671 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kickstart din karriere med en læringsrejse som PA for salgsdirektøren i Danmarks største salgsorganisation
Trives du med ansvar, har sans for overblik og struktur og har styr på din kreative værktøjskasse – kan du hos os tage første skridt i din karriere!
Vi tilbyder dig en intensiv læringsrejse, der sikrer, at du får mest muligt ud af dit talent, inden du skal videre i en anden stilling internt i Würth Danmark A/S. Udover at fungere som en helt central ressource for vores salgsdirektør vil du opleve at komme helt tæt på centrale beslutninger i salgsledelsen, ligesom du vil opnå en solid operationel erfaring, som vil være afgørende i din videre karriere.
G4S søger nye medarbejdere til Teknisk Support i Århus & Albertslund
Har du erfaring med teknisk/remote support, kundeservice og kommunikation ?
Arbejdsopgaverne omhandler servicering af eksisterende kunder, primært over telefon og via e-mail. Kommunikation & teknisk forståelse er Alfa & Omega, både mundtligt og skriftligt, samt via remote adgang til kundernes anlæg.
Vi befinder os i et travlt miljø, med gode og hjælpsomme kolleger og teknisk support er bemandet alle årets dage.
Projektassistent til store anlægsprojekter
Vil du være en vigtig del af ét af Danmarks største grønne infrastrukturprojekter, så har vi en spændende stilling som projektassistent til dig.
Du bliver en del af Banedanmarks bygherreorganisation Anlæg, en af landets største bygherrer.
Som projektassistent er det dit ansvar, sammen med projektlederen, at bestille, følge op på, samt sikre at bygherreleverancer (materialer) leveres til projektet til tiden, herunder koordinering med vores indkøbsafdeling, rådgivere og samarbejdspartnere.
Sekretær med stærke koordinerings- og samarbejdsevner til kalenderstyring og direktørbetjening
Har du guldmedalje i kalendergymnastik?
Som sekretær vil du få titlen chefsekretær og samme med en chefsekretærkollega, understøtte vores direktørgruppe i deres opgaveløsning og sikre godt overblik, planlægning og opfølgning på møder.
Du vil få konkret til opgave at sørge for at hverdagen glider for to af vores direktører samtidig med, at du også har ansvar for at understøtte direktørerne med forskellige praktisk administrative opgaver af forskellig karakter, såsom rejsebestillinger, fraværs- og ferieregistrering m.v.
Er du en teamchef der kan rådgive og servicere bestyrelser
Kan du bevare overblikket og fungere som teamchef, samtidig med at du deltager i det daglige samarbejde med at servicere beboerdemokratiet som bestyrelseskonsulent?
I det daglige, hvor du primært vil have din gang på lokalkontoret i Skælskør, vil du referere til afdelingschefen, som arbejder og befinder sig på DAB’s hovedkontor på Frederiksberg. Samtidig vil du indgå i et tværfagligt team, hvor du bliver den, der skal koordinere opgaverne i tæt samarbejde med teamet omkring boligselskaberne, samt sikre, at bestyrelserne bliver hørt og informeret.
Administrativ medarbejder (20-25 timer pr. uge)
Vi søger en dygtig, struktureret og engageret administrativ medarbejder til vores team.
Eksempel på arbejdsopgaver:
- Bogføring: Du vil deltage i bogføringsopgaver, herunder indtastning af fakturaer, registrering af betalinger og udarbejdelse af finansielle rapporter.
- Rejsedokumenter: Du vil bistå med organisering og koordinering af rejsedokumenter for vores rejsekonsulenter, herunder bestilling af flybilletter og hotelreservationer.
Vi tilbyder en spændende stilling med ansvar og mulighed for både personlig og faglig udvikling.
Ejendomsadministrator
Har du lyst til et selvstændigt, spændende og udfordrende job, og har du passion og evnerne til selvstændigt at varetage en portefølje af ejendomme?
Vi administrerer andels- og ejerforeninger samt udlejnings-/investeringsejendomme indenfor bolig og erhverv.
Hos os vil vi være glade for at gå på arbejde. Hver dag. Vi har særligt fokus på trivsel og arbejder aktivt med at højne arbejdsglæden.
E-mobility Supporter
Vi vil gøre det nemt for danskerne at vælge grøn energi. Vi oplever stor efterspørgsel på vores ladeløsning til både privat og erhverv. Derfor har vi brug for flere dygtige kollegaer, der kan sikre en professionel og tryg support til kunderne.
Dine primære opgaver vil bl.a. bestå i at informere og guide kunderne omkring serviceaftaler og refusion samt koordinere og vejlede kunden igennem installation og opsætning af ladeboks og app
Driftskoordinator Facility Service
Vil du være med til at sikre service- og renholdsaftale på nogle af Københavns mest unikke og klassiske ejendomme? Er du desuden interesseret i at arbejde inden for ejendomsområdet i en ejendoms- og servicevirksomhed i vækst og med gode personaleforhold?
Dine opgaver vil primært bestå af bl.a. oprettelse og igangsættelse af samt opfølgning på serviceaftaler og praktisk opgavekoordinering overfor vores service- og renholdsmedarbejdere.
Kundeservicemedarbejder
Du bliver en del af vores kundeserviceteam på hovedkontoret i Brøndby, bestående af 8-9 engagerede kollegaer. Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med en direkte kommunikationsform, hvor idéer hurtigt kan omsættes til handling. Vores fokus er at levere professionel og kvalitetsbevidst service til alle vores kunder.
Du vil både skulle håndtere telefoniske henvendelser fra chauffører, kunder og slutbrugere, samt løse opgaver på mailen.
Vi tilbyder en spændende og varieret hverdag med dygtige og engagerede kollegaer.
Back-Office medarbejder
Er du skarp på detaljen, har du erfaring med Back-Office arbejde – og kan du have mange bolde i luften samtidigt samt sikre, at aftalte opgaver løses til tiden og i høj kvalitet?
Vi hjælper hinanden som et hold, men arbejder samtidigt selvstændigt i vores respektive funktioner. Dine opgaver vil være koncentreret omkring følgende:
- Supportere vores kundeservice og håndtere de tungere kundesager
- Håndtering af El-markedsrelaterede arbejdsprocesser
Har du fokus på kunderelationer og forretningsudvikling, så er det dig KAB søger
Vil du gerne have en hverdag præget af kundeansvar, kommunikation og kundeservice? Så skal du være en del af specialkundeenheden i KAB.
Vi søger en kollega, der har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation med fokus på at servicere vores kunder, sparre med bestyrelser i form af oplæring, afholde beboermøder og sikre optimering af processer.
Salgskoordinator
Er du en engageret teamplayer, som ønsker at tage ansvar og skabe værdi for både kunder og kolleger?
Som salgskoordinator bliver du en nøglespiller i vores salgsafdeling, hvor du vil varetage den daglige kontakt med vores kunder.
Du får frihed under ansvar, så du selv kan forme din arbejdsdag, samtidig med at du er en del af et stærkt og støttende team.
Internal Sales Engineer, BtB - København
Trives du i en alsidig hverdag, hvor du kan være en del af et stærkt og dynamisk salgsteam med fokus på den gode kundeoplevelse? Har du fagligheden i orden samt teknisk flair, og kan du yde god og professionel rådgivning inden for tekniske belysningsløsninger?
Din dagligdag vil primært bestå af følgende opgaver:
- Sammen med de eksterne konsulenter sikre at alle mindre projekter bliver fulgt til døren til kundens tilfredshed.
- Daglig kontakt pr. telefon/ mail/ Teams til bl.a. elektrikere og grossister, hvor du vejleder ved tekniske spørgsmål eller hjælper kunden med en ordre.
Business Supporter
Er du klar til at tage næste skridt i din karriere?
Du vil spille en afgørende rolle i at støtte vores salgsdirektør og salgsledere. Du vil være en nøgleaktør i implementeringen og vedligeholdelsen af Sales Force-systemet og sikre, at det bliver anvendt effektivt.
Derudover vil du yde forretningssupport til vores danske kunder via telefon og e-mail.
Internt Salg/Indkøb – Bliv en del af vores dynamiske team!
Er du klar til en spændende mulighed, hvor du vil få ansvar og indflydelse i både salgs- og indkøbsprocesser? Vi søger en engageret og resultatorienteret salgs- og indkøbsassistent til at styrke vores team- og vi lover, at det bliver en spændende rejse!
Du får et hold af dygtige og engagerede kollegaer, der har stor erfaring i branchen samt en arbejdsplads, som 3 år i træk er blevet kåret som Børsen Gazelle, hvilket vidner om vores innovative tilgang og stærke vækst.
Serviceminded kundeservicemedarbejder til førende udlejningsvirksomhed
Brænder du for arbejdet med mennesker, for at få enderne til at mødes, og trives du i forandringer og hurtigt tempo? Så er jobbet som kundeservicemedarbejder hos Forenom måske noget for dig.
Som kundeservicemedarbejder bliver det din fornemmeste opgave at servicere og koordinere imellem Forenoms lejere samt eksterne udlejere og samarbejdspartnere.
Du vil blive en del af et team på 3 kundeservicemedarbejdere, hvor tonen er uformel og hverdagen travl.
Supportkonsulenter til kundesupport i Aalborg og Nivå
Vil du være en del af holdet, der yder den bedste support til TimePlan Groups kunder i Nordeuropa?
Din primære arbejdsopgave vil være at varetage den daglige telefon- og onlinesupport i TimePlan / TimeMap Supportafdelingen. Herunder at servicere nye og eksisterende kunder, der anvender vores softwareløsninger TimePlan og TimeMap til vagtplanlægning, tidsregistrering og HR-administration.
Delivery Specialist – udlevering af nye XPENG-biler til vores kunder
Fremragende kundeoplevelser er en central del af vores brand, og det vil du understøtte ved at hjælpe til med at styre ordren af biler og hele leveringsprocessen, frem til at kunden får sin nye XPENG-bil.
Vi tilbyder et interessant, unikt og meget varieret job i Delivery-afdelingen hos XPENG Danmark, samt et job med en utrolig stor berøringsflade såvel internt som eksternt.
Intern sælger/Ordrebehandler
Vi er i rivende vækst og søger derfor en intern sælger/ordrebehandler. Stillingen er nyoprettet, så der er god mulighed for selv at forme jobbet. Du spiller en central rolle i virksomheden og har mange berøringsflader, både internt og eksternt.
Vi tilbyder en arbejdsplads med en flad og uformel virksomhedsstruktur. Du får frihed under ansvar og en række dygtige og engagerede kollegaer. Løn efter kvalifikationer. Fuldtid, men med mulighed for fleksibilitet og tilpasning af arbejdstid.