911 job matcher din søgning 911 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Autocamp ApS
Vi søger en dedikeret og passioneret administrativ salgsbackup

Autocamp ApS, Låsby

Har du flair for administrative opgaver og ordrehåndtering?

Trives du i en rolle, hvor du understøtter salget og er den der får enderne til at nå sammen – selv i en travl hverdag med mange bolde i luften?

Din opgave er ikke at være teknisk guru i forhold til de forskellige campere, men at have overblik over antal ordrer og sikre et korrekt og opdateret datagrundlag i crm. Du hjælper med diverse salgsrelaterede ad hoc-opgaver og leverer god kundeservice over telefonen. Dit samspil med sælgerne skal være proaktivt og med et fælles ønske om at performe godt sammen.

Autocamp ApS
Bruun & Hjejle AdvokatpartnerselskabProjektmedarbejder til Proces (barselsvikariat)

Bruun & Hjejle Advokatpartnerselskab, København

Kan du skabe fremdrift i en af Danmarks bedste procesafdelinger?

Så er det dig, vi leder efter. Vi søger en serviceminded projektmedarbejder til at hjælpe afdelingens jurister med koordinering, projektstyring og administrative opgaver i et barselsvikariat fra 1. september.

Som projektmedarbejder supporterer du juristerne på projekter, i forbindelse med advokatundersøgelser og i rets- og voldgiftssager. Udarbejdelse af ekstrakt og materialesamling er en væsentlig del af de retssagsrelaterede opgaver.

Derudover hjælper du løbende juristerne med forskellige administrative opgaver, såsom dansk og engelsk korrekturlæsning, support i forbindelse med den digitale sagsportal minretssag.dk, kalenderstyring, ekspedition og journalisering af digital post og it-udfordringer relateret til Office-pakken.

Inco CC København A/S
Kundeservicemedarbejder (fuldtid) til inco Cash & Carry København

Inco CC København A/S

Ingen opgave er for lille eller for stor – og alle opgaver løses bedst med et smil

I kundeservice tager vi os af mange forskellige opgaver, og du vil være et af de første ansigter, vores kunder møder, når de træder ind ad døren. Du tager dig af den direkte kundekontakt, når kunderne har spørgsmål, skal have oprettet kundekort, afleverer returvarer og lignende. Det er også dig, der med et smil i stemmen tager telefonen og hjælper kunderne videre.

I jobbet ligger også en del administrativt arbejde, som primært foregår i Navision og på mail, og nogle praktiske opgaver som for eksempel omdeling af post, rengøring og opfyldning af kaffemaskine og lettere vareopfyldning i butikken.

Inco CC København A/S
Hallgren Advokater AdvokatanpartsselskabPiccoline/Piccolo/Kontormedhjælper

Hallgren Advokater Advokatanpartsselskab, Ballerup

Går du med tankerne om at læse jura, eller har du lyst til at lære lidt om hverdagen på et advokatkontor, før du skal vælge studieretning, eller er du bare ikke blevet optaget på dit drømmestudie i år, så grib hermed chancen for et lærerigt sabbatår hos Hallgren Advokater på vores kontor i Ballerup.

Hos Hallgren Advokater vil du automatisk blive en værdsat kollega, fordi du vil være med til at gøre hverdagen lettere for alle.

Som medarbejder hos Hallgren Advokater vil du få din daglige arbejdsplads i vores reception, som ligeledes er arbejdspladsens centrum og hjerte, hvor du dagligt vil skulle tage imod kontorets gæster, og samtidig skulle løse og varetage en række praktiske og administrative opgaver på kontoret.

Jobsquad IVS
Dansktalende medarbejdere til NNIT's kundeserviceafdeling i Prag, Tjekkiet

Jobsquad IVS søger for kunde

Virksomheden er en hurtigt voksende IT-virksomhed med ambitiøse mål og 2.200 ansatte på verdensplan, hvoraf godt 200 medarbejder indgår i det internationale team i Prag. Virksomheden går højt op i medarbejderindflydelse.

Du bliver en del af en familie, hvor vi skaber løsninger på nogle af de største udfordrende i softwarebranchen. Du vil arbejde i agile teams med andre passionerede mennesker i en kultur med plads til selvstændig tænkning og individuelt ansvar.

Vi tilbyder:

Jobsquad IVS
  • Flyttepakke: Betalt flybillet, airport pickup, 14 dages bolig samt betalt bolighjælp.
  • Betalt frokostordning og sportsaktiviteter
  • Gratis sprog- og yoga-lektioner
Jobsquad IVS
Jobindex A/S
Økonomiassistent til kreditbogholderi i international koncern

Jobindex A/S søger for MAKEEN Energy i Randers

Har du lyst til at være en del af et internationalt miljø med mange berøringsflader på tværs af afdelinger, selskaber og landegrænser? Så er jobbet som økonomiassistent i Makeen Energy med ansvar for kreditorbogholderiet i udvalgte danske selskaber måske noget for dig!

Dine primære arbejdsområder

  • Registrering og håndtering af indkomne leverandørfakturaer
  • Bogføring, betaling og udligning af godkendte leverandørfakturaer
  • Kreditorafstemninger

Som en del af Makeen Energy får du gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt, og vi støtter op om mulighederne for videreuddannelse. Derudover får du også adgang til en række attraktive personalegoder.

Jobindex A/S
CityCallCenter ApS
Kundeservicespecialister på deltid søges til at supplere vores callteam. Er det dig?

CityCallCenter ApS, København

Vil du være med til at levere professionel og engageret kundeservice til vores virksomheders kunder. Vi søger netop nu kundeservicespecialister til deltidsstillinger til vores team, som har erfaring med at arbejde i et callcenter.

Hos CityCallCenter tilbyder vi professionel telefonpasning for virksomheder 24/7 - 365 dage om året, og derfor søger vi medarbejdere, der er indstillet på at arbejde alle ugens dage, og er fleksibel ift. arbejdstider.

Jobbet i CityCallCenter indebærer:

  • Besvarelse af opkald/assistance
  • Mailkorrespondance med kunder eller vores chatfunktion, i begrænset omfang
  • Forefaldende arbejde på kontoret – herunder oprydning af mødelokaler, opvask, mødebookning mv.
GaveFabrikken A/S
Salgssupporter søges til landets førende gaveleverandør

GaveFabrikken A/S, Valby

Er du på udkig efter en stilling, hvor du kan bruge og udvikle dine evner inden for salgs-, kundesupport og indkøb, samtidig med at du bidrager til fortsat vækst og succes i GaveFabrikken A/S? Så har du muligheden for at blive en del af vores dygtige koordinatorteam på vores hovedkontor i Valby!

Opgaver:

  • Salgs- og kundesupport.
  • Koordinerende indkøb.
  • Overvågning af gavevalg og udarbejdelse af tendensrapporter.
Bro Kommunikation A/S
Struktureret piccoline/piccolo

Bro Kommunikation A/S, København

Der er godt gang i bro-bik­sen. Efter et år med lovlig meget arbe­jde på afs­tand sum­mer kon­toret på Esplanaden af liv igen. Kun­derne kig­ger for­bi til møder, kol­le­gaerne drikker liter­vis af kaffe, og der bliv­er smurt rigtig mange mad­der i køkkenet.

Bro

Der­for søger vi en imødek­om­mende og top­struk­tur­eret piccoline/piccolo, der kan hjælpe vores fabelagtige office man­ag­er Nick med at holde styr på alt fra for­ple­jn­ing til work­shop-mate­ri­aler. Så er du til god ser­vice, dårlige jokes og begavede kol­le­gaer, vil vi gerne møde dig.

I løbet af en arbe­jd­suge vil du typisk skulle:

  • printe og pakke mate­ri­aler til work­shops og oplæg
  • gøre klar til og rydde af efter møder i huset
  • sørge for frokost til kon­toret (fx lave en salat og stille brød og pålæg frem)
Bro Kommunikation A/S
Øregård GymnasiumFagligt kompetent og nysgerrig gymnasiesekretær med overblik og god energi

Øregård Gymnasium, Hellerup

Er du glad for at arbejde med unge mennesker? Kan du bevare overblikket og holde hovedet koldt, når telefonerne ringer, eleverne kommer ind på kontoret med forespørgsler om hvad som helst, og lærernes løn samtidig skal afstemmes med den regnskabsansvarlige? Så er du måske den gymnasiesekretær, vi søger på Øregård Gymnasium med tiltrædelse pr. 1.10.21.

Administrationen på Øregård Gymnasium består af tre medarbejdere med følgende stillingsbetegnelser: Gymnasiesekretær, regnskabsansvarlig medarbejder og en kommunikationsansvarlig medarbejder.

