127 job matcher din søgning 127 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Øregård GymnasiumFagligt kompetent og nysgerrig gymnasiesekretær med overblik og god energi

Øregård Gymnasium, Hellerup

Er du glad for at arbejde med unge mennesker? Kan du bevare overblikket og holde hovedet koldt, når telefonerne ringer, eleverne kommer ind på kontoret med forespørgsler om hvad som helst, og lærernes løn samtidig skal afstemmes med den regnskabsansvarlige? Så er du måske den gymnasiesekretær, vi søger på Øregård Gymnasium med tiltrædelse pr. 1.10.21.

Administrationen på Øregård Gymnasium består af tre medarbejdere med følgende stillingsbetegnelser: Gymnasiesekretær, regnskabsansvarlig medarbejder og en kommunikationsansvarlig medarbejder.

Du skal trives med et job, hvor du både har lavpraktiske opgaver som at stå for opfyldning og bestilling af kontorartikler, brygge kaffe og gøre klar til møder, men du skal samtidigt være i stand til at håndtere opgaver, der kræver overblik og fleksibilitet i en omskiftelig hverdag.

FinansministerietFinansministeriets departement søger en grundig, serviceminded og selvstændig sekretær til minister- og ledelsessekretariatet

Finansministeriet, København

Minister- og ledelsessekretariatet søger en sekretær, der kan indgå i ministersekretariatets løsning af en bred vifte af opgaver, der samlet bidrager til at understøtte ministeren.

Vi tilbyder et job med engagerede og dygtige kollegaer. Spændvidden i arbejdet er stor, og du kommer helt ind i hjertet af Finansministeriet og tæt på minister og departementschef.

Stillingen indebærer konkret, at du i tæt samarbejde med det øvrige sekretariat bl.a. varetager følgende opgaver:

  • Sekretærbistand til ministeren og departementets øvrige ledelse, herunder departementschefen og afdelingschefer
  • Kontakt til Folketinget
  • Kalenderstyring og planlægning af møder
  • Understøttelse af effektivt sagsflow til og fra ministeren, departementschefen og ledelsen i forbindelse med bl.a. regeringsudvalg
Fritz Hansen A/S
FRITZ HANSEN is looking for a Receptionist/Office Supporter (ROS)

Fritz Hansen A/S, Allerød

Would you like to become part of an international organisation that designs and produces some of the world’s most well-known design pieces? Fritz Hansen is looking for an experienced full-time Receptionist/Office Supporter (ROS).

Fritz Hansen are busy and we need professional support in our reception, a close colleague of our existing receptionist. Are you smiling and do you love having many balls in the air, are you customer oriented and service minded and do you speak Danish and English fluently – then please send your motivated application to us as soon as possible.

Fritz Hansen A/S
Scandic Hotel A/S
Receptionist, deltid med mulighed for flere timer, Scandic Odense

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye deltids receptionist på Scandic Odense. Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Scandic Hotel A/S

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
København - Serviceminded piccoline søges til vores kontor i København

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Grib chancen for et lærerigt sabbatår som piccoline på vores kontor i København, hvor du bliver en værdsat kollega, fordi du er med til at gøre hverdagen lettere for alle.

Som piccoline får du din daglige arbejdsplads sammen med vores receptionist, hvor I sammen har ansvar for mange praktiske opgaver på kontoret.

Hos os er det altid rart at komme på arbejde. Du kan glæde dig til en behagelig arbejdsdag omgivet af gode kolleger i alle aldre, der har blik for, at du er en vigtig del af arbejdspladsen, og som vil gøre alt for, at du finder dig til rette i gode rammer på vores imødekommende kontor i Søborg lige udenfor København.

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Teamleder til Intern Service, By & Havn

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Brænder du for at yde god service? Og har du et udpræget ”fixergen”?

By & Havn søger en ansvarsbevidst og serviceminded teamleder, som skal varetage opgaverne i receptionen og har det daglige ansvar for Intern Service. Du vil i det daglige referere til Chef for HR, CSR & Intern Service.

