123 job matcher din søgning 123 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

ENABL A/S
Technical Documentation Specialist

ENABL A/S, Hedensted

Vi har travlt hos ENABL, og derfor leder vi efter en erfaren kollega med viden inden for udarbejdelse af teknisk dokumentation.

Som Technical Documentation Specialist bliver din opgave bl.a. at sikre at vores tekniske produktdokumentation altid lever op til vores gældende standarder. Derudover skal du være med til at opbygge og vedligeholde et arkiveringssystem til vores tekniske dokumentation på vores unikke produkter til vindmølleindustrien.

Dine primære arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Oprettelse og opdatering af risikovurderinger i SafeXpert.
  • Oprettelse og opdatering af FMEA'er.
  • CE-mærkning og dokumentation.
  • Skrivning og opdatering af manualer.
ENABL A/S
Albatros Travel
Resespecialist

Albatros Travel, København

Albatros Travel söker en resespecialist till vår kundservice i Köpenhamn. Som resespecialist är du en viktig del av våra kunders reseupplevelser. Det är viktigt att du motiveras av att arbeta med resor, människor och goda kundupplevelser. SDS

Som resespecialist är du en del av vårt team som består av skickliga kollegor från hela Skandinavien. Du står för rådgivning och försäljning av våra paketerade reseupplevelser till i första hand våra svenska kunder, men också till våra norska och danska kunder.

Din profil:

  • God kommunikatör på svenska – både skriftligt och muntligt
  • Det är en fördel om du kan flera skandinaviska språk
  • Du är en god aministratör och har goda IT-kunskaper
Albatros Travel
NOVASOL A/S
Kompetent Service Office Manager til servicekontor i Vorupør

NOVASOL A/S

Vil du være en del af en international virksomhed i vækst? Til NOVASOLs servicekontor i Vorupør søger vi en beslutningsdygtig og erfaren leder med ansvar for den daglige drift samt udvikling af team og afdeling.

Som Service Office Manager leder og motiverer du dit team af medarbejdere til at yde en professionel service over for feriehusejere, gæster og kolleger. Du får ansvar for et team af 6 fastansatte kolleger, som servicerer mere end 520 huse med ca. 9.000 bookninger om året. Du kommer ligeledes til at arbejde med servicering af gæster fra store dele af verden, primært fra Tyskland og Skandinavien.

Med reference til Regional Manager får du en spændende og alsidig stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge og udvikle. Hos NOVASOL bliver du del af et stærkt fagligt og socialt miljø med en afvekslende hverdag.

NOVASOL A/S
Randstad A/S
Tysktalende koordinator

Randstad A/S søger for Triscan i Brabrand

Som koordinator hos Triscan vil du få en bred rolle og mangeartede opgaver. Der er her tale om en alsidig stilling, hvor du vil opleve en stor kontaktflade på tværs af organisationen. I rollen bliver du en del af salgsafdelingen, hvor du her vil agere salgsbackup, dog uden den daglige ordrebehandling.

Dine primære opgaver vil være:

  • Tilbudsgivning og pristilbud
  • Systemoprettelse af nye kunder
  • Prissætning af produkter på baggrund af rentabilitetsanalyser m.m.
ExcellenthrExperienced Coordinator for political, economic and scientific affairs

Excellenthr recruiting on behalf of the Embassy of Switzerland in Hellerup

The Embassy of Switzerland in Denmark is looking for a motivated and curious academic with a strong interest and experience in politics, economy, environment, science and innovation, culture and social media, and with good analytical and editorial skills. The Embassy is located in beautiful surroundings, by the sea, in Hellerup.

The position covers various tasks:

  • Preparing of political, economic, human rights and environmental reports, and drafting reports on specific topics of interest, including innovation, new technologies etc.
  • Treatment of specific questions from the Swiss Government or Swiss enterprises
  • Preparation of official visits from Switzerland (thematic and logistic) and political consultations
  • Assisting with business, tourism and cultural events at the Embassy
European House Of Beds – Denmark A/S
Kundeservicemedarbejder - barselsvikar

European House Of Beds – Denmark A/S, Horsens

Har du erfaring med kundeservice, og har du lyst til at indgå i et stærkt team i en virksomhed, der vil være et bedre alternativ til de eksisterende sengeproducenter? Så har vi et spændende job til dig!

En af vores kolleger i kundeserviceteamet går på barsel, og vi er derfor på udkig efter en barselsvikar med et veludviklet kundeservice-gen og stærke administrative evner og solidt overblik.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Ordrebehandling
  • Kundeservice via telefon, mail og vores ticket system
  • Support/backup for sælgerne
Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s
Finnish-speaking Servicecoordinator

Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s, Ballerup

Do you want an exciting everyday life in a dynamic and busy service team, where you have a good time together, always have the customer in focus and are good at finding time for fun?

If you have a great attitude, thrive when having many tasks at the same time, provide excellent customer service, and find it exciting to be part of the journey to create a Nordic Service Desk, then you now have the opportunity to become our new colleague!

Tasks

  • Customer service over phone
  • Technical support of customers
  • Processing of customer emails
  • Wide contact area for colleagues, customers and partners
  • Various ad hoc tasks
Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s
Mølholm HR ResursenIT-konsulent med god forretningsforståelse

Mølholm HR Resursen søger for Vestjylland Forsikring i Videbæk

Brænder du for IT, har du en god forretningsforståelse, og ønsker at hjælpe dine kollegaer i dagligdagen, så er du måske den, vi står og mangler til at servicere organisationen med den daglige drift, spørgsmål og problemstillinger indenfor vores forsikringssystem NICE.

NICE er IT-systemet, hvor vi foretager al produktopsætning. NICE er derfor centralt i forhold til vores kundebetjening, sagsbehandling, og en række administrative rutiner.

Dine arbejdsopgaver:

  • Yde kompetent støtte til organisationen indenfor vores forsikringssystem.
  • Teste og kvalitetssikre vores forsikringssystem samt foretage de nødvendige ændringer.
  • Se sammenhænge, muligheder og udfordringer for organisationen, og optimere hvor muligt.

Din arbejdsdag vil være meget afvekslende med tæt kontakt til organisationen, samt med fordybelse i og support af vores IT-systemer.

Danish Refugee CouncilDonor Audit and Contract Advisor

Danish Refugee Council, Copenhagen

For DRC, the responsibility of being compliant with numerous contractual obligations is vital for us to implement quality projects throughout our international operations. To achieve this, we need highly skilled and motivated staff that can translate those obligations into practical action while also being a part of the assurance processes that support it. So, if you think you have the skills and up for the challenge then you might be our next Donor Audit and Contract Advisor.

The position will be part of the Policy, Process and Quality team under the Financial Reporting and Compliance Unit in the FRISC Department. This will be a newly created team, of existing and new staff, that supports the development and continuous improvement of finance policies and processes while also providing donor audit and contract advisory services.

Esmark Feriehusudlejning A/SEsmark i Houstrup søger ferierådgiver

Esmark Feriehusudlejning A/S

Esmark Feriehusudlejning er en virksomhed i rivende udvikling og selvom vores hverdag ofte foregår i højt tempo, er vi helt nede på jorden. Vi har altid et smil på læben, vi er udadvendte, engagerede og vi brænder for vores arbejde.

Til Esmarks bureau i Houstrup søger vi en dygtig og engageret ferierådgiver, som skal udvikle sig til at være en af de bærende kræfter i teamet.

Vil du være med til at give vores gæster de allerbedste ferieoplevelser, indebærer det:

  • Servicering af vores gæster og husejere på telefon, e-mail eller ved personlig henvendelse på kontoret
  • Rådgivning af gæster i forhold til ferien
  • Ordrebehandling og indkøb
Toms GruppenAutomatiktekniker til natholdet

Toms Gruppen, Ballerup

Har du en bred teknisk indsigt med el som hovedinteresse? Og vil du være med til at sørge for, at Toms-fabrikken kører som smurt? Her får du en hverdag med tæt samarbejde med gode kolleger, hvor du bruger din ekspertise til at løse mange forskellige typer opgaver.

På fabrikken i Ballerup indgår du i vores vedligeholdsafdeling. Sammen servicerer vi fabrikkens maskiner og sørger for, at tandhjulene kører som smurt for de mange andre kolleger, der hver dag forsøder tilværelsen med danskernes favoritchokolade.

  • Du er uddannet automatikfagtekniker el.lign., og du har god erfaring med el
  • Du kan kommunikere på dansk og engelsk og har ligeledes kendskab til tysk og engelsk på teknisk niveau
  • Du er kvalitetsbevidst og besidder overblik i hektiske situationer
  • Du er en teamplayer, men har ingen problemer med også at arbejde selvstændigt
  • Du er vant til at arbejde med IT - kendskab til SAP er en fordel
Roi Rekrytering SverigeTrade Marketing Specialist (two opportunities)

Roi Rekrytering Sverige recruiting on behalf of Royal Canin in Copenhagen

Do you have experience in project management and trade marketing? Are you passionate about pets, especially cats and dogs? Would you like to be in an environment where people share your passion?

As a Trade Marketing Specialist, you will be responsible for the implementation of all trade marketing action. You will also contribute to further development of PRO Marketing business drivers such as prescription, new product launches, promotional plan, merchandising, sponsorships, product’s visibility in PRO, and support with materials for training and other events.

We are looking for you if you are deeply passionate about marketing, communications, and project management. You are used to take initiative, seek responsibility, and drive for the results. Also, you want to be a part of making a better world for pets – especially, cats & dogs.

Nets Group A/S
LAKA & International Support Specialist

Nets Group A/S, Ballerup

For the LAKA and International Services DK NO team we are now looking for a new Customer care service specialist. We are looking for a Norwegian speaking specialist to work from Ballerup, Copenhagen - Denmark.

KMD A/S

You’ll be part of a Specialist team, which is responsible for supporting our LAKA customers and has a strong collaboration with our KAMs and internal stakeholders. Today we have an ambitious team that, through internal training and seniority, has great knowledge of both the business and the customers individually. The team is very hardworking and attaches great importance to independence and self-motivation as well as good cooperation and good communication. The individual specialist is focused on and has the responsibility for a specific subject area. You will also have to concentrate primarily on one skill and become the “best-in-class” specialist for that area.

Nets Group A/S
NOVASOL A/S
NOVASOL søger Service Office Assistant til Ebeltoft servicekontor

NOVASOL A/S

Vil du være en del af en international virksomhed med fokus på udvikling og vækst?

Som Service Office Assistant er du NOVASOL’s ansigt udadtil og indgår i et stærkt lokalt team af servicemedarbejdere, der servicerer gæster i frontline og derudover har telefonisk og skriftlig kommunikation med både gæster og ejere.

I Ebeltoft servicerer vi tilsammen ca. 700 huse med ca. 13.500 bookninger om året. Vores gæster er fra store dele af Europa, og primært fra Tyskland og Skandinavien. Derudover har du ansvar for forskellige administrative opgaver så som kasseopgørelse, skriftlige reklamationer, skader, afregning af depositum samt almindeligt forefaldende kontoropgaver.

NOVASOL A/S
Grønlands Selvstyre
Kontorfuldmægtig til GFLK

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Grønlands Fiskerilicenskontrol (GFLK) forestår kontrol og overvågning af fiskeri, fangst og jagt. GFLK har som hovedmålsætning at sikre overholdelse af Grønlands Selvstyres fiskerilovgivning og herunder også de regler, som udstedes i henhold til bilaterale fiskeriaftaler eller i medfør af Grønlands deltagelse i internationale organisationer eller tiltrædelse af internationale konventioner om udøvelse af fiskeri.

Stillingen som kontorfuldmægtig fordrer gode styrings- og planlægningsmæssige evner samt gode evner til at kommunikere.

Stillingen indeholder følgende hovedopgaver:
Kontakt til indhandlingssteder, opkøbere og rederier, udsendelse af rykkerskrivelser mv. Behandling og indtastning af logbøger og indhandlingsoplysninger fra det kystnære fiskeri. Kvalitets- og datavalidering af indtastningsdata. Ad hoc-opgaver samt deltagelse i forhold til resten af organisationen.

Grønlands Selvstyre
Gem
UNICEF Danmark
Projektleder til NAKUUSA i Grønland

UNICEF Danmark, Nuuk

Vil du være med til at gøre en reel forskel for børn i Grønland? Så er her en fantastisk mulighed i form af en projektlederstilling for NAKUUSA.

NAKUUSA-samarbejdet har til formål at skabe de bedst tænkelige muligheder for opvækst og udvikling for børn i hele Grønland baseret på FNs Børnekonvention og i respekt for Grønlands kultur.

Som projektleder i NAKUUSA kommer du til at arbejde for at sikre bedre vilkår for børn i Grønland igennem samarbejde med kommunerne, børnerådene, lærerne og eleverne i Nakuusaaqqat.

Som projektleder i NAKUUSA får du ansvaret for at styre, prioritere og koordinere NAKUUSAs indsatser. Du skal derfor være god til at forstå og omsætte viden til konkrete handlinger, samt sikre at opgaverne kommer i mål.

BloomRegnskabsmedarbejder

Bloom søger for Cryptomathic i Aarhus

Vi søger en erfaren regnskabsmedarbejder, der udover at mestre regnskabsopgaverne også kan tale tysk.

Hos Cryptomathic har man besluttet at hjemtage regnskabsfunktionen fra deres tyske selskab, og vi søger derfor en dygtig regnskabsmedarbejder til at varetage regnskabsopgaver, der blandt andet er forbundet med det tyske selskab.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. ligge inden for følgende områder:

  • Fakturering og opfølgning på betalinger sammen med deres salgsafdelinger
  • Betaling af købsfakturaer
  • Bogføring og afstemninger bl.a. for det tyske selskab

Du har en relevant uddannelse inden for regnskab samt mindst 5 års erfaring som enten bogholder, controller eller regnskabsmedarbejder. Du har en bred viden om regnskab og rapportering.

Netcompany
Swedish speaking Talent Acquisition Consultant

Netcompany, Copenhagen

Do you want to be part of the industry's most talented recruitment team? As our new Swedish speaking Talent Acquisition Consultant, you will get a job with responsibility from the beginning and a range of exciting tasks, where you will help Netcompany reach our ambitious goals and continue our growth.

You will be part of the HR department's ambitious recruitment team in Denmark, where you will work closely with skilled colleagues, who are passionate about achieving our ambitious HR goals together.

Your primary tasks will be:

  • Recruitment of IT profiles in the Nordic region with focus on search in relevant databases
  • Coordination and execution of recruitment interviews
  • Support and advisory on recruitment across business areas
NOVASOL A/S
Novasol søger sprogstærke editorer til at forfatte og oversætte indbydende tekster om feriehuse

NOVASOL A/S, Virum

Vi søger editorer til at forfatte og oversætte skarpe, appellerende og fejlfrie tekster, som tiltrækker og inspirerer kunder og glæder vores husejere. Du behersker et eller flere af følgende sprog på modersmålsniveau: Tysk, engelsk, fransk, spansk.

Du elsker at lege med ord og kan sætte kommaer i blinde. Derudover trives du med rutinemæssige opgaver, men tør også tage fat på og lede nye projekter. Du er målrettet og struktureret i dit arbejde, er selvstændig, men også en god holdspiller.

Dine kvalifikationer

  • Du er en dygtig storyteller
  • Har erfaring med tekstforfatning og oversættelse, eventuelt inden for kontekster, der omhandler rejser/ferier
  • Du har kendskab til og lader dig ikke skræmme af Excel
NOVASOL A/S
Europæiske Rejseforsikring A/S
Vi söker en svensktalande medarbetare för en heltidstjänst inom Kundservice

Europæiske Rejseforsikring A/S, Köpbenhamn

Brinner du för att ge en god service? Letar du efter en möjlighet där du både kan utmana dig själv och samtidig få mer kunskap om reseförsäkringar.

Och har du lust till att bli en del av Danmarks störst och äldsta försäkringsbolag som säljer reseförsäkringar? Så läs mer här!

Som kundservicemedarbetare kommer du till att stå för den dagliga kontakten med våra svenska kunder, både när de vill ha rådgivning eller vill köpa en reseförsäkring. Du kommer främst till att kommunicera med våra kunder via telefon och mail.

Europæiske Rejseforsikring A/S