67 job matcher din søgning 67 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 67 resultater.
Comwell Rebild BakkerReceptionist

Comwell Rebild Bakker, Skørping

Kan du levere service i verdensklasse? - Så er du den vi mangler som vores nye receptionist på Comwell Rebild Bakker.

Comwell søger kun de bedste medarbejdere. Til gengæld tilbyder vi spændende og udfordrende jobs, hvor værtskab, service og god kontakt til vores mange gæster er i højsædet. Du skal være medvirkende til at gøre en positiv forskel - også når det går rigtig stærkt.

Som receptionist på Comwell Rebild Bakker vil du få en afvekslende hverdag fuld af udfordringer. Sammen med det øvrige team i receptionen har du en særlig plads på hotellet, når I sammen skal give vores gæster den særlige oplevelse, der gør Comwell til det bedste valg.

Arbejdsopgaver:

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Reservationer af individuelle og leisuregæster
  • Udarbejdelse af tilbud og bekræftelser
NEXT Uddannelse KøbenhavnBarselsvikar til reception/kontorfunktionær på NEXT Vestskoven Gymnasium

NEXT Uddannelse København, Albertslund

Vi søger en kontorfunktionær til et barselsvikariat i ca. 8 måneder med eventuel mulighed for forlængelse. Som vores ”frontmedarbejder” vil du være vores daglige ansigt både internt og udadtil og skal håndtere henvendelser fra elever, lærere, øvrige medarbejdere og gæster på gymnasiet. Desuden vil du i samarbejde med ledelsen og med vores fællesadministration på NEXT skulle løse administrative opgaver med fx fravær, information, skemaændringer, fællesarrangementer, eksamen og brobygning med folkeskolen.

Vi forventer, at du kan

  • levere konstant høj service og tilfredshed for elever, undervisere og gæster på gymnasiet
  • koordinere tværgående opgaver på adressen i samarbejde med kolleger i bl.a. it, bygningsservice og ledelsen
  • arbejde selvstændigt, ansvarsbevidst og i samarbejde med kolleger i det lokale team og i vores uddannelsesadministration
PwC
Serviceminded PA og afdelingssekretær til Deals

PwC, Hellerup

Brænder du for at yde høj service og trives du i en support funktion, hvor tempoet kan være højt og opgaveløsningen kendetegnet af et højt kvalitetsniveau?

Som PA og afdelingssekretær i Deals vil du primært understøtte afdelingslederen med PA relaterede opgaver, men også den øvrige partnergruppe og afdelingens konsulenter. Din hverdag vil være afvekslende og til tider travl.

Din opgaveportefølje vil udover traditionelle PA og sekretæropgaver også indeholde opgaver med selvstændigt ansvar, ligesom der også vil være driftsopgaver af praktisk karakter. PwC Deals rådgiver om virksomhedsopkøb og ­frasalg, integration og restruktureringer samt værdiansættelse.

PwC
Lægerne Solrød Center I/SSekretær i lægepraksis

Lægerne Solrød Center I/S

Da en af vores medarbejdere gerne vil have mere tid med børnebørn og familie, søger vi en ny sekretær, 25-32t/uge.

Vi er en større lægeklinik i gang med et generationsskifte, således er vi to yngre og to lidt ældre kompagnoner og en fast vikar. Derudover uddannelseslæger, to sygeplejersker, to sekretærer (hvor du vil være den ene), og et hold af medicinstuderende til laboratoriearbejde.

Dit arbejde vil primært være i sekretariatet med telefonvisitation, tidsbestilling, receptfornyelser, indkaldelse til årskontroller, håndtering af attester og graviditetspapirer mv., håndtering af urinprøver samt mindre laboratorieopgaver.

Du skal kunne håndtere forstyrrelser i arbejdsdagen og samtidig bevare overblikket. God ordenssans er et plus.

Udviklings- og ForenklingsstyrelsenProjektsekretærer til ejendomsområdet

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Kongens Lyngby

Har du flair for at løse administrative opgaver, har du et udpræget planlægnings- og koordineringsgen, og befinder du dig godt i en supporterende og servicerende rolle? Så er du måske en af vores nye kolleger til Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.