Gennem erfaring og med din personlighed ved du præcis, hvad god service handler om. I din stilling er du selskabets ansigt udadtil, og derfor er det naturligt for dig at modtage By & Havns kunder og samarbejdspartnere med et smil, god service og en hjælpende hånd – både i telefonen og personligt i receptionen.

Den interne service består af alt lige fra at modtage selskabets gæster, afvikling af receptioner, daglig assistance til husets medarbejdere ift. diverse praktiske opgaver, håndtering af post (fysisk og digitalt), viceværtopgaver, kontorartikler og arkivalier, vores kantine og meget mere.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Nørmark Privathospital
Receptionist 37 timer

Nørmark Privathospital, Ishøj

Kan du se dig selv arbejde på et privathospital/speciallægepraksis, hvor du skal tage ansvar og vise initiativ? Har du lyst til at arbejde alsidigt og selvstændigt med både administrative og patientrelaterede opgaver?

Din stemme og dit ansigt vil være det første, patienten møder. Derfor er det vigtigt, at du har let til smil og er professionel samt imødekommende.

Faglige/personlige kvalifikationer:

  • Relevant erfaring eller uddannelse inden for receptionsarbejde
  • Gerne erfaring fra et privathospital/hospital, men ikke et krav
  • Du er fleksibel og mødestabil
  • Du har flair for IT-systemer og er god til at multitaske
Nørmark Privathospital
Star Air A/SFront Desk Attendant til Star Air A/S, Københavns Lufthavn Syd

Star Air A/S, Dragør

Vi vil gerne have et højt serviceniveau over for vores kunder, og tilsikre os, at vore kunder oplever Star Air A/S som en professionel og kompetent virksomhed, der leverer et kvalitetsprodukt til tiden.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
Passe tlf., hente gæster samt leveringer ved vagten. Hente og fordele indkommende post, sørge for vores mødelokaler er opryddelige, samt bestille og dække op til arrangementer. Du vil ligeledes få ansvaret for vores kaffemaskine, samt at køkkenet er pænt og præsentabelt. Herudover vil der være mange forskellige ad hoc-opgaver.

Star Air A/S tilbyder en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og store frihedsgrader.

Jobindex A/S
Receptionist

Jobindex A/S søger for Fysisk Form i København

Med tiltrædelse snarest muligt søger vi en udadvendt, imødekommende og smilende receptionist til både telefonbetjening, kundeekspeditioner og administrative opgaver.

Fysisk Form er både en stor fysioterapiklinik og et stort træningscenter for motionister beliggende på Vesterbro i København. Vi er en arbejdsplads med et afslappet og uhøjtideligt miljø.

Du vil få en central funktion, hvor det er vigtigt at have overblik over dagsprogrammet for at få flowet af patienterne til at glide og for at kunne servicere vores brugere af træningscentret. En del af arbejdet vil også være diverse administrative opgaver i forhold til driften af både fysioterapien og træningscentret.

Jobindex A/S
Aarhus Universitets ForskningsfondDirektionssupporter

Aarhus Universitets Forskningsfond

Bliv en del af direktionssekretariatet i Aarhus Universitets Forskningsfond

Kom tæt på beslutningstagerne og få indblik i en erhvervsdrivende fond, der årligt donerer et trecifret millionbeløb til forskningen ved Aarhus Universitet. Har du et stort drive, overblik og næse for ledelsesbetjening? Så er du måske vores nye direktionssupporter.

Stillingen er nyoprettet, og du bliver en del af direktionssekretariatet, som yder ledelsessupport til direktionen. Sekretariatet består pt af to direktionsassistenter.

