Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
1.274 jobannoncer matcher din søgning 1.274 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Digital Sales Supervisor
Du bliver kundernes og forhandlernes interne ’point of contact’, hvor du fx besvarer forespørgsler, afgiver tilbud samt håndterer ordrer. Derudover er du bindeleddet til vores EU-reservedelslager, således vi kan levere kritiske reservedele straks.
Arbejdsmiljøet er præget af frihed under ansvar og fokus på udvikling, bl.a. gennem årlige medarbejderudviklingssamtaler kombineret med mulighed for relevant efteruddannelse.
Vi har fokus på balancen mellem privat- og arbejdsliv og har derfor en fleksibel indstilling til arbejdstider og hjemmearbejde under hensyntagen til arbejdsopgaver.
Marketing Responsible med et bankende hjerte for kundeklubber
Drømmer du om at være ansvarlig for internationale marketingindsatser? Og har du lysten til at være ansvarlig for udviklingen af en loyalitetskundeklub fra spæd idé til færdigt produkt?
Du kommer til at fungere som team lead for et lille nyt team, så du skal kunne uddelegere og følge op, men også have lysten til selv at være en aktiv del af maskinrummet, når der i teamet skal kreeres alt fra kampagner, produktlanceringer, annoncer, e-mailmarketing til PR.
Salgskonsulent
Er du en engageret salgsprofil, der kan navigere virksomheder gennem det offentlige udbudsmarked? Har du erfaring med kundekontakt pr. telefon og via online møder? Er du opsøgende i forhold til salg og salgsaktiviteter?
Som Salgskonsulent hos UdbudsHuset bliver det dit ansvarsområde at sælge vores udbudsovervågning til virksomheder i hele Danmark. Du vil håndtere salget både via telefonen og online møder, og derudover vil du spille en central rolle i at forstå vores kunders behov og interesseområder for at kunne tilbyde de bedst mulige løsninger.
Scan Clean søger Servicekoordinator
Har du lyst til at få en vigtig rolle i vores serviceafdeling, og motiveres du af at sidde med selvstændigt ansvar, hvor dine kommunikations- og koordinatorevner er i fokus?
Du skal bl.a. have kontakt med vores kunder, konsulenter og teknikere pr. telefon og mail vedr. serviceopgaver og opfølgning på igangværende opgaver. Du står også for koordinering af service- og vedligeholdelsesopgaver for vores serviceteam i samarbejde med vores serviceleder samt behandler aranti- og reklamationssager.
Revenue Manager
I vores evige stræben efter at blive ’best-in-class’, er vi nu på jagt efter en fagligt stærk Revenue Manager med solid erfaring til vores Revenue Management & Distribution team. Vi har for nylig samlet og forstærket de kommercielle afdelinger, og således vil du – i tillæg til dit nære team – indgå i det store Team Commercial, som hver dag går på arbejde for at løse kommercielle udfordringer i tæt samarbejde på tværs af afdelinger.
I det arbejde har vi centralt og lokalt på hotellerne brug for din specialistviden inden for yield & revenue management og gerne på både taktisk og strategisk plan.
Teknisk supporter med flair for Pro Audio-produkter
Har du interesse og erfaring med audio udstyr til musikproduktion, og har du lyst til at give teknisk support til kunder i det topprofessionelle marked inden for broadcast, musik- og filmproduktion.
Arbejder du samtidigt selvstændigt og systematisk, og er god til at formidle teknisk funktionalitet til internationale partnere og brugere, så tilbyder NTP Technology dig et særdeles spændende job.
I rollen som teknisksupporter vil du være ansvarlig for at formidle information om vores produkter på et teknisk og applikationsmæssigt højt niveau til vores salgspartnernetværk world-wide og sikre en fremragende kundeoplevelse gennem proaktiv kommunikation, support og rådgivning.
Trykker
Med reference til værkføreren har du ansvar for primært at trykke gavepapir som produceres i flexo. Her indgår du i et team, der har ansvar for at produktionen gennemføres så effektivt som muligt på virksomhedens maskinpark. Du vil ligeledes skulle løse opgaver i andre dele af produktionen, når behovet opstår i forbindelse med virksomhedens sæson.
Du tilbydes en spændende stilling med erfarne kollegaer. Det forventes, at du inden for en periode kan fungere som den ansvarlige på et hold samt tage ansvar for at oplære nye medarbejdere.
Sales Manager
Bliv leder for et af vores fantastiske salgsteams, der specialiserer sig i løsninger inden for revisorer og bogholdere!
Som Sales Manager bliver du ansvarlig for ledelsen af et team på 9 sælgere, som arbejder med at behovsafdække nye samt eksisterende kunders behov for at kunne tilbyde den rigtige løsning til dem. Du får også et medansvar i at lykkes med vores strategiske fokusområder, og vil indgå i ledelsesgruppen i salg.
Salgs- og marketingkoordinator til spændende nyoprettet stilling inden for Health sektoren!
Er du kreativ og initiativrig, og har du passion for salg, marketing & branding? Elsker du at skabe spændende, visuelt tiltalende indhold, og kan du bevare overblikket ifm. løbende kampagner, messer osv., samt føler dig hjemme på de sociale medier?
Som salgs- og marketingkoordinator, bliver du virksomhedens kreative ansigt udadtil. I tæt samarbejde med, og i direkte reference til salgschefen, vil du få ansvaret for at styrke virksomhedens visuelle udtryk på digitale platforme, få ansvar for løbende kampagner, koordinering af messer samt vedligeholde og udvikle hjemmesiden mv.
Join GoGift as a Creative Designer & Brand Lead
We're seeking a new Creative Designer & Brand Lead to secure our market-leading position in the Nordics and fuel our ambitious global growth.
You will steer our E-Commerce and Marketing teams through a variety of initiatives. Your role will encompass overseeing communication design, spearheading lead generation efforts, and guiding product merchandising strategies.
As GoGift continues to grow, you will encounter expanding opportunities for innovation and leadership.
Generalister til Center for Medier og Tech
Interesserer du dig for mediernes vilkår, og hvordan vi sikrer de bedst mulige rammer for danske medier i en ny medievirkelighed, hvor medier og tech i stadig større grad konvergerer?
Medieenheden i Center for Medier og Tech søger generalister, som kan bidrage til implementeringen af Medieaftalen 2023-2026 og en række nye EU-forordninger, og som samtidig kan bidrage til enhedens drift og sekretariatsbetjening.
Vi løfter i flok og sætter videndeling og kollega-sparring højt, så du vil ikke stå alene med faglige udfordringer. Vi lægger stor vægt på nærværende ledelse og trivsel.
Eftermarkedsassistent
Du motiveres af at være i daglig kontakt med vores gæster både fysisk og telefonisk og yde den bedste service.
Sammen med dine kollegaer følger du kunderne, fra de ringer og bestiller tid, til de betaler regningen og kører igen. I frontline arbejder du naturligt på tværs af både reservedele og værksted, hvor du sørger for, at de ønskede reservedele er hjemme i tide, så gæsten får en gnidningsfri oplevelse. Hvis du kan genkende dig selv i dette, så har vi jobbet til dig!
Formidlingsstærk generalist til intern koordinering, styring og ledelsesstøtte - et barselsvikariat
Vil du arbejde med koordinering, styring og compliance i et kontor med stor variation i opgaverne? Er du struktureret, skriftligt stærk og har sans for detaljen? Og kan du lide at arbejde på tværs af organisationen med mange forskellige interessenter? Så er du måske vores nye barselsvikar i Digitale Kanaler og Design.
Dine arbejdsområder omfatter:
- Styregruppebetjening samt betjening af samarbejdsfora
- Koordinere og udarbejde materiale (dagsorden, mødemateriale og referater) til en række styregrupper og samarbejdsfora samt sikre professionelle og strukturerede processer herfor.
Salgskonsulent til investering – gør karriere i smukke Schweiz
Har du gået med tanken om en salgskarriere og lysten til at starte forfra under nye himmelstrøg?
Med SIPA Group skal du bare pakke tøj og pas – vi sørger for lejlighed, træning og en solid fremtid som salgskonsulent inden for investering.
Vi glæder os til at udforske dine salgstalenter med dig!
Salgskonsulent til rådgivning af fiberløsninger
Brænder du for kundekontakt, og har du overskud i stemmen? Vil du være en del af en afdeling, hvor hverdagen aldrig er ens?
Dit job vil bestå i at opstarte en dialog med beslutningstagerne i disse foreninger og i første omgang rådgive og sælge dem ideen om etablering af fibernet i deres ejendom. Dernæst skal du arrangere og afholde informationsmøder og åben-hus arrangementer, så beboerne kan vælge en af vores abonnementsløsninger.
Area Sales Manager
As Area sales Manager, you will join a team of 3 area sales managers and two area sales assistants where you will be responsible for your own selected countries in the region (a.o. Middle East and Africa). You will be referring to the Managing Director Foss Nordic & Distributor Sales EMEA.
It is your responsibility to develop business plans, budgets and execution plans and follow up on agreed targets, via frequent meetings with the local distributors as well as customers. You will be focusing highly on pipeline management.
Formidlingsstærk webanalytiker til Skatteforvaltningens digitale løsninger
Trives du med at opsætte statistikværktøjer på hjemmesider, selvbetjeningsløsninger og apps? Og vil du være med til at sikre de gode brugeroplevelser, når vi udvikler fremtidens it-løsninger i Skatteforvaltningen?
Som webanalytiker vil du blive en del af kontoret Digitale Kanaler og Design, der udvikler og optimerer Skatteforvaltningens digitale kanaler til interaktion med borgere og virksomheder. Du får mulighed for at sætte dit eget præg og bidrage til udviklingen af digitale løsninger, der gør en forskel for flere millioner brugere af Skatteforvaltningens digitale løsninger.
Kirke- og kulturmedarbejder 20 timer, ved Herning Kirke, med ansættelse pr. 01.08.24
Vi søger en kirke- og kulturmedarbejder, som sammen med vores nuværende kirke- og kulturmedarbejder og kirkens præster, kan være med til at videreudvikle Herning kirkes arbejde – især med fokus på børn, unge og familier.
Stillingen er pt. på 20 timer ugentligt. Vi forventer dog, at en forøgelse af det ugentlige timeantal vil kunne imødekommes i løbet af 2025.
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor der er plads til at udvikle sig såvel personligt som fagligt.
Demo-personale Øst- og Nordjylland
Har du brug for et en ekstra indtægt ved siden af dit studie, pension eller lignende? Er du udadvendt, serviceminded – og er du god til at tale med mange forskellige mennesker?
Dine primære arbejdsopgave vil være følgende:
- Uddeling af smagsprøver på vin og spiritus i supermarkeder, på messe & events
- Videreformidle produkternes brandunivers
- Skabe kontakt til potentielle kunder
Kommerciel og proaktiv salgskoordinator med mod på en afvekslende hverdag
Er du struktureret, og trives du med at servicere både kunder og kolleger med administrative opgaver? Trives du med at bidrage til professionelt salgsarbejde ved at effektivisere salgsprocesser?
Som salgskoordinator er du tæt på sælgerne i hverdagen, men kommer rundt i hele organisationen i forbindelse med løsning af opgaver. Vi dækker nemlig en bred vifte af opgaver inden for både salgssupport og koordinatoropgaver, og det er sjældent, at to dage er ens. Det jeg godt kan lide i vores team, er fleksibiliteten og selvstændighed i hverdagen – samt søde kollegaer, der altid er klar med faglig sparring og gode snakke.