68 jobannoncer matcher din søgning 68 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Receptionist til kunde i Indre by
Er du på udkig efter et job, hvor du kan udfolde og udvikle dit indre servicegen? Og får du energi af at skabe glæde og hjælpe andre?
Vi er på udkig efter dig, der er god til kunder, handlekraftig og ikke er bange for at kaste sig ud i noget nyt!
Du kommer til at være kundens receptionist, og den der sørger for, at kontoret ”spiller”.


Sekretariatsmedarbejder(e)
Til Bispeparkens bestyrelse (afdelingsbestyrelse) søger vi snarest muligt en til to sekretariatsmedarbejdere til 10, 15 eller 20 timers ugentligt arbejde i bestyrelsessekretariatet.
Dine arbejdsopgaver:
- At bistå bestyrelsen med koordineringsopgaver, planlægning og udførelse af arrangementer samt ad hoc-opgaver
- Sekretærbistand, også i forbindelse med møder, herunder ansvar for mødeindkaldelser og referatskrivning


Struktureret sekretær med stærke samarbejdsevner til Minister- og Departementschefssekretariat
Trives du med en omskiftelig hverdag, hvor tempoet er højt?
Vi søger en skarp sekretær, der kan holde mange bolde i luften i jobbet som sekretær for skatteministeren og departementschefen og være med til at sikre, at de kan få en travl hverdag til at hænge sammen.
Der er garanti for spændende og udfordrende opgaver, hvor du bl.a. skal bistå med:
- kalenderstyring for departementschefen og skatteministeren i tæt samarbejde med to ministersekretærer og departementschefssekretæren
- fordeling af spørgsmål fra Folketinget, borgere, virksomheder m.fl. til departementets enheder samt afsendelse af svar


Service Coordinator
I stillingen som Service Coordinator er det vigtigt, at du er smilende, god til at samarbejde, og kan kommunikere positivt. Du skal turde være opsøgende over for både kendte og nye opgaver. Du vil ofte være den første, som møder vores gæster i receptionen, og du vil i løbet af dagen møde mange af dine kollegaer rundt omkring i huset.
Vi tilbyder et spændende, afvekslende og udfordrende job, hvor du har mulighed for at træne og udvikle flere aspekter af menneskelige kompetencer i praksis.


Floor Hosts søges til prestigefyldt kunde
Vores arbejdsplads er virkelig unik, placeret i et helt særligt miljø. Vi varetager en bred vifte af opgaver relateret til vores kunders daglige gang her. Du bliver en del af et hus, der fungerer som en moderne, dynamisk og diskret organisation.
Arbejdet indebærer daglig samarbejde med alle afdelinger i huset, altid af professionel karakter. Din opgave bliver at sikre, at alle brugere føler sig velkomne og i deres es. Fokus er konstant rettet mod vores brugere, gæster og deres trivsel.

Sagsbehandlerassistent med gåpåmod og interesse for jura (Hellerup)
Er du nysgerrig på juraen i praksis og har du mod på at prøve kræfter med lettere sagsbehandling af konkursboer og diverse forefaldende opgaver?
Så er du måske den sagsbehandlerassistent vi står og mangler til Hortens afdeling for Rekonstruktion & Insolvens i Hellerup.


Facility Coordinator/Receptionist
Four FM er en hurtigt voksende virksomhed, der tilbyder premiumløsninger inden for Facility Management.
Hvor kommer du så ind i billedet? Jo, for at kunne opretholde vores smidige levering har vi brug for en pulje af engagerede og fleksible personer, der kan træde til, når det faste personale er fraværende, for eksempel i velfortjent ferie eller hvis de er hjemme og syge.
De roller, du skal dække, er som receptionist eller Facility Coordinator.


PA til den administrerende direktør
SKI søger en rutineret, struktureret og serviceorienteret PA, der på positiv og imødekommende vis kan understøtte den administrerende direktørs arbejdsdag og møder.
Organisatorisk bliver du en del af SKI's ledelsessekretariat, hvor du kommer til at indgå i et teamsamarbejde med fire andre medarbejdere om opgaveløsningen, men med dine egne klart definerede ansvarsområder og opgaver.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Kalenderstyring og mødeplanlægning
- Diverse praktiske, administrative og koordinerende opgaver i huset
- Samling og print af mødematerialer mv.


Fuldtidspiccoline/-piccolo til ejendomsudviklingsselskabet NPV A/S
Vil du have et alsidigt job, hvor du kan bruge både dine faglige og menneskelige kompetencer?
I rollen som piccoline/piccolo vil du være den første, man møder på kontoret, sammen med vores Front Office Manager. Din imødekommende og smilende attitude er vigtig, da du har ansvaret for bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning-/afrydning og frokostklargøring-/afrydning m.m.
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en ambitiøs virksomhed med højt til loftet, uformel omgangstone og et imødekommende kollegateam.


Administrative Assistant, GS-5, Vaccine Center
The post supports the Vaccine Centre housed within UNICEF Supply Division. The work we do supports vaccine security (uninterrupted supply of affordable and quality assured vaccines) thereby reducing child mortality caused by vaccine preventable diseases.
Under the supervision and guidance of the supervisor, the Administrative Assistant is responsible for executing a broad variety of routine tasks and some specialized for the respective section, requiring thorough knowledge of UNICEF administrative procedures, processes and policies.

To Sundhedsservicesekretærer til Frederiksberg Sundhedscenter
Vi søger to erfarne sundhedsservicesekretærer, som har lyst til at være vores første ansigt udadtil, når borgerne kommer i vores hus.
Hos os bliver du en del af et tværfagligt, engageret team, som arbejder for, at borgerne får den bedst mulige behandling og oplevelse.
Vi sørger for, at du får en grundig introduktion til opgaverne og altid har mulighed for faglig sparring med en kollega eller din leder.
Begge stillinger er på 27 timer om ugen.

Projektsekretær med fokus på økonomi og forretningssupport
Motiveres du af at koordinere og planlægge? Er du god til at lave aftaler og følge op? Og trives du godt i et job, der kræver samarbejde og dialog med kolleger og samarbejdspartnere?
Du får for at sikre en høj og ensartet kvalitet i vores kundevendte kommunikation samt assistere vores specialister med det økonomiske overblik på deres projekter, fra budgettering til fakturering. Du vil hurtigt blive superbruger i forhold til vores egne økonomi- og projektværktøjer.


Projektmedarbejder til Euronext Securities på Christianshavn
Søger du en spændende ansættelse, der udbygger din erfaring med administrative, projekt- og servicerelaterede opgaver?
Ansættelsen veksler mellem dybdegående backoffice opgaver, der kræver fuld koncentration og evne til at følge en instruks til punkt og prikke, derudover administrative driftsopgaver og mere udadvendte opgaver, såsom at sørge for at vores kunders aktionærer møder den bedste service, når de har brug for hjælp og vejledning.


STARK-Huset søger serviceminded receptionist
Vil du give vores kolleger og gæster en varm velkomst? Er du hjælpsom, udadvendt og har et stort servicegen?
I rollen som receptionist er du STARK-Husets ansigt udadtil og skal derfor trives med at modtage og hjælpe gæster og medarbejdere i huset, så de får en god oplevelse.
Du vil i din rolle som receptionist blive en del af et lille team, som varetager receptionen og de mange forskellige og afvekslende opgaver der hører til stillingen.


PA til direktion og bestyrelse
Er du som person dynamisk, engageret og struktureret, og brænder for at gøre en forskel i en travl og alsidig hverdag? Trives du i en rolle, hvor dit bidrag er afgørende, og hvor ikke to dage er ens? Så er det dig, vi leder efter!
Som PA agerer du den uundværlige sparringspartner for direktionen. Direktionen vil trække på dig til udarbejdelse af indstillinger, notater og oplæg, ligesom det vil være din opgave at følge op på beslutninger. I samarbejde med direktionssekretæren sikrer du, at bestyrelsen modtager rettidig og præcis materiale, koordinerer bestyrelsens årshjul og deltager i møderne med referatskrivning.

Driftssekretær
an du gøre den rette forskel i hverdagen for vores lejere? Møder du op med dejligt humør, energi og overskud?
Du skal kunne spænde over alle de opgaver, der knytter sig til at bo til leje i et boligsselskab. Du vil via telefon, mail og personligt fremmøde fra vores lejere være tovholder på opgaver, som handler om alt fra parkering til manglende varme, blomsterbede og leje af festlokaler, huslejebetalinger, vaskebrikker, ind- og fraflytninger. Din opgave er at sikre, at vores lejeres henvendelser enten afklares af dig eller kommer til den rette person i organisationen.


PA til ATP’s koncernledelse
Får du tingene til at ske? Og har du erfaring med administration og koordinering i en større organisation? Så er det dig, vi leder efter.
Til rollen som PA for vores Koncerndirektør søger vi dig, der ønsker en hverdag med alsidige arbejdsopgaver helt tæt på de strategiske beslutninger og direktionen og med snitflader til hele ATP’s organisation.


Erfaren receptionist / administrationsmedarbejder søges til Front Office-stilling
Vi søger en entusiastisk og fleksibel medarbejder, som har lyst til at deltage i den daglige drift af koncernens travle reception samt varetage en bred vifte af administrative opgaver.
Din vigtigste opgave vil være at sørge for, at Lifs gæster og samarbejdspartnere bliver modtaget professionelt og med en imødekommende attitude, hvad enten det er i telefonen eller i receptionen.

Executive Management Assistant søges til central rolle for Colliers, Danmark
Som assistent til vores CEO vil du være en betroet sparringspartner, og dine opgaver vil blandt andet omfatte kalender- og mailstyring, rejseplanlægning, diverse ad hoc-opgaver og løbende sparring om initiativer og projekter. Du vil være ansvarlig for mødeforberedelse, generel opfølgning og i det hele taget sikre deadlines ved altid at være et skridt foran.


Administrativ medarbejder til murværk
Er du en struktureret, serviceminded og udadvendt person med øje for at optimere processer? Så er du måske vores nye kollega.
Dine arbejdsopgaver:
- Varetage kundekontakt og henvendelser på dansk og engelsk
- Udforme referater og skriftlig afrapportering af kommercielt arbejde i samarbejde med vores specialister
Vi er meget alsidige i vores måde at arbejde på, og vi giver rum til selvstændighed, plads til innovative idéer og har fokus på udvikling – både den faglige og den personlige.
