Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
65 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?
Administrativ HR & Office Coordinator
Trives du i en rolle med varierende opgaver, en bred kontaktflade, og vil du have mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for HR og finans, vil denne stilling være lige noget for dig.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- Administrative opgaver og vare ansvarlig i facilityprojekter
- Kontoransvarlig – herunder servicering af gæster og telefonansvarlig
- HR-relaterede opgaver – blandt andet onboarding/offboarding af medarbejdere og forberedelser af kontrakter
Personal Assistant
Do you thrive in providing excellent executive-level administrative support? Would you like to be a part of a company that cares about our environment and its employees?
The main purpose is to support the EVP & Div. CEO with on-going secretarial and administrative tasks to ensure coordination of activities and different projects aimed at facilitating smooth functioning and collaboration within the CBS Division.
Kursussekretær
Har du lyst til et selvstændigt arbejde som kursussekretær, så er jobbet ved AOF Center Sydjylland måske noget for dig. Du vil blive en del af teamet, der har ansvaret for folkeoplysningen i hele region Syddanmark.
Vi tilbyder et job, hvor du vil få en bred kontaktflade, som omfatter undervisere, kommuner, samarbejdsorganisationer, kursister samt interne afdelinger, hvor du i høj grad vil skulle bruge dine kompetencer og evner inden for administration, kvalitetssikring, dokumentation og samarbejde.
Junior Floor Host
Vil du være med til at opretholde vores høje serviceniveau og medvirke til fortsat at udvikle vores afdeling og tage det til nye højder?
Vi søger en frisk Host, der bl.a. kan være med til at sikre, at vores kundes mødelokaler og tekøkkener fremstår indbydende og imødekommende.
Vi tilbyder en alsidig stilling i en international virksomhed, og du får gode karrieremuligheder.
Senior Floor Host
Vil du være med til at opretholde vores høje serviceniveau og medvirke til fortsat at udvikle vores afdeling og tage det til nye højder?
Vi søger en frisk og erfaren Host, der kan stå for ansvaret for det overordnede overblik og sikre, at vores kundes mødelokaler, tekøkkener fremstår indbydende og imødekommende og dermed bidrage til en velfungerende arbejdsplads for vores kundes medarbejdere og samarbejdspartnere.
Juridisk sekretær med kendskab til ejendomsadministration
Er du specialiseret inden for ejendomsadministration? Kunne du tænke dig at være juridisk sekretær i et juridisk team, der servicerer landets dygtigste jordbrugsvirksomheder? Så er du måske vores nye kollega.
Du får mulighed for at specialisere dig inden for ejendomsadministration, men vil også få opgaver inden for andre områder afhængigt af dine interesser og kompetencer.
Vi er et socialt velfungerende og specialiseret team, hvor du får god mulighed for at gøre karriere, samtidig med at arbejdstiden er fleksibel, og der er plads til fritid ved siden af.
Arrival Teammanager - Barselsvikariat
Er du klar på at tage ansvar for at videreudvikle rammerne for at skabe en imødekommende og positiv oplevelse ved receptionerne i en af Danmarks største finansielle virksomheder?
I vores stærke User & Guest Experience afdeling, som du vil blive en del af, har vi et fantastisk team af ni dedikerede kollegaer. Teamet har sammen den vigtige rolle at sikre ankomstoplevelsen for husets brugere med en høj service, at agere bindeled mellem gæster, brugere og resten af husets funktioner ved fx at tjekke besøgende ind, at følge besøgende de rette steder hen og supportere som videnscenter med hjælp til diverse ad hoc-opgaver.
Project Assistant
We are seeking a motivated and detail-oriented Project Assistant to support our project management team.
Key responsibilities will include:
- Work closely with and assist Project Managers in a variety of tasks on projects
- Coordinate project meetings and follow up on relevant action items.
- Prepare and maintain project documentation, including reports and presentations.
Erfaren Collection-specialist søges
Mangler du et sted at hænge overtøjet i dagtimerne, et personligt skab og har mod på at hjælpe skyldnere tilbage på rette vej, så har vi jobbet til dig…
I B2 Impact arbejder vi med inddrivelse af gæld, primært for vores udenlandske moderselskab.
Du må meget gerne have erfaring fra inkasso, men anden erfaring som f.eks. advokatsekretær er også fint. Det vigtigste er, at du har mod på at lære nyt, udstråler en positiv energi og kan kommunikere med mennesker, der står i en sårbar situation.
Personlig Assistent til IT-direktøren for Cyberdivisionen
Din hovedopgave er at gøre direktørens hverdag så gnidningsfri som muligt. Dette indebærer både håndtering af praktiske elementer i form af kalenderstyring, besøgsanmeldelser og mødefacilitering, men i høj grad også tungere sagsbehandlingsopgaver, såsom kvalitetssikring, sagshåndtering, opsætning af godkendelsesprocesser og direkte sparring med og forberedelse af direktøren.
Hos os er det gode arbejdsmiljø og Work Life-balance i fokus, og du vil få mulighed for løbende at dygtiggøre, specialisere og videreuddanne dig.
Receptionist
Har du lyst til at arbejde i et smukt hus, med en rar og tryg atmosfære?
Opgaverne er alsidige, og vi forventer, at:
- Du trives i en travl hverdag med mange afbrydelser og samtidig kan beholde overblikket
- Du kommunikerer venligt og imødekommende med patienter, samarbejdspartnere og kolleger både personligt, telefonisk og skriftligt
Vi tilbyder søde patienter og kolleger samt et arbejdsmiljø, der er præget af engagement, høj faglighed og medarbejderindflydelse.
Conference Host, fuldtid, Scandic Sydhavnen
Griber du mulighederne, har overblik og er god til at guide vores gæster, så tror vi på, at du er vores nye Conference Host på Scandic Sydhavnen.
Vi ved, at du brænder for at gøre en forskel og har fokus på detaljerne. Og vi ved, at du får tingene til at ske og gerne sætter overliggeren lidt højere for at skabe en succes. Du trives, når det går stærkt, har et skarpt øje for gæsterne og møder dem altid med et smil. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
First Impressions & Hospitality Specialist for twodays reception
Vi søger en kollega der ser muligheder og har et blik for at skabe gode oplevelser for vores medarbejdere, så deres tid på kontoret er så behagelig som muligt og at de har optimale forhold til at løse netop deres kerneopgave.
Vi søger en kollega der sammen med os vil løfte servicen til et endnu højere niveau, således oplevelsen af at møde ind på arbejde i vores nye fantastiske lokation i Nordhavn bliver noget helt særligt.
Receptionist & konferencekoordinator, fuldtid, Scandic Aalborg Øst
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye receptionist og konferencekoordinator på Scandic Aalborg Øst.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Receptionist
Vil du være med til at give gæsterne på CPH Hotel en oplevelse, de aldrig glemmer? Og har du lyst til at sætte dine evner på spil i en kendt københavner venue med mange forskellige oplevelses- og forretningsområder? Så er det dig, vi søger til vores hotel.
Vi søger en receptionist, som kan indgå i vores team, der byder vores gæster fra nær og fjern velkommen på CPH Hotel, og som sørger for at skabe en varm og indbydende atmosfære og sikre, at vores gæster føler sig velkomne.
PA/direktionsassistent
Er du motiveret for at varetage en bred vifte af koordinerende og administrative opgaver i relation til direktionens og bestyrelsens arbejde i DK’s største advokatkontor?
Vi søger en serviceminded, fleksibel, kvalitetsbevidst og struktureret PA med sans for detaljer og stor integritet, der ønsker at tage ansvar for administrative, kommunikative og koordinerende opgaver med henblik på at understøtte bestyrelsens, områdedirektørernes samt Managing Partners arbejde.
Ledelsessupporter
I Airport Infrastructure & Services (AIS) stræber vi efter at sikre, at CPH altid flyver på 1. klasse, når det kommer til at stille faciliteter til rådighed for passagerer og samarbejdspartnere – og det er her, du kommer ind i billedet.
Som vores nye ledelsessupporter støtter du op om AIS’ Senior Director i hans daglige virke, og samtidig får du en vigtig rolle ift., at afdelingen kører turbulensfrit.
Management Assistant
Vi søger en dygtig og engageret Management Assistant til at supportere og skabe øgede ressourcer til direktionen.
Dit ansvarsområde vil primært inkludere almindelige sekretæropgaver såsom korrespondance, rejseplanlægning og kalenderstyring for CEO. Efter en grundig oplæring vil du få selvstændigt ansvar for udførelse og opfølgning på forskellige opgaver.
Vi søger udadvendt formidler til Klimatoriums klimaformidling - weekender
Vi sørger en kollega til gæsteservice og receptionsopgaver, og som:
- Er serviceminded, udadvendt og stabil
- Har lyst til at give vores gæster en god og personlig oplevelse
- Har mod på faste daglige opgaver ift. gæsteservice og adgang til huset
Vagterne ligger typisk fra 9.45 til 15.15. Der er god mulighed for at bytte vagter.
Direktionssekretær
Metroselskabet søger med tiltrædelse snarest muligt en medarbejder til et spændende og selvstændigt barselsvikariat på et års varighed som direktionssekretær i direktionssekretariatet. Vil du være en del af en ambitiøs organisation med gode muligheder for læring og udvikling?
Du skal hjælpe projektdirektøren for Hovedstadens Letbane i dette arbejde og sikre en stærk forankring mellem projektets udførsel, direktørerne og ejerne.