49 job matcher din søgning 49 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 49 resultater.
ProSelectionRegnskabsmedarbejder med fokus på debitorer og finans søges til spændende virksomhed i Nordsjælland

ProSelection søger for kunde

Som regnskabsmedarbejder vil du få en alsidig arbejdsdag i en veletableret og spændende virksomhed, der gennem årene har oplevet en stabil vækst. I de kommende år vil virksomheden yderligere udvide ejendomsporteføljen markant, og derfor har virksomheden behov for ekstra ressourcer til administrationen.

Du vil indgå i et administrationsteam bestående af to andre regnskabsmedarbejdere og to ejendomsadministratorer og vil referere til virksomhedens administrations- og økonomichef. Du vil få ansvaret for dine egne opgaver samtidig med, at du vil indgå i tæt samarbejde med dine kollegaer.

Arbejdsopgaver

  • Debitorer, herunder rykning
  • Oprettelse af lejekontrakter og debitorer
  • Flytteafregninger
Unik Administration ApSErfaren regnskabskonsulent/bogholder

Unik Administration ApS, Aalborg

Vi søger en regnskabskonsulent, der er i tæt samarbejde og dialog med kunderne og en ansvarlig kollega, som er med til at løse kundernes behov.

Du får selvstændigt kundeansvar. Arbejdsopgaverne er alsidige og omfatter allround bogholderi, herunder

  • Finansbogholderi samt lønadministration/lønbehandling
  • Debitor- og kreditorstyring, herunder betalinger, fakturering og afstemninger
  • Løbende regnskabsstyring

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder.

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Sæt skub i karrieren som revisor i motiverende og ambitiøse rammer, Farsø/Aars

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Byg videre på din værdifulde erfaring og indfri dine ambitioner som revisor på en arbejdsplads, der er kåret som en af Danmarks bedste.

Hos Beierholm er vi til for vores kunder. Vi forventer, at du har kundetække og er god til at servicere og rådgive kunderne, så de bliver hos os. Derfor er du både fagligt stærk og ferm til den personlige relation. Ligeså er du god til at læse dine kunder og finde nye behov, og du ved, at kunden sætter pris på en ekstra indsats.

Vi tilbyder dig balancerede rammer, som du kommer til at vokse i som revisor og som menneske. De udfordrende opgaver og veltilrettelagt intern kompetenceudvikling vil styrke dine faglige kompetencer. Du får tilmed et fagligt stærkt og engageret hold af 26 gode kolleger i ryggen, som du altid kan sparre med, og som glæder sig til at få gavn af dine evner og professionelle indstilling.

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Norlys Energy TradingIntraday Power Trader

Norlys Energy Trading, Aalborg

On this journey we need an intraday power trader, who will be part of the development of a leading commodity trading house. In the trader team we will trade, both speculatively and manage Norlys Energy Trading’s asset portfolio.

We are looking for a candidate who is eager to make a difference in the team, where decisions are made in a fast-paced environment, and performance demands are high. As a trader you are curious and always look for new opportunities and go the extra mile to reach your goal. If this sounds like you, then you now have the ideal opportunity to become our next power trader.

You will make market analysis, implement strategies that support our portfolio and be a part of the development of our trading tools. After a short time, you will be responsible for your own projects and tasks. In the position you take part in our 24/7 shift rotation.

KPK Døre & Vinduer
Kundeorienteret medarbejder til debitorbogholderi med glimt i øjet

KPK Døre & Vinduer, Nykøbing M

Har du flair for tal, glimt i øjet og evne til at sætte kunden i fokus? Vil du være med til at sikre en effektiv og veldrevet administration i en solid virksomhed i stor udvikling? Så er det måske dig, vi søger.

Vi lægger vægt på, at du har forretningsforståelse og særdeles gode kommunikative evner. Der er tale om en stilling med alsidige kontaktflader og opgaver, hvor du kan udvikle dig personligt og fagligt og få ”hands-on” med debitorstyring i en større virksomhed.

De primære arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Debitoradministration.
  • Kredithåndtering i tæt samarbejde med kundesupport
  • Ad hoc-opgaver i samarbejde med lederen af kundesupport
KPK Døre & Vinduer
PII HeadhuntingEnergisk business controller til KPK

PII Headhunting søger for Inwido i Nykøbing Mors

Dine opgaver hos KPK er at optimere processer, analysere rentabilitet og KPI’er, løbende risikovurderinger, udvikling af rapportering i Power BI og opfølgning på strategi, budgetter og investeringer. Herudover indgår du i en tæt løbende dialog med lederteamet.

Hovedparten af dit fokus vil være på KPK, men på tværs af de danske Inwido-selskaber får du også en rolle i business controlling. Du er lead på performance-analyser i gruppen, sikrer fremdrift på dette og du vidensdeler på tværs af forretningsenhederne. Dine analyser og rapporter skaber indsigt og grobund for fortsat vækst og udvikling i alle Inwido Denmark-enhederne.

Hos KPK og Inwido får du en nøglerolle i en spændende succesrig virksomhed og koncern, hvor der fortsat er meget at arbejde med. Meget af stillingen og mange af opgaverne er du selv med til at definere. Derfor får du rig indflydelse på både din egen og virksomhedens udvikling.

THISTED KOMMUNE
Økonomikonsulent til Center for Økonomi og Løn

THISTED KOMMUNE

Stillingen som økonomikonsulent er i sektionen Økonomi, hvor hovedopgaven er økonomistyringen for alle forvaltninger og herunder alle institutioner i Thisted Kommune.

Konkret søges en økonomikonsulent i gruppen, der primært servicerer Børne- og familieforvaltningen.

Dine opgaver er hovedsageligt på skoleområdet og forvaltningernes administrative områder og omfatter blandt andet:

  • Økonomisk afrapportering til fagchefer.
  • Servicering af institutionsledere og administrative medarbejdere, herunder servicering i forbindelse med udarbejdelse af månedlige budgetopfølgninger.
  • Introduktion af nye ledere og administrative medarbejdere.
SKUBA Group
Country Manager (Truck Spare Parts)

SKUBA Group

SKUBA GROUP is one of the leading distributors of spare parts for trucks and trailers in Europe. The Group continues the business development and is looking for a COUNTRY MANAGER in Denmark.

During the first 3 months of probation period a person will be employed at SKUBA (Lithuania) as Business Development Manager for Denmark and will work individually at a home-based office. Upon successful completion of the probation period, the selected candidate will be appointed as a COUNTRY MANAGER and authorized to establish the subsidiary in Denmark.

We offer you an interesting and challenging job to develop the company and become a member of SKUBA GROUP Multinational Top Managers Team.

SKUBA Group
Körber Supply Chain DK A/S
Customer Service Assistant

Körber Supply Chain DK A/S, Arden

Er du typen, der brænder for at automatisere det eksisterende, er stærk i brugen af systemer og naturligt har fokus på, hvordan du kan understøtte dine kolleger på bedst mulig vis? Så er det dig, vi leder efter!

Körber Supply Chain DK A/S

Vi kan garantere en varieret arbejdsdag med mulighed for at få indflydelse samt påvirke måden vi arbejder på – samtidig med, at du sikrer den daglige eksekvering og rutiner indenfor følgende områder:

  • Fakturering af service og hotline-opgaver – herunder indsamling af faktureringsgrundlag fra kolleger, leverandører og kunder
  • Udarbejdelse af indkøbsordrer
  • Supportere og understøtte service- og hotline-afdelingen med administrative opgaver
Körber Supply Chain DK A/S
Fyrværkerieksperten A/SØkonomichef (CFO)

Fyrværkerieksperten A/S, Thisted

Vi søger en nytænkende og ansvarsbevidst økonomichef, der ønsker at blive en del af en voksende virksomhed med en spændende fremtid.

Som økonomichef hos Fyrværkerieksperten får du det daglige ansvar for økonomi og controlling. Din primære funktion vil være rettet mod regnskabs- og analyseopgaver, men du vil også skulle tage hånd om operationelle opgaver. Derudover vil du blive sparringspartner for virksomhedens direktører.

Du vil opleve at blive tildelt mange forskelligartede arbejdsopgaver med økonomi i fokus. Du vil bl.a. skulle arbejde med:

  • Likviditetsstyring
  • Optimering af drift
  • Rapportering og analyser
BDO
Har du lyst til rådgivnings- og revisionsfagligt ansvar med plads til personlig og faglig udvikling?

BDO, Aalborg

Hos BDO i Aalborg søger vi en revisor, som foretrækker en hverdag, hvor der både er plads til høje ambitioner og et højt fagligt niveau samt tid til familieliv, venner og hobbyer.

Du skal naturligvis være fagligt dygtig ligesom dine nye kolleger. Vigtigst af alt er det dog, at du bliver motiveret af at have balance mellem dit arbejdsliv og dit fritidsliv, da vi mener, at det i sidste ende kommer både os og dig til gode.

Du tilbydes en stor grad af selvstændighed. Derfor skal du på sagsniveau evne at styre en opgave fra start til mål. Det er dit ansvar, at vores kunder oplever succes. Succes skabes bedst ved indlevelse, hvorfor du evner at sætte dig i dine kunders sted og formår at rådgive dem i øjenhøjde.

BDO
Sanistål A/S

Løn-/HR-assistent til hovedkontoret i Aalborg

Sanistål A/S

Ser du værdien i at lave en korrekt og rettidig lønkørsel og synes du, at HR-feltet er interessant? Kan du se dig selv være med til at sikre, at medarbejderdata er opdaterede og håndteres korrekt? Så er du den vi søger!

Vi søger en erfaren og dygtig kollega til vores HR-team, der i en todelt-rolle i Løn-/HR-afdelingen kan kombinere administration, dokumentudarbejdelse og lønkørsel. Den primære opgave i jobbet bliver, at du sammen med vores kollega i lønteamet kan tage ansvaret for lønadministrationen for vores 1.000 kolleger i Sanistål.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder bliver:

  • varetage lønkørsel og månedsafslutning sammen med din lønassistentkollega
  • kontrolfunktioner og afstemninger
  • oprettelse af nye medarbejdere og vedligeholdelse af medarbejderstamdata i vores lønsystem
Sanistål A/S
Dansk Revision A/S
Revisor med erfaring søges til Dansk Revision Hjørring

Dansk Revision A/S, Hjørring

Du kan blive revisor hos os, hvis du:

  • vil have en hverdag med høj faglighed i centrum
  • har erfaring med direkte kundekontrakt
  • har ”rådgivningsevner” og viljen til at videreudvikle dig
  • er interesseret i at tage ansvar og gå forrest

Vi tilbyder:

  • gode udviklingsmuligheder
  • gode og frie arbejdsforhold
  • gage der svarer til dine kvalifikationer
  • stillingen vil have et begrænset niveau af overarbejde i statusperioden som afspadseres hen over efteråret. Vi prioriterer en arbejdsplads hvor der er plads til fritid og familie.
Dansk Revision A/S
Bech Hunting ApSRevisorassistent

Bech Hunting ApS søger for Stepto A/S i Støvring

STEPTO a/s søger en revisorassistent, der kan indgå i det regnskabsmæssige arbejde med udgangspunkt fra virksomhedens kontor i Støvring (v/Aalborg). Virksomheden mærker en fortsat tilgang af kunder og en stigende mængde arbejdsopgaver, hvorfor der søges en person med interesse og kendskab til landbrugsregnskaber.

Den rette ansøger bør ideelt set have faglig indsigt i landbrugsøkonomi og landbrugets generelle vilkår.

Stillingens indhold vil blandt andet være:

  • Bogføring i primært C5, E-conomic – men der kan også være andre ERP-systemer
  • Opstilling af års- og skatteregnskaber
  • Rådgive kunder som selv foretager bogføring
Aalborg Energie Technik a/sØkonomiassistent

Aalborg Energie Technik a/s

Da en af vores økonomiassistenter har valgt at flytte til København, søger vi en dygtig og struktureret økonomiassistent for snarlig tiltrædelse. Som økonomiassistent indgår du i AETs økonomiafdeling, der består af økonomidirektøren, lederen for økonomiafdelingen og 2 økonomiassistenter.

Dine opgaver vil være:

  • Kreditorbogholderi, herunder registrering, behandling og betaling af leverandørfakturaer
  • Debitorbogholderi bl.a. udstedelse af fakturaer
  • Finansbogføring

Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende job med mange forskelligartede opgaver i et internationalt miljø, hvor vi lover, at du bliver udfordret både fagligt og personligt.

Eurowind Energy A/SController

Eurowind Energy A/S

Har du praktisk erfaring i udarbejdelse af regnskaber og besidder du en god økonomisk forståelse? Leder du efter nye spændende udfordringer som Controller i en international virksomhed? Så er der her en mulighed for at blive en del af et team af erfarne controllere i en førende virksomhed inden for energibranchen.

Du vil få ansvaret for din egen portefølje af projekter og i samarbejde med det øvrige team af controllere få ansvaret for den økonomiske administration af selskaberne.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af:

  • Løbende bogføring, kreditorbetaling og moms
  • Udarbejdelse af periode- og årsrapporter i tilknyttede vindmølleselskaber
  • Controlling af udenlandske projektregnskaber/selskaber
Kuben Management
Omhyggelig regnskabsmedarbejder

Kuben Management, Aalborg

Kuben Management er blandt landets førende bygherrerådgivere og er i konstant udvikling. Vi søger derfor endnu en spiller til kontoret i Aalborg, hvor vi har behov for at styrke holdet med en regnskabsmedarbejder.

Du skal gennem din ansættelse være med til at fastholde og videreudvikle vores store erfaring med udarbejdelse af byggeregnskaber og ikke mindst dispositionsregnskaber i tæt samarbejde med administrationschefen.

Derfor vil du også få afgørende indflydelse på vores kunders tilfredshed med Kuben Management, da økonomisk overblik og evnen til at have styr på økonomien er afgørende for kundernes tilfredshed og det fremtidige samarbejde med vores kunder.

Kuben Management
XL-BYG
Controller til XL-BYG Elling Gruppen

XL-BYG, Frederikshavn

Vi søger en udviklingsorienteret Controller til XL-BYG ELLING GRUPPEN; Elling, Læsø, Tårs og Hjørring Tømmerhandel A/S

Har du masser af gåpåmod og engagement. Nyder du at arbejde med regnskaber og tal og kunne du tænke dig at være med til at udvikle og strømline økonomifunktionen i vores 4 afdelinger, så har vi lige opgaven til dig.

Om jobbet:

  • Du vil blive en del af det administrative team på p.t. 4 dygtige medarbejdere
  • Du vil få ansvaret for finansbogholderiet i alle 4 afdelinger sammen med vores bogholder, herunder debitor-, kreditor- og likviditetsstyring samt gennemgang og afstemning af månedsregnskaberne
  • Løbende udvikling og optimering af virksomhedernes forretningsgange og processer
XL-BYG
TEMP TEAM A/SEr du skrap til tal og har et brændende ønske om en stilling med udviklingspotentiale?

TEMP TEAM A/S søger for kunde

Så er det dig vores kunde mangler til en spændende stilling som Erhvervsservicemedarbejder.

Du vil træde ind i en spændende stilling, hvor du får du rig mulighed for at bruge dine kompetencer i en virksomhed i udvikling.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Bogholderi og rapportering
  • Færdiggørelse af materiale til regnskabsudarbejdelse til revisor
  • Optimering af processer og forretningsgange

Din opgave er, sammen med afdelingens øvrige medarbejdere, at styrke og sætte fokus på processerne og koordineringen af bogføringsopgaverne. Hvis det rette engagement udvises, vil du på sigt overtage dele af ledelsesopgaverne i afdelingen.

Aalborg Portland
Business Controller

Aalborg Portland

The position will be part of the Nordic & Baltic PB&C team and is involved in the overall planning and business controlling processes across the Nordic & Baltic region of Cementir. The position is to support within general controlling activities, monthly reporting both internally and to Cementir Group and to support the business in both forecast and budget processes.

Aalborg Portland

Key accountabilities will among other things be:

  • Part of the monthly financial closing and reporting both within PB&C/Finance and to the business
  • Support/drive activities within management reporting and harmonization
  • Facilitate the regions forecast and budget process towards specific business areas
Aalborg Portland