236 job matcher din søgning 236 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 236 resultater.
Arbejdstilsynet
Akademiker til internationale opgaver

Arbejdstilsynet, København

Er du optaget af internationalt samarbejde og god til at koordinere og samarbejde på tværs? Vil du gerne anvende din faglighed inden for et område, som står højt på den politiske dagsorden? Så har vi en spændende stilling ledig i kontoret for Ordnede forhold, Ergonomi og Brancher – som også har ansvaret for koordination af de internationale opgaver.

Beskæftigelsesministeriet

I kontoret arbejder vi bl.a. med internationalt samarbejde, ergonomi, social dumping og sikkerhed på bygge- og anlægsområdet.

Du forventes at indgå i kontorets internationale team, som har mangeartede opgaver i relation til EU, ILO og det nordiske samarbejde. Herudover leder kontoret to strategiske sektorsamarbejdsprojekter i Asien.

Slots- og Kulturstyrelsen
Fuldmægtig med interesse for medier

Slots- og Kulturstyrelsen, København

Har du lyst til at arbejde inden for centraladministrationen med en bred skare af aktører og specialisere dig i offentlig forvaltning? Interesserer du dig for mediernes udvikling og rammevilkår? Har du lyst til at arbejde med tilsyn, vejledning og sekretariatsbetjening?

Vi har brug for en akademisk medarbejder til sagsbehandling og sekretariatsbetjening af Radio- og tv-nævnet, med særlig fokus på opgaver vedrørende implementeringen af det reviderede AVMS-direktiv.

Dine opgaver vil blandt andet blive at:

  • Behandle sager for Radio- og tv-nævnet. F.eks. at føre tilsyn med såvel kommercielle som ikke-kommercielle lokale radio- og tv-stationer og herunder at forberede og oplyse sagerne, udarbejde indstillinger og afgørelsesudkast til Nævnet, deltage i nævnsmøder m.v.
  • Udarbejde vejledningsmateriale til aktørerne og sikre en hensigtsmæssig implementering af nye regler
Den Sociale Kapitalfond Invest Management ApSAdministrations- og økonomiansvarlig til Den Sociale Kapitalfond Invest

Den Sociale Kapitalfond Invest Management ApS, København

Med reference til adm. direktør vil du som administrations- og økonomiansvarlig have ansvaret for en bred vifte af daglige administrations- og økonomistyringsopgaver i kapitalfonden, stort som småt.

Du vil være ansvarlig for den daglige administration i fondens managementteam, som spænder fra indkøb, kontrakter og leverandørstyring, til IT-systemer og intern rapportering. Du vil få det daglige ansvar for at sikre compliance med bl.a. juridiske og finansielle lovkrav, GDPR, KYC, interne politikker mv. i samarbejde med fondens rådgivere.

Du er ansvarlig for daglig økonomistyring, herunder bl.a. budgetopfølgning, forberedelse af årsrapport og kontakter til banker, revisorer m.m. Bogholderi, regnskabsforberedelse og løn mv. er outsourcet.

Københavns KommuneJurist med speciale i fast ejendom til Københavns Ejendomme og Indkøb

Københavns Kommune

Brænder du for fast ejendom, så har du nu mulighed for at få en spændende og udfordrende stilling i Københavns Kommunes afdeling Køb, Salg og Leje under Københavns Ejendomme og Indkøb.

Afdelingen Køb, Salg og Leje har karakter af en intern specialiseret juridisk enhed i Økonomiforvaltningen, hvis primære arbejdsområde er privatretlige og kommercielle problemstillinger vedrørende fast ejendom i bred forstand.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af

  • varetagelse af sager om køb af meget forskellige ejendomme, hvor du er involveret fra de indledende kontraktforhandlinger til berigtigelsen af handlen
  • repræsentere Københavns Kommune i forbindelse med leje og udleje af fast ejendom
  • varetagelse af sager om salg og udvikling af kommunens ejendomme, hvor du bliver involveret i juridiske og kommercielle problemstillinger.
Ørsted Wind Power – EPC
Senior Sourcing Manager to lead CAPEX sourcing processes for offshore wind farm projects

Ørsted Wind Power – EPC, Gentofte or Skærbæk near Fredericia

Do you want to contribute to our vision of creating a world that runs entirely on green energy?

Ørsted

Join us and become Senior Sourcing Manager in our CAPEX Procurement department where you’ll lead the procurement and tender process from sourcing strategy to signed contract as well as develop and maintain close relations to your internal and external stakeholders.

