99 jobannoncer matcher din søgning 99 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Trafikstyrelsen

Advokatsekretær til Minksekretariatets afdeling i Aalborg

Får du energi af at planlægge, følge op og samle trådene på igangværende sager? Hvis du samtidig er serviceminded og god til at kommunikere med alle, er det måske dig, som vi har brug.

Se video om Trafikstyrelsen som arbejdsplads

Det administrative team koordinerer og understøtter kollegerne i den komplekse sagsbehandling. Vi har en plads til dig i teamet, hvis du ønsker et spændende og udfordrende job i Aalborg med engagerede kolleger og en afvekslende arbejdsdag, der også rummer plads til fritidsliv og familie.

Trafikstyrelsen
Brückner Praksis v/Louise Wiwe

Vi søger en akademisk medarbejder/PA/sekretær

Aarhus C

Brückner Praksis er en psykologpraksis i hjertet af Aarhus med 7 psykologer, 3 studentermedhjælpere og dig.

Du vil indgå i teamet som tovholder på de mange sager, psykologerne er involveret i. Du vil bl.a. kommunikere dagligt med VISO (Social- og boligministeriel enhed) og varetage opgaver i sekretariatet og besvare mails og telefonopkald. Det er en fordel, hvis du har erfaring med eller mod på at blive sat ind i regnskabsstyring.

Vi kan tilbyde 5 dages arbejdsuge med mellem 20 og 30 timers arbejde – primært i timerne 09.00-14.00. Der er mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag.

Hillerød Kommune

Sekretær til Byrådssekretariatet

Hillerød

Har du erfaring med at arbejde tæt på den øverste ledelse, er du løsningsorienteret og trives med nye udfordringer?

Du vil være en del af et erfarent sekretariatsteam med fire andre medarbejdere, der bl.a. har til opgave at betjene borgmester og direktion samt sørge for dagsordensproduktionen til byrådet og de politiske udvalg.

Vi har blik for, at vores medarbejdere skal trives i både arbejdsliv og familieliv. Det betyder, at vi vægter selvstændighed og ansvar for prioritering og planlægning af arbejdsopgaver med mulighed for hjemmearbejdsdage og fleksible arbejdstider.

Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Receptionist med stort servicegen

København Ø

Har du lyst til at være det første ansigt, besøgende møder, når de træder ind ad døren hos Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR)?

Dine opgaver består primært af klassiske receptionsopgaver, hvor den gode modtagelse er den vigtigste. Dertil kommer forskellige administrative opgaver som f.eks. proces for nye og fratrædende medarbejdere.

Du får en god og grundig introduktion til dine arbejdsopgaver, så du bliver klædt godt på til at varetage jobbet, ligesom der løbende vil være mulighed for hjælp og sparring omkring løsningen af dine arbejdsopgaver.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Sekretær med stærke koordinerings- og samarbejdsevner til direktørbetjening og kalenderstyring

Frederiksberg

Er du vild med at planlægge og organisere, og er dit servicegen udover det sædvanlige?

Som sekretær vil du få titlen chefsekretær og samme med en chefsekretærkollega, understøtte vores direktørgruppe i deres opgaveløsning og sikre godt overblik, planlægning og opfølgning på møder.

Du vil få konkret til opgave at sørge for at hverdagen glider for to til tre af vores direktører samtidig med, at du også har ansvar for at understøtte direktørerne med forskellige praktisk administrative opgaver af forskellig karakter, såsom rejsebestillinger, fraværs- og ferieregistrering m.v.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Gem
Basico P/S

Junior Office Coordinator

Hellerup

Bliv en del af Basico-teamet i hjertet af Tuborg Havn, Hellerup, hvor vi søger en imødekommende, proaktiv og serviceorienteret Junior Office Coordinator. I denne rolle vil du være en central figur i vores kontors daglige liv, hvor du yder support til dine kolleger og byder eksterne gæster velkommen.

Du får et tæt samarbejde med vores nuværende Junior Office Coordinator, og sammen deler I ansvaret for vores reception og kontorfaciliteter. Arbejdsopgaverne vil være af både administrativ og praktisk karakter i en dynamisk hverdag, hvor to dage aldrig er ens.

Basico P/S
Finansforbundet

Serviceorienteret og struktureret administrativ medarbejder

Aabenraa

Er du imødekommende, struktureret og god til at arbejde selvstændigt med dine opgaver?

Dit primære arbejdsfelt vil være administrativ understøttelse af formanden og bestyrelsens politiske arbejde i kredsen af tillidsvalgte, kredsbestyrelsen og i forhold til det centrale Finansforbund.

Vi vil værdsætte, at du bl.a.:

  • Har en relevant uddannelse og nogle års erfaring i rollen som administrativ medarbejder og/eller PA
  • Er en dygtig referent med stærke formuleringsevner og flair for forståelse af sammenhænge og politik
Finansforbundet
Kornmod Realskole

To medarbejdere til kontoret

Silkeborg

På Kornmod Realskole søger vi to administrative medarbejdere til vores velfungerende og dygtige kontor. To af vores kontormedarbejdere har efter flere års tøven valgt at gå på pension. Vi søger derfor to nye ildsjæle, der kan fastholde kvaliteten og støtte videreudviklingen af vores økonomistyring og administration.

Skolens kontor består af tre medarbejdere, som i et tæt samarbejde, med god stemning og med gensidig sparring er skolens bankende administrative hjerte. Kontoret arbejder tæt sammen med og servicerer skolens ledelse, medarbejderne, forældrene og eleverne.

Tænketanken EUROPA

Office Manager - blæksprutte med interesse for Europa (barselsvikariat)

København K

Brænder du for at holde styr på et kontor med fuld fart på? Og interesserer du dig for, hvad der foregår i byer som Bruxelles, Berlin og Budapest?

Tænketanken EUROPA søger en barselsvikar for vores Office Manager, der kan holde styr på alt fra kontorets daglige økonomi, events og praktiske opgaver over direktør Lykke Friis’ kalender til kontakt med Tænketankens medlemmer. Vores fremtidige Office Managers hovedopgave er at få de praktiske rammer for kontorets arbejde til at spille optimalt, så Tænketankens stab kan koncentrere sig om det, den er bedst til, nemlig at analysere og videreformidle Europapolitik.

Boligforeningen AAB

Direktionssekretær

København V

Opgaverne i direktionssekretariatet spænder bredt fra koordinering af sagsforberedende aktiviteter til kvalitetssikring af de administrative processer der skal sikre, at AAB på effektiv vis understøtter organisationsbestyrelsens og repræsentantskabets funktioner.

Du vil referere til chefen for direktionssekretariatet, men også have et tæt samarbejde med den administrerende direktør og derved blive en del af direktionssekretariatet, som arbejder tæt sammen med den øverste ledelse i huset.

Boligforeningen AAB
Skanderborg Provsti

Provstisekretær i Skanderborg Provsti, Århus Stift (fuldtidsstilling)

Har du flair for regnskab og kan lide at arbejde med komplekse administrative opgaver inden for offentlig forvaltning?

Du vil bl.a. være sekretær for provst og provstiudvalg i forbindelse med møder. Du skal bl.a. udarbejde dagsordner og afgørelser, sagsbehandle og forberede præsentationer og analyser.

Vi tilbyder en selvstændig stilling med fleksibilitet efter aftale med provsten mht. arbejdstider og med mulighed for enkelte dage med hjemmearbejde.

Gem
Red Barnet

Struktureret Facility Coordinator

Frederiksberg C

Er du struktureret og proaktiv i din opgaveløsning, og har du erfaring med optimering og drift af facility processer?

Vi lægger stor vægt på, at vi har det godt sammen i teamet, og vi er afhængige af at kunne hjælpe hinanden på tværs i receptionen og Facility ved fravær.

Vores nye Facility Coordinator vil bl.a. være ansvarlig for:

  • Kontakt til udlejer, leverandører og samarbejdspartnere.
  • Bestilling af inventar, kontorartikler, kaffe, te mv.
  • Håndtere tilmeldinger til kantineordningen.
PKA
Gem
PKA

Afdelingssekretær til Jura & Governance

Hellerup

Drives du af at hjælpe, være et skridt foran og holde styr på stort som småt? Motiveres du af at skabe struktur, har du sans for detaljen, og tiltaler det dig at være den samlende kraft? Se video om PKA som arbejdspladsHar du erfaring med håndtering af bestyrelses- og generalforsamlingsmateriale?

Du skal bl.a. stå for anmeldelser til og dialog med Erhvervsstyrelsen om ændringer i PKA’s pensionskasser og deres bestyrelser samt information til direktørkredsen m.fl. om henvendelser fra Finanstilsynet, nyheder og mødemateriale fra brancheorganisationen Forsikring & Pension mv.

PKA
Qvortrup Administration A/S

Bliv receptionist i Qvortrup!

København Ø

Er du en organiseret og serviceorienteret person, der brænder for at skabe en førsteklasses serviceoplevelse?

Som receptionist i Qvortrup vil du og dit smil være det første, man møder på vores kontor på Østerbro. Du vil indtage en central rolle i vores supportteam, hvor du ikke alene skal sikre den daglige drift af teamet, men også være med til at skabe en inspirerende og effektiv arbejdsplads for dine ca. 25 kollegaer.

Din arbejdsdag vil bestå af dynamiske såvel som rutineprægede opgaver, der blandt andet rummer:

  • at byde gæster velkommen
  • at sørge for en smidig mødeafvikling
  • at holde vores lokaler rene og indbydende
  • at levere en enestående kundeservice både over telefon og via e-mail
Københavns Kommune

Erfaren enhedssekretær med flair for IT-systemer og god sans for økonomi til Cykel og Vej

København S

Trives du i at understøtte en leder og kollegaer? Kan du se dig selv i rollen som den, der holder styr på enhedens økonomi og IT-systemer og hjælper kollegaerne med det? Drømmer du om at afprøve projektsekretærrollen?

Du vil, i samarbejde med vores nuværende 2 sekretærer, håndtere administrative og faglige opgaver, hvor I understøtter enhedschefen med forskellige administrative opgaver.

Gem
BO-VEST

To driftssekretærer søges til Bo-Vita

København, Valby

Er du en erfaren sekretær med et stort koordineringsgen, og lyst til at får en nøglerolle i det daglige administrative arbejde. Enten på vores ejendomskontor i Bjergvænget i København NV eller i Akacieparken i Valby.

Hvis du kan svare ja til dette, så er du måske vores nye kollega. De primære opgaver vil være:

  • Administrativ support til ejendomsleder og driftsteamet.
  • Koordinering og planlægning af møder, herunder forberedelse af dagsordener og referater.
  • Håndtering af beboerhenvendelser via telefon og e-mail, sikring en professionel og effektiv service.
BO-VEST
Mercedes-Benz CPH

Værtinde/vært (Star Assistant)

Hørsholm

Er du serviceminded ud over det sædvanlige, og har du solid erfaring med kundebetjening?

Du er kundens første kontakt og skal ved modtagelse sikre en varm velkomst såvel som afsked. Det er dit primære job at tage hånd om alle kunder, der kommer ind ad døren og sørge for, at de får den rette hjælp hurtigst muligt.

Hos os er her altid plads til smil og humor, og vi lægger vægt på, at vi hjælper hinanden i hverdagen.

Visma e-conomic a/s

Receptionist til Visma House i Carlsberg Byen (Barselsvikariat)

København V

Har du erfaring som receptionist, og brænder du for at yde et højt serviceniveau? Så er det måske dig, vi søger til vores reception i Carlsberg Byen.

Din passion for god service vil bidrage til, at vores gæster, kunder og kollegaer alle får en god oplevelse når de besøger receptionen samt fornemmer en fleksibel og velforberedt reception - hver dag.

Visma e-conomic a/s
Boligkontoret Danmark

Smilende og imødekommende driftssekretær søges til fællesdriften i Hillerød almennyttige Boligselskab

Hillerød

Du får derfor en spændende stilling i et dynamisk miljø med en afvekslende hverdag omgivet af engagerede medarbejdere og kollegaer, som altid står klar til at hjælpe. Selvom vi har travlt, har vi et humoristisk og uformelt arbejdsmiljø.

Hverdagens opgaver omfatter bl.a.:

  • Opfølgning på beboerhenvendelser
  • Administrativ opfølgning i forbindelse med ind- og fraflytninger
  • Varetagelse af daglig kontortid
NOVASOL part of Awaze

Service Office Assistant (Timelønnet)

Rudkøbing

Til vores servicekontor i Rudkøbing søger vi en serviceminded og udadvendt kollega til at indgå i den daglige kundeservice og drift på kontoret.

Som Service Office Assistant er du firmaets ansigt udadtil og indgår i et stærkt lokalt team af servicemedarbejdere, der servicerer gæster i frontline og derudover har telefonisk og skriftlig kommunikation med både gæster og ejere.

Derudover har du ansvar for forskellige administrative opgaver så som kasseopgørelse, skriftlige reklamationer, skader, afregning af depositum samt almindeligt forefaldende kontoropgaver. Du får en bred kontaktflade til både kolleger, gæster, ejere og samarbejdspartnere.

NOVASOL part of Awaze

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV