559 job matcher din søgning 559 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 559 resultater.
Jobindex A/S
Brand Management Assistant, som trives i krydsspændet imellem produktudvikling, marketing og indkøb

Jobindex A/S søger for Svendsen Sport A/S i Gadstrup

… og er du typen, der møder ind på arbejde og siger: ”Det bliver pissegodt det her?”

Vi er i øjeblikket i en meget spændende udvikling, og i stillingen får du mange brede opgaver og redskaber, der giver dig helt konkret indsigt i, hvad der foregår nede i maskinrummet og hos direktionen indenfor produktudvikling, marketing og indkøb. Derudover får du en hverdag med et internationalt islæt, da 90 % af vores omsætning er udenfor Danmark.

Du supporterer bl.a. produkt- og marketingdirektøren med:

  • at analysere og udfordre tal og data
  • varetage controller-agtige opgaver som datastyring og rapportering
  • opretholde varemærkerettigheder til forskellige brands

Vi leder efter en person, der kan se potentialet i lige netop denne stilling, som selv tager initiativ igennem en proaktiv og opsøgende adfærd – er det dig?

Jobindex A/S
Vinding Gruppen A/SServiceminded ejendomsadministrator med flair for drift

Vinding Gruppen A/S, Vejle

Vi vokser og søger derfor en dygtig kollega!

Du har erfaring med alle aspekter, som knytter sig til administration af ejendomme – og du er klar til nye udfordringer. Vi kan tilbyde et spændende, alsidigt og fleksibelt job med en bred vifte af opgaver.

Udover et selvstændigt ansvar for udvalgte selskaber og ejendomme vil du få en særlig funktion som backup for vores ejendomsinspektør og således fungere som bindeled og koordinator på de driftsopgaver og aftaler, der skal udføres. Jobbet er således 2-delt arbejdsopgavemæssigt.

StudentConsulting Danmark ApSForretningskonsulent

StudentConsulting Danmark ApS søger for Bring i Kastrup

Står du og mangler den helt rigtige udfordring, er du handy og trives du med at yde god service? På vegne af Bring Parcels søger vi en forretningskonsulent til et 2-3 måneders vikariat med opstart hurtigst muligt.

Som konsulent vil din arbejdsopgave være at køre ud til Brings pakkeshops, hvor det er dit job at sikre, at der er styr på det praktiske i form af de rette reoler, systemer og andet praktisk. Her vil du opleve, at du skal være omstillingsparat, da det kan kræve, at du hjælper forhandleren med at samle en reol f.eks.

Det kræver derfor også, at du ikke har noget imod at tage fat, når det er nødvendigt. Bring er midt i en travl periode, hvor der er en masse leveringer i omløb, og der vil være en del kørsel forbundet med opgaven.

Alm. Brand
Inkasso-konsulent med gode omstillingsevner

Alm. Brand, København

Vil du hjælpe med at holde os på forkant ift. nye teknologier, metoder m.m.?

Har du så tilpas megen erfaring med inkasso og inddrivelse, at du også har ideer til, hvordan man kan gøre tingene smartest og mest effektivt, så har vi det helt rigtige job til dig.

Dit primære fokus bliver inddrivelse af præmierestancer samt den tilhørende administration. Det giver dig en varieret hverdag, hvor du også står for indtastning i systemer, bogføring, udviklingsopgaver og samkøring af data i forskellige systemer. Dine primære opgaver bliver at:

  • Håndtere skriftlig og telefonisk kontakt til kunder og kolleger i koncernen
  • Deltage i fogedretsmøder (primært telefoniske)
  • Indgå i dialog med interne og eksterne advokater om særlige sager
LejerboSekretær til Regionskontoret Lejerbo Næstved

Lejerbo

Til Lejerbos regionskontor i Næstved søger vi en kompetent sekretær, der vil være med til at sikre, at kontoret altid udviser et højt serviceniveau samt sikre, at kontoret altid fremstår professionelt, produktivt og effektivt udadtil.