Du skal trives med et job, hvor du både har lavpraktiske opgaver som at stå for opfyldning og bestilling af kontorartikler, brygge kaffe og gøre klar til møder, men du skal samtidigt være i stand til at håndtere opgaver, der kræver overblik og fleksibilitet i en omskiftelig hverdag.

Scanlux Packaging A/S
Kundeservicemedarbejder

Scanlux Packaging A/S, Fredensborg

Tænder du på en hverdag, hvor du igennem kommunikation via telefon og mail yder den bedste service til kunderne i tæt samarbejde med det øvrige team af søde kollegaer, så er det måske dig, der skal være vores nye kundeservicemedarbejder.

Du vil være en del af et mindre Operations team på otte personer, hvor dine primære arbejdsopgaver er håndtering af webordrer, telefonopkald, DHL-bookinger, håndtering af restordrer, klargøring af tolddokumenter samt diverse ad hoc-opgaver.

Du har erfaring med kundeservicearbejde og har arbejdet i en lignende stilling tidligere. Du er i stand til at arbejde systematisk, struktureret og kan holde hovedet koldt i pressede situationer.

Scanlux Packaging A/S
Jobindex A/S
Projektassistent til byggetekniske projekter

Jobindex A/S søger for Tholstrup Rådgivende Ingeniører A/S i Valby

Kunne du tænke dig en ansvarsfuld rolle hos et rådgivende ingeniørfirma med speciale i commissioning – og en ambitiøs vækststrategi?

Du bliver ankerperson på at indsamle og systematisere større mængder teknisk dokumentation og materiale, som bliver præsenteret i afleveringen af byggeriet. Samtidig skaber du fremdrift på testarbejdet på vores igangværende byggesager- og projekter.

Interesseret?

Læs mere her.

Jobindex A/S
Webhelp
Bliv kundeservicerådgiver i et ungt og socialt miljø hos Webhelp!

Webhelp, København

Kom du ikke ind på drømmestudiet? Få et relevant boost til dit CV som kundeservicerådgiver hos Webhelp!

Webhelp tilbyder rammerne for et ekstremt lærerigt og sjovt job, hvor du har mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt. Dit job hos os vil bestå i at rådgive danske og, i perioder, britiske kunder, for et af verdens mest innovative og populære IT-brands, med produkter som telefoner og computere. Du vil som advisor, finde løsninger og formidle disse videre, så kunderne kan vende glade tilbage til deres teknologiske dagligdag.

Webhelp Nordic

Advisorne definerer virksomheden, og du får derfor mulighed for udvikling og progression – både gennem den indledende oplæring, samt den senere træning for at avancere din viden og position.

Webhelp
SOS International a/s
Sagsbehandler til Cost Control-afdeling hos International Alarmcentral

SOS International a/s, Frederiksberg

Vi søger to nye kollegaer til vores Cost Control-afdeling, hvor du bliver en del af et team på 6 kollegaer – alle med høje faglige kompetencer og let til latter.

Teamets overordnede opgave er at efterbehandle den økonomiske del af alarmcentralens danske, svenske, norske og finske forsikringssager. Vi udfører omkostningsminimering og kontrol med regninger fra hospitaler, læger og andre samarbejdspartnere fra hele verden.

Når du sidder i Cost Control, skal du kontrollere og anvise fakturaer fra læger, hospitaler, ambulancefirmaer m.m. fra hele verden. Det betyder i praksis, at du skal kontrollere, at det, vi betaler, hænger sammen med det, vores kollegaer på alarmcentralen har godkendt og bestilt. Når du oplever uoverensstemmelser, skal du være klar til at indgå i dialog med vores leverandører om rimeligheden af fakturaen.

SOS International a/s
Hvacgrossisten.DK ApS
Intern medarbejder til håndværkerbutik med lager og indkøbsfunktioner søges

Hvacgrossisten.DK ApS, Vallensbæk

-til nyoprettet stilling i vores grossist butik på Vallensbækvej 44, 2625 Vallensbæk.

HVACgrossisten.dk ApS søger en salgskoordinator til vores afdeling i Vallensbæk, hvor du bliver en del af vores salgsteam. Opgaverne vil være alsidige, og dit fokus ligger på servicering af kunder, projektopfølgning, samt backup og en koordinerende funktion i salgsteamet.