We offer a position in a team of professional sourcing managers responsible for the procurement of substations, electrical components, SCADA and civil works for offshore wind farm projects.

Ørsted Wind Power – EPC
Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
Contract and Claim Manager

Siemens Gamesa Renewable Energy A/S, Brande

Siemens Gamesa

You should apply for this job if you want to be working with big Wind Power projects in a business organization while having an impact on how we as a company will achieve better results. The job requires the ability to thrive in a changing environment while keeping the necessary structure in your field of work.

As a Contract and Claim Manager, you will:

  • Act as a consultant to the Commercial Project Manager and other team members
  • Assist in regard to managing of the contractual relationship between the contract parties and in resolving contractual issues in a proactive manner before and/or when they occur
  • Analyze the contract to raise awareness of notification requirements and to allow the responsible team members to efficiently coordinate interfaces
Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
DSBAmbitiøs Contract Manager-assistent til en af Danmarks største Facility Management-kontrakter

DSB, Høje Taastrup

Vil du være med til at styre og optimere en af Danmarks største Facility Management (FM)-kontrakter i tæt samarbejde med DSB’s FM Kontraktstyringsafdeling, så skal du læse videre her.

Som Contract Manager-assistent refererer du til FM Kontraktstyringschefen, men bliver den analytiske, administrative og kontraktfaglige støtte for to Contract Managers, der har det overordnede ansvar for de to fagområder Hard og Soft FM.

Dine primære opgaver

  • Foretage kontraktopfølgning/-styring (KPI og SLA-overholdelse)
  • Bistå Contract Manageren med analyse og løsning af kontraktmæssige problemstillinger
  • Ansvarlig for change management-proces mellem DSB og leverandørerne
DSB
BørnerådetBarselsvikariat til krydsfeltet mellem jura og politik

Børnerådet, Billund

Vil du være med til at sikre, at børnenes stemme bliver hørt i den offentlige debat? Og vil du sammen med os sætte dagsordenen, når det handler om børns rettigheder og trivsel i alle livets aspekter? Så er stillingen som juridisk konsulent måske noget for dig.

Børnerådet søger en barselsvikar med et juridisk fundament og flair for politik og strategi.

De primære arbejdsopgaver er:

  • Research til og formulering af høringssvar og politikudvikling
  • Bidrage med anbefalinger til Børnerådets undersøgelser
  • Bidrage til rådgivningen af formanden og til rådsbetjening fx i form af udarbejdelse af sagsfremstillinger mv. i samarbejde med de øvrige medarbejdere i sekretariatet
Voldgiftsnævnet for Bygge- og Anlægsvirksomhed
Vil du være Voldgiftsnævnets nye jurist?

Voldgiftsnævnet for Bygge- og Anlægsvirksomhed, København

Voldgiftsnævnet søger en erfaren jurist til tvistehåndtering på bygge- og anlægsområdet, da vores dygtige jurist gennem 10 år desværre har valgt at søge nye udfordringer. Vi forventer, at du har erfaring med entrepriseretten og/eller erfaring med processtyring og juridiske afgørelser, f.eks. fra et advokatkontor, en virksomhed i branchen eller de danske domstole.

Du skal kunne trives i en travl hverdag med mange sager, hvor parterne har brug for en hurtig, kompetent og professionel sagshåndtering. Du skal have interesse for og lyst til procesledelse.

Vi kan byde på en varieret dagligdag i et udviklende juridisk miljø med en stor kontaktflade til f.eks. branchens parter, advokater, dommere og skønsmænd og med meget forskellige sagstyper.

Voldgiftsnævnet for Bygge- og Anlægsvirksomhed
Egedal Kommune
Faglig koordinator (jurist) søges til Arbejdsmarkedsafdelingen i Center for Arbejdsmarked og Ydelse

Egedal Kommune, Ølstykke

Har du lyst til at samarbejde med engagerede og fagligt dygtige medarbejdere om juridiske problemstillinger i forhold til indsatsen for forsikrede ledige, borgere på sygedagpenge, ledighedsydelse, fleksjob og førtidspension, så er dette jobbet for dig.

Vi har fokus på at yde en indsats, der sker i et samarbejde med borgeren og som bygger på evidensbaseret viden, da dette giver den bedste effekt i forhold til borgerens tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Arbejdsmarkedsafdelingen består af ca. 30 medarbejdere, der varetager indsatsen over for borgerne.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job og stor selvstændighed i arbejdet
  • Dygtige og engagerede kolleger og en velfungerende afdeling
  • Gode muligheder for sparring, herunder også juridisk sparring med kollegaer
Egedal Kommune
Novo Nordisk Fonden
Legal Counsel

Novo Nordisk Fonden, Hellerup

Do you want to be our legal trusted advisor, and can you transform complex legal matters to implementable solutions?

You will have an important role to provide high-quality, broad legal support and sparring in day-to-day contractual handling and in addition a broad range of legal matters. The tasks will include:

  • Daily legal support and sparring to the Foundation, the BioInnovation Institute and LIFE
  • Provide legal advice to the grant giving activities, including drafting and negotiating agreements
  • Ensure compliance with internal controls and statutory regulations
Odense Kommune

Juridisk konsulent til Beskæftigelses- og Socialforvaltningen

Odense Kommune

Har du erfaring med at udarbejde kontrakter eller har en ambition om at styrke dine kompetencer på området? Og har du kendskab til beskæftigelses- og socialområdet? Befinder du dig hjemmevant i en politisk ledet organisation? Vil du være en del af en fagligt stærkt juridisk afdeling? Så har du nu mulighed for at bringe det hele i spil som jurist i Ledelsessekretariatet i Beskæftigelses- og Socialforvaltningen.

Du bliver kollega med syv fagligt dygtige jurister med forskellige ansvarsområder inden for forvaltningsretten samt beskæftigelses- og socialområdet.

Din rolle vil være at sikre solid faglig kontraktunderstøttelse i forhold til vores ledelse og drift i Beskæftigelses- og Socialforvaltningen. I den forbindelse vil der være tæt samarbejde med de øvrige jurister, driften og udbudsjuristerne i Borgmesterforvaltningen om udarbejdelse og styring af kontrakter.

Odense Kommune
Grønlands Selvstyre
Jurist søges til arbejdsmarkeds- og udlændingeområdet

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Departement for Erhverv, Energi, Forskning og Arbejdsmarked søger en jurist til varetagelse af arbejdsmarkedsafdelingens juridiske rådgivning generelt og særligt i forhold til spørgsmål vedrørende udefrakommende arbejdskraft m.m.

Et særligt fokus vil være at sætte sig ind i lovkomplekset omkring regulering af udefrakommende arbejdskraft og varetage departementets dialog med de danske myndigheder, som har det ressortmæssige ansvar.

Konkret vil dine opgaver bestå i at være sparringspartner for sagsbehandlere og ledelse i det daglige arbejde med juridisk ekspertise. Derudover vil du deltage i forhandlingerne af kontrakter og aftale med eksterne parter og bistå med udarbejdelse af lovforslag til Inatsisartut.

Grønlands Selvstyre
CuriaEjendomsdirektør

Curia søger for A. Enggaard Ejendomme A/S i Aalborg

Har du mange års erfaring med opkøb, drift og udvikling af ejendomme og kan du sikre videreudviklingen af ejendomsselskabet, der i dag har en portefølje primært af erhvervsejendomme i Jylland?

For vores kunde A. Enggaard Ejendomme A/S søger vi en fagligt velfunderet og kompetent ejendomsdirektør.

Hovedopgaven bliver at sikre optimal daglig drift og udvikling af ejendomsselskabet. Dette indebærer udarbejdelse af strategi og handlingsplaner for investeringer i bolig- og erhvervsejendomme.

Du arbejder med dokumenterede forretningsplaner, der bidrager til beslutninger og bliver dermed sparringspartner for den administrerende direktør og hovedaktionær.

A-Kassen FrieEngageret jurist/konsulent til A-kassen Frie

A-Kassen Frie, Odense

A-kassen Frie søger en professionel og dygtig jurist/konsulent, der kan være med til at understøtte vores professionelle sagsbehandling og servicering af medlemmerne.

Du kommer til at arbejde bredt med reglerne inden for arbejdsløshedsforsikringen og vil have et tæt samarbejde med vores chefkonsulenter i forhold til opgaveporteføljen.

Du vil primært komme til at arbejde med

  • Komplekse sager, hovedsageligt i forhold til selvstændige, men også lønmodtagere
  • Behandling af klagesager og sagsforberedelse til CKA samt medvirkning ved udredning af indberetninger til STAR og politianmeldelser ved svigsager
  • Opfølgning og kontakt til medlemmer, som ikke har været tilfredse med rådgivningen/sagsbehandlingen
Forbrugerrådet Tænk
Ledelseskonsulent med politisk tæft og flair for organisationsudvikling

Forbrugerrådet Tænk, København

Har du politisk tæft, et godt overblik, stærke formidlingsevner, evner for rådgivning af ledelsen og lyst til at bidrage til at binde et sekretariat godt sammen på tværs? Og kunne du tænke dig at arbejde i en medlemsorganisation, hvor dagsordenerne er mange og vigtige og omgangstonen uformel?

Opgaveporteføljen er bred, og du skal være indstillet på – og synes, det er attraktivt – at dagene er omskiftelige, og at de forskellige opgaver trækker på flere af dine kompetencer. Opgaverne vil primært ligge inden for disse fire hovedområder:

  • Understøttelse af ledelsen i forhold til udarbejdelse af strategi, strategiopfølgning og (udviklings)indsatser knyttet hertil
  • Ansvar for at understøtte ledelsen i form af organisationsudviklings- og HR-indsatser. Fx APV, ledelsesudviklingsforløb, kompetenceudviklingsforløb mv.
Grønlands Selvstyre
Jurist til Departementet for Fiskeri, Fangst og Landbrug – genopslag

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Jurist til spændende juridiske opgaver med fokus på forvaltningsret og lovarbejde for Grønlands vigtigste erhverv.

Som jurist i departementet får du mange og forskelligartede arbejdsopgaver. Det er en stilling, hvor du har mulighed for at styrke den juridiske bistand til departementets afdelinger og departementets Naalakkersuisoq. De primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Udarbejdelse samt revision af konkrete regelsæt, hvor du som ansvarlig følger projektet fra politisk idé til ikrafttrædelse.
  • Varetagelse af besvarelse af henvendelser fra Ombudsmanden for Inatsisartut.
  • Udarbejdelse af politianmeldelser og efterfølgende udtalelser til Politiet fra Departementet for Fiskeri, Fangst og Landbrug.
Grønlands Selvstyre
Danmarks Tekniske UniversitetJurist med kompetencer inden for IPR og forhandling af kontrakter (tidsbegrænset)

Danmarks Tekniske Universitet, Kongens Lyngby

Er du en skarp jurist (cand.jur. eller cand.merc.jur.) med kompetencer inden for IPR og forhandling af kontrakter, og er du interesseret i forskning og innovation?

Danmarks Tekniske Universitet (DTU) skal være blandt de 5 førende tekniske universiteter i Europa, med stort fokus på samarbejde med virksomheder i ind- og udland samt på kommercialisering af opfindelser.

Blandt vores arbejdsopgaver er:

  • Juridisk rådgivning af vores institutter og kvalitetssikring af kontrakter
  • Forhandling af aftaler med virksomheder og andre samarbejdspartnere i tæt samarbejde med vores institutter og andre interessenter.
  • Løbende udvikling af vores processer og relationer til institutterne og virksomhederne
Erhvervsakademi MidtVest
Lektor/adjunkt med solid erfaring inden for Markedsføring og Organisation, Ledelse og SCM

Erhvervsakademi MidtVest, Herning

Er det dig, der vil prøve at bringe din aktuelle erhvervserfaring i spil sammen med din teoretiske viden til at udvikle unge mennesker, både personligt og fagligt?

Din opgave er primært undervisning på Markedsføringsøkonomuddannelsen men også med undervisning og øvrige opgaver på PB i International handel og markedsføring og på AU i Salg og markedsføring. Udover nævnte obligatoriske fag kan der også komme andre fag og opgaver på tale – ikke mindst med udgangspunkt i hvordan dine kompetencer matcher i organisationen og teamet.

Du vil primært skulle undervise i de nævnte fag, men vil også blive inddraget i at vejlede på fx afsluttende eksamensprojekter og bachelorprojekter.

SEBJurist til den juridiske afdeling i SEB Danmark

SEB, København

Er du en dygtig jurist med engagement, kommerciel forståelse og lyst til at arbejde i et team, hvor vi arbejder tæt sammen med forretningen? Kan du lide at levere værdiskabende og forretningsorienteret rådgivning? Så er jobbet som jurist i SEB i København måske noget for dig.

Du vil primært skulle bistå den største division i SEB, Large Corporates & Financial Institutions, med gennemgang og udarbejdelse af finansieringsdokumentation, løbende forespørgsler vedrørende bl.a. corporate lending, fund financing, real estate financing, supply chain financing, trade finance, cash management og værdipapirhandel. Du vil også skulle løse opgaver for andre afdelinger, herunder Private Banking og Markets, og bistå med digital tinglysning samt instruering af og samarbejde med danske og udenlandske advokatkontorer. Arbejdet er ofte transaktionsbaseret.