139 job matcher din søgning 139 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 139 resultater.
Lindab A/SIndkøber

Lindab A/S, Rødding

Til Lindab Profil i Jels søger vi en handlekraftig indkøber med sans for detaljen, der er klar til at spille en vigtig rolle i udviklingen af vores arbejde med indkøb, sourcing og leverandørudvikling

Med reference til Indkøbschefen vil du blive en del af en afdeling i udvikling, og skal i samarbejde med kollegaerne fra produktionen, salgs-, produkt- og udviklingsafdelingen vedligeholde og udvikle leverandørporteføljen og den strukturerede tilgang til indkøbsarbejdet.

Ansvars- og opgaveområder:

  • Bidrage til driften iht. bl.a. daglig disponering
  • Udarbejde, forhandle og vedligeholde priser og samhandelsaftaler for udvalgte leverandører
  • Udvikle og vedligeholde leverandørforhold i samarbejde med produktansvarlige og øvrige interessenter
Accofluor A/SKoordinator

Accofluor A/S, Birkerød

Nøgleord:
Kundeservice, ordrebehandling og indkøb med flair for tal.

Da det er en nyoprettet stilling i en ny afdeling, har du her muligheden for selv at sætte præg på din arbejdsdag. Du kommer til at arbejde tæt med dine kolleger i et uformelt – men professionelt miljø, hvor ikke to dage er ens. Du er selv med til at gøre din arbejdsdag spændende og varieret og er altid klar med en hjælpende hånd, hvor det behøves.

Dine primære arbejdsopgaver vil være ordrebehandling, indkøb og backup for sælgere.

Peak Rekruttering
Erfaren Contract Manager

Peak Rekruttering søger for JN Data A/S i Roskilde eller Silkeborg

Har du erfaring med komplekse outsourcingkontrakter indenfor IT, og har du lyst og ambitioner til at prøve kræfter med Contract Management i en førende IT-virksomhed i den finansielle sektor? Så er det måske dig, JN Data A/S er på udkig efter til afdelingen Strategic Sourcing.

Den primære opgave, for afdelingen Strategic Sourcing, er at støtte forretningen i at gennemføre de outsourcinger, der bliver identificeret og besluttet igangsat af JN Datas direktion og bestyrelse. Strategic Sourcing er lead på forhandlingerne, og når outsourcingkontrakterne er indgået, er det afdelingens opgave at levere Contract Management i form af støtte og samtidig kontrol med den ansvarlige Contract Owner.

Dermed er virksomheden med til at sikre opfølgning over for leverandøren med det formål, at JN Data har den nødvendige indsigt og kontrol med de outsourcede services.

Peak Rekruttering
Jobindex A/S
Indkøbsassistent til dansk designbrand i vækst

Jobindex A/S søger for dbramante1928 ApS i Ølstykke

Synes du at Excel er fantastisk, har du styr på detaljerne og kan du arbejde struktureret med mange bolde i luften? Har du lyst til at arbejde i en international virksomhed med store ambitioner og højt til loftet?

dbramante1928 søger en struktureret og detaljeorienteret medarbejder til vores indkøbsafdeling.

Opgaverne vil blandt andet være:

  • Udsende prislister, 1 gang om måneden
  • Opdatere varestamdata 2-4 gange om måneden
  • Bestille og koordinere vareprøver løbende
Jobindex A/S
Caldic Ingredients Denmark A/SIndkøber

Caldic Ingredients Denmark A/S, Rødovre

Er du en stærk forhandler og evner du at opnå gode aftaler til fordel for vores kunder i Norden?

Caldic Ingredients Denmark søger en erfaren indkøber til vores team i Rødovre, som først og fremmest får ansvaret for at sikre gode indkøbsaftaler på ingredienser til fødevareproduktion.

Caldic Ingredients Denmark er en del af Caldic Ingredients Nordic, og du vil få en nøgleposition i vores nordiske organisation, og du trives med at samarbejde med både salgskollegaer, produktion, lager og de øvrige kollegaer i Supply Chain.

Du vil få selvstændigt ansvarlig for:

  • Udvalgte leverandører
  • Forhandling med leverandører
  • Disponering af udvalgte varer
Indrykket: 
X-MileSalgs- og Indkøbskoordinator

X-Mile, Silkeborg

X-Mile er en velkonsolideret dansk virksomhed, der importerer nonfood varer fra Asien og sælger til større detailvirksomheder. Virksomhedens specialviden inden for handel med Asien, primært Kina, er opbygget gennem mange års indkøbs- og samarbejdserfaring inden for området.

Vi har travlt og søger derfor en ekstra person til vores interne salgs- og indkøbsafdeling. Du kommer til at indgå i et team, som i dag består af 9 medarbejdere. Du skal kunne trives i en hektisk men sjov hverdag, hvor der altid er fart over feltet.

Arbejdsopgaver er blandt andet:

  • Ordrebehandling fra modtagelse af ordre til levering
  • Daglig kontakt med leverandører og kunder
  • Opfølgning på igangværende produktioner
  • Kvalitetskontrol og godkendelse af vareprøver
  • Tekst til emballager og manualer
Arla Foods amba
Sales Support & Product Manager, maternity cover for 1 1/2 years, Aarhus

Arla Foods amba, Viby J.

Would you like to work with a range of child and infant nutrition products in close collaboration with clients and partners around the world?

You will become a part of Arla Foods Ingredients – an independent company within the Arla Foods Group. We are a global leader in natural whey ingredients for many different categories, including bakery, beverages and dairy as well as infant and sport nutrition. Here, you will join our Child Nutrition Manufacturing team with 11 colleagues.

Our customers include retail chains and other manufacturers around the world. You will be crucial to securing on-time and in-full product delivery and the implementation of any needs our customers may have regarding new product developments, recipe alterations and packaging upgrades.

Arla Foods amba
Indrykket: 
SamAquaKonsulent til udbud og kontraktstyring

SamAqua, Odense

Vil du være en del af et kompetent og udviklingsorienteret team, der arbejder tæt sammen om projekter og udbud for 14 forsyningsselskaber? Vil du være med til at gennemføre analyser og udbud samt støtte den løbende kontraktimplementering og styring? Så er du måske den nye udbudskonsulent for SamAqua.

Som medarbejder hos os bliver du en del af et velfungerende og engageret team, der oplever vækst og udvikling. Der er ofte en stor grad af kompleksitet i vores projekter, da virksomheden har flere ejere og med forskellige interesser.

Som udbudskonsulent hos SamAqua skal du blandt andet arbejde med at:

  • Lave foranalyser, der involverer medarbejdere fra forskellige selskaber.
  • Udarbejde Business Cases på konkrete projekter.
  • Gennemføre mindre og større udbud i tæt samarbejde med medarbejdere fra ejerselskaberne.
Indrykket: 
SamAquaUdbudskonsulent

SamAqua, Odense

SamAqua er en virksomhed i vækst med en konstant tilgang af nye opgaver. Derfor søger vi en dygtig udbudskonsulent til afdelingen for projekter, udbud og kontraktstyring.

Som medarbejder hos os bliver du en del af et velfungerende og engageret team, der oplever vækst og udvikling. Der er ofte en stor grad af kompleksitet i vores projekter, da virksomheden har flere ejere og med forskellige interesser.

Som udbudskonsulent hos SamAqua skal du blandt andet arbejde med at:

  • Lave foranalyser, der involverer medarbejdere fra forskellige selskaber.
  • Udarbejde Business Cases på konkrete projekter.
  • Gennemføre mindre og større udbud i tæt samarbejde med medarbejdere fra ejerselskaberne.
Indrykket: 
Maersk Supply Service Category Manager

Maersk Supply Service, Lyngby

Are you passionate about negotiations and procurement strategies? Are you a team player equipped with excellent stakeholder management skills, strong drive and high degree of ownership? Do you have the tenacity and structured thinking to deliver direct impact to the business by planning, coordinating and executing complex projects in a dynamic environment? Then you are the one we are looking for!

Maersk Supply Service

As Category Manager in the Procurement function you will have the opportunity to develop several key category strategies for the mid to long term for Maersk Supply Service within your category scope, and to plan, coordinate and lead complex negotiations and tender processes with a broad range of suppliers to support and provide the required services and goods to operate our vessel fleet. You will be expected to establish collaborative and strong supplier relationships with some of the critical suppliers for Maersk Supply Service.

Maersk Supply Service
Indrykket: 
Bilernes Hus
Indkøber til brugte biler

Bilernes Hus, Silkeborg

Med udgangspunkt i Bilernes Hus i Silkeborg sørger vi en skarp indkøber til brugte biler, der kan hjælpe koncernen med at blive endnu skarpere på lagersammensætningen og i særdeleshed indkøbet.

Dine primære opgaver

  • Indkøb af brugte biler op til 5-6 år gamle fra udlandet og Danmark.
  • Daglig kalkulation brugte biler op til 5-6 år gamle.
  • Daglig kontrol af prissætning og annoncekvalitet på brugtvognslagrene.
Indrykket: 
ALDI DanmarkCategory Trading Assistant

ALDI Danmark, Albertslund

Er du nysgerrig på detailbranchen, struktureret og kan lide et højt arbejdstempo? Så er du måske den nye Category Trading Assistant. Og vil du være med på vores forandringsrejse og blive en del af en stor international virksomhed? Så har du nu mulighed for at blive en del af ALDI Danmarks Category Management Team på hovedkontoret i Albertslund.

Vi søger en Category Trading Assistant inden for Nonfood med drive og som trives med et højt arbejdstempo til en nyoprettet stilling.

Som Category Trading Assistant i Nonfood vil du referere til kategorichefen og have et tæt samarbejde med både interne og eksterne interessenter. Du vil varetage en blanding af support- og indkøbsopgaver. Dine arbejdsopgaver vil indeholde opgaver såsom:

  • Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata, billeder m.m.
  • Udarbejde kontrakter
  • Korrekturgennemgang af emballagelayouts
ALDI DanmarkCategory Buyer

ALDI Danmark, Albertslund

Er du en resultatorienteret og analytisk stærk Category Buyer? Og vil du være med på vores forandringsrejse og blive en del af en stor international virksomhed? Så har du nu mulighed for at blive en del af ALDI Danmarks Category Management Team på hovedkontoret i Albertslund.

Som Category Buyer i Nonfood-teamet er dit primære arbejdsområde planlægning af kampagner samt indkøb og udvælgelse af varer til kategorien nationalt som internationalt i samarbejde med ALDI Nord-gruppen. Du bliver en del af et team på 6 personer og din hverdag indeholder følgende arbejdsopgaver:

  • Kampagneplanlægning
  • Sourcing og indkøb af kampagnevarer
  • Leverandørkontakt og forhandling
  • Sikre optimal prissætning
  • Analyse af salgs- og markedsdata
GPV International A/S
Indkøbsassistent

GPV International A/S, Aars

Har du erfaring med indkøb, og trives du med at samarbejde med afdelinger på tværs af en organisation? Så har vi brug for dig!

Hos GPV International A/S søger vi lige nu en detaljeorienteret kollega, der drømmer om at arbejde i en global virksomhed i vækst med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

GPV International

I stillingen som indkøbsassistent kan du se frem til en spændende hverdag, hvor du løbende vil have kontakt med vores mange leverandører og eksterne partnere. Du kommer til at arbejde i et inspirerende, uformelt og travlt miljø, hvor der er hurtig adgang til at kommunikere med dine kollegaer. Derudover kommer du til at have ansvar for følgende opgaver:

  • Indkøb af varer efter nettobehovsberegning
  • Leverandørdialog og dokumentstyring
  • Vedligeholdelse af data i vores ERP-system
Indrykket: 
Howden Axial Fans ApSOperational Purchaser

Howden Axial Fans ApS, Næstved

Howden is a global engineering business who focus on providing clients with industrial products that help multiple sectors improve their everyday processes. Howden’s core focus is on providing quality solutions for air and gas handling, and have over a century of experience in doing so.

As Operational Purchaser, you will be responsible for placing Purchase orders, follow-up with suppliers and support our Aftermarket department according to project milestones and deadlines.

What needs to be done?

  • Place and negotiate purchase orders with suppliers located in Denmark and abroad.
  • Drive cost reduction initiatives and ensure defined Key Performance Indicators.
  • Proactively monitor and ensure optimised performance in relation to cost, delivery on hardware and software, quality and compliance and initiate corrective action in case of poor supplier performance.
Indrykket: 
Nordtronic A/SGrundet stor vækst og udvikling i markedet søges en stærk proaktiv Back Office Supporter til vores team på kontoret i Frederikshavn

Nordtronic A/S

Struktureret | Løsningsorienteret | Supporterende | Proaktiv

Det går stærkt hos Nordtronic, og derfor søger vi en stærk faglig person til at supportere vores kunder med oprettelse af produktdata mv. i deres systemer samt at tage ansvar for interne opgaver indenfor indkøb, logistik, marketing og generel administration.

Med reference til Nordtronic A/S’ Adm. direktør bliver dit primære fokusområde at udvikle og forestå oprettelse af produktdata til at supportere salget på det skandinaviske marked som sker via El-grossister og forhandlere af virksomhedens innovative produktlinje. Endvidere vil du få til opgave, sammen med resten af Nordtronic A/S’ Back Office Team, at sikre de bedste mulige vilkår, services og support i forbindelse med virksomhedens leverandører og samarbejdspartnere.

Alfa Laval Kolding A/SPlanning Coordinator

Alfa Laval Kolding A/S

Som et medlem af vores team trives du på en sand mangfoldig arbejdsplads med en høj grad af selvstændigt ansvar. Du er her for at gøre en forskel. Og konstant bygge broer til fremtiden med bæredygtige løsninger, der har en effekt på vores planets mest presserende problemer. Ganske enkelt gøre verden til et bedre sted. Hver eneste dag.

I et team på 2 personer, er I fælles ansvarlige for produktionsplanlægning af montageflows samt supportering af indkøbsopgaver ved behov. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Sikre rette varer på lageret – via daglig opfølgning på lagerbehov
  • Bemandingskoordinering på montageflows
  • Disponering og opfølgning på materialer
Alfa Laval Kolding A/S
Indrykket: 
TE & KAFFE specialisten
TE & KAFFE specialisten i Karlslunde søger en QA- og indkøbsassistent

TE & KAFFE specialisten

Vi søger en QA- og indkøbsassistent med stor forståelse for kvalitet og fødevaresikkerhed. Det er vigtigt, at vores nye kollega formår at være struktureret, proaktiv og fleksibel, da vores hverdage sjældent følger en fast køreplan.

Du vil indgå i et stærkt team og med reference til Business Manageren, vil du være med til at sikre, at virksomheden altid lever op til de krav, der stilles til en fødevareproducerende virksomhed. Du vil have gode kollegaer at sparre med både i vores eget team, men også i BKI foods a/s, som ejer TE & KAFFE specialisten.

Du er typen, der holder fast og selvom der kan være mange bolde i luften, følger du opgaverne til dørs. Det er vigtigt, at du er med til at sikre en god dialog og et stærkt bånd mellem lager, produktion og administration, så flowet fungerer velsmurt, også når tingene går stærkt.

TE & KAFFE specialisten
Indrykket: 
Aluplus A/SIndkøber og kontorassistent med mange hatte til spændende produktionsvirksomhed

Aluplus A/S, Hellerup

Vi søger en erfaren indkøbs- og kontorassistent, der brænder for det strategiske indkøb, og samtidig har lysten og evnen til at holde fokus på operationelle koordinationsopgaver. Har du forståelse for livet og processerne i en produktionsvirksomhed og har du et godt overblik? Kan du navigere i et teknisk miljø og have mange forskellige hatte på i løbet af en arbejdsdag, så er du måske Aluplus nye indkøbs- og kontorassistent.

Du skal indgå i vores indkøbsteam og være en bærende del af tilrettelæggelsen og indkøb af råvarer til produktion og øvrig drift. Kontoret er placeret i Nordsjælland og jobbet er mangeartet og bliver aldrig kedeligt. Du vil have kontakt til kunder og leverandører og du vil, med hjælp fra nyeste EPR-system (Microsoft Business Central), strukturere og foretage indkøb af aluminiumsprofiler fra hele Europa.

Convena Distribution A/SStrategic Purchaser to our Headquarters in Hvidovre

Convena Distribution A/S

Would you like to be part of our Print, Personal Computing & Mobile Business Unit?

As our new committed and experienced Strategic Purchaser, you will join our Business Unit: Print, Personal Computing and Mobile team. Consisting of 5 members, all of which are focused on developing our business further and supporting our customers’ demands, by making sure that Convena Distribution A/S at all the time:

  • Has the right agreements, with the right suppliers
  • The right products in stock, at the right prices
  • Focusing on meeting the future demands of our customers and partners