig pleje, får du nøglerollen i at sikre den konstante udvikling af dine egne kategorier.

Som en integreret del af vores kategoriteam vil du arbejde tæt sammen med kategorichefen for området og bidrage til en effektiv category management-strategi, både for mærkevarer og private labels.

Dagrofa ApS
MacArtney Offshore Wind Solutions

Procurement Assistant, Bur (Holstebro)

Vi har brug for en operationel og kommercielt stærk indkøbsassistent med lyst og evne til at eksekvere og optimere vores disponering og indkøb til vores produktion.

Overordnet bliver dit ansvar at foretage disponering og indkøb af varer og komponenter til vores produktion i tæt samarbejde med dine kollegaer fra indkøb, projekt- og teknisk afdeling, PTA samt produktionen.

Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en international virksomhed, hvor vort team sørger for grundig oplæring i rollen. Vi arbejder på et højt fagligt niveau, hvor der er plads til, at du kan udvikle dig gennem alsidige opgaver med selvstændighed og ansvar.

MacArtney Offshore Wind Solutions
Stryhns Gruppen A/S

Lønspecialist

Roskilde

Begejstres du af at yde god service og være den der har styr på reglerne og processerne?

Du vil blive en del af afdelingen ’HR, Løn og Kommunikation’ og vil få 5 kollegaer, der som dig sætter en ære i vores høje faglighed og evne til at skabe en god og positiv stemning omkring os – vi skal have det sjovt, når vi går på arbejde, på den måde lykkes vi alle meget bedre.

Stryhns Gruppen A/S
Lyngby Boligselskab

Driftssekretær/kontorassistent søges til dynamisk boligselskab i Lyngby

Kongens Lyngby

Er du passioneret omkring at levere fremragende service, og trives du i en varieret arbejdsdag? Er du handlekraftig, udadvendt og en stærk holdspiller, der altid har et smil på læben? Så er du måske vores nye kollega!

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Betjening og behandling af henvendelser fra beboere primært skriftlige og telefoniske
  • Planlægning og koordinering af driftsopgaver og servicemedarbejdernes daglige aktiviteter
DANISH CROWN A/S

Finance Manager, Performace Management

Randers SV

Would you like to join us on our Finance Transformation journey, where 'business as usual' is never the norm?

We are seeking a Finance Manager capable of best-in-class partnering for our Business Units, such as Danish Crown Business Unit, Danish Crown Beef, KLS, Sokolow, DAT-Schaub, and ESS-Food, while also managing the group's CAPEX infrastructure, including processes, governance, and reporting. You will be reporting directly to the VP of Performance Management.

DANISH CROWN A/S
Gem
Statens IT

Juridisk medarbejder med drive til Team Indkøb & Sourcing

Ballerup

Interesserer du dig for indkøb, kontraktstyring og it? Så har du her en unik mulighed for at arbejde i spændingsfeltet mellem jura, udbud og it i en stor, samfundskritisk organisation i vækst.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • gennemførelse af miniudbud ved brug af eksisterende rammeaftaler samt gennemførsel af EU-udbud
  • ad hoc-sparing og støtte til ledere og medarbejdere i huset vedr. indkøb og juridiske forhold (f.eks. fortolkning af udbudsreglerne, SKI-aftaler og statslige indkøbsaftaler)

Vi tilbyder rig mulighed for faglig udvikling gennem relevante eksterne kurser og konferencer.

Active Search søger for kunde
Gem
Active Search

Lønmedarbejder søges til virksomhed i Storkøbenhavn og Nordsjælland (Interim)

Gilleleje eller Glostrup

Som interim lønmedarbejder får du en central rolle i lønafdelingen, hvor du fra dag ét kommer til at varetage lønområdet i tæt samspil med afdelingens anden lønansvarlig.

I dagligdagen vil I have et tæt samarbejde omkring løn- og personaleadministration, men du skal samtidig være klar til hurtigt at få dine egne opgaver.

Du kan arbejde fra kontor i enten Glostrup eller Gilleleje.