Sekretariatets opgaver omfatter blandt andet følgende:

  • Generel sekretariatsbistand, personlig assistance og holde tråd i processer
  • Bestyrelses- og direktionsbetjening
  • Administration af fondsansøgninger, indstillinger og bevillinger
Comwell H.C. AndersenReceptionist

Comwell H.C. Andersen, Odense

Som receptionist på Comwell H.C. Andersen Odense vil du få en spændende hverdag fuld af udfordringer. Sammen med det øvrige team i receptionen har du en særlig plads på hotellet, når I sammen skal give vores gæster den særlige oplevelse, der gør Comwell til det bedste valg.

Stillingen er på fuldtid. Vagter vil være både dag, aften, weekend og på helligdage.

Arbejdsopgaver:

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Reservationer af individuelle og leisuregæster
  • Udarbejdelse af tilbud og bekræftelser
Boligselskabet SjællandSekretariatsleder til boligsocialhelhedsplan i Køge

Boligselskabet Sjælland

Kan du se dig selv arbejde med boligsociale opgaver på både strategisk og operationelt niveau? Kan du lede, inspirere, udvikle og understøtte medarbejdere hen mod opnåelse af ambitiøse mål? Har du mod, nysgerrighed og politisk tæft som en del af dit dna? Så bør du søge denne spændende stilling som leder af den boligsociale helhedsplan i Køge.

Du bliver leder af et boligsocialt sekretariat, der skal gentænkes efter en budgetreduktion, som stiller nye krav til prioritering af ressourcer.

Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Daglig ledelse af de boligsociale medarbejdere, herunder opfølgning, sparring og koordinering.
  • Projektledelse og koordination af den boligsociale helhedsplan, herunder at understøtte indsatser og aktiviteter.
  • Løbende inddragelse af og koordinering med kommunale samarbejdspartnere, frivillige, beboere, afdelingsbestyrelser og øvrige samarbejdspartnere.
Boligselskabet Sjælland
LIVSVÆRKLandsforeningen LIVSVÆRK søger bestyrelsessekretær til hovedkontoret – barselsvikariat

LIVSVÆRK, Frederiksberg

LIVSVÆRKS formål er at give social støtte til mennesker i udsatte positioner gennem fagligt højt kvalificerede tilbud. Landsforeningen LIVSVÆRK har gennem 120 år drevet tilbud til mennesker i udsatte positioner, og det vil organisationen blive ved med at fokusere på. LIVSVÆRK vil være på forkant med udvikling af tilbud, der kan sikre de bedst mulige vilkår og skabe øgede muligheder for sårbare og udsatte børn, unge, voksne og familier.

Som bestyrelsessekretær vil din hovedopgave være at betjene bestyrelserne på LIVSVÆRKs institutioner. Det indebærer:

  • Forberedelse af bestyrelsesmøder i samarbejde med forstander for institutionen og bestyrelsesformanden
  • Klargøre dagsorden og bilag i samarbejde med medarbejdere fra økonomiafdelingen, forstander for institutionen og bestyrelsesformanden
  • Overblik over deadlines
PwC
EA/PA til Security & Technology

PwC, Hellerup

Brænder du for at yde en høj service, og trives du i en supportfunktion, hvor tempo og opgaveløsning er kendetegnet af et højt niveau?

Som EA/PA i Security & Technology vil du primært understøtte lederen Mads Nørgaard Madsen med PA-relaterede opgaver, og de reelle EA opgaver er for hele ledergruppen. Du vil have stor indflydelse på, at afdelingslederen og partnergruppen har de bedste forudsætninger for at kunne løse deres opgaver i forbindelse med rådgivning om cybersikkerhed, infrastruktur og data compliance mm.

Din hverdag vil være afvekslende og til tider travl. Din opgaveportefølje vil udover traditionelle EA/PA opgaver indeholde opgaver med selvstændigt ansvar, ligesom der også vil være driftsopgaver af praktisk karakter.

PwC
BankInvestJuridisk koordinator eller bestyrelsessekretær

BankInvest, København

Har du lyst til blive en del af et engageret team i en juridisk afdeling med bred berøringsflade i forretningen? Og vil du gerne arbejde med juridisk administration og bestyrelsesbetjening?

