147 jobannoncer matcher din søgning 147 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Receptionist med stort servicegen
Har du lyst til at være det første ansigt, besøgende møder, når de træder ind ad døren hos Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR)?
Dine opgaver består primært af klassiske receptionsopgaver, hvor den gode modtagelse er den vigtigste. Dertil kommer forskellige administrative opgaver som f.eks. proces for nye og fratrædende medarbejdere.
Du får en god og grundig introduktion til dine arbejdsopgaver, så du bliver klædt godt på til at varetage jobbet, ligesom der løbende vil være mulighed for hjælp og sparring omkring løsningen af dine arbejdsopgaver.
Institution Vestegnen, Herstedvester Fængsel, søger en administrativ medarbejder, Kriminalforsorgen Øst
Brænder du for at gøre en forskel og blive en del af vores klientsekretariat, hvor vi støtter hinanden fagligt og opgavemæssigt, i en uformel omgangstone?
Du vil bl.a. skulle varetage opgaver indenfor:
- Lave programmer og opslag til afdelingerne
- Ansøgningsskema til økonomisk hjælp
- Opdatere data i eksisterende systemer
Konsulent til Børn, Unge og Familie
Vi søger en erfaren og visionær konsulent til vores Børn, Unge og Familie-sektor. Som konsulent vil du være central i forhold til at støtte op om ledergruppen og spille en afgørende rolle i udviklingen og implementeringen af strategier og politikker inden for området.
Du vil være med til at udarbejde sagsfremstillinger og beslutningsoplæg til det politiske niveau samt sikre koordinationen mellem forskellige enheder og interessenter.
Der vil være mulighed for at være med til at udvikle stillingen. Vi har hjemmearbejdsdage og fleksibel arbejdstid.
Sekretær med stærke koordinerings- og samarbejdsevner til direktørbetjening og kalenderstyring
Er du vild med at planlægge og organisere, og er dit servicegen udover det sædvanlige?
Som sekretær vil du få titlen chefsekretær og samme med en chefsekretærkollega, understøtte vores direktørgruppe i deres opgaveløsning og sikre godt overblik, planlægning og opfølgning på møder.
Du vil få konkret til opgave at sørge for at hverdagen glider for to til tre af vores direktører samtidig med, at du også har ansvar for at understøtte direktørerne med forskellige praktisk administrative opgaver af forskellig karakter, såsom rejsebestillinger, fraværs- og ferieregistrering m.v.
Jobformidler til Sygedagpenge & Fastholdelse, Jobcenter Fredericia
Jobcentret er i en spændende udvikling, hvor der er er fokus på mål og effekter for mennesker, der står uden for arbejdsmarkedet, hvad enten det er midlertidigt pga. sygdom eller en længere manglende tilknytning til arbejdsmarkedet. Vi har fokus på samtalen med borgeren og den virksomhedsvendte indsats. Vi er rigtig godt på vej, og vil gerne have dig med ombord, så vi kan lykkes med endnu flere borgere i job.
Dine primære opgaver vil være, at understøtte og motivere sygemeldte borgere på deres vej tilbage til deres arbejde eller nye muligheder på arbejdsmarkedet med konkrete jobmål.
Vi søger 2 dygtige sagsbehandlere til kontanthjælpsteamet
Dine opgaver vil primært bestå i at behandle ansøgninger om hjælp til forsørgelse og sagsopfølgning på igangværende bevillinger (70%), ansøgninger om hjælp i særlige tilfælde (20%), samt telefonisk rådgivning og vejledning (10%).
Vi har fokus på at skabe en arbejdsplads med et trygt arbejdsmiljø hvor vi rummer hinanden og anerkender hinandens forskelligheder. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde.
Administrativ medarbejder til Byggesagsafdelingen
En af vores medarbejdere i byggesagsafdelingen er gået på pension, så vi har brug for en ny kollega.
Vil du være med til at hjælpe borgerne og virksomhederne med forskellige spørgsmål vedrørende deres byggeri, og samtidig passe på Helsingør Kommunes bymiljøer og naturværdier? Så har vi jobbet til dig.