Sekretæren har i høj grad en ko-ordinerende rolle i samspil og samarbejde med mange kolleger, beboerdemokrater samt andre relevante aktører. Der er mange informationer og opgaver at holde styr på, og sekretæren får en markant rolle i at holde trådende sammen og sikre, at tingene produceres som aftalt.

Eksempler på opgaver vil bl.a. være:

  • Tilrettelægge organisations- og repræsentantskabsmøder
  • Tilrettelægge/deltage i organisationernes regnskabsmøder
  • Deltage i diverse repræsentantskabs- og organisationsbestyrelsesmøder (referent)
Q8 Danmark A/SCustomer Service Agent til barselsvikariat

Q8 Danmark A/S, København

Kundefokus er fundamentet for alt, hvad vi gør i Customer Service. Vi er hjertet i Q8 og stemmen udadtil. Vi leverer stabile resultater med udgangspunkt i kundens behov – og det er vi stolte af.

Du indgår på lige fod med resten af teamet, hvor du vil tilegne dig en stor viden og en bred vifte af kompetencer til at supportere, rådgive, krydssælge og opgradere fra vores omfattende produktsortiment. Vi samarbejder med de fleste af afdelingerne i virksomheden, og du får således en stor kontaktflade.

De daglige opgaver består af telefonisk og skriftlig support til vores privat- og erhvervskunder samt interne samarbejdspartnere.

2care4 ApSPurchase Assistant

2care4 ApS, Esbjerg

Do you have an outgoing profile with a high commercial drive? Are you service-minded and thrive on a mix of routine and versatile tasks - even on a hectic day?

You will have the chance to take on an interesting position with good opportunity to grow further in the role. You can expect a working environment where cooperation and sparring are main drivers.

As our Purchase assistant you will be part of the Purchase department with 7 colleagues where you will support the team and contribute to the strong cooperation in the team and with other departments in the company.

Your primary tasks will be:

  • Assisting purchasers with document management (including certificates, transport invoices, delivery confirmations etc.)
  • Communicating with our suppliers throughout Europe
  • Maintaining licenses and purchasing data
Danske Andelskassers Bank A/S
Direktionssekretær

Danske Andelskassers Bank A/S, Tjele

Vil du arbejde tæt på direktionen i en bank, hvor ordene initiativ, vækst og høj aktivitet menes meget bogstaveligt? Er du klar til at gøre dit ypperste for, at hverdagen for direktøren forløber så planmæssigt som muligt?

Du bliver en del af direktionssekretariatet på fem personer og får reference til direktøren for direktionssekretariatet. Du vil samtidig være direktionssekretær for adm. direktør Jan Pedersen og få ansvaret for at sikre, at hans hverdag forløber så hensigtsmæssigt som muligt.

Af opgaver og ansvar kan nævnes:

  • Understøtte og servicere den adm. direktør
  • Koordinering af adm. direktørs kalender og aftaler
  • Booking af lokaler, forplejning, rejser, overnatning m.m.
Danske Andelskassers Bank A/S
Syddansk Erhvervsskole
Uddannelsessekretær til 10. klassecenter

Syddansk Erhvervsskole, Søndersø

Er du parat til et frit og alsidigt job i et spændende undervisningsmiljø? Et job, hvor du indgår i et team med ansvar for at skabe en skoledag, som motiverer, udvikler og modner elever i 10. klasse og du er med til at fortsætte vores frugtbare setup, hvor vi sætter rammer og værdier for både lærerkollegaer og elever.

Du bliver en del teamet med underviserne, hvor dine opgaver primært består af:

  • elevadministration af 10. klasse folkeskole
  • eksamenstræk og kommunikation med Undervisningsministeriet
  • kommunikation i forhold til elever og forældre.
Marsh A/S
Supporter/Operations Specialist

Marsh A/S, Virum

Som Supporter/Operations Specialist skal du levere daglig support på højt niveau til vores kundeansvarlige kollegaer. Vores leverancer skal leveres konsekvent og til tiden, og hver gang efter den aftalte standard.

Marsh A/S

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Daglig administration af kunders forsikringsforhold
  • Rapportering og fakturering
  • Ad hoc-kontor- og administrationsarbejde

Vi tilbyder et alsidigt og udfordrende job i en nytænkende og international organisation med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi har en flad organisationsstruktur og et uformelt arbejdsmiljø med åben dialog, faglig sparring og et stærkt socialt fællesskab.

Marsh A/S
Marsh A/S
Operations Assistant – Skade

Marsh A/S, Virum

Som Operations Assistant – Skade får du mulighed for at servicere private kunder, der har en lønforsikring gennem deres a-kasse, fagforening eller lignende. Du bliver en del af et team med passionerede kolleger, der alle har forståelse for, at vores skadeskunder har brug for hjælp i en svær situation.

Marsh A/S

Vi lægger stor vægt på en perfekt, effektiv og transparent kundeservice, som er funderet på høj faglighed og ønske om kvalitet i alle processer.

Dine primære opgaver

  • Daglig servicering af kunder – primært via e-mail og telefon
  • Skadeadministration – herunder udbetaling
  • Lettere skadesbehandling
Marsh A/S
Fibia P/S
Medarbejdere til Teknisk Kundeservice

Fibia P/S, Svinninge

Ønsker du dig en hverdag med opgaver inden for teknik, kommunikation og salg? Vil du være en del af et dygtigt og engageret team hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer i et lærerigt og ungt miljø? Så er det dig, vi skal bruge i Fibias Tekniske Kundeservice.

Dine arbejdsopgaver inkluderer:

  • Håndtering af fejlmeldinger samt 1.st line support.
  • At rådgive kunden i brug og anvendelse af medfølgende udstyr fra Fibia.
  • At rådgive eksisterende kunder til de bedste produkter, herunder behovsafdækning samt mersalg.
Fibia P/S
Fibia P/S
Medarbejdere til Kundeservice

Fibia P/S, Svinninge

Ønsker du dig en hverdag med spændende opgaver, og kan du bevare roen og smilet i både med- og modvind? Vil du være en del af et dygtigt og engageret team, hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer i et lærerigt og ungt miljø? Så er det nu, du skal blive en del af Fibia Kundeservice.

Dine arbejdsopgaver inkluderer:

  • At rådgive kunden i kundens rejse i Fibia, samt i brug og anvendelse af medfølgende udstyr.
  • At rådgive eksisterende kunder til de bedste produkter, herunder behovsafdækning samt mersalg.
  • Udførelse af administrative samt øvrige interne opgaver.
Fibia P/S
Sikkerhedsstyrelsen
Engageret kundekonsulent

Sikkerhedsstyrelsen, Esbjerg

Vil du være med til at give forbrugere og virksomheder det bedste udgangspunkt for at træffe sikre valg? Har du erfaring med at vejlede, supportere og servicere kunder?

Du vil indgå i et team med 4 imødekommende og engagerede kollegaer i Kundesupport. Her kommer du til at modtage henvendelser fra kunder, som du vil vejlede og supportere i Sikkerhedsstyrelsens mange ansvarsområder og digitale systemer.

Her er eksempler på konkrete opgaver, du kommer til at løse:

  • Screene og identificere kundens behov
  • Vejlede i regler, retningslinjer og lovgivning inden for de fagområder, som Sikkerhedsstyrelsen er ansvarlig for
  • Supportere via en servicedesk
  • Anvende vidensartikler som et af vores værktøjer til at finde svar på henvendelsen
Miljø- og FødevareministerietMedarbejder til bogføring, web og administrativt arbejde

Miljø- og Fødevareministeriet, København

Har du lyst til at være den medarbejder, som binder os sammen og sørger for at tingene fungerer? Du vil som den eneste administrative medarbejder i Danmarks Miljøportal have en bred portefølje af opgaver spændende over alt fra bogføring, økonomiopfølgning, mødebookning til redaktør for vores hjemmeside og LinkedIn*side.

Du skal indgå som en del af vores sekretariat på i alt 15 medarbejdere, i en dynamisk organisation præget af stor tillid og et godt arbejdsklima.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Bogføring.
  • Økonomiopfølgning.
  • Ansvarlig for vores hjemmeside og LinkedIn-side.
  • Administrative opgaver så som mødebooking mv.
DAB
Driftssekretær i DAB – Skælskør og Kalundborg

DAB

Vi søger en handlingsorienteret driftssekretær til DABs lokalkontor i Skælskør.

DABs lokalkontor i Skælskør er et lille kontor med tre faste medarbejdere. Du skal derfor trives med få daglige kolleger og være selvstændig i din opgaveløsning. Du vil også komme til at samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret på Frederiksberg.

Som driftssekretær bliver du tilknyttet, en række af de almene boligselskaber vi administrerer i Kalundborg og Skælskør. Generelt skal du udarbejde oplæg til dagsordner, forberede møder, læse korrektur, håndtere den daglige post og varetage telefonbetjening af både bestyrelser, beboere samt ejendomskontorer.

DAB
Outline Vinduer A/S
Servicemedarbejder

Outline Vinduer A/S, Farsø

Vi søger medarbejderen som sætter pris på, altid at levere god service og rådgivning. Du har muligvis erfaring inden for døre og vinduesbranchen, eller anden håndværksmæssig erfaring fra byggebranchen, som du kan trække ind i din dialog med kunden. Du formår at være professionel i dialogen med kunden, selv i tilspidsede reklamationssager.

Er du ambitiøs og brænder for kundeservice og rådgivning? Er du servicemedarbejderen, som leverer den bedste kundesupport og ønsker at være en del af Outline-holdet? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

Dine opgaver vil bestå i rådgivning omkring vores produkter og løsninger.

Du kommer til at håndtere forespørgsler vedrørende produkter og reklamationer.

5R Marketing ApS
Vi søger casehandlere/sagsbehandlere til vores finansielle afdeling

5R Marketing ApS, Aarhus

5R Marketing

Vores samarbejde har udviklet sig, og vi varetager flere og flere opgaver, som alle ligger under hvidvaskloven, og som skal støtte den finansielle sektor i kampen mod dette. Opgaven består i at håndtere cases, herunder bl.a. at indsamle informationer, opdatere og verificere kundeoplysninger, dokumenthåndtering, samt behandle de enkelte cases.

Opgaverne vil bl.a. bestå af:

  • Gennemgang af indsendte informationer.
  • At give eksisterende kunder en god og professionel oplevelse.
  • Opdatere og indhente relevante stamdata og oplysninger.
5R Marketing ApS
RC BetonAdministrativ medarbejder – kan du både kaste og gribe mange bolde?

RC Beton, Rødkærsbro og Aars

Trives du med mange forskellige opgaver i flere afdelinger, og er du skarp på at holde struktur i en travl og alsidig hverdag, hvor du både er selvkørende samt opsøgende på nye opgaver og muligheder?

”Vi søger en kollega, der sikrer, at de administrative opgaver vedr. kvalitet, sikkerhed, salg, kommunikation mm. udføres rettidigt og med stor fokus på detaljerne. Det er desuden vigtigt for mig, at vores nye kollega har et højt drive og arbejder selvstændigt” udtaler adm. direktør Per Albæk.

Typiske opgaver i din hverdag:

  • Administrative opgaver for kvalitetsansvarlige
  • Administrative opgaver for sikkerheds- og samarbejdsorganisationer (AMU og SU)
  • Kontrol af data for produktion samt salgsafdeling
BLUE BOX
Kundeservicemedarbejder søges

BLUE BOX , Frederikssund

Er du serviceminded, og har du masser af gå på mod? Kunne du tænke dig at blive en del af en virksomhed i hastig vækst. Så er det måske netop dig, vi står og mangler til vores front ekspedition.

Vi søger en engageret og serviceminded medarbejder. Du skal kunne lide at tale i telefon og kunne snakke med mange forskellige mennesker. Dine primære arbejdsopgaver vil være telefonisk betjening, udsende tilbud, udlejning af boxe og koordinering af kørsler m.m. Derudover vil der være diverse praktiske og ad hoc-opgaver på kontoret.