36 job matcher din søgning 36 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 36 resultater.
LejerboServiceminded boligrådgiver

Lejerbo, Aalborg

Lejerbos regionskontor i Aalborg søger en serviceminded og udadvendt boligrådgiver til kundeekspedition og administrative opgaver.

Vi tilbyder et spændende, travlt og udadvendt job, hvor du vil komme til at servicere nuværende og kommende beboere i hele vores region. Arbejdet vil foregå i tæt samspil med de øvrige 12 kollegaer på kontoret.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Udlejning af boliger i områder med udlejningsvanskeligheder
  • Personlig, telefonisk og skriftlig kundeekspedition
  • Udarbejdelse af tilbud, opsigelser, lejekontrakter mv. i vores SAP baserede IT-system

Vi tilbyder:

  • Et selvstændigt, spændende og afvekslende job
  • En uformel organisation med højt til loftet
  • Gode ansættelsesforhold i en organisation i udvikling
THISTED KOMMUNE
Assistent til Biblioteket i Thy

THISTED KOMMUNE

Vi søger lige nu en biblioteksassistent til KulturRummet: en vaskeægte systematiker, der ikke er bange for at tage fat.

Du bliver en betydningsfuld brik i biblioteket; for både os og vores besøgende er det nemlig vigtigt, at der er system i materialerne, at reservationerne og afleveringer håndteres og kommer de rigtige steder hen, og biblioteket fremstår indbydende.

Derfor leder vi efter dig, der er robust: både fysisk, når der dagligt skal håndteres kasser med materialer m.m., og er en smilende og udadvendt person, der kan rumme alle typer af borgere. Derfor har du også ’tæft’ for, hvad god ordentlighed er.

Körber Supply Chain DK A/S
Customer Service Assistant

Körber Supply Chain DK A/S, Arden

Er du typen, der brænder for at automatisere det eksisterende, er stærk i brugen af systemer og naturligt har fokus på, hvordan du kan understøtte dine kolleger på bedst mulig vis? Så er det dig, vi leder efter!

Körber Supply Chain DK A/S

Vi kan garantere en varieret arbejdsdag med mulighed for at få indflydelse samt påvirke måden vi arbejder på – samtidig med, at du sikrer den daglige eksekvering og rutiner indenfor følgende områder:

  • Fakturering af service og hotline-opgaver – herunder indsamling af faktureringsgrundlag fra kolleger, leverandører og kunder
  • Udarbejdelse af indkøbsordrer
  • Supportere og understøtte service- og hotline-afdelingen med administrative opgaver
Körber Supply Chain DK A/S
MARTECAdministrativ medarbejder

MARTEC, Frederikshavn

Har du lyst til at vejlede og supportere studerende og ansatte, kombineret med en afvekslende hverdag med administrative opgaver og lettere sagsbehandling? Så er MARTEC måske noget for dig.

Du får en travl arbejdsdag i et alsidigt job, hvor hovedvægten er opgaver er i studieadministrationen. Du vil blandt andet komme til at varetage følgende opgaver:

  • Vejledning og kommunikation til vores elever og ansatte
  • Telefonomstilling
  • Studieadministrative opgaver
  • Registrering og optag af elever

Du bliver en central del af MARTECs administration i øvrigt, og du vil komme til at løse opgaver på tværs af organisationen. Vi hjælper hinanden med alt det, der får dagligdagen til at fungere og gør MARTEC til et godt sted at være.

Mogens Daarbak A/S
Kundeservicemedarbejder

Mogens Daarbak A/S, Aalborg

"Hos Mogens Daarbak A/S kundeservice, du taler med..."

Elsker du at hjælpe andre, at yde en ekstraordinær god service og at sikre et salg? Så er du måske den kundeservicemedarbejder, vi søger til vores afdeling i Aalborg.

Som kundeservicemedarbejder kommer du til at være på frontlinjen. Via enestående kundeservice skal du sikre, at kunderne får en god kundeoplevelse, når de taler med dig.

De primære arbejdsopgaver er:

  • Kundeservice ved henvendelser omkring ordrestatus, levering, reklamationer m.v. samt hjælpe kunderne på vores webshop
  • Salg og tilbudsafgivelse over telefon og mail
  • Salgsarbejde, krydssalg og mersalg
Mogens Daarbak A/S
ConcentrixTRAINING & WORKING FROM HOME- Danish-Speaking Customer Advisor

Concentrix

Do you want to be part of the future? Are you our next Customer Service Hero? And do you see yourself working in an international environment wherein diversity and making a difference is part of the daily norms? If you are customer-centric with excellent communication skills and curious from nature to resolve problems/issues then we are looking for you!

We have designed a digital recruitment process, training from home as well as working from home programs for you, just to keep you safe until it is possible to work on-site later on! Don't wait too long, read on!

You will be speaking with their Danish customers, whether that’s via the phone, email or online chat, and helping to resolve any technical issues they may have. This is a great opportunity for someone who enjoys speaking to customers, is technically minded with a head for solving problems and a desire to learn new skills.

Trackunit A/S
Senior Customer Success Manager for Benelux Market

Trackunit A/S, Copenhagen or Aalborg

Trackunit is a fast-growing global supplier of IoT solutions that connect machines and people in the global construction industry. Since 2003, Trackunit has specialized in fleet management systems on a SaaS platform specifically targeted towards heavy equipment manufacturers and -resellers, fleet owners, and machine operators. We challenge the status quo in the way we collect, analyze, and present data empowering our customers to run their businesses smarter and safer.

Trackunit A/S

We are looking for a Dutch-speaking Senior Customer Success Manager with SaaS experience to proactively drive adoption and ensure ongoing customer satisfaction and retention of a portfolio of assigned enterprise customers. Through close collaboration with our Engagement Managers and Account Executives you will drive the customer's journey forward with strategic planning, adoption into our new products, and as a trusted advisor.

Trackunit A/S
TelenorService Manager

Telenor, Aalborg

Har du stærke samarbejdsevner og en stor passion for kunder? Har du et stort servicegen og teknisk forståelse? Nyder du at være bindeled på tværs af afdelinger? Ønsker du et udfordrende job i en organisation hvor ikke to dage er ens? Falder det dig naturligt at opbygge gode samarbejdsrelationer på tværs af organisation, kulturel baggrund og forskellige samarbejdsnormer? Og har du erfaring i at koordinere og lede en teknisk driftsorganisation? Så er du måske Telenors nye Service Manager i Network Operations for Technology-division.

Telenors Network Operations-team spiller en central rolle i at sikre stabil og sikker drift af alle Telenors services for vores kunder – både dem vi selv drifter, og de der driftes af vores samarbejdspartnere. Vi er af den grund en efterspurgt ressource i forretningen og søger lige nu en ny Service Manager, som kan hjælpe os i mål med vores kerneopgaver.

Semler Agro A/SServicekoordinator

Semler Agro A/S, Brønderslev

Kan du sætte tjek ved ord som struktur, overblik og engagement, og har du lyst til at bruge disse kompetencer på dit næste job? Så er du måske vores nye kollega til vores team, hvor du:

  • Håndterer og planlægger ordrer for servicemontører
  • Bliver en del af et positivt arbejdsmiljø, hvor man bakker hinanden op
  • Er med til at sikre de gode kundeoplevelser

Som servicekoordinator har du overblikket over ordremodtagelser til værkstedet og det er dig, der er kundens første kontakt, når de ringer ind. Du opretter kundesager, samler oplysninger om maskinerne og giver opgaverne videre til værkstedet/udekørende servicemontører.

KGH Customs Services ApSKontorassistenter/toldklarerere

KGH Customs Services ApS, Frederikshavn og Hirtshals

Hos KGH bygger vi bro mellem vore kunder og gældende regler indenfor EU og international handel. Vi er passionerede omkring told og stræber efter, at hjælpe vore kunder med at forenkle deres toldbehandling gennem vores unikke produktportefølje, høje toldkompetence og geografiske dækning.

Vi er siden 01.09.2020 en del af Maersk-koncernen og i den forbindelse, samt den snarlige Brexit i UK, søger vi yderligere medarbejdere på vore kontorer i Frederikshavn og Hirtshals, hvor vi laver tolddokumenter til samtlige grænseovergange i Danmark.

Så hvis du er en pligtopfyldende og engageret kontorassistent/toldklarerer, der brænder for at arbejde i et moderne team i konstant udvikling, hvor kvalitet og service er i højsædet, så er det lige dig, vi mangler.

STARTEX ApSADMINISTRATIV SUPPORTER

STARTEX ApS, Svenstrup J

- med sans for kvalitet og struktur

STARTEX er en af Nordeuropas største og mest erfarne aktører inden for produktion og distribution af markedets mest kendte og aktuelle brands indenfor sko og beklædning til sport og fritid. Virksomheden er etableret i 2002 og beliggende i eget domicil i Svenstrup syd for Aalborg.

STARTEX designer og producerer egne brands og arbejder sammen med nogle af de største mærkevareproducenter indenfor herretøj og sportstøj.

DINE OPGAVER VIL VÆRE:

  • Håndtering af dokumenter fra internationale leverandører
  • Udarbejdelse af tilbud til salgsafdelingen
  • Strukturering og administrativ håndtering af afdelingens dokumenter
ToldstyrelsenMedarbejder til Toldstyrelsens ekspedition i Frederikshavn eller Hirtshals

Toldstyrelsen

I toldekspeditionen hjælper vi varerne videre og holder gang i flowet, så supermarkeder, butikker og andre virksomheder kan levere til deres kunder. Til dette vigtige arbejde har vi brug for servicemindede og engagerede kolleger.

Dit arbejde i toldekspeditionen er afgørende for, om varer kan komme ind i og ud af Danmark og EU. På vegne af EU skal vi i ekspeditionen kontrollere, om fortoldningerne er korrekte, og ekspedere dem gennem toldsystemerne.

Sammen med gode kolleger holder du gang i vareflowet i forbindelse med import og eksport ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde mellem chauffører, speditører og virksomheder. Ud over den direkte kundekontakt på vores adresse hjælper du kunder via mail og telefon.

Toldstyrelsen
Erhvervshus Nordjylland S/IAdministrativ medarbejder til vores strukturfondsprojekter

Erhvervshus Nordjylland S/I, Aalborg

Er du vores nye medarbejder? Det er du måske, hvis du kan se dig selv være en del af vores projektadministration og bidrage til, at vi administrerer og afrapporterer vores strukturfondsprojekter bedst muligt.

Det er et stort tandhjul, som du bliver en del af, hvor alle er en vigtig del af at få det hele til at køre rundt. Stillingen er en fuldtidsstilling – tidsbegrænset til og med december 2021 – der vil bestå primært af administrative opgaver i vores store rammeprogrammer og delvist af opgaver for hele huset, så vi kan få vores hverdag på kontoret til at køre bedst muligt. Arbejdsstedet er på vores hovedkontor i Aalborg.

Opgaverne består bl.a. i at bistå projektadministrationen med:

  • Dokumentbehandling og -registrering
  • Dokumentationsopfølgning ifm. returnering af kontrakter og øvrigt bevillingsmateriale
  • Kvalitetssikring af dokumenter i relation til deltagere
TECHCOLLEGE
TECHCOLLEGE Praktikcenter søger en administrativ medarbejder til support team

TECHCOLLEGE, Aalborg

TECHCOLLEGE har sat en ny strategisk retning for blandt andet at sikre, at skolens 50 forskellige uddannelser fortsat udfoldes til gavn for Nordjyllands arbejdsmarked. I TECHCOLLEGE Praktikcenter løber vi stærkt for at understøtte de nye strategiske fokusområder og søger derfor en administrativ medarbejder til vores support team.

Praktikcenteret er en koordinerende enhed, som blandt andet har ansvar for det samlede uddannelsesforløb for de elever, der ikke kan få en hel praktikplads i en virksomhed. Her er det blandt andet praktikcentrets opgave at sammensætte et helt forløb bestående af praktikuddannelse i en eller flere virksomheder og eventuel praktikuddannelse på centret. Praktikcenteret skal endvidere fremme udnyttelsen af den samlede praktikpladskapacitet i virksomhederne i skolens dækningsområde og øge kvaliteten i skolepraktikundervisningen.

TECHCOLLEGE
DM Supply A/S
Intern salgsmedarbejder med forretningsforståelse

DM Supply A/S, Hobro

Har du lyst til at være en del af en virksomhed i rivende vækst og udvikling? Og få 11 søde og sjove kolleger, der udlejer og sælger materiel til byggebranchen?

På få år har vi opbygget en stærk virksomhed, der tilbyder kvalitetsprodukter og branchens måske bedste service til byggebranchen. Som intern salgsmedarbejder er du blæksprutten med helikopteroverblikket, der i tæt samarbejde med dine kolleger har ansvar for at give vores kunder verdens bedste service.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Håndtering af ordrer og tilbud, opfølgende mersalg, logistik og transportbooking.
  • Oprettelse af varenumre, registrering af lager til- og afgange, pluk- og ordresedler samt sagsgennemgang ved uoverensstemmelser.
  • Fakturering, månedsafslutning, kontering og betaling af leverandørfakturaer, debitorstyring og bogføring i samarbejde med ekstern bogholder.
DM Supply A/S
Solar Danmark A/S
Teknisk Supporter - Varmepumper & Energiløsninger

Solar Danmark A/S, Vejen, Aalborg eller Brøndby

Ønsker du at arbejde med salgssupport inden for energirigtige løsninger herunder specielt varmepumper? Hvis svaret er ja, kan du blive en del af et erfarent team, der supporterer Solars kunder og eksterne sælgere med løsningsvalg, projektering, tilbudsgivning og ordrebehandling.

Din arbejdsplads vil være i vores kompetencecenter i enten Vejen, Aalborg eller Brøndby og med landsdækkende kundekontakt. Du har som teknisk supporter de tekniske kompetencer og det markedskendskab, der gør, at Solar kan lukke ordren sammen med kunden. Du trives med at yde en god service og være specialisten inden for dit felt.

Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder vil være:

  • projektering af varmepumpeanlæg sammen med vores kunder
  • telefonsupport til vores kunder vedrørende produkter og løsningsvalg
  • udarbejdelse af tilbud herunder prissætning af varmepumpeløsninger
Solar Danmark A/S
Berendsen Textil Service A/S
Ekstern Kundeservicechef til Midt- og Nordjylland

Berendsen Textil Service A/S

Vil du være ansvarlig for at udvikle og fastholde Berendsens eksisterende kunder via professionel service og høj kvalitet?

Som leder for af de Eksterne Servicekonsulenter, står du i spidsen for at udvikle og fastholde Berendsens eksisterende kunder i Midt- og Nordjylland via nærværende service og relationsopbygning.

Berendsen Textil Service A/S

Du har ansvar for:

  • Ledelse og coaching af 8 servicekonsulenter, som dels arbejder i marken og dels hjemme, samt ansvar for egen portefølje
  • Fastholdelse og udvikling af vores kundeportefølje via forskellige servicetiltag for at opnå kundetilfredshed - loyale ambassadører og lav kundeafgang
  • Systematisk planlægning og gennemførelse af møder med eksisterende kunder for opbygning af langvarige kunderelationer
Berendsen Textil Service A/S
DEAS
Vær med til at skabe din egen vej som ejendomsadministrator/Property Manager i DEAS

DEAS, Frederiksberg, Aarhus og Aalborg

Prøv kræfter med jobbet som ejendomsadministrator/Property Manager i DEAS, og vær med til at skabe din egen vej. Vi er altid interesserede i at møde talenter inden for branchen, og vi søger nye kræfter landsdækkende, både til vores kontorer på Frederiksberg, i Aarhus og i Aalborg.

Som medarbejder i DEAS bliver du del af et stort hus med masser af andre dygtige fagfolk, som du arbejder tæt sammen med. Vi har alle profiler internt, hvad enten du skal bruge en energiekspert, driftsmedarbejder, arkitekt eller talknuser.

Tilfredse medarbejdere er grundlaget for at kunne skabe værdi for vores kunder og have glade lejere. Og mange af vores medarbejdere ser en stor værdi i at kunne arbejde hjemmefra i løbet af arbejdsugen. Derfor tilbyder vi alle vores medarbejdere denne mulighed og stiller de digitale løsninger til rådighed for en god arbejdsdag på hjemmekontoret.

DEAS
THISTED KOMMUNE
Administrativ medarbejder/vagtplanlægger til staben i socialafdelingen

THISTED KOMMUNE

Kan du spænde bredt fra at kontere regninger til at arbejde med vagtplanlægning ud fra arbejdstidsregler – så er det dig, vi søger.

Stillingen er knyttet til staben i socialafdelingen, som består af 10 medarbejdere, som spænder over både administrative og konsulentfunktioner. Der vil være udgående funktioner, særlig i forbindelse med vagtplanlægningen.

De væsentligste opgaver fremgår af nedenstående:

  • Samarbejde med institutionsledere bl.a. i forhold til afrapportering og beregning af økonomiske spørgsmål, herunder støtte til budgetopfølgninger
  • Udarbejde vagtplaner, ajourføring og lønindberetning i KMD-Vagtplan
  • Bogføring og fakturering
Alm. Brand
Forsikringsrådgiver med ambitioner

Alm. Brand, Aarhus, Aalborg, Odense og København

Kalder de bedste; Har du, hvad der skal til?

Få det sorte bælte i kundeservice sammen med fantastiske kolleger, der elsker at være nummer 1 i deres liga.

Her er muligheden for en karriere i en finansiel koncern, hvor kun ambitionen sætter grænsen. Du bliver forsikringsrådgiver i vores Kundecenter. Her bliver du trænet og udfordret på at levere den bedste kundeoplevelse sammen med en masse andre.

Vi kalder på;
  • Dig, der tør investere noget af dig selv for at give sublime kundeoplevelser!
  • Dig, der ikke er bange for at gå tæt på kunderne, så du ved alt det, du skal vide, for at hjælpe dem med deres finansielle situation.
  • Dig, der er frisk på at turde læne dig ud og øve dig – og ikke er bange for forandringer i hverdagen.