139 job matcher din søgning 139 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

FysioDanmark Horsens ApS Receptionist/sekretær - deltid

FysioDanmark Horsens ApS

Til vores klinik i Horsens søger vi en medarbejder til receptionen. Du vil indgå i vores administrative team og vil være vores stemme og ansigt udadtil samt have en central rolle omkring klinikkens administrative opgaver og servicefunktioner – herunder praktiske opgaver ifm. kursusafholdelse på klinikken.

Dine opgaver kommer bl.a. til at bestå af:

  • Kundebetjening – personligt og telefonisk
  • Booking af aftaler
  • Administrative opgaver, herunder opfølgning på henvisninger og oprettelse af forsikringsforløb
  • Indkøb, klargøring og oprydning ifm. kursusafholdelse
Strandparken Gym ApS
Vil du være medarbejder i Københavns bedste træningsunivers for hele familien?

Strandparken Gym ApS, København

Strandparkens GYM er et 860 m2 high end træningscenter for hele familien beliggende på Amager Strandpark. Et univers af velvære med international stemning tæt på det hele – og fokus på, at alle får så meget ud af deres træning som muligt. Et sted for alle, der ønsker at være en aktiv del af en sund og moderne livsstil. Og et sted hvor man kan træne sammen eller hver for sig.

Arbejdsopgaver

  • Holdtræning på højt niveau både ude og inde, inden for forskellige træningsområder og aldersgrupper.
  • Træningscoach på gulvet, her skal du sikre, at alle træner korrekt, har et opdateret træningsprogram og får maksimalt ud af deres træning gennem motivation, den gode stemning, engagement og vidensdeling.
  • Arbejde i receptionen med fokus på at byde vores medlemmer velkommen og tilbyde Strandparken Gym Service Koncept.
Strandparken Gym ApS
Alfa Development A/S
Executive Assistant

Alfa Development A/S, Søborg

Would you like to be part of an organization who develops environmentally friendly neighbourhoods and communities? Are you interested in Real Estate and would like to learn from the best?

The Executive Assistant role is a unique opportunity to be exposed to the inner workings of a first rate real estate development organization. You will closely follow the day-to-day life of the Group CEO for SEED ALFA Sarl Group, our mother company, and Executive Team, assisting with a range of activities from logistics and travel planning; to preparation for high level meetings.

You will be the one who ensures our SEED ALFA Group CEO, and Executive Team, of ALFA Development always has professional and necessary support in planning, logistics, preparation and administration to feel prepared and in control at all times, so they rest assured that there is sufficient follow-up on all activities.

Alfa Development A/S
FUGL LEONHARDT Barselsvikariat: Receptionschef til det charmerende Skt. Annæ Hotel

FUGL LEONHARDT søger for Hotel Skt. Annæ ApS i København

Brænder du for at skabe unikke gæsteoplevelser, og er du lederen, der naturligt går foran, og som både kan sætte regler og rammer i kombination med at skabe tryghed og trivsel, glæder vi os til at høre fra dig.

Som receptionschef vil du have det fulde ansvar for receptionen og personalet, og dine arbejdsopgaver vil b.la. være ledelse og udvikling af personalet i receptionen samt ansættelse og oplæring af nye receptionister. Vedligeholde procedure og strukturer i afdelingen.

Du får hovedansvar for:

  • Afholdelse af personalemøder og samtaler med medarbejdere
  • Vagtplanering – ved travlhed, sygdom og ferier kan der forekomme enkelte vagter
  • Gruppebookinger overblik over og struktur af disse
Arbejdernes Landsbank
Sekretær til Bestyrelses- og direktionssekretariatet

Arbejdernes Landsbank, København

Brænder du for et job hvor struktur, grundighed og øje for detaljer er essentielle nøglesten? Og er et job, hvor du er helt tæt på direktionen og hvor du kan være med til at supportere dem, noget du trives med?

Du vil i samarbejde med resten af sekretariatet skulle betjene bankens bestyrelse og direktion. Afhængig af din profil og dine kompetencer, vil du få mulighed for at præge jobbet i en retning, som du finder interessant. Du vil få et stort ansvar og i tæt samarbejde med sekretariatets øvrige medarbejdere, vil du skulle varetage en bred vifte af administrative og praktiske opgaver, som bl.a. omfatter:

Arbejdernes Landsbank
Scandic Hotel A/S
Conference Coordinator, deltid, Scandic Kødbyen

Scandic Hotel A/S, København

Griber du mulighederne, har overblik og er god til at guide vores gæster, så tror vi på, at du er vores nye Conference Coordinator på Scandic Kødbyen. Vi ved, at du brænder for at gøre en forskel og har fokus på detaljerne. Og vi ved, at du får tingene til at ske og gerne sætter overliggeren lidt højere for at skabe en succes. Du trives, når det går stærkt, har et skarpt øje for gæsterne og møder dem altid med et smil. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads
  • Planlægning, afvikling og opfølgning af hotellets konferencer og møder
  • Rådgivning i forhold til at skabe så gode og effektive konferencer og møder som muligt for vores kunder
  • Reservationer af konferencer, udarbejdelse af tilbud samt salg af konferencer og møder
  • Deltagelse i lokale salgsinitiativer, herunder rundvisninger, gå-hjem-møder og andre salgsfremmende tiltag
Scandic Hotel A/S
A. Enggaard A/S, Entreprenør- og Byggefirma Piccoline/Piccolo søges til A. Enggaard A/S, afdelingskontoret i Aarhus C

A. Enggaard A/S, Entreprenør- og Byggefirma

Vi søger en frisk og engageret piccoline m/k ca. 37 timer om ugen fra snarest muligt til medio august 2023.

Som piccoline hos os får du bl.a. ansvaret for:

  • Bestilling og indkøb af dagligvarer og kontorartikler
  • Ad hoc-opgaver i forbindelse med mødeaktivitet og det daglige liv på kontoret
  • Lettere kantinearbejde (ikke madlavning)

Du kommer til at arbejde i en velrenommeret virksomhed, hvor gode løsninger, nytænkning, og glæden ved arbejdet prioriteres højt med en travl og uhøjtidelig hverdag.

Anders Andersen's Rengøring Receptionist – deltid (22 timer ugentligt)

Anders Andersen's Rengøring

Brænder du for at levere smil i telefonen og god service til kollegaer og samarbejdspartnere?

Vi søger en smilende og imødekommende person til at passe vores reception og telefon 3 dage om ugen, i alt 22 timer. Hvis du er serviceminded, ansvarlig og ønsker at levere kvalitetsarbejde, så er jobbet, som receptionist hos Anders Andersens Rengøring måske lige noget for dig.

Som receptionist indgår du i et stærkt administrationsteam, hvor vi har fokus på at understøtte hele organisationen bedst muligt.

Du vil have base i Taastrup, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At varetage den daglige reception og omstilling, mandag og onsdag fra kl. 08.00-16.00 samt fredag fra kl. 08.00-15.30
  • Tage imod gæster til huset
  • At assistere administrationen i ad hoc-opgaver ved behov
Q Apartments Erfaren receptionist/kontorassistent 37 timer

Q Apartments, Valby

Vi søger en moden, udadvendt og erfaren kontorassistent til vores reception i Valby. Der er tale om et selvstændigt og ansvarsfuldt job, som kræver en kompetent og erfaren medarbejder. Du kommer til at indgå i et team med resten af kontoret.

Dit primære job vil være receptionsopgaver, forefaldende kontorarbejde, taste data ind i fremtidigt nyt IT-system, lave nøglebreve, koordinere sharebox, klargøre til møder. Udover ovenstående vil der selvfølgelig også være alm. kontorarbejde som bestilling af kontorartikler og diverse andre opgaver.

Vi tilbyder en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor to dage sjældent er ens. Vi forventer, at du er ansvarsbevidst, serviceminded og kan arbejde struktureret med dine opgaver, selv når tingene går stærkt. Du får frihed under ansvar samt en bred kontaktflade med engagerede kolleger og kunder.

Link Logistics A/S
Piccolo/Piccoline

Link Logistics A/S, Brøndby

Are you service minded, outgoing, maybe taking a year off from school or just having a natural flair for helping where needed? Then you might be our new colleague at our location in Brøndby!

At Link Logistics we have set out to emerge as the natural link to cross-border logistics solutions through flexible services and integrations, and as we are rapidly growing and becoming more employees, we are looking for a proactive Piccolo/Piccoline, 30 hours per week, with a hands-on approach to manage and coordinate tasks to secure the daily operation of our Copenhagen based location. The tasks will be a mix of operational, administrative, and coordinating tasks.

Link Logistics A/S
CBRE Corporate Outsourcing ApS
Facilities Coordinator

CBRE Corporate Outsourcing ApS, Copenhagen

Som Facility Coordinator, bliver dine daglige opgaver primært indenfor administration, service, drift og vedligeholdelse. Din primære funktion vil være at håndtere, og udføre, de mange administrative processer, der sikrer den korrekte arbejdsgang i en travl hverdag, samtidig med at du formår at være serviceminded og imødekommende. Du er ”first point of contact” for både medarbejdere og leverandører, og vi forventer derfor at du har erfaring fra jobs i servicebranchen, og at du er udadvendt og imødekommende i din tilgang til jobbet.

De primære opgaver i stillingen er:

  • At opstille og sikre opnåelse af aftalte mål, både i forhold til services, kundetilfredshed og økonomi
  • At koordinere et team af medarbejdere, hvor du skaber fokus på servicekultur, kvalitet og effektivitet
  • At sikre en tæt og tillidsskabende dialog med stakeholders på alle niveauer hos kunden
CBRE Corporate Outsourcing ApS
Toldstyrelsen Serviceminded direktionssekretær med blik for detaljen

Toldstyrelsen, Tranbjerg J

Har du mod på en alsidig hverdag med både praktiske og koordinerende opgaver? Går du løsningsorienteret og proaktivt til værks? Og vil du være med til at skabe de bedst mulige rammer for direktionens hverdag? Så er du måske den direktionssekretær, vi søger!

Vi søger en fleksibel og struktureret sekretær, som synes, at det er sjovt at gå på arbejde i et miljø, hvor tingene går stærkt, hvor der ofte er korte deadlines, og hvor vi har fokus på at løse opgaverne i fællesskab på tværs af en gruppe med flere sekretærer og sagsbehandlere.

Som direktionssekretær får du varierede opgaver af både praktisk og koordinerende karakter, bl.a.:

  • kalenderstyring, herunder booking af møder og koordinering af direktionens fælles mødeportefølje i samarbejde med de øvrige direktionssekretærer
  • visitering af direktørers mailbokse
  • rejsebooking og rejseafregning
Toldstyrelsen
Novo Nordisk A/S
PA to CVP in Global Translation

Novo Nordisk A/S, Måløv

Se video om Novo Nordisk A/S som arbejdsplads

As PA to our CVP you will be a member of the Global Translation Leadership Team and will primarily support the CVP with communicative, administrative and practical tasks.

With a proactive and service-oriented approach you will:

  • Support the CVP with everything from calendar management to booking meetings and arranging travels
  • Work with budgets, do monthly follow-ups and make quarterly adjustments
  • Maintain and update websites, e-mail lists and organizational charts
Novo Nordisk A/S
Wittrup Motel A/S
Motelreceptionist søges!

Wittrup Motel A/S, Alberstlund

Vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse i et inspirerende 50’er-miljø? Så er du måske vores nye receptionist.

Vores receptionister er ofte både den første og den sidste, gæsterne møder, og derfor bliver du en vigtig brik i en fabelagtig gæsteoplevelse. Derudover har du følgende opgaver:

  • Byde gæster velkommen og sørge for, at de kommer godt på plads
  • Ind- og udtjekning
  • Koordinering med rengøring og handymand
  • Er stærk i mer- og gensalg
Wittrup Motel A/S
Ballerup Kommune Skolesekretær til Skovlunde Skole

Ballerup Kommune

Vi kan tilbyde et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en administration, der har fokus på serviceniveauet af alle brugere. Et stærkt fagligt team, med gode sparringsmuligheder. Vil du være en del af det administrative team på Skovlunde Skole og vil du bidrage til at skabe synlige succeser for skolen, så glæder vi os til at høre fra dig.

DINE OPGAVER

  • Vikardækning hver dag fra kl. 6.00 (kan evt. løses hjemmefra)
  • Løn- og personaleadministration for vikarkorpset og vikarer med faste skemaer
  • Opgaver ifm. termins- og afgangsprøver samt deltagelse i censorring
  • Betjening af henvendelser i administrationen
  • Udbetaling af udlæg og kontering af regninger
A. Enggaard A/S, Entreprenør- og Byggefirma Kontorassistent/teknisk assistent til projektkontor i Aarhus

A. Enggaard A/S, Entreprenør- og Byggefirma

I jobbet som kontorassistent/teknisk assistent bliver dine arbejdsområder bl.a.:

  • Kontordrift - ad hoc-opgaver i forbindelse med mødeaktivitet og det daglige liv på projektkontoret
  • Back-up for projektledere og andre forefaldende opgaver
  • Receptionist, herunder modtagelse af kunder/gæster og telefonopkald

A. Enggaard A/S er en af Danmarks førende totalentreprenører og projektudviklere, og i de senere år har vi haft fokus på adskillige OPP- og OPS-byggerier. Vi tilbyder glade og dedikerede kolleger, en uhøjtidelig organisation og et socialt fællesskab med et højt niveau af aktiviteter.

Lidl Danmark K/S Piccolo/piccoline til reception og kantine med udpræget servicegen

Lidl Danmark K/S, Kolding

Smilende, professionel, imødekommende og en positiv tilgang til opgaveløsning – er det ord, du kan genkende? Og motiveres du af at yde en service i verdensklasse? Så er det muligvis dig, vi søger!

Receptionen refererer til Facility Management og medarbejderne her vil blive dine nærmeste kollegaer. Afdelingen er kendt for et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor, og ikke mindst et stærkt sammenhold.

Som medarbejder i receptionen har du desuden en stor berøringsflade med husets øvrige 300 medarbejdere, samt gæster og samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende, smilende, kommunikerer i øjenhøjde med alle og har et udpræget servicegen.

Lidl Danmark K/S
ProTreatment ApS Stærk administrativ kliniksekretær

ProTreatment ApS, Dragør

Vi søger til vores klinik i Dragør en stærk administrativ profil, der skal fungere som kliniksekretær og del af vores telefonomstilling.

Som kliniksekretær i Dragør får man en spændende hverdag i et hus, der udover at indeholde vores klinik for fysioterapi også fungerer som vores hovedkontor og ikke mindst huser vores store træningscenter.

Sådan er vores nye sekretær-kollegas opgaver

  • Receptionsopgaver herunder telefonbesvarelse, modtagelse af patienter, modtagelse af betalinger, oprettelse af patienter mm.
  • Diverse bogholderiopgaver. Herunder bl.a. bilagsmapper, afstemninger af kasse, bank, MobilePay, FI-indbetalinger mm.
  • Bookning og afregning i Equus (journaliseringssystem)
Andersen Partners Advokatfirma
Sagsbehandler til fast ejendom

Andersen Partners Advokatfirma, Kolding

Har du lyst til at arbejde med de bedste i branchen? Så har vi jobbet til dig…

Hos Andersen Partners sætter vi en ære i at levere de bedste løsninger til vores klienter. Vi har fokus på værdiskabende rådgivning og går gerne den ekstra mil for at levere toppræstationer hver gang.

Lige nu søger vi en erfaren og rutineret sagsbehandler til afdelingen for fast ejendom til vores domicil i Kolding. I afdelingen arbejder vi med en perlerække af spændende opgaver inden for projektudvikling, lejeret, og køb og salg af ejendomme.

Andersen Partners Advokatfirma
Dansk Flygtningehjælp Executive management coordinator to the Executive Director for People & Organisation

Dansk Flygtningehjælp, Copenhagen

Do you want to be close to the decisions in one of the world’s largest and leading INGOs?

The Executive Director and the management team for People & Organisation (P&O) is looking for a proactive and talented Management Support Coordinator who enjoys a mix of administrative tasks and more challenging tasks and projects.

You will perform a variety of tasks to support the Executive Director and the P&O management team in their overall leadership and management responsibilities, and support coordination and communication within and outside of the department.

Responsibilities include, but are not limited to:

  • Daily support and sparring for the Executive Director, the Head of IT (CIO) and the management team
  • Prepare high-quality analyses, agendas, minutes and decision-making materials for management meetings in P&O and other meetings