48 jobannoncer matcher din søgning 48 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Customer Service Coordinator
Vil du være en del af en virksomhed, som har en global førende position inden for nogle af markedets stærkeste produkter til veterinærbranchen?
Du bliver en del af et team bestående af 10 engagerede kolleger, der hver især varetager kundeservice inden for deres respektive markeder og lande. Kundekontakten foregår via e-mail, web og telefon.
Du får en moderne arbejdsplads med en flad organisationsstruktur og en uformel omgangstone.


Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on. Although the work is flexible by hours, it requires staying in project-related deadlines. The work is done remotely.
We are looking for people with excellent Danish language skills. You should have excellent knowledge of Danish grammar as well as perseverance.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).

Pricing analyst til vores hovedkontor i Kolding
Kunne du tænke dig et spændende og udviklende job i autobranchen? Vil du være med til at sætte dit præg på udviklingen hos en ny spiller på det danske marked? Har du stor forretningsforståelse og stærke Excel-kompetencer?
Som pricing analyst hos WM Autodele er det din primære opgave, i samarbejde med salgschefen og vores pricing team på hovedkontoret, at udvikle og vedligeholde vores prissætning i Danmark.
Stillingen er en nyoprettet stilling, og du vil derfor få stor indflydelse på udvikling og definering af din rolle.

Ledelsesudviklingskonsulent, barselsvikar (Genopslag)
Vil du arbejde i en spændende afdeling med tværgående ledelse, kompetence- og organisationsudvikling? Brænder du for at arbejde med udvikling af kompetencer blandt medarbejdere, ledere og organisationsudvikling? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning.
Du vil i din stilling have faste ansvarsområder og samtidig er en del af dit arbejde, at bistå med faglig sparring til vores samarbejdspartnere, både internt og på tværs af departementer og styrelser.
Dine primære opgaver
- Planlægning, koordinering og facilitering af tiltag, der sikrer trivsel og fastholdelse af Selvstyrets ansatte
- Funktion som HR udviklingspartner for Selvstyrets departementer og styrelser


Herboende dansk-/svensktalende kunderådgiver
Holder du af god kundedialog? Vil du gerne hjælpe kunderne til at vælge rigtigt, og er du vild med salg? Så er du måske vores nye kollega i sengetid.dk.
Dine ansvarsområder
- Ansvar for kundeservice på tlf. mail og chat
- Sælge lækre produkter og give rådgivning i topklasse
- Håndtere kunder der oplever udfordringer med levering eller andre ting, som kan medvirke til at retorikken kan være skarp. Det er en af dine vigtigste opgaver at medvirke til, at vores kunder er glade, når de har været i kontakt med os.

Vil du være vores nye CNC-tekniker?

Vi er i en rivende udvikling, og ønsker derfor at styrke vores team med en dygtig, ansvarsbevidst og erfaren CNC-tekniker til en fuldtidsstilling.
Jobbet består af opstilling, vedligehold, service, flytning og reparation af CNC-maskiner.
Balling Maskiner ligger i Kolding og forhandler højpræcisions maskiner, hvor nøjagtighed, kvalitet og driftsikkerhed er det absolutte nøgleord. Dette gælder for både produktionsmaskiner og værktøjsmaskiner.


Export Manager - klar til vækst og stor indflydelse
Vil du spille en vigtig rolle for Kohbergs fremtidige eksport?
Kohbergs eksportafdeling er i rivende udvikling – og vækstpotentialet er stort. Så har du mod på at opbygge en helt ny kundeportefølje og samtidig udvikle og vedligeholde den gode relation til vores eksisterende eksportkunder, kan du være præcis den Export Manager, vi leder efter.
Som Export Manager ved Kohberg bliver du medansvarlig for at drive udviklingen af eksporten af frostprodukter i Europa samt på udvalgte oversøiske/fjernmarkeder. I et tæt samarbejde med Head of Export vil du få en vigtig rolle i videreudviklingen af Kohbergs eksportstrategi og aktivering af go-to-market-strategier.


Salgsassistent til det tyske marked
Vil du sælge værdisikringsløsninger til det tyske marked?
Petersen-Bach A/S er Danmarks førende leverandør af intelligent værdisikring. I mere end 40 år har vi hjulpet pengeinstitutter og værditransportører med løsninger, som sikrer værdier og beskytter menneskeliv.
Du vil bidrage i salget til sikringsmarkedet i Tyskland. Det betyder, at du afdækker salgskanaler, identificerer kundesegmenter, holder dig ajour på salgsmuligheder og sikrer den løbende dialog med kunderne.

Customer Care Assistant - German/Danish
Do you possess extraordinary customer service skills? Are you passionate about customer experience, support and task coordination?
You will be part of a team of 5 full-time employees and 5 student workers, who work relentlessly to give our customers the very best guidance and customer care.
Your area of responsibility will be to deliver customer service to our Nordic and European customers via email, phone and chat and to perform lighter administrative tasks.


Associate Consultant
At Omada, the role of an Associate Consultant is your ticket to an international team of highly skilled experts in Identity Governance and Administration.
Every day, you'll be honing your skills by implementing our solutions, starting with a comprehensive graduate program within the Consulting practice and receiving unwavering support from your team and cross-departmental colleagues.


Student Assistant, Customer Relations - French
Do you master French? Are you a skilled writer with a passion for service - and do you want to be a part of creating a wonderful experience for all our customers?
The team will be responsible for ensuring a wonderful customer service across all our platforms and markets – you will primarily focus on the francophone markets. Your primary tasks will consist of:
- Respond to customer inquiries and feedback (primarily French customers) by mail and chat.
- Optimise processes of our customer service activities.

Senior Operations Manager, Far East Market
Do you want to create memories that last a lifetime?

We are the experts in developing European tours for the travel business, and in creating authentic experiences and memories that last a lifetime.
This senior role priorities our higher-value client relationships. Fluent in Mandarin is required for the position in our Far East department, both written and spoken.


Norsktalende kundekonsulenter
Er du nysgjerrigpå hva som er den beste løsningen for kunden din, og viktigst av alt – tør du spørre? Da har vi en attraktiv jobb for deg her.
Vi søker nå etter konsulenter som vil være en del av et team som fokuserer på å levere resultater.
Avdelingen du vil være en del av i Nets, heter Customer Care, og er en del av våre Merchant Services. Vi tar i mot henvendelser fra eksisterende kunder og selskaper.
Vi setter det sosiale på avdelingen svært høyt, men dette går aldri på bekostning av profesjonalitet.

Language Coordinator til vores oversætter team
Translation-afdelingens arbejde er det første led i en dubbing-produktion, og du bliver sammen med dine kollegaer ansvarlig for, at alle oversættelser bliver klar til indspilning til tiden samtidig med, at den rigtige kvalitet sikres gennem en intern kvalitetsproces og ved at sørge for, at vores glossaries bliver opdateret.
Du kommer til at koordinere det daglige arbejde for vores freelancere i Skandinavien og vil fungere som bindeleddet mellem ”Production Managers” og oversætterne.

Logopæd – vil du arbejde med komplekse børnesager (30-37 timer)
Er du klar til at rådgive fagprofessionelle over hele landet inden for det specialiserede børneområde, 0-18 år? Så kom og bliv vores nye logopæd med base i Høje Taastrup.
Du får dygtige kolleger med en høj faglighed, og sammen løfter vi de opgaver, der kræver et helhedsorienteret blik på tværs af fagligheder


Kontor/teknisk assistent til kommercielt salg i spændende eksportvirksomhed
PULS Human Relations ApS søger på vegne af miniBOOSTER A/S en struktureret og kundeminded kontor/teknisk assistent til at varetage det kommercielle salg.
Du vil komme til at arbejde med to vigtige områder, hvor den ene er kommercielt salg, hvor du står for:
- Udarbejdelse af tilbud, samt opfølgning
- Udarbejdelse af ordrebekræftelse med priser og leveringsterminer
- Fakturering af kunder


Logopæd til PPR, CFR
Du vil blive en del af et tværprofessionelt distriktteam, som løser opgaver på 0-6 års området og i skoler. Derudover vil du være en del af egen faggruppe.
Du vil i samarbejde med dit tværfaglige distriktteam, dagtilbud og skole arbejde med den tidlige indsats og med stor vægt på samarbejde og inddragelse af forældre.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- at udarbejde logopæddiske vurderinger
- samt foretage undervisning af børn/unge i 0-18 års alderen
- at rådgive og vejlede forældre samt lærere og pædagoger

Rådgivende koordinator søges til tolkebureau i vækst
Har du lyst til at være en del af en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du skal rådgive og facilitere vigtige tolkeløsninger? Trives du i et arbejdsmiljø præget af højt tempo? Så læs med her!
Som rådgivende koordinator skal du yde faglig rådgivning til kunder om de bedste tolkeløsninger samt sikre, at der er en kompetent tolk tilknyttet hver enkelt af bestillingerne. Desuden vil du have ansvar for at sikre kundetilfredshed ved at yde løbende opfølgning. Som rådgivende koordinator får du en stor berøringsflade både telefonisk og skriftligt. Jobbet indeholder stor koordination, tæt kontakt med tolke og god dialog med kunder.

Kvalitetssikringsmedarbejder søges til tolkebureau i vækst
Har du lyst til at være en del af en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du vil få ansvar for optimering samt sikre og løfte den gode kvalitet? Er du kommunikativt stærk og problemløsende? Så læs med her!
Som kvalitetsmedarbejder vil du få ansvar for professionel og detaljeret håndtering af tilbagemeldinger og sikre, at alle uhensigtsmæssigheder bliver behandlet professionelt. Dit fokus vil være på systematisk forebyggelse af tilbagemeldinger, og det kan derfor ved nogle sager være nødvendigt at finde den præcise årsag, så lignende ikke gentager sig i fremtiden. Du vil desuden få en stor berøringsflade både telefonisk og skriftligt.

Inside Sales Representative, France
Are you driven by generating new business leads and do you want to help develop and grow our market in France?
Key responsibilities:
- Responsible for general sales in France, including cold canvassing, new business, and existing business as is needed in the team
- Successfully build a pipeline of new customer business
The organizational structure is flat, with a rapid flow from thought to action, and we give ownership from day one. We cherish our culture, which is based on being agile and solution-orientated, and even though the growth curve is increasing, ChemoMetec upholds its entrepreneurial spirit.