Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
204 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kontorelev / Kontorassistent
Vi søger en engageret og struktureret kontorelev eller kontorassistent til Assess International i midten af Aalborg centrum.
Stillingen er med mulighed for deltid, og vi søger en kandidat, der kan bidrage til vores administrative opgaver og samtidig ønsker at udvikle sine kompetencer i en mindre, dynamisk virksomhed med et tæt sammenhold.
Arbejdsopgaver vil bl.a. være generel kontoradministration samt korrespondance med kunder i både ind- og udland – primært via e-mail.
Indkøbsdisponent
Er du uddannet og har erfaring som indkøbsdisponering – og savner du udfordringer? Besidder du et internationalt mindset, er du struktureret, har du gode kommunikationsevner, og trives du med at arbejde i et dynamisk miljø?
I stillingen vil du få en central rolle med varierende og udfordrende opgaver, for dét er virkeligheden, når man beskæftiger sig med Nordatlanten. I rollen vil du arbejde med leverandørkontrakter, hvor dine stærke forhandlings- og kommunikationsevner på både dansk og engelsk kommer i spil. Ligeledes er du indstillet på, at der vil være rejseaktivitet forbundet med stillingen.
Supportkonsulent
Vil du være en del af en performancekultur med fokus på fællesskab og udvikling?
Du vil arbejde i et dynamisk miljø, og når du går hjem efter en arbejdsdag, har du tilbragt størstedelen af din tid på at:
- Besvare kundernes henvendelser telefonisk
- Afdække kundens behov, præsentere og sælge nye produkter
Vi tilbyder en ret fantastisk arbejdsplads, inklusiv attraktiv månedsløn med tillæg, pensionsordning m.m.
Ejendomsmæglertrainee til snarlig tiltrædelse
Har du ambitioner om at blive ejendomsmægler, og er du færdig som finansbachelor eller finansøkonom?
Så tilbyder vi et 2-årigt traineeforløb i vores forretning i Aalborg Centrum. Forløbet vil give dig mulighed for at opleve hverdagen som ejendomsmægler og omsætte teori til praksis i et spændende og vækstende marked.
Som en del af teamet vil du opleve muligheder for både faglig og personlig udvikling.
Merchandising Specialist
Do you want to become part of an innovative fashion company? Over the past years, SHAPING NEW TOMORROW has gone from being an ambitious start-up with only ten employees to a fast-growing scale-up company with more than 230 Shapers! Together, we are part of an informal and unique employee culture - we call it the Shaper Community.
As our Merchandising Specialist, your primary task is to support the organization by ensuring an optimal activation of products in the right inventories, achieving the maximum commercial value of products, and avoiding deadstock and stockouts.
Bygningstaksator - distrikt i Midt- og Nordjylland
Vil du have maksimal frihed og gøre en positiv og værdsat forskel for skaderamte kunder?
Der er to veje ind i dette ansvarsfulde og spændende job. Du kan allerede være taksator, eller du kan være håndværker med erfaring indenfor forsikringsskader.
Uanset hvad, kan du se frem til et job med maksimal frihed og fleksibilitet og en rolle, hvor din indsats gør en enorm forskel for mennesker, der har været ramt af uheld.
Bliv en del af Færdselsstyrelsen når vi uddanner nye prøvesagkyndige til Nordjylland (Aalborg)
Du får en vigtig rolle i varetagelsen af vores kerneopgave, som er afholdelse af teoretiske og praktiske køreprøver. Som prøvesagkyndig får du en spændende hverdag, hvor din vigtigste opgave er at skabe et trygt rum for eleverne og sikre kvaliteten i vores arbejde.
Såfremt du ikke allerede er uddannet prøvesagkyndig, starter din ansættelse med et 7-8 ugers uddannelsesforløb til kategori B. Du får fuld løn under uddannelsen.
Receptionist
Til vores reception søger vi dig, som kan arbejde selvstændigt med administrative opgaver. Du vil samtidig have stort ansvar i at tage imod vores klienter.
Med den store kontaktflade, er det vigtigt at du trives i en hverdag, hvor der vil være daglig kontakt på tværs af interessenter og som er præget af travlhed.
Stillingen kunne være velegnet til dig, som er studerende sideløbende med dit studie, eller dig, der ønsker et job 2 eller 3 dage ugentligt.
Privatkunderådgiver til Skørping
I Skørping mærker vi stor interesse fra lokalområdet og får løbende nye kundehenvendelser.Vi søger endnu en dedikeret rådgiverkollega, som kan hjælpe med at understøtte og fortsætte væksten.
Vores dygtige kundemedarbejdere, der klarer en lang række administrative opgaver, vil være en god hjælp og støtte for dig som rådgiver. Herudover er der sparring med dine rådgiverkollegaer i afdelingen samt tilknyttet kompetencecenter i regionen på hhv. bolig, pension, investering og forsikring.
Leder til Keepers CFO Services
Er din drøm en lederkarriere i en virksomhed, der brænder for at udvikle sine medarbejdere? Ønsker du at blive en del af et fællesskab, hvor det faglige og sociale går op i en højere enhed?
Keepers tilbyder en spændende og dynamisk hverdag med mange forskelligartede opgaver, højt tempo og mulighed for udvikling og mere ansvar, hvis du griber chancen. Du vil få ansvar for ledelse af et team af økonomikonsulenter, egne kundeopgaver, og du bliver en del af Keepers' lederteam.
Afdelingschef Support Erhverv til Region Himmerland
Som en naturlig udvikling i styrkelsen af Erhvervsområdet i Sparekassen Danmark, søger vi nu en afdelingschef til Support Erhverv i Region Himmerland.
Er du fagligt stærk og motiveret for at omsætte din viden i løsning af opgaverne i teamet, hvor du samtidig har ledelsesansvaret for supporterne i teamet? Er du til sund fornuft, handlekraft og korte beslutningsgange?
Du vil få ansvaret for support og produktion på erhvervsområdet i Region Himmerland, hvor du, sammen med dit team, sikrer høj effektiv og kvalitet i løsningen af opgaverne.
Erhvervstrainee til Erhverv Viborg
Vi søger en erhvervstrainee med ambitioner om at gøre karriere i rollen som erhvervsrådgiver.
Det helt centrale i stillingen er, at du har lyst til og ønske om at rådgive og sparre med vores erhvervskunder som det primære i din dagligdag.
Vi har et tilrettelagt uddannelsesforløb klar til dig med base i Aars, først et år som trainee, efterfulgt af to år som erhvervsrådgiver - hele forløbet med tilpasset uddannelse sideløbende med praktisk erfaring i afdelingen.
Kundeservicemedarbejdere
Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser? Kan du lide en travl hverdag med masser af kundekontakt i en afdeling, hvor samarbejde og godt humør vægtes højt?
Du bliver en del af Daily Banking i Aalborg, som tager imod indgående opkald fra kunder i Danske Bank, og som kundeservicemedarbejder er du dén, kunderne møder først i telefonen. Din primære opgave vil være at rådgive kunderne i forhold til brug af for eksempel Mobilbank, Netbank eller andre af Danske Banks digitale løsninger.
Controller til Tican i Thisted
Vil du bruge din viden og erfaring inden for regnskabsområdet til at sikre høj kvalitet i økonomifunktionen i en spændende vækstvirksomhed? Så har vi jobbet til dig.
I rollen som controller får du mulighed for at præge stillingen, og der er særdeles gode muligheder for at udvikle dine faglige kompetencer.
Du bliver en del af en velfungerende arbejdsplads med gode kolleger – også på tværs af afdelinger, en uformel omgangstone og mulighed for sociale aktiviteter.
Faglig stærk kollega med lønkompetencer
Har du lysten til at kombinere kundekontakt og service med muligheden for at gøre brug af dine faglige spidskompetencer inden for løn?
Servicedesk og support lyder måske ret teknisk, men i teamet varetager vi primært en faglig support med både forretnings- og procesmæssige spørgsmål. Du vil få mulighed for at dykke ned i varierende problemstillinger og skal kunne lide, at løsningen ikke ligger lige for.
Økonomiansvarlig
Vi har gennemgået en betydelig vækst de senest år og søger nu en erfaren økonomiansvarlig til at varetage den daglige drift 37 timer om ugen.
Vi tilbyder et job i en spændende virksomhedsgruppe med 5 selskaber i udvikling, som arbejder indenfor forskellige områder i bådbranchen.
Du vil blive eneansvarlig for dine arbejdsområder og vil arbejde i tæt dialog med ledelsen.
Inddrivelsesspecialister
Er du klar til et spændende og ambitiøst efterår, hvor du bliver en central del af vores team hos Nordværk?
Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores nye afdeling for afregning og inddrivelse, hvor du bliver en nøgleperson i optimeringen af vores inddrivelsesforretning.
Jobcoach for fleksjobbere
Har du en passion for at hjælpe andre med at finde deres vej tilbage til arbejdsmarkedet?Vi søger en dedikeret jobcoach til JOBINPLACEs team i Aalborg, som kan skabe forbindelser og bygge bro mellem virksomheder og ledige fleksjobbere.
Vi lover, at du aldrig kommer til at kede dig, og du vil have rig mulighed for at udfolde dig og udvikle dig, da vi når vores mål ved hjælp af både velafprøvede metoder og nytænkning og kreativitet. Du vil arbejde tæt sammen med dedikerede kolleger, der brænder for at motivere ledige til at genfinde deres professionelle retning og hjælpe dem tilbage på arbejdsmarkedet.
Kundeadministrationen hos Nordværk søger en serviceminded og udadvendt kollega
I Kundeadministrationen bliver du en del af en afdeling, der varetager kundehenvendelser og er Nordværks ansigt udadtil.
Vi vægter en varm, humoristisk og uformel omgangstone med fokus på at spille hinanden gode. Vi sætter faglighed og det sociale fællesskab højt og tror på, at det skaber de bedste resultater – og ikke mindst trivsel i hverdagen.
Økonomimedarbejder
Er du erfaren i økonomistyring, regnskabsaflæggelse og budgetlægning, og har du lyst til at arbejde med et bredt spektrum af økonomiopgaver – fra den daglige bogføring til måneds- og årsafslutningen? Vil du være en del af en frisk og uformel arbejdsplads?
Vi tilbyder en stilling i en virksomhed med gode udviklingsmuligheder. Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads med mulighed for højt til loftet og dygtige og engagerede kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen