54 job matcher din søgning 54 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 54 resultater.
VELA
Elev til økonomiafdelingen

VELA, Aalborg

VELA søger en engageret økonomielev med tal-flair til vores økonomiafdeling.

Afdelingen består af to økonomiassistenter, en controller samt en økonomichef.

Som elev i VELAs økonomiafdeling er du en del af teamet, hvilket betyder, at du får egne ansvarsområder og at du er god til at sparre og samarbejde med dine kollegaer i afdelingen. Vi forventer, at du deltager som et aktiv i den brede palette af opgaver der findes i en økonomiafdeling. Vi tilpasser og planlægger dine opgaver og din uddannelse så du kommer rundt i alle aspekter og opgavetyper i en velfungerende økonomiafdeling. Du får desuden også indblik i sammenhængen til salg, produktion og indkøb.

VELA
velas
Virksomhedsrådgiver til velas, Business, Skat og Selskaber

velas, Østervrå

Vi søger en engageret virksomhedsrådgiver, der har lyst til at arbejde med en bred kundeportefølje af landmænd og med udvikling af deres virksomheder.

velas er en af Danmarks største rådgivningsvirksomheder med speciale indenfor landbrug, og vi søger en engageret rådgiver til en udfordrende og interessant stilling til vores afdeling for Virksomheds- og Produktionsøkonomi. Afdelingen består i dag af 27 engagerede kolleger, fordelt mellem Aars, Viborg, Søften, Horsens og Vissenbjerg. Der er her tale om en nyoprettet stilling i Østervrå.

Dit arbejdsområde vil være økonomisk rådgivning til større produktions- og virksomhedslandmænd. Du bliver en del af en engageret og udviklingsorienteret afdeling. Du skal sammen med dine kolleger, der besidder en bred vifte af stærke kompetencer, være med at udvikle rådgivningen i velas, med specifik fokus på Vendsyssel.

LOGSTOR A/S
Kontorelev med speciale i økonomi

LOGSTOR A/S, Løgstør

Til vores hovedkontor i Løgstør søger vi en dygtig elev med interesse for tal og økonomi. Vi tilbyder dig en spændende stilling, hvor du får viden om de forskellige funktioner i et bogholderi. Du kan forvente en 2-årig uddannelse inden for hovedområderne kreditor-, debitor- og finansbogholderi.

Det primære ansvarsområde omfatter:

  • Verificering af kreditorfaktura
  • Bogføring af fakturaer
  • Bogføring af debitorer og factoring

Har dette job din interesse, og kan du nikke genkendende til ovenstående punkter, kan vi tilbyde dig en spændende elevstilling, hvor der vil være gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling.

LOGSTOR A/S
ISS Facility Services A/S
Er du vores nye Controller i Hjørring?

ISS Facility Services A/S

Ønsker du at blive en del af et ambitiøst og energisk team med en høj grad af indflydelse? Brænder du for ledelsesrapportering, controlling og økonomiske analyser? Og trives du med at arbejde selvstændigt samt have kundekontakt?

Du vil være tilknyttet vores landsdækkende kunde, hvor du vil være en fortrolig sparringspartner for ledelsen på kontrakten og en særlig samarbejdspartner for vores Administrationschef.

Med reference til kontraktens Business Controlling Manager bliver dit største og primære ansvar hele processen omkring faktureringen i samarbejde med vores administrationsteam, dvs. følge op på og sikre korrekt og rettidig fakturering på månedsbasis samt proaktivt håndtere evt. uoverensstemmelser med kunden.

ISS Facility Services A/S
Moment AML-rådgiver

Moment søger for Danske Bank i Aalborg

Har du øje for hullerne i osten, kan du se mønstre og trives du med kundedialog? Så er du vores næste AML-rådgiver til Danske Bank i Aalborg.

Som AML-rådgiver i Danske Bank skal du gennem sublim kundeservice sikre, at Danske Bank ikke benyttes til hvidvask og andre former for finansiel kriminalitet. Det gør du ved at varetage legitimation og dokumentation af kundernes identitet og adfærd – uden at gå på kompromis med den sublime kundeoplevelse.

