454 job matcher din søgning 454 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Danske Andelskassers Bank A/S
Forretningskonsulent til Andelskassens Kompetencecenter Erhverv

Danske Andelskassers Bank A/S, Tjele

Er du skarp på din finansielle faglighed, og brænder du for at drive og implementere forandringer inden for erhvervssegmentet? Grib muligheden for at blive en del af en bank i vækst, som er stærkt engageret i lokalområdet.

Som forretningskonsulent vil du blive en del af Andelskassens Kompetencecenter Erhverv. Det består af et velfungerende team af specialister inden for områderne pension, forsikring, bolig, leasing og forretningskonsulenter.

  • Du driver og implementerer forandringer inden for erhvervssegmentet
  • Du udvikler dine kolleger fagligt samt støtter og sparrer med dem om forskellige opgaver inden for erhvervssegmentet
  • Du arbejder primært med erhvervssegmentet, men der vil være tværgående opgaver og projekter
Danske Andelskassers Bank A/S
BrinchPartners

Brinch & Partners søger for SEED Capital i København

Principals – Venture Capital

Et tæt og langsigtet samarbejde med dygtige iværksætter-profiler er centralt for Seed Capital. Teamet hos Seed Capital har som engagerede sparringspartnere bl.a. bistået Trustpilot, Vivino, Templafy, Lunar, VEO og en lang række andre kendte danske vækstvirksomheder med at udvikle deres forretningsmæssige potentiale.

Til kontoret centralt beliggende i København søger vi nu to Principals. Som Principal får du en vigtig rolle i relation til deal flow og en meget bred berøringsflade med iværksættermiljøet i Danmark. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Opbygning af netværk med fokus på iværksættere og samarbejdspartnere
  • Scanning af markedet for potentielle investeringsmuligheder
  • Vurdering af forretningsplaner, iværksætterteams og investeringsmuligheder
Brinch & Partners
Vestas Wind Systems A/S
Senior Portfolio Manager, Finance

Vestas Wind Systems A/S, Aarhus

Do you want to be a key person for providing premium portfolio management for a global company within the renewable energy sector? If yes, then as Financial Senior Portfolio Manager at Vestas Wind Systems A/S you can take full advantage of your attitude, your experience and strengthen the organization further.

Responsibilities
  • Monthly, quarterly, and yearly portfolio performance to CTO and senior management.
  • Direct sub-portfolio performance and motivated decision-making across the entire CTO organization.
  • Optimize and develop portfolio governance.
Vestas Wind Systems A/S
Thisted Forsikring
Kundekonsulenter der kan yde kundebetjening i særklasse

Thisted Forsikring, Herning eller Thisted

Er du imødekommende, udadvendt og opsøgende? Kan du lide at tage kontakt til folk og skabe en god og respektfuld dialog? Brænder du for det seriøse salg, der føles rigtigt for kunden? Er du målrettet og tager ansvar? Så er det dig, vi leder efter.

Vi søger kundekonsulenter, der trives i et stærkt salgs- og rådgivningsmiljø, hvor højt tempo, humør og gode kundeoplevelser går hånd i hånd. Du skal arbejde med salg, service og rådgivning til vores kunder.

Du bliver en del af vores engagerede kundeserviceteam på 15 kolleger. Vi har et tæt sammenhold og giver hinanden god sparring i det daglige. Vi arbejder efter strategien ”kunden i fokus”. Det vi leverer, skal være i orden, og vi skal være imødekommende.

Thisted Forsikring
Thisted Forsikring
Ambitiøse erhvervsassurandører til Aalborg, Herning og Thisted

Thisted Forsikring

Kan du balancere højt salgsdrive og gode kundeoplevelser? Er du udadvendt og har naturligt flair for at netværke med erhvervskunder? Sætter du ambitiøse mål for dig selv – og når dem? Så bør det næste skridt i din karriere være at træde ind i rollen som erhvervsassurandør for Thisted Forsikring.

