692 job matcher din søgning 692 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Kontorassistent søges til forretningsmæssig back up af vores el-teknik og servicechef

Vil du yde dit bidrag til fremtidens grønne og tagbaserede solcelleløsninger til erhvervsbygninger?
Ansvarsområde og arbejdsopgaver
- Support til besvarelse af kundehenvendelser,
- Planlægning af teknikopgaver og serviceopgaver,
- Udarbejdelse af faktureringsgrundlag for ekstraopgaver og serviceaftaler
Stillingen er på 30-37 timer ugentligt.
Vi tilbyder en god arbejdsplads, med gode kolleger og en uformel, humoristisk tone samt frokostordning og fleksible arbejdstider


Sekretær for departementschefen i Ministeriet (genopslag)
Er du en dygtig og dedikeret sekretær, som i en hektisk hverdag kan bevare overblikket? Er du praktisk anlagt, omhyggelig og har sans for detaljer?
Vi tilbyder et spændende job i et godt arbejdsmiljø, hvor du har gode muligheder for at videreudvikle dig.
Du vil få kollager, der er ambitiøse, og som motiveres af arbejdsopgaver, der løses i et højt tempo, hvor resultaterne har betydning for samfundet.
Vi deler viden og tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab. Vi tror også på, at høj faglighed sagtens kan forenes med humor og plads til smil – også i en travl hverdag.

Karrierekoordinator med kundeserviceerfaring
Vi tilbyder et job som karrierekoordinator, hvor du får en vigtig rolle i at skulle kunne forstå det enkelte medlems behov. Vores henvendelser omhandler bl.a. udvikling, jobskifte, ledelse og trivsel.
Du skal sammen med os lykkes med at:
- Afklare medlemmernes behov for karrieresamtaler og -ydelser på telefon og mail og visitere dem til relevante tilbud.
- Tage del i at koordinere og planlægge aktiviteter for medlemmer og for afdelingens konsulenter, herunder afdelingsmøder, karrieresamtaler, rådgivningsvagter samt andre aktiviteter.


Salgsmedarbejder til VK Roskilde – med fokus på god service
Vil du have et salgsjob med fokus på det, du synes er allermest spændende – nemlig salg og god kundeservice?

Som salgsmedarbejder får du en varieret og spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens. Du bliver en central del af vores salgs- og marketingsteam på 10 personer.
Dine opgaver vil primært bestå af:
- Kundebetjening, tilbudsgivning, salg og rådgivning
- Ordremodtagelse og ordrebehandling
- Support til vores eksterne salgsteam


Kommerciel koordinator til support af grønne energianlæg
Sidder du inde med en urokkelig struktureret tilgang, som er den røde tråd i dit arbejde?
Dine opgaver vil for eksempel være i forbindelse med forsikringspolicer og forsikringssager, herunder indsamling af data sammen med resten af forsikringsteamet til brug for vurdering af driftsmæssige risici og optimeringer.
Vi tilbyder høj fleksibilitet og har fokus på en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.


Mændenes Hjem søger en projektmedarbejder til Socialt Frikort
Har du mod på at arbejde praksisnært med mennesker, der har retten til det sociale frikort lige fra ansøgningsproces til et arbejdsliv i virksomheder over hele byen, på frijobbernes egne præmisser? Inspirerer det dig at være en del af et team, der skal udvikle et nytænkende og fleksibelt arbejdsområde på tværs af København? Har du kompetencer der kan bidrage til at videreudvikle den metode, som Socialt Frikort Vesterbro har udviklet i samspil med frijobberne fra Vesterbro?
Så vil vi gerne høre fra dig.

SALGSKOORDINATOR (BARSELSVIKAR)
Hos Studio 9 søger vi en salgskoordinator til vores Garment Accessories-afdeling. Her arbejder vi med design, salg og udvikling af tilbehør og trim til beklædning for nogle af Europas største modebrands.
Vi er et kreativt og dedikeret team, der deler en stor passion for vores arbejde. Vi søger en person, der trives med at arbejde med mennesker og er engageret i at yde fremragende kundeservice.


Senior servicekoordinator og garantiansvarlig
Tag dit næste karriereskridt hos ABB og bliv del af et globalt team, der spiller en teknologisk hovedrolle i elektrificeringen af Danmark for at skabe en mere bæredygtig fremtid.
Kunderne henvender sig med en opgave og får med det samme tildelt en sagsejer, fx dig. Du får så sat de rigtige teknikere på opgaven i marken og styrer forløbet hele vejen frem til fakturering på kontoret.
Over tid vil der være mulighed for hybrid arbejdsplads meget stor fleksibilitet.

Kundeservicemedarbejder
Elsker du at tale med kunder? Og vil du gerne være en del af Danmarks største internetbaserede auktionsfirma inden for brugt materiel?
Som kundeservicemedarbejder hos Klaravik vil du besvare og hjælpe kunderne, primært danske, via telefon og e-mail. Du bliver en del af et fantastisk team, der arbejder sammen om at løse sager for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse hos Klaravik.

Kundeservicerådgiver for Bonnier i Malaga
Vil du være en del af et hyggeligt og kompetent team, hvor to dage ikke er ens?
I vores Bonnier-afdeling leverer vi kundeservice til Bonniers abonnenter på nogle af Nordens mest kendte mediebrands, blandt andet Illustreret Videnskab, Historie, og Bo Bedre. Din primære arbejdsopgave i rollen vil være at håndtere indgående opkald fra kunder, hvor du ofte vil hjælpe med leverance og betaling.
Du vil blive en del af et småt, kompetent og hyggeligt team med en god blanding af kompetencer og altid god stemning!


Kursuskoordinator til UFST Akademi
Vi er på udkig efter en imødekommende og serviceorienteret kursuskoordinator til at hjælpe med at planlægge, organisere og administrere vores kurser og uddannelser.
Som kursuskoordinator vil du spille en central rolle i at sikre, at vores kompetenceudviklingstilbud bliver en succes. Du vil samarbejde tæt med vores undervisere og deltagere for at sikre en smidig og vellykket gennemførelse af kurserne.


Salgs- og Rekrutteringskoordinator til kundepleje og rekruttering med reference til Driftschefen
Vi søger en salgs- og rekrutteringskoordinator, der kan supportere salgsafdelingen og hjælpe rekrutteringsafdelingen med at få samspillet mellem BlueCollar, vikarer og kunden til at fungere optimalt.
Det indebærer både, at du hjælper salgs- og koordinatorafdelingen med faste opgaver, og at du kan tage dialogen direkte med både eksisterende og potentielle kunder.
Vi er et ambitiøst team i rivende udvikling. Vi har 14 års erfaring i branchen, og med en meget stabil og stigende kundekreds har vi en spændende og til tider hektisk hverdag.


Administrativ medarbejder til Færger og kommunale havne
Kalundborgs færger og kommunale Havne er en spændende arbejdsplads, der er i konstant udvikling, og derfor søges der til færgekontoret/havnekontoret en dygtig og kreativ administrativ medarbejder til denne stilling.
Jobbet vil bl.a. indeholde:
- Betjening af færgernes kunder, indenfor kontorets åbningstid
- Oprettelse af sejlplaner og takster
- Diverse korrespondance (mail, eDoc)
Vi kan tilbyde et selvstændigt og alsidigt arbejde, samt mulighed for at være med til at forme din egen stilling.

Administrativ barselsvikar, som er stærk i formidling
Er du en stærk formidler, som kan holde fokus på detaljen i administrative opgaver, og vil du have et meningsfyldt job, hvor du er med til at gøre en forskel for børn og unge?
Hos Center for Skolevægring får du en meningsfyldt hverdag med højt til loftet, godt humør og en stærk kultur.
Som barselsvikar hos os i Center for Skolevægring har du en koordinerende rolle. Du vil løbende arbejde med forskelligartede kommunikative og administrative opgaver, som du selvstændigt varetager.
Der vil være mange administrative arbejdsgange, og derfor leder vi efter dig, der er stærk på administration og som kan sørge for, at procedurer og systemer er opdaterede.


Sagsbehandler til Jurateam Drift, Bobehandling
Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker – ofte mennesker med brug for særlig støtte og vejledning? Er du samtidig skrap til at sikre effektive processer via en digital understøttelse?
Vi søger en medarbejder til KAB’s Bobehandling, som hører under Jura og Udlejning. Arbejdsopgaverne handler primært om håndtering af lejemål, hvor fraflytning sker på baggrund af beboerens død.
Du vil få et rigtigt godt indblik i den almene sektor, og vi lægger vægt på, at du har lyst til løbende at lære nyt, er digitalt orienteret og vil være en del af vores gruppe på 3 medarbejdere.

Spareparts Coordinator
Som reservedelsansvarlig sikrer du, at kunderne tilbydes de rigtige løsninger indenfor reservedele og service. Derudover er der indkøb af haste- eller skaffevarer hos eksterne leverandører samt andre opgaver, der er med til at sikre, at den daglige service er i top.
Vi sørger for en god introduktion til dit arbejde, vores produkter og firma. Du får en onboardingplan tilsendt forud for din ansættelse, samtidig vil du få tildelt en makker, som støtter dig i det faglige, sociale og praktiske. Dine nye kollegaer er erfarne, og de vil altid gerne lære fra sig. Vi er pt. 4 kollegaer i Sparepart-teamet.


Driftslederassistent med erfaring og kompetencer inden for vedligeholdelse søges til Boligforeningen 3B, driftsområde E
Du kommer til at have din daglige gang i servicecentret på Borups Alle. Dine primære afdelinger vil være Sangergården 1-2 og Bogfinkevej, som ligger lige ved siden af servicecentret.
Som driftslederassistent har du bl.a. følgende opgaver:
- Daglig koordinering i samarbejde med servicelederen
- Planlægning/udførelse af ren- og vedligeholdelse af bygninger og udearealer.
- Drift af fællesanlæg og tekniske anlæg.

Customer Service Order Specialist (Temp)
Georg Jensen is looking for a service minded Customer Service Order Specialist to assist our B2B Customer Service & Sales Support Team during our busiest season of the year – Christmas.
The position is temporary, ideally with a start date as soon as possible and until 31 January 2024.
We offer an exciting position in a global company with a strong brand and a culture built on a deep and rich heritage of Danish design and craftsmanship.


Sales Support (Barselsvikariat)
Er du administrativt stærk, løsningsorienteret og har flair for god service? Er du proaktiv, god til at skabe relationer og glad for at have mange opgaver på samme tid?
Du tilbydes et job i en velkonsolideret international virksomhed med stolte traditioner, hvor der lægges vægt på ansvarlighed, ordentlighed og ærlighed i samarbejdet. Du bliver en del af et hold, hvor vi understøtter hinanden og prioriterer et godt sammenhold og kollegaskab.


Servicekoordinator med flair for fakturering
Er du servicemindet og kundeorienteret? Trives du i en alsidig og til tider travl hverdag med flere forskellige opgaver? Har du teknisk forståelse?
I samarbejde med øvrige kollegaer, får du et ansvarsfuldt og alsidigt job og med din evne for at koordinere og planlægge, vil du blive et vigtigt bindeled mellem kunder, ledere og teknikere i serviceafdelingen.
