1.205 job matcher din søgning 1.205 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Adexi A/SØkonomiassistent - deltid

Adexi A/S, Lystrup

Da vores dygtige kollega stopper hos os, søger vi en økonomiassistent på deltid. Vi lægger vægt på faglige kompetencer samt gode menneskelige egenskaber. Du refererer til vores økonomichef, og du vil få mange forskellige arbejdsopgaver, hvoraf de primære vil være:

  • Momsafregning
  • Afstemninger: Debitorer/kreditorer/finans
  • Håndtering af dokumenter/remburser
  • Rapportering af afgifter/Intrastat
SVM Automatik A/S
Økonomiassistent

SVM Automatik A/S, Silkeborg

Er du vores nye økonomiassistent med styr på tallene og systemerne? Kan du sikre, at bøgerne stemmer, og kan du med et smil holde dine kolleger i ørene, når de glemmer deres timeregistrering eller bilag?

Som SVM’s nye økonomiassistent får du opgaver, der spænder over hele bogholderpaletten. Med reference til og sparring fra vores Accounting Manager og bogholdere/receptionist, vil du i denne fuldtidsstilling få en alsidig to-do-liste med bl.a.:

  • Bogføring af kreditorfakturaer hovedsagelig via indkøbsordrer
  • Kreditorbetalinger
  • Assistance til receptionen (svare telefoner, modtage gæster, bestille kontorartikler, osv.)
SVM Automatik A/S
Destination VadehavskystenAdministrativ medarbejder

Destination Vadehavskysten, Esbjerg

Vi har brug for en administrativ medarbejder, der primært kan varetage økonomiopgaverne for os, men også andre særlige ansvarsområder, så vi kan koncentrere os om udvikling og markedsføring af destinationen.

Du skal blandt andet hjælpe os med at styre vores projektøkonomi og deltage i månedsafslutninger og årsregnskaber.

Jobbet indebærer derfor, men er ikke begrænset til

  • At sikre, at betalinger, fakturering, omkostningsbilag og andre traditionelle daglige bogføringsopgaver bliver gennemført til tiden og korrekt af vores eksterne leverandør.
  • Styring af projektregnskaber inkl. timeregistrering.
  • Månedlige projekt- og budgetopfølgninger.
Ecit Services A/SRegnskabsmedarbejder med fokus på kreditor og løn søges til produktionsvirksomhed

Ecit Services A/S søger for Bisca A/S i Stege eller Albertslund

Du er regnskabsuddannet og har stor erfaring med at arbejde med kreditoropgaver i et bogholderi, hvor lønbehandling også har været en del af dine arbejdsopgaver. Du trives med at arbejde i et mindre driftsorienteret team, hvor du tager naturligt ejerskab over dine opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Forberedelse af løn til timelønnede baseret på tidsregistreringer (cirka 200 medarbejdere)
  • Lønkørsel i Intect samt efterfølgende bogføring og afstemning af lønposter
  • Personaleadministration (ferie registrering, pensionsordning, oprettelse af nye medarbejdere, refusioner, fritvalgsordning etc.)
Ecit Services A/SAnalytisk controller med udviklingspotentiale søges til velkendt produktionsvirksomhed

Ecit Services A/S søger for Bisca A/S i Stege eller Albertslund eller Albertslund

Som controller får du rig mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for økonomistyring i en produktionsvirksomhed.

Du får ansvaret for at fastlægge alle kostpriselementer, hvilket inkluderer indkøb af råvarer, produktion af deje, opgørelse af bagesvind, produktionsspild, bemandingsressourcetræk på bagelinjerne, forbrug af energi og emballage.

Med ansvaret for at afstemme og regulere vareforbrug og lagerbeholdning samt levere driftsrapporter og rentabilitetsanalyser for vores produktionslinjer og ned på produktniveau bliver du en vigtig sparringspartner for ledelsen i Bisca.

Bisca står overfor at skulle opgradere sine ERP-systemer, og du vil også få en vigtig rolle i implementeringen heraf.

Airofit A/SFinancial Mastermind needed to control the next European Unicorn

Airofit A/S, Copenhagen

Would you like to be a part of an exciting and fast-growing start-up?

We are looking for a candidate with leadership skills, visions to improve, and a can-do attitude. You as a Senior Financial Manager will play an important role in overseeing and recording our company’s financial data and maintain accurate books on accounts payable and receivable, payroll, and daily financial entries and reconciliations.

Your responsibilities

  • Monitoring and processing day-to-day invoices and payments, and creating a system for maintaining an accurate record of all financial transactions
  • Processing accounts receivable/payable and handling payroll in a timely manner
  • Recording and managing debtors and creditors

Our work environment is characterized by room for individual performance and development, informality and respect, high work-ethics and engagement, and fun.

DinnerBookingNordens førende restaurantsite udvider regnskabsafdelingen

DinnerBooking, København

Er du struktureret og har en god forståelse for bogholderi? Nyder du at kunne gå på weekend og vide, at tallene stemmer? Så er du måske vores nye regnskabskollega!

Vores ambition er altid at levere den bedste kundeoplevelse for vores restauranter. Vi ønsker derfor at udvide vores bogholderi med en ekstra kollega, som kan være med til at løfte opgaverne til næste niveau.

Dine opgaver:

  • Debitorbogholderi og håndtering, herunder rykkerprocedurer, sikre opfølgning på kundebetaling og korrespondance vedrørende mellemværende
  • Finansbogføring
  • Fakturering og håndtering af ordrer
Revision Ry & HammelRevisor til behageligt revisionskontor med stor fleksibilitet, åbne døre og et rart arbejdsmiljø

Revision Ry & Hammel

Er du uddannet revisor, eller har du stor erfaring med assistanceopgaver? Har du lyst til at være en del af en mindre revisionsvirksomhed med en afslappet og behagelig atmosfære og godt kollegaskab?

VI har gennem længere tid oplevet stor kundetilgang, og derfor søger vi netop nu nye kolleger til vores kontorer i Ry og Hammel. Kundetilgangen skyldes blandt andet, at vi har haft fokus på at digitalisere processerne ifm. Bogholderi, herunder med tilvalg af relevante integrationer primært til E-conomic. Derfor får du nu mulighed for at blive en del af en behagelig og fleksibel revisionsvirksomhed, hvor vi tager os af den enkelte medarbejder.

Vi er interesserede i to forskellige typer profiler. Du kan enten have en baggrund som revisor, eller du kan have mange års erfaring med assistanceopgaver, og dine arbejdsopgaver vil afhænge af, hvilken profil du har.

PwC
Bliv en del af et stærkt fællesskab og gør en forskel som konsulent med fokus på regnskab PwC's CFO Service i Hellerup

PwC

Du har nu muligheden for at blive en del af et fantastisk team og fællesskab, der sætter en ære i at løse væsentlige problemstillinger og levere high-end interim support til kunder og samarbejdspartnere.

I CFO Service arbejder vi sammen med vores kunder om at drifte, udvikle og optimere økonomifunktionen, så den kan levere et optimalt beslutningsgrundlag for vores kunders beslutningstagere. Eksempler på opgaver og roller, vi varetager hos vores kunder, er:

  • Driftsopgaver inden for regnskab
  • Financial og Business Controlling
  • Projektledelse og risikostyring
PwC
Ørsted
Controller med kundekontakt

Ørsted, Skærbæk

Forestil dig en fremtid, hvor du er med til at sikre rettidig og korrekt budgettering og afregning af varmeproduktionen på nogle af Danmarks største kraftværker.

Ørsted

I denne rolle vil du udover at være ansvarlig for budgettering og afregning af varmeproduktion til et trecifret millionbeløb også være ansvarlig for, at den fakturering, som udarbejdes af back office, er korrekt samt for at håndtere dialogen med kunderne i forbindelse med disse processer.

Endvidere indebærer rollen mulighed for at arbejde med opgaver som fx rapportering til varmeregulatoriske myndigheder, udvikling af nye regulatoriske rammer for varmeforsyning, projektledelse og økonomiske optimeringsanalyser.

Ørsted
Danske BankSanctions Screening Specialist (AML/KYC)

Danske Bank, Høje Taastrup

Screening & Monitoring DK søger nye Sanctions Screening Specialister. Så bliver du drevet af den gode kunde oplevelse og trives du godt i et agilt arbejdsmiljø? Så har vi det perfekte job til dig!

Du bliver en del af et Nordisk set-up med et tæt samarbejde til vores bagland i Litauen og bliver en del af et team som spiller en stor rolle i Danske Banks håndtering af AML monitorering, sanktions screening og CTF aktiviteter.

I samarbejder med kollegaer og stakeholders, vil du sikre håndteringen af et bredt spænd af privat- og erhvervskunder med fokus på den gode kundedialog, såvel som at sikre en effektiv sanktions screeningsproces- og procedure.

Danske BankSenior Consultant in Tax Services Remediation Program (fixed-term)

Danske Bank, Høje Taastrup or Vilnius

Tax Services & Customer Reporting is an important area in LC&I Technology & Services providing dividend taxation and investment reporting services to all clients in the Danske Bank Group.

As our new team member, you will be a part of Tax Services Remediation PMO. You will work hand-in-hand with the Head of Tax Services Remediation Program and project managers to oversee traction and delivery of our project portfolio and ensure timely and quality management and stakeholder reporting. In your day-to-day work, you will report to Head of Tax Services Remediation Program.

Realkredit DanmarkRelationship Manager for store ejendomskunder

Realkredit Danmark, København

Har du interesse i at arbejde med en portefølje af de helt store ejendomskunder? Og nyder du at levere gode kundeoplevelser – hver evig eneste gang?

Som vores nye Relationship Manager, vil du blive medansvarlig for en kundeportefølje bestående af de helt store ejendomskunder, og du vil få et tæt samarbejde med vores Senior Relationship Managers, hvor I sammen rådgiver vores store ejendomskunder inden for både bank og realkredit.

Du får en vigtig rolle i vores kundeteam, hvor du bidrager til de daglige opgaver, det langsigtede forretningssamarbejde og er med til at sikre en høj kundetilfredshed.

DSB
Projektplanlægger til Fremtidens Tog

DSB, Taastrup

Kan du styre program- og projektplaner for et af Danmarks største indkøbsprojekter? Har du solid erfaring fra store komplekse, langvarige programmer, og er du blandt de bedste i dit felt, så er det måske dig vi leder efter?

Vi investerer i øjeblikket massivt i fremtidens jernbane og vi er allerede langt i anskaffelsen af bl.a. nye miljøvenlige el-togsæt, effektive ellokomotiver og store moderne vedligeholdsanlæg. Vores seneste program, Fremtidens S-bane , skal gavne vækst og mobilitet i hovedstadsområdet og fortsat bidrage til et klimavenligt bymiljø.

Som Projekt Planlægger for Fremtidens Tog har du et stort ansvar og en vigtig rolle i at sikre realistiske, sammenhængende, eksekverbare og overførbare planer. Du har et godt overblik og vil være ansvarlig for, at sikre en tæt overvågning og kontrol af togleverandørens tidsplaner samt udarbejde projektets egne planer forbundet hermed, herunder ressourceanvendelse.

DSB
HANSENBERG
Løncontroller med koordinatoropgaver

HANSENBERG, Kolding

Har du erfaring med løn- og personaleadministration inden for staten?
Er du god til at tilrettelægge og beskrive procedurer og digitale arbejdsgange?
Er du vant til at formidle faglig viden til både kolleger og ledere?

HANSENBERG søger en grundig og effektiv medarbejder med et glimt i øjet til skolens lønteam. Du kommer til at indgå i et selvstændigt team, hvor du sammen med 3 kolleger løser alle opgaver i forhold til løn- og personaleadministration på skolen. Sparring, samarbejde, videndeling og fleksibilitet er en selvfølge.

Har du lyst til at være vores nye kollega, kan vi tilbyde et job med udfordringer og indflydelse på jobindholdet – og med rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Gode og erfarne kolleger vil stå klar til at hjælpe og støtte dig.

HANSENBERG
POWERCARE A/S
Økonomielev

POWERCARE A/S

Har du POWER til at starte din karriere i et selskab, hvor verden aldrig står stille, og der altid er nye og spændende opgaver. Så er det dig vi leder efter. Hos POWERCARE A/S er det vores passion at give den bedste oplevelse til vores sundhedsfaglige kunder og vikarer via høj kvalitet og faglighed i hele organisationen. Vi er stolte af, hvor vi er kommet til, men rejsen stopper ikke her.

Vi er blandt Nordens dygtigste inden for vikar- og rekrutteringsbranchen og har eksisteret i 20 år. I POWERCARE fokuserer vi på udvikling i forretningen samt hos den enkelte medarbejder, fordi vi vil være de bedste i fremtiden.

Med reference til selskabets Økonomichef, vil dine primære arbejdsopgaver omfatte følgende:

  • Daglig bogføring af alle selskabets aktiviteter med speciel fokus på løn til vores vikarer.
  • Afstemning af bank, debitorer, kreditorer mv.
  • Diverse rapporteringer til selskabets økonomichef.
POWERCARE A/S
Danske BankGerman-speaking Assistant Relationship Manager with analytical mind-set, Global Corporates (Copenhagen)

Danske Bank

Our current Assistant Relationship Manager has moved to a position as Relationship Manager, therefore we seek a replacement. Global Corporates in Danske Bank, Business Customers, provides financial services and solutions to international corporate clients with activities in the Nordics and other market areas.

Do you have an interest in the financial sector and do you thrive working with financial solutions for some of the largest international corporate clients? Here is a chance to challenge yourself in a unique position that will benefit your career!

Danica PensionSenior Controller

Danica Pension, Kgs. Lyngby

Til vores regnskabsafdeling i Danica Pension søger vi lige nu en Senior Controller – gerne med kendskab til forsikringsselskaber.

Regnskabsafdelingen er en del af CFO-området i Danica Pension. Vi er i dag 9 kollegaer i afdelingen, som blandt andet er ansvarlig for regnskab, rapportering og finansiel controlling i Danica Pension.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Primær drivkraft i projektet med implementering af IFRS 17 i regnskabsafdelingen
  • Udarbejdelse af månedsregnskaber og rapportering samt års- og halvårsregnskabet
  • Konsolidering og koncernregnskaber
ProSelectionErfaren debitorbogholder søges til international koncern i Herlev

ProSelection søger for kunde

Du bliver en del af virksomhedens økonomiafdeling på i alt 8 medarbejdere, hvor du vil blive ansvarlig for virksomhedens debitorer. Faktureringen af kunder varetages af en anden medarbejder i afdelingen, men ellers vil du have det fulde ansvar for debitorerne. Du vil derfor få en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade både til kunder og internt i virksomheden. Du vil varetage opgaver af nedenstående karakter.

Arbejdsopgaver

  • Håndtere kundeforespørgsler vedr. fakturaer
  • Rykning af kunder via e-mail og telefon
  • Kreditnotaer

Virksomheden består i Danmark af ca. 225 medarbejdere, og er en del af en stor international koncern med ca. 70.000 medarbejdere på verdensplan.

Indrykket:
Demant
Business Analyst

Demant, Smørum

Do you wish to work with financial performance metrics, close to the business and portfolio management in a global growth company listed on the Copenhagen Stock Exchange?

In our overall strategy a main driver to achieve our winning aspiration, is to reduce the global costs of operations. In this role you will have a direct impact on this, simulating the consequences of introducing/phasing out specific products. Besides this, you will also help with realizing new revenue as part of the role also is to investigate new revenue streams.

The role

  • Drive business case creation for our product strategies and help set direction and priority
  • Full product life cycle business case focus; all the way from road-mapping and business plans to phase-out, from cradle to grave
  • Supporting in continuous improvement of our business case process and templates
Demant