Du er god til planlægning og koordinering og er vant til at støtte administrativt op omkring opgaver og processer. Du arbejder struktureret og grundigt og har lyst til at sætte dig ind i juridiske dokumenter og tage ansvar for dokumenthåndtering.

Du kommer til at arbejde med en lang række opgaver, herunder opdateringer og vedligeholdelse af juridiske dokumenter og prospekter i samarbejde med afdelingens jurister. Derudover vil du arbejde med bestyrelsesbetjening, som omfatter håndtering af materialer, indkaldelser og mødeplanlægninger samt udkast til referater af bestyrelsesmøder mv.

Novozymes A/SPA/Office Manager, Strategy & Business Transformation

Novozymes A/S, Lyngby

Do you want to rethink your impact, and are you passionate about office administration?

We need a Personal Assistant/Office Manager to help us manage and structure our day to day work. We are a fast-growing team with hundreds of balls in the air, and we need someone to help us catch them – and have fun while doing it!

In this role you’ll make an impact by:

  • Maintaining distribution lists
  • General administrative help for entire team (meeting booking, help with hiring processes, catering, travel bookings, maintenance of organizational charts, etc.)
  • Expense management, calendar coordination, meeting booking and creation of PowerPoint Presentations (incl. responsible for meeting minutes) for VP of Novozymes OneHealth
Scandic Hotel A/S
Shiftleader Front Office, Scandic Odense

Scandic Hotel A/S

Er du ambitiøs og målrettet og god til at håndtere alverdens spørgsmål, så tror vi på, at du er vores nye Shiftleader på Scandic Odense. Vi ved, at du ta’r ansvar, har overblik og handler hurtigt, når det gælder. Og vi ved, at du på din vagt altid går forrest med god energi og er til inspiration for dine kolleger og alle andre, som arbejder sammen med dig. Du er god til at kommunikere og deler altid din viden. Du får ting til at ske, er likeable og sætter service fremfor alt. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Scandic Hotel A/S

Opgaver

  • Overordnet ansvar for driften på din vagt
  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
Scandic Hotel A/S
Scandic Hotel A/S
Receptionist, Scandic Sydhavnen

Scandic Hotel A/S

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye receptionist på Scandic Sydhavnen. Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Scandic Hotel A/S

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Hinnerup Lægerne ApSReceptionist

Hinnerup Lægerne ApS

Er du serviceminded og glad for at hjælpe andre? Har du sundhedsfaglig baggrund eller erfaring fra sundhedsvæsenet?

Så er det lige dig, vi søger som ny receptionist hos Hinneruplægerne med start snarest muligt.

Arbejdstiden er 30 timer/uge fordelt på 5 dage. Din primære arbejdsplads vil være vores reception, hvor du hjælper patienterne fra kl. 8-12. Du har også ansvaret for forskellige vedligeholdelsesopgaver:

  • Medarbejderoprettelse i vores praksisprogram XMO
  • Vedligeholdelse af infoskærmen i venteværelset og den helt nye hjemmeside

Udover dette har du ansvaret for vores køkken med forberedelse af kaffe og anretning af frokost.

Greengate Europe A/SReceptionist

Greengate Europe A/S, Klampenborg

Til vores ekspanderende hovedkontor i Danmark, der holder til på smukke Taarbæklund i Klampenborg, søger vi en arbejdsom og serviceminded receptionist, der skal være vores ansigt udadtil i forhold til vores kunder, gæster og samarbejdspartnere – både personligt og telefonisk i receptionen.

Drømmer du om et job i den kreative branche, og skal du for alvor til at tage hul på din karriere, så er du måske lige den profil vi leder efter.

Arbejdsopgaver

  • Daglig bemanding af receptionen
  • Servicering af kunder via telefon og pr. mail
  • Modtagelse og servicering af gæster i showroom