88 job matcher din søgning 88 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 88 resultater.
Urbaser A/SDriftassistent

Urbaser A/S, Sønderborg

Vi starter en ny kontrakt op om indsamling af affald i Sønderborg Kommune den 1. oktober 2020. Vi søger derfor en driftsassistent til at bistå afdelingslederen i Sønderborg med at få driften til køre sikkert.

Som driftsassistent er du det daglige mellemled mellem borgerne i Sønderborg Kommune, vores skraldemænd og afdelingslederen. Du skal medvirke til at løse de driftsafviklingsproblemer, der måtte opstå i løbet af dagen, så vi sikrer en rolig og smidig drift af høj kvalitet.

Vi tilbyder en stilling med fokus på udvikling og godt kollegaskab. Ledelsesstilen bygger på ”frihed under ansvar”, åbenhed og gensidig respekt. Løn og ansættelsesvilkår ud fra kvalifikationer og krav til stillingen.

Urbaser A/SAfdelingsleder

Urbaser A/S, Sønderborg

Vi starter en ny kontrakt op om indsamling af affald i Sønderborg Kommune den 1. oktober 2020, hvor vi bl.a. skal køre i 100% el-drevne lastbiler, som den første private aktør. Er du den rette leder til opgaven?

Du skal kunne motivere medarbejderne og sammen med dem skabe et godt og sikkert arbejdsmiljø, en tilfreds kunde og drive kontrakten godt. Derudover skal du være villig til at påtage dig store som små opgaver og selv få ”olie på fingrene”, så driften fungerer hver dag, samtidig med at du bibeholder det overordnede fokus på afdelingen på den lange bane.

Vi tilbyder en stilling med fokus på udvikling og godt kollegaskab. Ledelsesstilen bygger på ”frihed under ansvar”, åbenhed og gensidig respekt.

I/S UgebladsdistributionenDisponent/kørselsassistent

I/S Ugebladsdistributionen, Taastrup

Har du kendskab til pakkedistribution? Er du klar til at styre et større antal biler samt have styr på detaljen? Så kan du nu blive disponent/kørselsassistent og blive en del af et stærkt hold.

I/S Ugebladsdistribution er i fortsat vækst med fokus på nye og spændende forretningsområder, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded disponent til understøttelse af hjemmeleveringer til privatadresser i aftentimerne.

Dine opgaver som disponent/kørselsassistent vil bl.a. bestå af:

  • Disponering af daglige ruter
  • Kontakt til vognmænd og chauffører
  • At udlevere ruter og produkter
KAR+CO
Indkøbs-, supply- og lageransvarlig

KAR+CO søger for Lygas Energiteknik A/S i Taastrup

Kan du optimere vareflow, lager og produktsortiment i 50 servicevogne?

Med reference til direktøren bliver det dit ansvar at optimere reservedelslogistikken og -forbruget i den landsdækkende serviceforretning.

Din opgave bliver bl.a. at:

  • være leverandøransvarlig overfor de grossister, der betjener serviceafdelingen
  • være opsøgende på forbedringer i reservedelssortimentet
  • sørge for, at den samlede lagerbeholdning afpasses til aktiviteten
KAR+CO
LundbeckCustomer Supply Coordinator

Lundbeck, København

Kan du levere varen og sikre et effektivt distributionsflow og tilfredse kunder i et internationalt komplekst og dynamisk miljø? - Så har vi jobbet til dig!

Som Customer Supply Coordinator vil du få ansvaret for dine egne markeder, hvor du skal sikre rettidige leveringer med et optimalt distributionsflow. Du spiller en afgørende rolle i at sikre, at vi forstår kundernes behov samt at vi kommunikerer klart og effektivt omkring leverancer og ikke mindst koordinerer leverancer på tværs af sites.

Lundbeck tilbyder gode udviklingsmuligheder i en organisation, der arbejder meget dynamisk og tværfagligt. Lundbeck ønsker at skabe den bedste forsyningskæde i den farmaceutiske industri.

Ole Wolff Elektronik A/SLogistikansvarlig

Ole Wolff Elektronik A/S, Sorø

Til support af vores salgsaktiviteter i Europa. Stillingen er baseret på 30-35 timer om ugen.

Her vil du blive en del af et dynamisk team, hvor dagene aldrig er ens, du vil få berøring med mange forskellige opgaver og rig mulighed for både at arbejde selvstændigt og sparre med dine kollegaer i hele verden.

Du vil blive en del af vores salgsbackup team, hvor du får ansvaret for din egen leverandørportefølje. Følgende opgaver vil være en del af jobbet:

  • Ordremodtagelse, fakturering, reklamationsbehandling og generel opfølgning
  • Daglig kundebetjening og kontakt hovedsageligt via mail
  • Indkøb og kontakt med vores leverandører
Region Hovedstaden
Disponent til Regionslageret i tidsbegrænset ansættelse

Region Hovedstaden, Glostrup

Vil du arbejde med styring af vores eksterne lager i Region Hovedstaden?

Så er du måske vores nye Indkøber/Disponent til operationel styring af varemodtagelse, bestilling af varer fra eksternt lager samt daglig kommunikation med Regionslagerets ledelse, MRP samt lager.

Dine hovedopgaver vil være:

  • daglig disponering af lagervarer til Regionslager, herunder kontakt med leverandører
  • overvågning og optimering af lagerniveauer og forsyningssikkerhed
  • tjek af varer der daglig hjemkaldes til Regionslageret.
Region Hovedstaden
Aarstiderne
Fuldtid til distribution og kundeservice til terminalen i Avedøre

Aarstiderne

Vi søger en struktureret og selvstændig kundeservice- og distributionsmedarbejder til en afvekslende hverdag på vores distributionsterminal i Avedøre. Du kommer til at arbejde i feltet mellem vores kundeservice og de mange chauffører, der hver uge leverer Aarstidernes måltidskasser, frugt og kolonial til mere end 50.000 familier i Danmark og Sverige.

Hverdagen byder derfor på mange forskellige opgaver, når både vognmænd og kunder skal støttes og serviceres. Opgaverne omhandler blandt andet opfølgninger på dagens leveringer, efterleveringer, vareflytninger og meget mere. Derudover vil der være daglig kontakt med vores vognmænd og chauffører, samt tilbagemelding til kunder pr. mail og telefon. Du vil således ikke sidde i frontline kundeservice, men skal i stedet være med til at følge op på leveringer og hjælpe vognmændene til at sikre kunderne korrekte leveringer og genleveringer.

Scanmarket A/S
Dedicated eSourcing specialist to join our consultancy team

Scanmarket A/S, Solbjerg

Are you dedicated to improving current state? Do you enjoy engaging with both customers and internal stakeholders? And does it feel natural to you to take ownership?

Yes? Then we have a unique opportunity for you.

Your key tasks will be to:

  • Drive implementation projects for new Scanmarket customers
  • Run eSourcing webinars and workshops
  • Run fully managed tenders and eAuctions on behalf of prospects and existing customers
Nævnenes Hus
Forbrugerklagenævnet søger sagkyndige til flytteområdet

Nævnenes Hus, Viborg

Forbrugerklagenævnet anvender undersøgelser, udført af personer med teknisk ekspertise og stor faglig viden (også kaldet sagkyndige) inden for det område, som sagen vedrører.

Den sagkyndige skal ved undersøgelse af fx en vare eller ydelse vurdere, om varen/ydelsen har den fejl, som forbrugeren klager over, og hvad årsagen til fejlen er eller kan være.

Du skal bistå sekretariatet i konkrete klagesager. Opgaverne består som udgangspunkt i at:

  • Gennemlæse sagens dokumenter
  • Foretage tekniske undersøgelser af produktet
  • Formidle undersøgelsernes resultat i en skriftlig udtalelse, som skal være skrevet i et klart og letforståeligt sprog
Lidl Danmark K/SProject Manager med fokus på købmandskab og planlægning

Lidl Danmark K/S, Kolding/Tranbjerg

Lidl er i vækst og til vores hovedkontor søger vi en analytisk, energisk og struktureret Project Manager med flair for godt købmandskab til et barselsvikariat. Du bliver en den af kampagneafdeling tilhørende vores indkøbsafdelingen. Afdelingens overordnede mål er at skabe og planlægge Danmarks bedste tilbudsavis til vores kunder hver uge.

Om jobbet

  • Stillingen er i den nationale afdeling, hvor den primære opgave er at planlægge vores tilbudsavis, så planlægning skal være en del af dit DNA
  • Afdelingen arbejder med en langsigtet planlægningshorisont, så du skal evne at have mange bolde i luften på en gang
  • Du bliver ansvarlig for den overordnede planlægning, som bl.a. indebærer udvalg af produkter, beregning af mængder, fastlæggelse af salgspriser, opbygning af avisen ud fra de informationer, der er givet. Du skal agere som var det din egen ”købmandsforretning”
Lidl Danmark K/S
Zeppelin Danmark A/SLogistik & Warehouse Assistant

Zeppelin Danmark A/S, Brøndby

Bliv en del af en markedsledende virksomhed

Zeppelin Danmark A/S er som eneforhandler af Caterpillar blandt de førende leverandører af entreprenørmaskiner i Danmark. Du får en unik mulighed for at blive en del af en international virksomhed. Du vil få gode udviklingsmuligheder samt dedikerede kolleger i en ambitiøs virksomhed med en god og uformel omgangstone.

Dine primære opgaver vil være

  • Varemodtagelse
  • Forsendelse/udlevering af reservedele
  • IT-registreringer

Nysgerrig på Zeppelin? Så klik her!

Zeppelin Danmark A/S
DSBAmbitiøs Contract Manager-assistent til en af Danmarks største Facility Management-kontrakter

DSB, Høje Taastrup

Vil du være med til at styre og optimere en af Danmarks største Facility Management (FM)-kontrakter i tæt samarbejde med DSB’s FM Kontraktstyringsafdeling, så skal du læse videre her.

Som Contract Manager-assistent refererer du til FM Kontraktstyringschefen, men bliver den analytiske, administrative og kontraktfaglige støtte for to Contract Managers, der har det overordnede ansvar for de to fagområder Hard og Soft FM.

Dine primære opgaver

  • Foretage kontraktopfølgning/-styring (KPI og SLA-overholdelse)
  • Bistå Contract Manageren med analyse og løsning af kontraktmæssige problemstillinger
  • Ansvarlig for change management-proces mellem DSB og leverandørerne
DSB
Nordjyske Jernbaner A/S
Bliv trafikdisponent hos Nordjyske Jernbaner

Nordjyske Jernbaner A/S, Hjørring

Kan du holde flere bolde i luften ad gangen, og har du evnen til at træffe velovervejede beslutninger?

Vi søger 2 trafikdisponenter til vores fjernstyringscentral med opstart d. 1-10-2020.

Som led i ansættelsen gennemfører du et cirka 5-måneders internt uddannelsesforløb med fuld løn, som fører dig ind i jobbet som trafikdisponent.

I løbet af uddannelsen er der flere prøver, du skal bestå for at blive trafikdisponent og fortsætte din ansættelse. Efter gennemført og bestået uddannelse, er du garanteret et job som trafikdisponent i Hjørring.

Nordjyske Jernbaner A/S
Nomeco A/SDriftsleder til Nomeco, Århus - aftenhold

Nomeco A/S

Nomeco er den foretrukne lægemiddelgrossist for apoteker og hospitaler – ligesom vi er lægemiddelindustriens foretrukne strategiske servicepartner. Vi er specialister i sundhedslogistik og sikrer, at danskerne altid har rettidig adgang til lægemidler.

Vi søger nu en driftsleder, der sammen med Århus-filialens øvrige ledere og medarbejdere, skal sikre en fejlfri og rettidig levering af varer til vores kunder.

Ud over at lede, inspirere og motivere teamledere og medarbejdere, bliver det dit overordnede ansvar at sikre en meget høj grad af kvalitet og service over for vores kunder. Overholdelse af fejlfri og rettidig levering til vores kunder har således højeste prioritet. Det er ligeledes dit ansvar, at driften kontinuerligt forbedrer sin effektivitet og produktivitet. Det forventes derfor, at du er i stand til at udvikle og optimere både lager og processer, opstille mål - og at indfri disse.

ToldstyrelsenAdministrativt stærke medarbejdere til toldekspedition

Toldstyrelsen, Nørre Alslev

Vil du være en del af en helt særlig arbejdsplads i Nørre Alslev? I tæt samarbejde med dine kolleger varetager du den afgørende toldekspedition og kontrol af angivelsen af varer for at sikre, at virksomhederne betaler den korrekte told.

Dit arbejde i toldekspeditionen er afgørende for, om varerne kan komme ind i og ud af Danmark og EU. Du bidrager til, at toldprocedurerne i forbindelse med forsendelse, import og eksport holdes i gang, ved at sørge for nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over den direkte kundekontakt hjælper du kunder via mail og telefon.

Opgaverne i ekspeditionerne omfatter desuden sagsbehandling, tilsyn med dokumentation og varebestemmelser for særlige varer. Derudover vil du som medarbejder i ekspeditionen bidrage til at løse kontrolopgaver, når behovet opstår.

Toldstyrelsen
ScanPeople ApSSupply Chain Planner/Produktionsplanlægger

ScanPeople ApS søger for Fritz Schur i Glostrup

På vegne af vores kunde Fritz Schur i Glostrup, søger ScanPeople en detaljeorienteret Supply Chain Planner / Produktionsplanlægger. Stillingen vil omfatte operationel samt administrativ support indenfor produktionsrelaterede opgaver.

I samarbejde med indkøbs-, salgs-, og kvalitetsafdelingerne er det, som Supply Chain Planner / Produktionsplanlægger, dit job at skabe sammenhæng samt planlægge produktionen. Som bindeled mellem flere af virksomhedens afdelinger vil du sørge for, at den rette information når frem til de rette mennesker både i kortsigtede og langsigtede problemstillinger.

ARBEJDSOPGAVER

  • Sikre leveringsoverholdelse i forhold til kundernes ønskede deadline.
  • Skabe overblik over produktionen og sikre der leveres til tiden med stabilt ressourceforbrug.
  • Behandling af masterdata og vedligeholdelse af dette.
Aarstiderne
Deltid til distribution og kundeservice til terminalen i Avedøre

Aarstiderne

Vi har brug for en hjælpende hånd og smilende stemme til at koordinere leveringen af Aarstidernes måltidskasser, frugt og kolonial til mere end 50.000 familier hver uge.

Vi søger en struktureret og selvstændig deltidsmedarbejder til vores Kundeservice og Distributionsteam. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med resten af holdet og de mange chauffører, der hver uge leverer Aarstidernes måltidskasser, frugt og kolonial til mere end 50.000 familier i Danmark og Sverige.

Opgaverne er mange, og de er alle vigtige, for at Aarstiderne kan levere den bedste service til vores kunder. De består blandt andet i at løse konkrete leveringsudfordringer, kontakt med vores kunder pr. mail og telefon, lave ruteafmeldinger, oprette nøgler, koordinere afhentning af tomme kasser samt give assistance til de chauffører, der ringer ind til dig.

North Retail ApSSalgs- og logistikkoordinator til ung virksomhed i vækst

North Retail ApS, Egå

North Retail søger en salgs- og logistikkoordinator. Du har erfaring med logistikkoordinering, kundekontakt og/eller ordrebehandling. Du trives i et job, hvor detaljen er vigtig, og hvor vi altid søger løsninger, der stiller vores kunder stærkt.

Du er et koordinerende bindeled mellem vores producenter og kunderne. Du har hele tiden et godt overblik og forståelse for flowet inden for FMCG og dagligvarehandlen. Du tapper ind i en arbejdskultur med masser af gåpåmod og lyst til at videreudvikle virksomheden sammen med vores samarbejdspartnere.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder:

  • Logistikkoordinering med kunde, producent, speditør og lager.
  • Kundedialog og ordrehåndtering. Opfølgning til kunder på telefon og e-mail. Hurtigt og effektivt.
  • Projektstyring. Ofte i forbindelse med godkendte, nye produkter.
Bavarian Nordic A/S
Coordinator – take part in building up our supply chain customer service function

Bavarian Nordic A/S, Kvistgård

Do you have a structured way of working, good communication skills and a service-minded approach that enables you to always deliver quality services for customers? Are you able to handle unexpected issues and solving problems? Then you might be the Coordinator we are looking for in Supply Chain Customer Service!

Bavarian Nordic A/S

You will take part in establishing the Supply Chain Costumer Service function by collecting and transferring data into our systems from our partner GlaxoSmithKline. At the same time, you will become part of structuring ways-of-working in the team, establish systems and procedures and build relationships with both internal and external stakeholders.

During the establishment phase of the Supply Chain Costumer function, Bavarian Nordic will take over the Market Authorizations market by market for the two new vaccines continuously over a period ending H1 2021.

Bavarian Nordic A/S