Som projektsekretær hos os bliver du præsenteret for en bred vifte af opgaver og en dynamisk hverdag. Du supporterer ledere og medarbejdere i arbejdet med opbygningen af nye it-systemer, som understøtter vigtige samfundsmæssige opgaver, herunder udviklingen af et nyt ejendomsvurderingssystem og systemunderstøttelse heraf.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Konsulenthåndtering, fx oprettelse, forlængelse og nedlukning af konsulenter.
  • Administrativ onboarding af nye medarbejdere.
  • Håndtering af medarbejderudlæg, mødebooking, bestilling af forplejning, samt booking af rejser og hotel.
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Københavns KommuneServiceminded receptionist til Neurorehabilitering – Kbh

Københavns Kommune, Hellerup

Vi er flyttet til nyrenoverede faciliteter på Strandvejen, har udvidet antallet af døgn- og ambulante pladser og er et center i udvikling. Vi har derfor brug for en serviceminded, erfaren receptionist med overblik og lyst til at varetage en bred vifte af opgaver i en omskiftelig hverdag.

Vores nye kollega vil primært være fysisk placeret i receptionen på Strandvejen, være en del af afdelingen Administration og Reception og skal samarbejde med hele huset såvel som med eksterne samarbejdspartnere. Da ambulant afdeling for nuværende er placeret i Bystævneparken, kan der også være dage, hvor der vil være behov for afløsning der.

Afdelingen Administration og Reception er en ny afdeling på centret, der varetager en bred vifte af opgaver, der alle er med til at understøtte sikker drift og god service til hele centret. Vi er p.t. seks medarbejdere tilknyttet afdelingen.

Danske Andelskassers Bank A/S
Direktionssekretær

Danske Andelskassers Bank A/S, Tjele

Vil du arbejde tæt på direktionen i en bank, hvor ordene initiativ, vækst og høj aktivitet menes meget bogstaveligt? Er du klar til at gøre dit ypperste for, at hverdagen for direktøren forløber så planmæssigt som muligt?

Du bliver en del af direktionssekretariatet på fem personer og får reference til direktøren for direktionssekretariatet. Du vil samtidig være direktionssekretær for adm. direktør Jan Pedersen og få ansvaret for at sikre, at hans hverdag forløber så hensigtsmæssigt som muligt.

Af opgaver og ansvar kan nævnes:

  • Understøtte og servicere den adm. direktør
  • Koordinering af adm. direktørs kalender og aftaler
  • Booking af lokaler, forplejning, rejser, overnatning m.m.
Danske Andelskassers Bank A/S
Helsingør Lilleskole
Er du vores nye servicemindede og fleksible skolesekretær?

Helsingør Lilleskole

Vores skolesekretær stopper efter 27 år på Helsingør Lilleskole og vi søger derfor en ny skolesekretær på 28 t/u.

Som skolesekretær på Helsingør Lilleskole har du din arbejdsplads i et åbent kontormiljø som deles med skoleleder, afdelingsleder og administrativ leder. Det er derfor vigtigt, at du trives i et levende miljø og kan imødekomme de mange henvendelser med et smil samtidig med, at den daglige drift skal klares.

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads med en stærk skolekultur og mange traditioner
  • Engagerede kollegaer, elever og forældre
  • Et godt arbejdsklima med samarbejde som omdrejningspunkt. Du bliver en del af et skolekontor, hvor der også er plads til sjov
erwin andersen a/s

erwin andersen a/s søger for JFP i Herning

Projektsekretær

Ny administrativ funktion i ”orkanens øje” * Solid og veletableret byggevirksomhed

Med udgangspunkt fra virksomhedens hovedsæde i Herning, og i tæt samarbejde med direktøren og produktionschefen, bliver du det administrative omdrejningspunkt for direktion, ledergruppe og produktionsledelse.

Stillingen er nyoprettet, og du skal selv være med til at udvikle funktionen, der får en bred berøringsflade, med mange ”tovender” der skal bindes sammen i en travl og dynamisk hverdag.

Én af dine væsentlige opgaver bliver løbende at støtte direktøren og produktionschefen administrativt, således at der altid er ”orden i papirerne” og ledelsen løbende kan være på forkant med situationen.

MindbizSekretariatschef til Danhostel

Mindbiz søger for kunde i København

Motiveres du af at udvikle og forstærke en virksomheds brand? Er du en dygtig og ambitiøs forretningsudvikler? Vil du være med til at gøre Danhostel til det foretrukne overnatningssted i Danmark for familier og grupper, med fokus på fællesskab og bæredygtighed?

Som sekretariatschef forventes det bl.a. at du varetager opgaver på alle niveauer - alt fra mødeaktiviteter med interessenter og projektledelse til strategiudvikling, markedsføring og medlemshåndtering.

