831 jobannoncer matcher din søgning 831 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Specialist, Forecasting and Analytics
Would you like to work with colleagues from around the world as you become the glue that bonds together our European HQ, European sub-regions and global functions and enabling smooth forecasting processes?
Join us to gain a deep understanding of a large, international company and all the connections in our value chain.
Specialist, Inventory Controlling and Analytics
Would you like to contribute to a further strengthening of our inventory controlling processes to help boost sales opportunities in the European region?
Working with our shoe-related accessories and leather goods products, you will make sure our inventory seamlessly fits the needs of our sales channels.
Økonomimedarbejder
Er du struktureret og har erfaring med økonomi? Trives du i en alsidig og til tider travl hverdag med flere forskellige opgaver? Har du teknisk forståelse? Så er denne stilling helt sikkert noget for dig.
I køleafdelingen i Vojens søger vi en erfaren økonomimedarbejder med stærke controller-kompetencer til at styrke vores team. Du vil være ansvarlig for at understøtte service- og projektøkonomien samt sikre nøjagtig opfølgning og analyse af de økonomiske resultater. Derudover vil du fungere som daglig sparringspartner vedrørende restvurderinger og opfølgning.
External Lecturer (summer) – "Environmental Economics" – DIS Copenhagen
This course examines modern environmental concerns through economic theories and tools of policy analysis. Environmental challenges are examined at both a local level and the state level, and in the arena of international climate policy negotiations.
Why teach at DIS?
- Work in an international, informal, and enthusiastic environment with an emphasis on cross-cultural understanding, teamwork, innovation, and adaptability
- Develop interactive and experiential teaching skills and teaching experience in English
Økonomichef
Til vores økonomiafdeling søger vi en forretningsorienteret, struktureret og engageret Økonomichef
- Du er den stærke analytiker, der med indsigt, overblik og gennemslagskraft skaber unikke resultater.
- Du er proaktiv og initiativrig.
- Du er den brede økonom med stor indsigt, der behandler opgaverne med ansvarlighed og initiativrig.
Regnskabsansvarlig/bogholder
Ønsker du at være en del af opbygningen af en virksomhed, der stræber efter at reducere affald og nedbringe CO2-udledning ved at omdanne plastaffald til nye værdifulde ressourcer?
Til vores team i Esbjerg søger vi en dygtig, selvstændig og erfaren regnskabsansvarlig / bogholder, som også skal varetage bogholderiet for Quantafuel Skive.
ReSource Denmark tilbyder en moderne og fleksibel arbejdsplads i helt nye bygninger. Vi har et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone.
Økonomimedarbejder med flair for kreditorer og andre daglige opgaver i Økonomiafdelingen
Du bliver en del af en afdeling på 7, hvor vi anvender SAP som økonomisystem. Dine opgaver vil bl.a. være:
- Registrering af leverandørfaktura (work-flow)
- Kontrol af faste omkostninger i forhold til kontrakter
- Periodisering af omkostninger
Udover almindelige økonomiopgaver har vi også ansvaret for reception, telefonpasning, vedligeholdelse og almindelig drift af bygningerne i Glostrup, Fredericia og Aalborg.
Controller søges til at indgå i virksomhedens økonomi- og administrationsfunktion
Vi tilbyder et spændende og alsidigt job i en højteknologisk og velkonsolideret virksomhed, hvor høj moral og engagement giver tilfredse kunder og skaber gode resultater.
Jobbet er et ”hands-on” job med udarbejdelse af data til månedsregnskaber, nøgletal og opfølgning på produktionstal, avancer og omkostninger.
Vi har et godt arbejdsmiljø i lyse og venlige lokaler, en uformel omgangstone og en fin kantineordning.
Finance Accountant
As our new full-time Finance Accountant you will handle a wide range of tasks within the Finance Team in close collaboration with your colleagues.
This role is primarily within Invoicing & Accounts Receivables and you will work closely with our Commercial/Sales Department and Revenue Operations teams.
Your main responsibilities will include assisting in managing financial operations as well as servicing the commercial department in Denmark and abroad.
Key tasks include:
- Subscription Management & Accounts Receivables
- Accounts Payable
- General Accounting
Financial Assistant
Brænder du for at arbejde med tal, og vil du arbejde i en professionel og dynamisk organisation? Sætter du en ære i at levere regnskab af høj kvalitet, er velorganiseret og har en proaktiv tilgang?
Til at indgå i vores finance team bestående af 5 medarbejdere, søger vi nu en omstillingsparat, fleksibel teamplayer, der er komfortabel med selvstændigt ansvar og prioriterer kvalitet højt.
Vi har en uformel omgangstone med topmotiverede og engagerede kolleger, der accepterer og respekterer hinanden, hertil kommer en relativ flad struktur med højt til loftet.
Financial Controller med blik for optimering
Forestil dig en hverdag bestående af spændende, varierende finansielle opgaver og projekter i en omskiftelig forretning. Tænk at være med til at forbedre vores processer og kontroller.
Dine opgaver bliver bl.a.
- Controlling af finansiel rapportering for koncern, moderselskab og datterselskaber
- Deltage i månedsregnskab, kvartals- og årsregnskab
Vi tilbyder bl.a. fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
Faglig koordinator til økonomienheden
Hvis du har et stærkt blik for den økonomiske drift i en politisk organisation, og samtidig har blik for at udvikle og fastholde et team af dedikerede medarbejdere, er du måske vores nye kollega? Der er tale om en ny stilling, der er etableret som en del af en ændring af organisationen, og som du derfor får mulighed for at være med til at sætte dit præg på.
Du får det daglige og faglige ansvar for opgaveløsning i enheden, hvor der er 10 medarbejdere inkl. dig. Herudover bliver du en del af holdet, og deltager i opgaver omkring økonomistyring og udvikling af økonomifunktionen. Det kan fx være opgaver med at udarbejde og kvalitetssikre afdelings- og aktivitetsbudgetter samt lønadministration.
Sagsbehandler til DA Feriegaranti
Er du en kvalitetsbevidst sagsbehandler, der kan lide at nørde med tal? Måske med erfaring inden for lønadministration? Og vil du bidrage til at yde god service og medvirke til at optimere vores arbejdsgange?
Som sagsbehandler i DA Feriegaranti bliver du en del af et team på seks, der administrerer feriegarantiordningerne. Feriegarantiordningerne sikrer, at lønmodtagere kan få udbetalt deres feriepenge, hvis virksomheden går konkurs.
Overordnet set bliver din vigtigste opgave at sikre høj kvalitet af sagsbehandling og sørge for, at alle lønmodtagere får en god oplevelse og korrekt svar på deres henvendelser.
Økonomimedarbejder til debitoropgaver i bogholderi – vikariat
Har du lyst til at være med til at supportere en spændende organisation i udvikling gennem sikring af udestående tilgodehavender og derved bidrage til, at vi fortsat leverer relevante løsninger til vores kunder?
Vi tilbyder dig at blive en del af en helt særlig arbejdsplads, som arbejder på tværs af geografiske og kulturelle grænser. Det er vigtigt for os, at sammensætningen af vores team afspejler vores hverdag, hvor vi sammen vender vores forskellighed til fælles fordele.
Regnskabsassistent - deltid
Er du en erfaren regnskabsmedarbejder med skarp sans for detaljer og evnen til at planlægge dine opgaver, så vi sammen når vores deadlines? Så vil du være den nøgleperson, vi leder efter hos Vallø Stift.
Du vil komme til at beskæftige dig med en bred vifte af opgaver inden for regnskab, der løses både selvstændigt og i samarbejde med vores kasserer/sekretær samt regnskabschefen.
- Daglig bogføring af finans-, debitor- og kreditorbilag
- Fakturering og opfølgning på debitorer
- Oprette betalinger i banken
- Bankafstemning
- Månedlig lønkørsel
Der vil være rige muligheder for at udvikle arbejdsopgaverne.
Regnskabsassistent
Nemco Machinery A/S søger en selvstændig og serviceminded regnskabsassistent, som har lyst til at arbejde i en virksomhed i vækst og udvikling og med kontor i Brøndby.
Du vil som regnskabsassistent få indflydelse på det daglige arbejde i takt med optimering og udvikling af arbejdsprocesser og -systemer. Sammen med to kollegaer er I regnskabsteamet, der refererer til økonomidirektøren. Teamet er omdrejningspunktet i forhold til at sikre korrekt bogføring og regnskabsrapportering.
Pricing Coordinator
Har du en naturlig analytisk og struktureret tilgang til dine opgaver? Sætter du en ære i at have et øje på detaljen, samtidig med at du kan formidle data til interne interessenter?
Vi tilbyder dig en spændende stilling, hvor du bliver en del af et handlekraftigt team, som har tilliden fra organisationen til at skabe fremtidssikrede løsninger i et godt samarbejdsklima.
Du får gode muligheder for at drive din personlige og faglige udvikling, i en organisation hvor vi tror på, at vi alle som individer bidrager til vores samlede ambition, om at fortsætte den fantastiske vækstrejse vi er på.
Regnskabsassistent
Trives du med traditionelle opgaver indenfor regnskab og bogholderi? Kan du finde dig til rette i et mindre team, hvor alle har fokus på at spille hinanden gode, så både kolleger og kunder får den bedst mulige dag? Så har vi det helt rigtige job til dig.
Du vil i tæt samarbejde med økonomichefen være med til at styre de daglige opgaver indenfor økonomi, og sammen med resten af teamet sørge for at løse andre små administrative opgaver.
Hvad siger du til at surfe på nettet, mens du passer dit arbejde? Vil du fordybe dig i e-handel, streaming og onlinespil?
Du læste rigtigt. I denne stilling hos Skattestyrelsen i Aarhus består dit arbejde bl.a. i at surfe på nettet, for at indsamle viden om de virksomheder, vi skal kontrollere. Har du erfaring med regnskab, revision eller jura, en god portion nysgerrighed og vil du arbejde med e-handelsplatforme?
Du bliver en del af et team, der arbejder med kontrol af udenlandske internetvirksomheders momsregistrering og deres momsangivelser til Danmark.
Dine opgaver bliver blandt andet at:
- indsamle oplysninger
- kommunikere med virksomhederne og deres repræsentanter
- kontrollere regnskabsdata
Har du et skarpt blik for analyse, kontrol og data? Så har vi en stilling, du selv er med til at videreudvikle
Er du klar på at udvikle din faglighed i krydsfeltet mellem kontrol, analyse, compliance og driftsudvikling? Motiveres du af at gennemskue kompleksitet, afdække risikoområder og udtænke effektive løsninger? Vil du ind i en organisation, der prioriterer ordentlighed og balance mellem job og fritid? Så kan du sikkert se dig selv hos os.
Opgaverne løser du oftest på kontoret, med sparring og hjælp fra din leder og kolleger. Du kommer også til at holde møder med eksterne relationer og deltage på kontrol i virksomheder. Her får du brug for din situationsfornemmelse, da du skal navigere i forskellige situationer og typer af mennesker og virksomheder.