Vi er en arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone og engagerede kolleger, samt et stærkt fagligt miljø med rig mulighed for udvikling både fagligt og personligt. Der vil også være mulighed for hjemmearbejde.
Stærk på ledelse og driftsopfølgning?
Trafikstyrelsen bistår de særligt nedsatte erstatnings- og taksationskommissioner med at behandle sager om erstatning til minkavlere som følge af nedlukningen af minkerhvervet i Danmark.
Afdelingen i Aalborg vokser, og vi søger nu 2 teamledere til at hjælpe os med at løfte ledelsesopgaven.
Som teamleder hos os
- bliver du leder for et team af kompetente og engagerede medarbejdere
- ligger ansvar for produktion, kvalitet og målopfyldelse i teamet hos dig
- har du fokus på drift, fremdrift og trivsel i dit team
Stærk på ledelse og driftsopfølgning - Viborg
Trafikstyrelsen bistår de særligt nedsatte erstatnings- og taksationskommissioner med at behandle sager om erstatning til minkavlere som følge af nedlukningen af minkerhvervet i Danmark.
Afdelingen i Viborg vokser, og vi søger nu en teamleder til at hjælpe os med at løfte ledelsesopgaven.
Som teamleder hos os
- bliver du leder for et team af kompetente og engagerede medarbejdere
- ligger ansvar for produktion, kvalitet og målopfyldelse i teamet hos dig
- har du en fagkoordinator som sparringspartner til faglige problemstillinger
Provstisekretær i Skanderborg Provsti, Århus Stift (fuldtidsstilling)
Har du flair for regnskab og kan lide at arbejde med komplekse administrative opgaver inden for offentlig forvaltning?
Du vil bl.a. være sekretær for provst og provstiudvalg i forbindelse med møder. Du skal bl.a. udarbejde dagsordner og afgørelser, sagsbehandle og forberede præsentationer og analyser.
Vi tilbyder en selvstændig stilling med fleksibilitet efter aftale med provsten mht. arbejdstider og med mulighed for enkelte dage med hjemmearbejde.
Administrativ medarbejder med flair for Excel (HK)
Kan du tænke dig at arbejde med elevadministration og er du samtidig god til og kan lide at nørde med Excel, Pivot og LDV-analyser?
FGU Nordvestsjælland er en selvejende institution, hvor du har stor mulighed for at være med til at sætte dit eget præg på fremtidens uddannelse for den målgruppe, der ikke går den lige vej til ungdomsuddannelse eller job.
Du tilbydes et spændende og udviklende job på i en uddannelsesinstitution i positiv udvikling, som du kan være med til at præge og opbygge med dine kompetencer både fagligt og personligt.
Koordinatorer til Infrastruktur - Vedligehold Kontrakter, Spor Øst
Har du en struktureret og logisk tilgang til opgaveløsning og har du mod på, at arbejde med komplekse koordinationsopgaver inden for sporvedligeholdelse?
I vores sektion arbejder vi med at vedligeholde sporene ved hjælp af eksterne kontrakter. Vi har susende travlt samtidig med, at vi også er ved at opbygge en ny sektion.
Dine opgaver vil bla. være:
- Opfølgning på eksterne leverancer i form af udført arbejde og dokumentation
- Strukturere og planlægge opgaver sammen med vores Byggeledere og planlægningsafdeling
Erfaren enhedssekretær med flair for IT-systemer og god sans for økonomi til Cykel og Vej
Trives du i at understøtte en leder og kollegaer? Kan du se dig selv i rollen som den, der holder styr på enhedens økonomi og IT-systemer og hjælper kollegaerne med det? Drømmer du om at afprøve projektsekretærrollen?
Du vil, i samarbejde med vores nuværende 2 sekretærer, håndtere administrative og faglige opgaver, hvor I understøtter enhedschefen med forskellige administrative opgaver.
Personalekonsulent til lønteam i HR-afdeling
Brænder du for løn- og personaleadministration og trives du i en afvekslende hverdag, hvor du selvstændigt medvirker til sikker drift og løfter en rådgivende og udadvendt funktion?
Vi prioriterer den uhøjtidelige omgangstone og det gode samarbejde højt, og du vil blive en del af en afdeling med engagerede kollegaer. Ledelse sker med stor grad af selvledelse, frihed under ansvar, lydhørhed og stor fleksibilitet.
Lønkonsulent til HR Løn
Er teamsamarbejde et nøgleord for dig? Trives du med at indgå i faglige fællesskaber, hvor du kan sætte din viden og dine faglige kompetencer i spil? Sætter du pris på et arbejdsmiljø, hvor kollegafællesskab og trivsel er et fælles ansvar, som vi alle tager del i? Så er det dig, vi er på udkig efter!
Dine primære arbejdsopgaver bliver:
- Generel lønadministration af måneds- og timeløns ansættelser
- Løse administrative opgaver i forbindelse med rekruttering, ansættelse, fratrædelse og ferie
- Vejledning og rådgivning omkring lønadministration og spørgsmål vedrørende løn
Driftskoordinator til Vej- og Ejendomsservice
Hvis du er interesseret i at kombinere dine faglige kompetencer indenfor drift af vej, anlæg og grønne arealer med administrative opgaver. Så er denne stilling noget for dig.
Du skal sammen med funktionslederen sørge for planlægning og koordinering af vedligeholdelsesarbejde af vores veje og grønne arealer for vores ca. 40 tekniske servicemedarbejdere.
Personalekonsulent til Personaleteamet - barselsvikariat
Har du en administrativ uddannelse og har du interesse eller måske kendskab til personaleforhold?
Vi kan tilbyde et job med stor variation i arbejdsopgaverne, hvor ikke to dage er ens, og hvor du kommer til at arbejde sammen med dygtige kolleger. Vi lægger vægt på fleksibilitet i opgavevaretagelsen, og evnen til at gå til opgaverne med godt humør.
Dine primære opgaver vil være
- Administrative kontoropgaver
- Kontakt til ledere i forhold til sygefraværssager
- Administration i forhold til aktindsigter
Exit-koordinator til Ungeindsatsen Job og Uddannelse
Tror du på at job skaber uddannelse og at uddannelse skaber job og brænder du for at gøre en forskel for kriminalitetstruede unge, er det dig vi leder efter. I Ungeindsatsen Job og uddannelse, har vi store ambitioner på de unges vegne i deres vej mod selvforsørgelse og mestring af eget liv. Kan du se dig selv i de visioner, er det dig vi har brug for.
Kerneopgaven er:
- du skal indgå i et fagligt samarbejde om at udvikle og identificere kriminalitetstruede unge i Holbæk kommune.
- du skal varetage myndighedsrollen og den koordinerende sagsbehandling indenfor Lov om aktiv beskæftigelsesindsats for målgrupperne § 6 4,5,10 og 14
Stabschef til Sjællands Universitetshospital
Vil du være med til at udvikle Danmarks nyeste universitetshospital, som vil være bedst til det, de fleste fejler, og til at kæmpe for lighed i sundhedstilbud?
Du bliver chef for ca. 120 medarbejdere, ledere og chefer på SUH. Du kommer til at skulle lede og sikre sammenhæng mellem følgende enheder: Analyse, Digitalisering & Samarbejder, Forskning, Kommunikation & Beredskab, Kvalitet & Forbedring, Ressourcer, Strategi & Planlægning samt Uddannelse & Viden.
Sjakbajs til Lokalsjakket i København
Kan du motivere mennesker, der har svært ved at finde fodfæste på arbejdsmarkedet? Er du nysgerrig, udadvendt og ser muligheder i stedet for begrænsninger?
Vores nye sjakbajs skal være med til at:
- Informere og motivere brugerne af det lokale værested og støtte dem i at afklare, hvad det vil betyde for dem at tage et vikarjob.
- Opsøge lokale virksomheder med henblik på at finde og lave aftaler om vikaropgaver.
- Aftale konkrete vikaropgaver med lokale virksomheder – primært manuelle praktiske opgaver som fx oprydning, pleje af grønne arealer, sortering af skrald osv.