Din hverdag består af kundemøder i lokalområdet og servicebesøg til eksisterende kunder. Dit primære fokus vil være på opsøgende salgsarbejde målrettet mod nye erhvervskunder, men du vil også få en mindre portefølje af eksisterende kunder, som skal serviceres og udbygges. Nye kunder finder du via en aktiv søgen i lokalområdet og via dine netværk, mens servicemøder bliver booket til dig i din kalender.

Thisted Forsikring
Thisted Forsikring
Assurandør med salgsdrive og fokus på mennesker

Thisted Forsikring, Herning eller Thisted

Kan du balancere højt salgsdrive og gode kundeoplevelser? Så kan det være dig, vi leder efter. Thisted Forsikring er i sund vækst. Vi søger derfor to nye assurandører til at fastholde og udbygge vores kundekreds i Thisted og Herning. Du vil blive tilknyttet enten vores kontor i Thisted eller i Herning.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af opsøgende salg til nye kunder og samtidig opretholde en god kontakt til dine eksisterende kunder. Det har derfor stor betydning, at du evner at vedligeholde og udbygge en kundekreds.

Thisted Forsikring er en kundeejet virksomhed, og vi ønsker at gøre en forskel for vores kunder. Vi sælger ikke bare for at sælge. Derimod sætter vi en ære i at forstå kundernes hverdag og behov og levere rådgivning, som de trygt kan træffe beslutninger ud fra.

Thisted Forsikring
Falck Danmark A/S
Kunderådgivere med fokus på fastholdelse

Falck Danmark A/S, København

Falcks DNA er at hjælpe. Det er derfor vi er her, og vi er gode til det. I Falck Sales & Customer Service hjælper vi ved at lytte og spørge ind til vores kunder via telefonen. Hvis du er dygtig til lige netop dét, så er det dig, vi søger!

Din fornemmeste opgave bliver at håndtere telefonopkald fra vores private kunder som f.eks. produktspørgsmål, regningsspørgsmål og henvendelser fra kunder, der overvejer at opsige deres abonnement.

Vores Kunderådgivere er eksperter i Falcks produkter som f.eks. Førstehjælp, Sundhedshjælp og Sygetransport, men bare rolig – det bliver du også, når først du har gennemført vores 4-ugers introprogram.

Falck Danmark A/S
NykreditFunktionschef til Kundekendskab Erhverv

Nykredit, Viby J

Nykredit vil vi skabe overblik, muligheder og tryghed for vores kunder. Vil du være med til at sikre, at fundamentet for at drive forretning i Nykredit er på plads? Så tilbyder vi et rigtig spændende job inden for et af tidens vigtigste områder i den finansielle sektor: Kundekendskab.

Som organisation tager vi ansvar for, at vi lever op til de lovgivningsmæssige krav, så vores kunder er fuldt compliant og derved kan få den hjælp og rådgivning, de søger, når de henvender sig til Nykredit. Dit nye job og din indsats har derfor betydning for kunderne, Nykredit og samfundet.

Med ”Bedst til kunder” i fokus er det dit ansvar at udvikle enheden ved bl.a. at optimere og udvikle medarbejderne - både fagligt og personligt. Det er vigtigt, at du sætter en tydelig retning for medarbejderne, og at du følger op på den enkeltes performance, samtidig med at du skaber gode rammer og mange muligheder for dine medarbejdere.

Gem
NykreditSeniorprivatrådgiver til Center Herlev

Nykredit

Trives du med at skabe relationer til kolleger, samarbejdspartner og kunder? Og vil du gøre drømme til virkelighed og give flere muligheden for at bidrage til et grønnere Danmark?

Så har du hos os muligheden for at udvikle din og Center Herlevs kundeportefølje, samtidig med du får ansvaret for din egen kundeportefølje bestående af private boligejere.

Som seniorprivatrådgiver skal du gøre alt for at give vores kunder den bedste rådgivning, hvilket indebærer, at du er nysgerrig og opsøgende, så du bliver bekendt med alle kundens behov – også dem de ikke selv kender. Kundens ønsker og behov er i centrum for den rådgivning, du giver, og du får en bred produktportefølje og en række digitale værktøjer at gøre godt med, og kombineret med din høje faglighed formår du at finde den bedste løsning til netop de kunder, du arbejder.

AP PensionPensionskonsulent til Partnersalg

AP Pension, København

Vil du være med til at gøre en forskel i AP Pension? Så har du chancen nu, for vi søger en Pensionskonsulent til Partnersalg.

Partnersalgs overordnet opgave er salg og løbende servicering af virksomhedskunden i segmentet 1-10 medarbejdere. Som Pensionskonsulent i Partnersalg bliver din fornemmeste opgave at servicere virksomhedskunden samt stå for implementering af nye virksomhedskunder og pensionsrådgivning.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Implementering af nye firmapensionsordninger i kundesegmentet 1-10 ansatte
  • Du vil udføre pensionsrådgivning til kunder i segmentet 1-4 ansatte
  • Du har den løbende kontakt til virksomhedskunderne og sikrer en høj kundetilfredshed
Danske BankPrincipal, Operational Resilience

Danske Bank, Høje Taastrup

We design, build and run the physical security, business continuity and operational resilience of Danske Bank Group. We do this by developing instructions, guidelines and standards and implement these across the group. We also handle the daily operation and we support the Group with security and resilience services in 1st Line of Defence.

In this newly created role in Security, you will assume the strategic and operational support function of our enterprise-wide operational resilience program. The program is converting into a full team and you will be the most senior specialist in a team of 8. You will support the department with ensuring that we are on track with the program, that deliverables are being scheduled and organised to ensure delivery at the right quality and right time.

DeloitteVil du assistere vores kunder med regnskabsmæssige spørgsmål indenfor finansielle virksomheder?

Deloitte, København

Er du træt af, ikke at have tid til at fordybe dig i regnskabsmæssige problemstillinger og kan lide at være med til at gøre en forskel i et dynamisk og involverende miljø, der er bygget på høj faglighed, samarbejde, nysgerrighed og høje ambitioner? Så har du muligheden her!

Vi søger kollegaer til vores afdeling, som rådgiver finansielle virksomheder inden for nationale og internationale regnskabsregler.

Området vi lige nu søger gode kollegaer til, er Complex Accounting. Her rådgiver vi finansielle kunder i regnskabsmæssige problemstillinger, der opstår som følge af ændringer i kundernes aktivitet eller grundet ændringer i regnskabsregler. Rådgivningen foregår på tværs af den finansielle sektor og omfatter dermed både bank, forsikring, pension og asset management.

Randstad A/S
Project Manager

Randstad A/S søger for Deloitte i København

Vil du være med til at transformere økonomifunktionerne i Deloitte Danmark som Deloittes Project Manager i Finance? Så er du den kandidat, vi søger.

Som Project Manager vil du afhængigt af dine evner og vores prioriteringer skulle lede og drive forskellige økonomiske projekter og aktiviteter i forbindelse med vores transformation.

Disse projekter og aktiviteter kan omfatte standardisering og forbedring af processer i samarbejde med kollegaer og partnere – både i og uden for Danmark – men også at udvikle og implementere nye værktøjer og funktioner samt definere nye måder at arbejde på inden for økonomi.

For at få succes i denne rolle skal du være i stand til at koordinere medarbejdere og processer, så projekterne leveres til tiden, inden for budget og med det ønskede resultat i overensstemmelse med mål og interessenter.

A.P. Møller - Maersk A/S Functional Process Owner for Contract Logistics Products

A.P. Møller - Maersk A/S, Copenhagen

  • Are you a highly experienced Warehouse and Distribution expert with a proven track record in assessing market needs and building strategic plans for process development?
  • Would you like to form partnership with Business Product Owners, regional operational leaders, Business/Technology Platform Owners and also customers to understand their needs?
  • Would you like to join a diverse team with focus on development – personally and professionally?