HVACgrossisten.dk Aps er en grossistvirksomhed, med speciale indenfor teknisk isolering og passiv brandsikring, som sælger produkter til kunder indenfor Isolering, VVS, Ventilation, køl og klima. Vi er et lille team af erfarne folk, som har betjent branchen i mange år.

Dine opgaver:

  • Salgsbackup, herunder kommunikation med salgsteamet og vore kunder.
  • Projektstyring, herunder leverandørkontakt, indkøb og opfølgning.
  • Vedligeholdelse af CRM.
one.comDansktalende supporter, der brænder for tilfredse kunder, søges til one.com i København!

one.com

Kan du lide at snakke med mennesker? Er du løsningsfokuseret, empatisk og drives af at gøre kunderne glade? Bliver du høj af at hjælpe mennesker, af at give den perfekte service og af at løse problemer?

Så har vi lige den rette stilling til dig på vores supportkontor i København! Der hjælper vi kunder via chat, e-mail og telefon med deres webhosting-løsninger, tekniske problemer og alt, der kan opstå for en bruger, som forsøger at skabe sig en plads på internettet med hjemmeside, e-mail og domæne.

Dette er en unik mulighed for at blive en del af et team, hvor alle arbejder mod samme mål: at yde nordens absolut bedste support og kundeservice til vores kunder.

djursBOØkonomimedarbejder med erfaring til vores økonomiteam

djursBO, Hornslet

Vi søger snarest muligt en ny økonomimedarbejder til vores økonomiteam på administrationskontoret i Hornslet. Der er tale om en fast stilling på fuld tid med egen opgaveportefølje.

Vores kommende økonomimedarbejder får selvstændigt ansvar indenfor følgende hovedopgaver:

  • Huslejeadministration og varslinger
  • Administration og udarbejdelse af forbrugsregnskaber
  • Udarbejdelse af flytteopgørelser
Active SearchErfaren ejendomsadministrator

Active Search søger for Vision Ejendomsadministration i København

Du har nu muligheden for at blive en del af et team som udvikler, opfører og drifter boliger og erhverv i Københavnsområdet, samt erhvervslejemål rundt om i Danmark. Med kontor i København, administrerer Vision Ejendomme i dag en stor portefølje af egne ejendomme. Virksomheden vækster, hvorfor der nu er behov for at styrke ejendomsteamet med en ny erfaren ejendomsadministrator.

Dit ansvarsområde vil være daglig administration af din egen udlejningsportefølje, bestående af både erhvervslejemål og boliger. Der søges en erfaren kandidat til rollen med bred erfaring i ejendomsadministration fra A-Z. Det forventes, at man i rollen er nede detaljerne på egne sager, samt at man kan holde overblik og fokus, på fremtidige projekter og processer hen over året.

Active Search
GN Hearing A/S
Inside Sales & Customer Care Specialist

GN Hearing A/S, Ballerup

Do you have experience with customer service in a back-office function? Are you comfortable having sales conversations? How will you contribute to our transformation journey from a re-active to a proactive customer relationship? How would you define Customer Care and Inside Sales in an international medical device company?

As our new Inside Sales & Customer Care Specialist, you bring experience in delivering outstanding service through different platforms. You have a sales and service-oriented background and have a general understanding of technical products and possibly some knowledge within the field of audiology, however, this is not a prerequisite.

You continuously look for clever solutions that support everyday tasks providing leaner processes resulting in better service.

GN Hearing A/S
Semler GruppenServicemedarbejder til Facility - Semler Gruppen

Semler Gruppen, Brøndby

Har du lyst til at løse afvekslende, praktiske opgaver i vores nye mødecenter og faciliteterne omkring? Er du serviceminded, og kan både sikre forplejningen til møder samt fixe IT, hvis Teams driller mødedeltagerne?

Så bliv en del af vores Facility team, hvor du:

  • Er tovholder vedr. vores nybyggede mødecenter på vores hovedkontor i Brøndby
  • Har selvstændige arbejdsopgaver med bred kontakt til hele huset
  • Gør brug af dit servicegen og din sans for detaljer

Du har en dagligdag i en uformel og positiv atmosfære, hvor du bl.a. i samarbejde med vores kantine og reception løser forskellige opgaver med fokus på den gode service overfor vores kolleger og gæster.