Indrykket:
Holbæk Kommune

Administrativ sagsbehandler til barselsvikariat i Ydelsesservice

Holbæk

Er du struktureret med sans for detaljen og sætter en ære i at sikre kvalitet i opgaveløsningen?

Hvis det er dig, der passer til den ledige stol vi har stående, vil du blive en del af et team på 29 kolleger, som dagligt stræber efter at gøre en positiv forskel i samarbejdet med borgere og virksomheder.

Vi sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet og vi er en gruppe der er båret af et godt kollegialt sammenhold. Vi har fokus på psykologisk tryghed og trivsel, effektiv sagsbehandling. Du får stor selvstændighed i opgaveløsningen, men kan også altid trække på og få støtte fra os!

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I

Vi søger en underviser med juridisk baggrund

Køge

Du en afvekslende hverdag, hvor du har stor selvbestemmelse kombineret med en fleksibel arbejdstid. Du vil selvstændigt skulle tilrettelægge og gennemføre undervisningen inden for uddannelsernes områder i tæt samarbejde med kolleger og studieleder.

Vi tilbyder blandt andet:

  • en spændende og udfordrende stilling med mulighed for at sætte dit præg på vores uddannelse
  • frihed til fordybelse
Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I
Skattestyrelsen

Data scientist til udvikling og monitorering - R det dig?

Horsens

Vi søger data scientist til udvikling, optimering, produktionslægning og drift af en lang række løsninger, som skal føde ind i forretningsprocesser på tværs af Skattestyrelsen. Hvis du kan sætte dig ind i komplekse datastrukturer og udsøge relevante data til analyseformål, så har vi et spændende job, hvor du er med til at udvikle monitoreringen i Skatteforvaltningens styrelser.

Hos os vil du få udfordrende og komplekse opgaver, du får medansvar for planlægning og prioritering af din opgaveportefølje, og vi er lydhøre overfor dine input og ideer.

Skattestyrelsen
DSI Dantech

Service Coordinator

Aalborg

Brænder du for at gøre en forskel i dine kollegers hverdag, hvor din imødekommenhed og høje serviceniveau er dit kendetegn? Og er det altid dig der formår at holde styr på små deltajer, selv når tingene går stærkt?

Jobbet som servicekoordinator er en alsidig og vigtig rolle, hvor din hverdag vil foregår på kontoret i Aalborg.

Du får et spændende og alsidigt job med en høj grad af selvstændighed og ansvar, med faglige udfordringer i et teknisk velfunderet og udviklende miljø. 

Vi tilbyder forskellige medarbejdergoder såsom, sundhedsforsikring, god pensionsordning og fælles sociale aktiviteter.

Trimco Group

Brand Coordinator til Store Deco og Packaging

Herning

Er du en kreativ og struktureret sjæl med en passion for produktudvikling og indkøb? Elsker du at arbejde med kendte internationale brands og skabe unikke butiksdekorationer og emballageløsninger?

Du vil blive en del af et team bestående af 7 skønne og dygtige kollegaer, som alle bidrager til et godt fællesskab og en sjov hverdag. Vi sparrer ofte med hinanden og hjælper gerne på kryds og tværs for at skabe de bedste løsninger.

Trimco Group
Hjørring Kommune

Økonomipartner til anlægsområdet - Økonomi og Finans

Hjørring

Vil du være en del af en synlig og tillidsskabende stabsfunktion, hvor du er med til at understøtte det tværgående økonomiske samarbejde i Hjørring Kommune?

I samarbejde med kommunens økonomifunktioner og byggerådgivere sikrer du en optimal budgetstyring af kommunens anlægsprojekter og medvirker til udarbejdelse af beslutningsoplæg til det politiske niveau, herunder bygherreudvalg.

Hos os vil du få et selvstændigt og udfordrende job i en spændende og visionær organisation i et uhøjtideligt og samarbejdsorienteret miljø. Vi har et fagligt stærkt kollegafællesskab med frihed under ansvar og rig mulighed for at præge og tilrettelægge egen hverdag, med stor fleksibilitet i opgaveløsningen.

Hjørring Kommune

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV