Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
840 jobannoncer matcher din søgning 840 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
It-revisor – Skatteministeriets Koncernrevision
Har du lyst til at bruge dine kompetencer inden for it-revision i en anden sammenhæng end blot revision?
Du vil få en bred opgaveportefølje, hvor du sammen med dine kollegaer løser en række vigtige opgaver indenfor områderne informations- og it-sikkerhed, compliance samt generelle it-kontroller og applikationskontroller. Det gør du dels gennem udførelsen af revisioner/undersøgelser og pre-audit, og dels gennem ydelsen af rådgivning og assistance til departementet og koncernens styrelser på udvalgte it-områder.
Økonomiassistent/Controller - hos grøn forsyningsselskab i hurtig vækst
Du indtræder i en nyoprettet stilling som Økonomiassistent/Controller i økonomi- og administrationsafdelingen hos Middelfart Fjernvarme. Her vil du sammen med dine engagerede kolleger, få en nøgleposition i et stærkt ekspanderende forsyningsselskab, hvor du vil bidrage til at forsyne flere kunder i Middelfart og omegn med grøn og miljørigtig fjernvarme.
Vi er en mindre, men kontinuert voksende faglig stærk organisation, og i den forbindelse mangler vi dig, med en kombination af et stærkt teoretisk fundament og praktisk erfaring.
Ambitiøs og forretningsorienteret finance manager til en af verdens førende servicevirksomheder som er i stor vækst
Til vores kunde Compass-Group Danmark A/S. er Accountor Danmark på udkig efter en faglig stærk profil, der skal være højre hånd for selskabets Finance Director. Du trives i en hverdag, hvor tal, analyse og rapportering er omdrejningspunktet.
Du får mulighed for at arbejde aktivt med forretningsudvikling, rapportering og bliver et naturligt kontaktpunkt for forretningen. Lyder som noget for dig – så er du måske den Finance Manager vi søger.
Som Finance Manager bidrager du til af skabe performance og øget finansiel indsigt gennem korrekte analyser, rapportering og veldokumenteret anbefalinger.
Sander Gruppen søger økonomiassistent
Vi søger en økonomiassistent, som har lyst til – og erfaring med – hele paletten af regnskab og bogholderi samt diverse administrative opgaver.
Vi tilbyder:
- Et særdeles spændende job med afvekslende opgaver indenfor regnskab og administration.
- Sparring med kollegaer i eget team og på tværs i afdelinger.
- Et uformelt arbejdsmiljø.
Regnskabsansvarlig / controller til spændende stilling hos Sindal Biogas
Sindal Biogas er opført i 2017 og udspringer af vores landbrug Kirketerp AGRO (K/AGRO) som er etableret i 1975. Samlet set er vi en lokalforankret virksomhed med 55 medarbejdere.
Administrationen er samlet i vores nye domicil ved Sindal Biogas – 2 km syd for Sindal.Vi er på en fortsat vækstrejse, hvilket løbende stiller større og større krav til administrationen. Dette er en af grundene til at vi nu søger en erfaren regnskabskyndig / controller til et spændende job på fuld tid.
Du vil få et tæt samarbejde med vores CFO og de øvrige 6 kompetente kolleger på kontoret, der bl.a. arbejder med økonomi, forretningsudvikling, administration, HR, logistik, indkøb, salg, drift og ledelse.
Data Engineers til tværgående ejendomsdatakontor
Har du lyst til at arbejde med datamodellering, dataanalyse og programmering? Kan du trives i en stor organisation med mange interessenter?
Fremtidens ejendomsvurderinger baseres på nye og detaljerede data, som skal sikre ejendomsvurderinger – og dermed også ejendomsbeskatning – af høj kvalitet. Du og andre gode kollegaer skal være med til at styrke den samlede værdikæde fra vurderings- til beskatningsdata og levere et afgørende løft til den datamæssige modenhed i Vurderingsstyrelsen.
Commercial Analyst
We are seeking a highly analytical and dynamic Commercial Analyst to support our Managing Director. This role is pivotal in supporting the strategic planning process at Skamol, the Skamol/Etex integration, conducting in-depth market, pricing, and sales analyses, and engaging in the development and consolidation of business cases.
This position requires a proactive and detail-oriented professional who thrives in a transformative environment and is capable of making significant contributions to our business strategy and operational effectiveness.
Medarbejdere til regnskab og økonomistyring – deltid eller fuldtid
Er du nysgerrig på at lære nyt og udvikle dig, så er det lige dig, vi mangler. BetterNumbers er et konsulenthus i vækst, hvor vi ønsker at sætte en ny standard for vores kunders økonomifunktion. Vi sætter en ære i at levere kvalitet til aftalt tid.
BetterNumbers leverer forskellige ydelser og rådgivning inden for økonomistyring. Vores opgaver spænder vidt inden for bogføring, økonomi og controlling mv., så der er rig mulighed for et afvekslende job.
Vi tilbyder et attraktivt job, med mulighed for at præge din egen udvikling og arbejdsopgaver samt frihed under ansvar til at tilrettelægge din dag.
Business Controller
Din hverdag består både af udviklingsopgaver og faste driftsopgaver, hvor af de vigtigste er:
- Månedsrapportering internt og til divisionens globale hovedkontor i København
- Udarbejdelse af budget & forecast
Vi tilbyder dig her muligheden for læring og udvikling i en markedsledende FMCG virksomhed, der har stort fokus på bæredygtighed. Du får brugbar erfaring inden for controlling og rapportering på områder, der spænder fra produktudvikling til indkøb, produktion, distribution, salg og marketing.
Økonomiassistent
- Har du styr på debet og kredit?
- Er bogføring lige noget for dig?
- Brænder du for at gøre arbejdsgange lidt smartere?
STILL Danmark A/S er et af verdens førende brands inden for highend truck. Vi er drevet af høj kvalitet og service, og vi har brug for dig i vores Finansafdeling. Afdelingen har til huse i Kolding, og her vil du få din daglige gang sammen med din chef og dine tre nærmeste kolleger i afdelingen.
Teamleder, Ejendomsadministration
Som teamleder i Kundeafdelingen hos Balder har du et stort ansvar og stor frihed til at gøre en positiv forskel for mange mennesker. Du arbejder gennem dine medarbejdere med at sikre, at vores kunder (lejere) har et trygt og dejligt hjem, hvor tingene fungerer.
Du bliver en ud af 3 teamledere i kundeafdelingen og får ansvaret for 5-8 medarbejdere, som skal varetage ejendomsadministrationen på Balders ejendomme, så som udarbejdelse af forbrugsregnskaber, opkrævningskørsel, lejereguleringer, rykker- og ophævelsesprocedurer, inkassosager samt bogføring og diverse kontroller.
Revisionshuset Tal & Tanker søger endnu en glad økonomikonsulent med hjerne og hjerte på rette sted til vores kontor i Aarhus
Arbejdsglæde, fagligt engagement og en sund balance mellem jobbet og privatlivet er nøgleord hos Tal & Tanker. Derfor får du en hverdag med spændende opgaver for din helt egen kundeportefølje samt et hus fyldt med begejstrede kolleger.
Du får ansvaret for dine egne kunder oger deres primære kontaktperson i forhold til den løbende bogføring og heraf afledte opgaver.
Du vil opdage, at du får mere og mere ekstern kontakt, efterhånden som du kommer ind i opgaverne og kommer tættere på kunderne og kollegaerne.
Kontorassistent med regnskabserfaring
Stortrives du på et kontor, hvor vi hjælper hinanden og elsker du arbejdet med mangeartede økonomi- og administrationsopgaver? Så kan du være vores kommende kollega.
Vi søger lige nu en administrativ stærk og humørfyldt kollega, med kompetencer indenfor både økonomi og det administrative. Vores ejerledere takker af efter 38 år i miljøbranchen, og du overtager en meget velfungerende og varierende rolle, som du samtidig kan være med til at udvikle videre på.
Regnskabs-/økonomimedarbejder
Ønsker du at bidrage til den grønne omstilling samt ønske om at komme med på en stor vækstrejse? Så er jobbet her.
Navitas Renewables A/S søger en erfaren regnskabs-/økonomimedarbejder, som kan hjælpe med at holde styr på tallene i dagligdagen.
Med reference til vores Finance Manager bliver du en del af et velfungerende team, hvor dine opgaver vil indebære:
- Finans-, debitor og kreditorbogholderi
- Afstemninger
Navitas Renewables A/S tilbyder et alsidigt og spændende job med gode udviklingsmuligheder, hvor der også er stor fokus på trivsel.
Finance Assistant Nordic
Brænder du for debitorrollen? Så bliv en del af vores nordiske Finance Shared Service Center.
Du får et selvstændigt ansvarsområde, men vil også bidrage til dine kollegers opgaveløsning, når der er behov.
Arbejdet vil bestå af:
- Registrering af kundeindbetalinger
- Bogføring af bank
Vi tilbyder sund work-life balance med mulighed for at arbejde hjemmefra op til 2 dage om ugen efter 3 måneders ansættelse.
Regnskabsassistent
Nemco Machinery A/S søger en selvstændig og serviceminded regnskabsassistent, som har lyst til at arbejde i en virksomhed i vækst og udvikling og med kontor i Brøndby.
Du vil som regnskabsassist hos få indflydelse på det daglige arbejde i takt med optimering og udvikling af arbejdsprocesser og -systemer. Sammen med to kollegaer er I regnskabsteamet, der refererer til økonomidirektøren. Teamet er omdrejningspunktet i forhold til at sikre korrekt bogføring og regnskabsrapportering.
Finance Manager
We are looking for a new Finance Manager for our European Operation who will be working on a daily basis closely with the 4 commercial directors and the team in Aarhus.
Your tasks will include:
- Prepare and provide analysis of monthly management reports
- Accounting entries and reconciliations
- Review financial reporting systems, accounting or collection procedures, or advice changes to procedures, operating systems, budgets, or other financial control functions
Erfaren jurist eller økonom med kommerciel indsigt til Københavns Rådhus
Kan du give et kommercielt blik på offentligt ejede virksomheder? Og vil du bidrage til at sikre og udvikle Københavns Kommunes økonomiske værdier?
Kontoret for Selskaber og Rettigheder i Økonomiforvaltningen søger en ny medarbejder til et stærkt team, hvor vi arbejder med de større selskaber, som Københavns Kommune er medejer af.
Vi søger en stærk profil til at løse opgaver i relation til økonomiske, juridiske og forretningsmæssige forhold i selskaberne. Det kan være alt fra etablering og drift til investeringer og omdannelser m.m.
Financial accountant til økonomiafdeling hos international virksomhed
Vi søger en dedikeret og motiveret medarbejder med erfaring inden for bogholderi og regnskab til at øge styrken i vores økonomiafdeling.
Du kommer til at sidde på vores hovedkontor i Hasselager – lige uden for Aarhus. Vi tæller ca. 50 medarbejdere fordelt i seks afdelinger.
Vi er en broget flok af yngre og ældre, mænd og kvinder og mange forskellige nationaliteter og er gode til at hjælpe hinanden med vores forskellige kompetencer – også på tværs af fagligheder og afdelinger.
Senioranalytiker med flair for data til afdelingen Modelinfrastruktur & Data i Kreditmodeller
Som analytiker i Modelinfrastruktur & Data bliver du en del af et team, der sikrer Nykredits strategiske ønske om at drive en lønsom forretning ved at bruge kundedata og modeller.
Dine opgaver vil typisk være at:
- opbygge og vedligeholde tabeller og datamarter til brug for modeludvikling og dataudveksling
- sikre stabil drift af dagligt schedulerede datakørsler