223 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Erfaren Arbejdsskadekonsulent til behandling af arbejdsskadesager
Kunne du tænke dig at blive en del af Politiforbundets arbejde og på den måde være med til at sikre, at vi hver dag viser os som en stærk organisation i konstant udvikling til gavn for medlemmerne?
Du vil sammen med dine kolleger i teamet, og i samarbejde med vores eksterne advokater, varetage behandlingen af arbejdsskadesager og erstatningsansvarssager i øvrigt.
Vi lægger vægt på et godt og udviklende arbejdsmiljø og tilbyder på samme tid både et stort ansvar for og fleksibilitet i tilrettelæggelsen af dit arbejde.
Skatteministeriets departement søger en fagligt stærk jurist med interesse for forvaltningsret
Kan du betjene skatteministeren på skatteforvaltningsområdet og rådgive dine kollegaer i departementet om offentlig ret i bred forstand? Brænder du for at udarbejde lovgivning på et område med stort offentligt fokus, og vil du opleve den politiske verden helt tæt på?
Kontorets opgaver er mange og alsidige, og du kommer til at varetage en bred vifte af spændende og udviklende arbejdsopgaver, som bl.a. omfatter:
- ministerbetjening
- lovfortolkning i forbindelse med besvarelse af forvaltningsretlige og skatteforvaltningsretlige spørgsmål
- udarbejdelse af lovforslag, herunder lovkvalitet
Erfaren jurist eller advokat
Sætter du en ære i at levere den bedste medlemsservice og kvalitet indenfor arbejds- og ansættelsesret?
Du vil i det daglige arbejde indgå i et tæt samarbejde med en anden juridisk konsulent, foreningens lokalt forankrede forhandlingskonsulenter samt overenskomst-konsulenter.
Du vil primært beskæftige dig med den individuelle arbejds- og ansættelsesret, men vil også skulle tage del i bl.a. overenskomstforhandlinger på det private område.
Advokatsekretær – Fuldtid
Drømmer du om et job som advokatsekretær - med en stor grad af frihed til at planlægge din egen arbejdsdag? Saxo Advokater i Vejle mangler lige nu dig, der har lyst til at blive en del af et veletableret og dedikeret team på et mindre advokatkontor. Vi tilbyder dig en spændende og alsidig hverdag i en flad organisation.
Hos Saxo Advokater rådgiver vi vores kunder inden for blandt andet fast ejendom, familie- og arveret, selskabsret og insolvens. Du vil skulle arbejde inden for familie- og arveret, ligesom du vil blive involveret i retssager inden for andre retsområder. Du vil skulle holde styr på sagsoprettelser, frister, indkaldelser, møder, telefonopkald, afregninger osv.
Genopslag: Jurist søges til arbejdsmarkedsområdet
Departement for Sociale Anliggender, Familier, Arbejdsmarked og Indenrigsanliggender søger en jurist til varetagelse af arbejdsmarkedsafdelingens juridiske rådgivning generelt.
Afdelingens opgaver omfatter arbejdsmarkedslovgivning og danske love for Grønland. Et særligt fokus vil være at sætte sig ind i lovkomplekset omkring regulering af udefrakommende arbejdskraft og varetage departementets dialog med de danske myndigheder, som har det ressortmæssige ansvar.
Der er en uformel tone og stemning i departementet og initiativer bliver værdsat og understøttet.
Stakeholder Coordinator – landowners
Are you interested in stakeholder management at a Global level. We are seeking an open-minded coordinator, taking stakeholder management towards landowners to the next level.
Your tasks will include:
- Developing and maintaining the EWE global overview of the Landowner stakeholder.
- Handling the ongoing case management with local, primarily German authorities
Souschef til Lovgivningskontoret i Forsvarsministeriets departement
Stillingen som souschef er nyoprettet i forbindelse med en organisationsændring, der træder i kraft den 1. oktober 2024.
Vi tilbyder et udfordrende job i et spændende og dynamisk miljø tæt på den politiske beslutningsproces. Du vil blive en del af kontorets ledelsesteam, der består af kontorchefen og to souschefer.
Du vil være med til at sikre en løbende prioritering af kontorets opgaver samt bidrage til, at kontoret skaber resultater af høj faglig kvalitet. Du vil således bl.a. få et selvstændigt ansvar for en del af kontorets lovforslag, ligesom du vil få opgaver inden for personaleledelse.
Hvor svært kan det være at være jurist i Banedanmark?
Det kan faktisk være ret kompliceret, men hvis du har en god forvaltningsretlig ballast, din juridiske metode er i orden, og du vil være med til at løse en stor og samfundsvigtig rolle, så er det måske dig, der er vores kommende kollega i Banedanmarks interne ”advokatkontor”.
Vi lægger vægt på at have en god, fleksibel arbejdsplads i balance, hvor der også er plads til fritid og familie.
Udbudskonsulent - projektledelse af udbud
Trives du med at drive store projekter, stor selvstændighed og egenleverance, mange interne og eksterne interessenter - så er jobbet hos SKI måske noget for dig.
Du får ansvaret for at drive udbudsprocessen og udarbejde og skabe rammeaftaler i samarbejde med en intern projektgruppe, en ekspertgruppe repræsenterende brugerne af aftalen og eksterne fagområde-eksperter. Én af de vigtigste opgaver er at facilitere processen med at designe udbuddet og udarbejde udbudsdokumenter i tæt samarbejde med interne og eksterne stakeholders.