Din primære opgave bliver at spotte uregelmæssigheder og afvigelser i mængder af data. Gennem dialog med kunden, samt gennemgang af transaktionshistorik, bliver det din opgave at få en forståelse af kundens brug af banken. De indhentede informationer skal registreres i Danske Banks systemer og din opgave bliver herefter, ud fra en risikobaseret tilgang, at vurdere, hvilken risiko kunden udgør for banken, og om der er belæg for at lave en indberetning.

Centrica Energy Trading A/S
Gas Trader

Centrica Energy Trading A/S, Aalborg

Do you have what it takes to work in a fast-paced trading environment with ambitions to be the best?

Your responsibilities will include:

  • Grow and expand our spot market activities.
  • Capture market opportunities based on positions and analysis of market conditions.
  • Actively, daily trading on exchanges, auctions and OTC markets across Europe

We offer a possibility to join one of the most successful gas trading teams in Europe where we offer an attractive salary package matching with your qualifications. You will be working with international colleagues who set the bar high.

Centrica Energy Trading A/S
Deloitte
Become Audit Graduate (trainee) in Jutland and on Funen – in Esbjerg, Kolding, Odense, Aarhus, Silkeborg and Aalborg

Deloitte

Deloitte

Ønsker du at være fremtidens revisor?

Vil du gøre en forskel, mens du vokser i en dynamisk og inkluderende kultur grundlagt på samarbejde, nysgerrighed og høje ambitioner? Så har du nu muligheden for at blive en del af vores Audit & Assurance Graduate Programme. Valget er dit.

Audit & Assurance Graduate Programme er designet til graduates, der ønsker at udvikle deres professionelle og personlige kompetencer inden for Audit & Assurance. Du vil igennem programmet kunne udfolde dit fulde potentiale og komme med på en rejse, der vil ruste dig til både at anvende og udfordre måden, vi tænker og arbejder med revision – nu og i fremtiden.

Deloitte
Sanistål A/S

Pricingkoordinator til Stamdata og Pricing – barselsvikariat

Sanistål A/S, Aalborg

Har du flair for databehandling og kan du have mange bolde i luften? Ønsker du et job, hvor opgaverne spænder fra rutineopgaver til mere komplekse opgaver? Så er det måske dig vi søger!

Vi søger en barselsvikar til vores Stamdata og Pricing-afdeling i Aalborg. Du vil blive en del af en afdeling med fem dygtige og engagerede kollegaer, hvor der vil være tæt samarbejde med kollegaerne i Markedsafdelingen og du vil have daglig dialog med Saniståls leverandører.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Håndtering af prisreguleringer fra vores leverandører
  • Konsekvensberegninger i vores Product Management Tool
  • Prissætning af nyoprettede varer
Sanistål A/S
Wrist Ship Supply
Finance Business Consultant for Business Systems – Denmark

Wrist Ship Supply, Nørresundby

In a complex, fast-changing world, we need intelligent and professional systems to support our users all over the world, ensuring Wrist is delivering to our promises. If you are eager to work with challenging tasks within system and process development and can apply your deep knowledge in finance to drive the business – then this job might be what you are looking for.

Key responsibilities:

  • Ensure continuous improvements of the ERP platform
  • Troubleshooting issues reported by the business
  • Specifications of functional requirements, test and implementation to the end user

You can look forward to a professional and challenging job in a global company. We offer a flexible and informal working environment, where you will be part of a professional team that helps its members to achieve success together – with a high focus on good service.

Wrist Ship Supply
Garrets
Accounts Payable-assistent

Garrets, Nørresundby

Har du lyst til at arbejde i en spændende, international virksomhed, og trives du i et udfordrende og dynamisk, uformelt miljø, hvor teamspirit, fleksibilitet og humor er nøgleordene?

Så er du måske vores nye assistent i vores Accounts Payable-team. Du vil sammen med gode kollegaer have ansvaret for håndteringen af leverandørfakturaer herunder problemløsning, afstemning og betaling mv. samt andet administrativt arbejde.

Du kan se frem til:

  • Et fleksibelt og uformelt arbejdsmiljø
  • At være en del af et professionelt team, hvor man hjælper hinanden for at opnå succes
  • Et job, der giver både professionelle og personlige udfordringer
Garrets
Wärtsilä Danmark A/SACCOUNTANT

Wärtsilä Danmark A/S, Nørresundby

Wärtsilä Danmark A/S is looking for a dynamic high performer Accountant to join our Financial Statutory Accounting Team. We are a SMART technology company that empowers our people to collaborate and shape our markets, so that we can have a sustainable impact on society.

We are looking for a dynamic and flexible high performer to join our fast paced and exciting Services Team. We are a SMART technology company that empowers our people to collaborate and shape our markets, so that we can have a sustainable impact on society.

Main responsibilities

  • Proactive partner in managing and controlling reporting, according to legal compliance and Wärtsilä Corporation accounting manual, guidelines and requirements.
  • Active in ensuring correctness of the company’s financial situation, including for example Profit & Loss Statement, Balance Sheet and Fixed Assets.
Wärtsilä Danmark A/S
Premier Is, Mejerigaarden A/SRegnskabsassistent til hele Danmarks Ismejeri

Premier Is, Mejerigaarden A/S, Thisted

Med reference til regnskabschefen søger vi en velkvalificeret regnskabsassistent til tiltrædelse snarest.

Virksomheden tilbyder dig en spændende karrieremulighed med udfordrende opgaver, hvor du får indflydelse på en af Danmarks ledende fødevareproducenter. Du bliver en del af vores regnskabsafdeling, hvor vi har et åbent og engageret arbejdsmiljø og du får mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt.

Jobbet

  • Deltagelse i udarbejdelse af budgetter, års- og månedsregnskaber
  • Moms og afgifter
  • Finansbogføring
Ambercon A/S
Lønbogholder

Ambercon A/S, Støvring

Efter mange år med godt samarbejde har vores dygtige lønbogholder valgt at gå på efterløn. Vi søger derfor en kollega til vores bogholderteam, der består af 2 øvrige bogholdere.

Som lønbogholder får du ansvar for at sikre optimal afregning af løn til virksomhedens 14-dagslønnede medarbejdere.

Dine primære opgaver er:

  • Sikre korrekt og rettidig udbetaling af løn til 150-175 timelønnede medarbejdere
  • Beregning af fremmødetid og fravær for timelønnede medarbejdere på baggrund af komme-og-gå-registreringer i Shop Floor Control
  • Oprettelse af nyansatte medarbejdere og håndtering af fratrådte medarbejdere
JKSErfaren lønningsbogholder

JKS, Aalborg

Er du lønspecialist, og brænder du for at arbejde med løn og finans, så vil vi gerne tilbyde dig et job!

Vi søger en ansvarsfuld og erfaren finansmedarbejder, der har lyst til at blive en del af finansafdelingen.

Du får ansvar for opgaver indenfor:

  • Udarbejdelse af løn
  • Registrering og rettelser af tidsregistreringssystem
  • Kendskab til lønposteringer
  • Afstemning af finans
Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse
Udviklingsorienteret løncontroller

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Hjørring

Er du en stærk profil inden for løncontrolling så er det måske dig, der er vores nye kollega i Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse i Hjørring.

Som løncontroller medvirker du til at understøtte lønprocessen i Forsvaret. Størstedelen af din tid bruger du på at udvikle og styrke kontrolmiljøet for lønområdet.

Dette er eksempelvis optimering af forretningsgange og udvikling af kontroller i lønprocessen samt udførelse af eksisterende kontroller og afstemninger.

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse
Erfarne proceskonsulenter med fokus på kontrolmiljø

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Hjørring

Vil du være med til at videreudvikle vores styrelses fundament og medvirke til implementeringen af forbedrede processer i hele Forsvarets koncern?

Dine opgaver bliver at analysere og identificere, hvordan vi kan styrke kontrolmiljøet i Regnskabsstyrelsen og i koncernen generelt. Derudover skal du medvirke til at udvikle, forbedre og effektivisere kontrolmiljøet på tværs af styrelsen og i koncernen med henblik på at styrke koncernens end-to-end processer.

Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Gennemgang af forretningsgange og interne kontroller.
  • Vurdering af kontrolmiljø herunder test af kontroller.
  • Optegning af processer og formulering af procesbeskrivelser.
Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse
Udviklingsorienterede controllere og regnskabsmedarbejdere

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Hjørring

Der søges et antal nye controllere/regnskabsmedarbejdere til vores controlling- og regnskabssektion. Du vil i samarbejde med kollegaer i din egen sektion og på tværs af Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse skulle sikre, at der udvikles, vedligeholdes og udføres tilfredsstillende og afdækkende kontroller og analyser indenfor dit ansvarsområde.

Dit fokus skal være på at inddrage viden fra både det nære miljø i egen styrelse samt se perspektiver og tendenser på tværs i Forsvaret.

Ligeledes forventes det, at du har erfaring med at præsentere og formidle økonomiske forhold og problemstillinger på en let forståelig måde. Du vil komme til at arbejde i et miljø med dygtige og specialiserede kollegaer, hvor der er stor mulighed for faglig sparring.

Technicon ApS
Regnskabsassistent til ung og dynamisk robotvirksomhed i Hobro

Technicon ApS

Technicon er en fem år gammel og dynamisk virksomhed præget af en ung kultur og høj vækst. Vi elsker robotter og vægter viden, engagement og holdånd højt. Vi vokser kraftigt, og hos os er tempo og gåpåmod en del af dagligdagen. For at fastholde og styrke vores kraftige vækst søger vi nu en superdygtig regnskabsassistent til vores bogholderi på 37 timer/uge.

Som en del af Technicons administrative team på tre medarbejdere bliver din hovedopgave at sikre at økonomifunktionen kører optimalt.

Dine hovedopgaver bliver bl.a.:

  • debitorbogholderi
  • salgsfakturering og bogholderi
  • afstemninger samt assistance ved måneds- og årsregnskab
Technicon ApS
Nordlab A/SØkonomisansvarlig

Nordlab A/S, Skagen

Kan du sikre driften af økonomifunktionen i en mindre virksomhed? Og har du lyst til at blive en del af en stabil laboratorievirksomhed, hvor alle hjælper hinanden?

Vi søger en person, som selvstændigt og ansvarsfuldt kan varetage økonomifunktionen hos os, da vores nuværende økonomiansvarlige ønsker at gå på pension efter mange år i virksomheden. Du bliver eneste person i økonomifunktionen, så det er vigtigt, du har styr på alle facetter af jobbet og er kendetegnet ved præcision og ordentlighed.

Arbejdsopgaverne er en bred vifte indenfor økonomi, som:

  • Bogføring, løn- og timeregnskab
  • Fakturering samt håndtering af leverandørfakturaer
  • Likviditetsstyring, budget og andre løbende posteringer

Vi tilbyder dig:

  • Et arbejdsmiljø med stor grad af selvbestemmelse
  • Mulighed for at blive en vigtig del af et mindre laboratorie, med seks kollegaer
THISTED KOMMUNE
Sekretariatsmedarbejder til Børne- og Familierådgivningen

THISTED KOMMUNE

Har du flair for tal og økonomi? Er du skarp til bogføring, beregninger og fremskrivninger – så har vi brug for dig.

Vi søger en sekretariatsmedarbejder på 29 timer ugentligt til en tværgående funktion i administrationen i Børne- og Familierådgivningen. Du vil fysisk komme til og sidde sammen med de øvrige administrative medarbejdere i teamet på Rådhuset i Thisted tre dage om ugen samt to dage om ugen hos Sundhedsplejen på Ringvejen i Thisted. Fordelingen kan ændres ved skiftende behov eller efter nærmere aftale.

Dine primære arbejdsopgaver vil være indenfor økonomi og service:

  • Økonomiske beregninger – fx til tabt arbejdsfortjeneste og efterskoleophold.
  • Udbetaling af løn til pleje- og aflastningsfamilier.
  • Opgaver indenfor budget, budgetopfølgning og regnskab.