Derudover er du naturligvis også sammen med marketingchefen leder af sekretariatet og skal sammen med dit team sikre implementering og eksekvering af Danhostels strategiske indsatser. Det er her afgørende for succes, at indsatserne balanceres og der skabes fremdrift sammen med medlemmerne, så kæden styrkes yderligere.

Aarhus KommuneAdministrativ medarbejder til Kongelunden

Aarhus Kommune

Holder du af at hjælpe andre med at holde styr på tingene, og trives du med alsidige opgaver? Er du selvstændig, struktureret og en brandgod afslutter? Vil du være en del af et lille selvstændigt sekretariat under vingerne af en stor organisation med rigtigt mange udviklingsmuligheder og sparringspartnere? Så er jobbet om administrativ medarbejder i Kongelunden noget for dig.

Som administrativ medarbejder bliver din opgave mangeartet med den gennemgående funktion at holde godt øje med, hvor du kan bidrage til at afslutte, strukturere eller få ender til at nå sammen. Du skal primært hjælpe projektdirektøren og sekretariatet med administrative opgaver, sekretærarbejde, mødebooking og kalenderstyring. Det er i den sammenhæng vigtigt, at arbejdet med møder og kalender håndteres smidigt og grundigt, da en stor del af aktiviteterne kræver megen koordination.

TACK International A/S
PA til vores salgs- og marketingdirektør

TACK International A/S, København

TACK International søger en PA til vores salgs- og marketingdirektør, der kan være den hjælpende hånd i en travl hverdag – både for din leder og kollegaerne i teamet.

Du vil blive en del af et team (salg og marketing) med en fantastisk holdånd, hvis højeste prioritet er at skabe enestående resultater og værdi for kunderne gennem godt samarbejde.

Du har et højt servicegen og forstår, at det er din fornemste opgave at give kunderne en unik oplevelse, få hverdagen til at glide og gribe de bolde, der bliver kastet. Du er struktureret, har overblik, er fleksibel og proaktiv.

Dine arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af telefoner for din leder, teamet og virksomheden
  • Kommunikationsopgaver og korrespondance
  • Kalenderhåndtering
TACK International A/S
Sekretær

Refshaleøens Ejendomsselskab A/S, København

Trives du i en afvekslende hverdag, hvor du sikrer, at alle ender når hinanden? Er du struktureret, punktlig og pligtopfyldende? Er du systematisk og ansvarsfuld? - Så er det dig, vi søger til jobbet som sekretær!

Arbejdsopgaverne vil være mangeartede og kræver en selvstændig og proaktiv profil, der tager initiativ til både igangsætning og løsning af opgaver. Du er drivkraften, finder og organiserer selv opgaverne og fører dem til ende.

Dine primære opgaver bliver følgende:

  • Kontorets daglige administrative drift
  • Mødeplanlægning og kalenderstyring samt mødeforplejning
  • Reception og håndtering af diverse telefonopkald
Horten AdvokatpartnerselskabTEAMORIENTERET OG KVALITETSBEVIDST SAGSBEHANDLER (KØBENHAVN OG AARHUS)

Horten Advokatpartnerselskab

Er du selvstændig og kvalitetsbevidst? Har du arbejdet med behandling af civile retssager? Arbejder du effektivt og struktureret? Har du gode formuleringsevner samt IT-forståelse? Og formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag?

Så er du måske Hortens nye sagsbehandler til teamet for Leasing, Inkasso og Finansielle Services, hvor vi både søger sagsbehandlere med placering i København og i Aarhus.

Du bliver en del af et stærkt team, der hovedsageligt beskæftiger sig med inddrivelse for og rådgivning af danske og internationale finansieringsselskaber og pengeinstitutter. I tillæg hertil rådgiver vi også andre erhvervsdrivende inden for vores fagområde.

NJORD Law FirmAdvokatsekretær inden for privatret

NJORD Law Firm, København

Vi søger en sekretær med erfaring med privatret til vores kontor i København.

Du vil komme til at arbejde sammen med nogle af branchens dygtigste specialister i NJORDs privatretsteam, som bl.a. bistår klienter med arveret, dødsbobehandling, generationsskifte, testamenter og ægtepagter.

Du har erfaring fra advokatbranchen, herunder særligt med privatret, og du er bl.a. vant til at arbejde med behandling af dødsboer, tinglysning og sagsportalen www.minretssag.dk. Desuden er du rutineret korrekturlæser med gode dansk og engelskkundskaber og flair for tal.

Du arbejder både selvstændigt og som en del af et team og sikrer tryghed og fremdrift i sagerne – både partner og klient får altid den bedste service hos dig.

Lidl Danmark K/SPiccolo/Piccoline med udpræget servicegen til reception og kantine

Lidl Danmark K/S

Smilende, proaktiv, imødekommende og en positiv tilgang til opgaveløsning – er det ord, du kan genkende, og motiveres du af at yde en service i verdensklasse, er det muligvis dig, vi søger. Så holder du sabbatår eller kunne du tænke dig et afvekslende job som Piccoline/Piccolo til vores reception samt være ansvarlig for vores minishop i kantinen? Så søg jobbet som Piccoline/Piccolo til Lidls hovedkontor i Kolding!

Om jobbet

  • Bestilling og modtagelse af varer til minishoppen i kantinen, holde styr på udløbsdatoer, trimme køler og fryser, månedlig opgørelse af omsætning samt løbende optimering/udskiftning af sortimentet.
  • Opfyldning af frugt til vores frugtordning
  • Opsætning og afrydning af mad ved større arrangementer

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
Lidl Danmark K/S
AudiReceptionist med flair for den gode kundeoplevelse til Audi Hørsholm

Audi, Kokkedal

Vi søger til start 1. oktober en yderst professionel og udadvendt receptionist, der motiveres af at sætte standarden, når det gælder kundeservice, der kan matche vores eksklusive bilmærke.

Som den udadvendte og opsøgende receptionist for alle kunder i vores forretning er du med til at sikre, at vores kunder oplever kundebetjening på et meget højt og professionelt niveau, når de besøger Audi Hørsholm.

I din centrale rolle får du et tæt samarbejde med vores salgs- og servicerådgivere. Du bliver en del af teamet omkring vores showroom/kundeventeområde, hvor du prioriterer, at kunden får en professionel og venlig modtagelse i forretningen.

Dragør KommuneSkolesekretær til Store Magleby Skole

Dragør Kommune

Er du hjemmevant i bogføringer? Har du erfaringer med økonomirapporteringer og er du endda rimelig god til Excel? Elsker du en uforudsigelig hverdag i et seriøst fagligt arbejdsmiljø? Så er det måske dig, vi søger til en stilling som skolesekretær på Store Magleby Skole.

Som skolesekretær på Store Magleby Skole, forventer vi først og fremmest, at du kan identificere dig med skolens mission, vision og værdier. Det er hertil vigtigt, at du som menneske kan lide at arbejde sammen med andre og har en god evne til at servicere elever, lærere og ledelse i sekretærfunktionen – samtidig med, at du inden for dine egne selvstændige arbejdsområder formår at bevare overblikket og kan prioritere hensigtsmæssigt.

Opgaverne i stillingen er som udgangspunkt:

  • Bogføring af regninger for skolen, SFO’en og Musikskolen.
  • Afstemning af rådighedskasse for skolen, SFO’en og Musikskolen.
  • Indberetning af fravær.
Bork Havn EfterskoleSekretær

Bork Havn Efterskole, Hemmet

Da skolens dygtige sekretær har søgt nye udfordringer, søger Bork Havn Efterskole en ny sekretær. pr. 1/10 2020, eller gerne tidligere, til en fast stilling på 32 timer ugentligt.

Du får en central plads på skolen og er bindeled til stort set alle, både internt og eksternt. Du er den første, som møder forældre og samarbejdspartnere og er derfor serviceminded og har smil på læben, og du har et godt humør og klar til at byde ind i et forpligtende fællesskab.

Du har overblik og er struktureret og kan holde styr på aftaler og kan styre sekretariatet i samarbejde med bogholderen.

Ud over at være bindeled og samarbejdspartner til alle på skolen, vil du have et særligt tæt samarbejde med forstander, viceforstander og bogholder, som tilsammen indgår i et kontorteam med ugentlige møder.

Comwell KoldingReceptionist

Comwell Kolding

Kan du levere service i verdensklasse?

– Så er du den, vi mangler som vores nye receptionist på Comwell Kolding.

Comwell søger kun de bedste medarbejdere. Til gengæld tilbyder vi spændende og udfordrende jobs, hvor værtskab, service og god kontakt til vores mange gæster er i højsædet. Du skal være medvirkende til at gøre en positiv forskel – også når det går rigtig stærkt.

Som receptionist på Comwell Kolding vil du få en spændende hverdag fuld af udfordringer. Sammen med det øvrige team i receptionen har du en særlig plads på hotellet, når I sammen skal give vores gæster den særlige oplevelse, der gør Comwell til det bedste valg.