Koordinator til Bestyrelses- og direktionsbetjening
Vi er på udkig efter en ny administrativ kollega til vores afdeling Jura & Compliance, der hører under direktionen. Dine primære opgaver vil bl.a. være:
- Direktions- og bestyrelsesbetjening
- Afholdelse af og deltagelse i delegeretmøder
- Kontrakt- og leverandørstyring
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse såsom advokatsekretær, cand.jur, cand.merc.jur. eller lignende.
Jurist til Team Jura
Grundet interne omplaceringer er der blevet plads til to nye jurister i Team Jura, og vi søger derfor efter to nye kollegaer der kan indgå i vores daglige arbejde.
Som jurist i Jura bliver du en del af et team på 16 personer. Jura er et team i konstant udvikling, og du kan derfor være med til at sætte dit præg på teamets arbejdsgange såvel som teamets dagligdag.
Teamets opgaver omfatter blandt andet understøttelse af ledelsen, udbud og indkøb, GDPR, styrelsens regelportefølje og generel understøttelse af styrelsen i diverse juridiske problemstillinger.
Udbudskonsulent
Brænder du for udbudsret, strategisk indkøb og den grønne omstilling?
Din primære opgave bliver at gennemføre EU-udbud i henhold til forsyningsvirksomhedsdirektivet samt at sikre den efterfølgende implementering og kontraktstyring af de indgåede kontrakter. Derudover bliver du ansvarlig for at vedligeholde og udvikle vores udbudsskabeloner.
Socialfaglig tilsynsførende til Tilsynsenheden
Tilsynsenheden i Departementet for Sociale Anliggender, Familier, Arbejdsmarked og Indenrigsanliggender søger en selvstændig og erfaren tilsynsførende med juridisk eller socialfaglig baggrund.
Dine opgaver:
- Tilrettelæggelse og varsling af tilsyn, samt indsamling af data som led i et tilsyn
- Besøge kommunale forvaltninger og sociale institutioner
- Udfærdigelse af tilsynsrapporter, herunder lave indstillinger om påbud og andre reaktioner i forbindelse med et tilsyn.
Erfaren advokat eller cand.merc.jur. til ESG & Legal Compliance
Trives du i et dynamisk miljø, hvor du arbejder både projektorienteret og med specifikke opgaver inden for den brede ESG-agenda, og har du appetit på at være med til at videreudvikle dette forretningsområde?
Du vil være med at identificere risici og muligheder for vores kunder og udvikle produkter, der kan hjælpe dem med at håndtere disse risici og optimere mulighederne i takt med ny regulering og markedstendenser.
Jurist/advokat til Sweco, Jylland
Vi har travlt i Sweco, og der sker rigtig mange spændende ting hos os. Vores ambitioner om vækst er høje – ambitioner du som vores næste jurist/advokat skal være med til at indfri.
Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet at:
- støtte forretningen ved kontraktindgåelse, både nationale og internationale kontrakter
- understøtte forretningen og ledelsen med sparring
Operational Excellence Manager
You will be responsible for the day-to-day management of our legal documentation, the right implementation of new products and the continuous improvement of our processes in the Own Brand department, including our Workflow Management System and the claim management.
Key responsibilities:
- Ensuring compliance of Own Brand products in regard of national and international regulations (directives, legislation, sustainability and environmental certifications)
- Creation of safety data sheets and other product documentations (e.g. declaration of performance and conformity for CE-marked products)
Forretningsorienteret jurist med interesse for digitalisering og IT-kontrakter
Har du lyst til at arbejde med kritisk IT-infrastruktur og være med til at forme fremtiden for et af Danmarks mest centrale IT-systemer? Så er du måske vores nye jurist i Kontor for MitID Erhverv og digitale serviceområder.
Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads i hjertet af København og en stilling i et velfungerende team, hvor vi altid prioriterer at hjælpe hinanden.
Detaljeorienteret og analytisk medarbejder med høj vurderingsfaglig viden
Drives du af faglig nysgerrighed, og har du lyst til at udforske hvad ”god kvalitet” i ejendomsvurderingerne kan bestå af?
Vi søger en ny kollega, der meget gerne har vurderingsfaglig viden om offentlige ejendomsvurderinger og også gerne forståelse for juridiske udfordringer. Denne faglige viden skal bidrage til, at kontoret når i mål med de mange opgaver og tiltag, vi har ansvaret for.
Din primære opgave bliver at løfte egne opgaver og drive konkrete kvalitetstiltag. Samtidig skal du indgå i det løbende kvalitetsarbejde med en faglig vinkel.
Ejendomsadministrator til foreninger
Du bliver en del af et professionelt advokatkontor med indgående kendskab til alle aspekter af ejendomsjura og administration.
Som administrator hos Advokaterne i Rosenborggade får du en varieret dagligdag med mangeartede opgaver indenfor generel ejendomsadministration. Du bliver en vigtig del af kontorets primære drift med en hverdag der består af klassisk administration af primært ejer- og andelsboligforeninger.
Vi tilbyder en alsidig stilling i et uformelt arbejdsmiljø med blandt andet gode arbejdsforhold i en professionel organisation.
Senior AML & Risk Manager
For at sikre overholdelse af gældende regler og en fremtidssikret indsats inden for både AML og risikostyring, søger vi nu en erfaren AML & Risk Manager.
Med din ekspertise og lederskab vil du være med til at sikre, at Nokas fortsat overholder gældende lovgivning og reguleringer samtidig med, at du driver og udvikler både AML- og risikostyringsområdet for fremtiden.
Nokas tilbyder et dynamisk og innovativt arbejdsmiljø med stort fokus på teamwork, trivsel og samarbejde.