Then this role may be the right one for you

We offer an interesting opportunity where you will be responsible for defining, owning, governing and developing the operational processes for one or multiple of the global Contract Logistics products at Maersk.

A.P. Møller - Maersk A/S
Danske BankSenior Leader, Operational Resilience

Danske Bank, Høje Taastrup

In this newly created role in Security, you will assume the strategic and operational leadership of our enterprise-wide operational resilience program. The program is converting into a full team and you will hire and develop the team as the program develops.

This is a senior manager position and will report to the First Vice President, Head of Physical Security & Resilience. The successful candidate will be a strong relationship builder, business enabler and will fully embrace the complexities that lie in a broad program spanning across people, processes and systems.

Gem
Santander Consumer Bank
Risk Management Information Analyst

Santander Consumer Bank

Do you enjoy working with data, have an analytical mindset and are you interested in collaborating in an international team towards excellence in risk reporting using IFRS9 (loan losses)?

The Risk Management Information analyst is a role in the Enterprise Risk Management department. You will be working in a vital area of Santander´s risk strategy where your daily job will involve collaboration across the different departments inside Risk as well as with other functions outside Risk, such as Finance, Collections, IT and HQ (among others).

You will be part of a friendly, collaborative and supportive team where your area of responsibility will include extracting and working with data, IFRS9, and reporting: month close, consolidation, budgeting and forecasting across the Nordic countries.

Santander Consumer Bank
Tia Technology A/S
Director of Finance

Tia Technology A/S, Virum

The Director of FP&A, Denmark, is responsible for the efforts, results and success of an organization’s finance department.

He/she provides financial advice and support to help local and group senior executives make key decisions. In addition, he/she will be responsible for all financial aspects of a new deal or contract, including P&L, proposals, commercial terms. Pricing and customer facing issues.

The FP&A Director, Denmark, main responsibilities include (but are not limited to):

Tia Technology A/S
  • Supervising the finance team in the facilitation of the day-to-day operations;
  • Acts as the lead financial person of the region for all Finance aspects.
  • Providing support in all financial/commercial aspects related to the entire sales cycle as well as with ongoing relations with the customers.
Tia Technology A/S
Lunar A/S
Back Office Specialist

Lunar A/S, Aarhus

Er du vild med struktur og processer? Er dit mindset løsningsorienteret, og elsker du at sætte dig ind i komplekst stof? Har du lyst til at være med til sætte dit præg på og udvikle Lunars Back Office setup?

Så skal du helt sikkert søge stillingen som vores nye Back Office Specialist.

Som Back Office Specialist bliver din primære opgave at holde vores forskellige mindre processer i skakmat. Du kommer til at have en alsidig hverdag, hvor du skal have styr på flere forskellige opgaver på kryds og tværs.

Lunar A/S
SEBDepositary Manager to Depositary services oversight in Copenhagen

SEB

My name is Carl von Essen, Head of Depositary Oversight sites (Nordics), within Depositary Services. We are now looking for a Depositary Manager.

Depositary Services’ responsibility is to perform the control and oversight duties that SEB holds in the role as depositary. This includes oversight and control of fund management companies to make sure they comply with applicable regulations and rules according to UCITS and AIFMD.

The team is responsible for performing on-going due diligence, on-site visits and controls of the funds’ portfolio and check of investments restrictions on a regular basis. Further the team is ensuring onboarding of new clients through appropriate controls and initial due diligence of the Fund Management Company.

NykreditCenterdirektør til Svendborg

Nykredit

Vil du lede et team af rådgivere, der gør drømme til virkelighed og giver flere muligheden for at bidrage til et grønnere Danmark?

Vi søger en centerdirektør til Svendborg, som kan fortsætte med at opbygge en særdeles stærk position i området. En position som du i egenskab af din rolle som centerdirektør skal være med til at accelerere sammen med centrets 10 rådgivere. I praksis får du ansvar for at:

  • håndtere den daglige drift og ledelse af centret
  • tiltrække og fastholde privatkunder gennem et stærkt kundefokus
  • håndtere centrets samlede rentabilitet og bundlinje