56 jobannoncer matcher din søgning 56 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Eurowind Energy A/S

Electrical Operations Coordinator

Hobro

Se video om Eurowind Energy A/S som arbejdsplads

Vi søger en dynamisk og engageret Electrical Operations Coordinator til at være en nøgleressource i vedligeholdelsen af vores afdelings administrative systemer. Du vil være ansvarlig for implementeringen af nye administrative systemer inden for kvalitetsledelse med fokus på drift af elektriske anlæg.

Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig, måske har du været kontorassistent eller har en administrativ bachelor. Det, vi vægter højest, er en teknisk interesse og lysten til at være en del af et meget teknisk team.

Eurowind Energy A/S
Man Energy Solutions

Classification Consultant

Frederikshavn

Se video om Man Energy Solutions som arbejdsplads

På grund af den stigende efterspørgsel på vores motorer og propelanlæg søges hjælp til dokumentation af delene overfor klasseselskaberne.

Vi forestiller os, at du er industritekniker eller lignende med flair for administration eller kontoruddannet med flair for teknik. Vi forventer ikke, at du har arbejdet med klassificering, så du skal være klar til at lære nyt.

Vi tilbyder dig muligheden for at forme morgendagens verden - uanset om du lige er startet, tager dine første karriereskridt efter eksamen eller leder efter den næste store karriereudfordring.

Man Energy Solutions
Gem
Sterke A/S

Serviceassistent til Sterkes Aftermarket – Søg straks

Svenstrup J

Med reference til afdelingslederen for vores Maskinreparationsafdeling, søger vi en positiv og kompetent assistent.

Dine vigtigste opgaver bliver bl.a.:

  • Fakturering og tilbudsskrivning
  • Ordne fragt og følgesedler

Vi lægger vægt på løbende udvikling og en handlingsorienteret tilgang. Og du kommer til at arbejde i en vækstorienteret virksomhed, hvor der er stort engagement og en uformel og respektfuld tone.

MatchMind søger for Palle Mørch A/S
Gem
MatchMind

Administrativ medarbejder til Regnskabsafdelingen

Aalborg

Har du lyst til at arbejde med forbrugsregnskaber inden for vand og varme - og har du flair for tal og god kundeservice?

Du vil blive en del af et yderst professionelt team, med høj faglighed og gode personlige samarbejdsrelationer.

Din opgave er at udarbejde forbrugsregnskaber for boligforeninger, professionelle administratorer, erhvervskunder og private udlejere. Du står herefter for den efterfølgende dialog med udlejer/lejer.

Logent Customs Hirtshals ApS

Speditør/kontorassistent

Hirtshals

Vi er i rivende udvikling, og vi søger derfor DIG, som ønsker at arbejde i en virksomhed, hvor kvalitet, kundeservice, trivsel og respekt er i højsædet.

Hos Logent Customs Hirtshals ApS søger vi en ny speditør og/eller kontorassistent til udfærdigelse af danske og norske tolddokumenter samt formidling af tolddokumenter på en del andre lande i Europa i samarbejde med vores agenter.

Vi lægger stor vægt på kvalitet og fleksibilitet i det arbejde, vi udfører, så derfor er det vigtigt for os, at vores kollegaer trives og har mulighed for at arbejde under gode forhold.

Aalborg Kommune

Projektkoordinator

Aalborg

Er du en dygtig tovholder? Og har du evnen til at sikre fremdrift i offentligt finansierede projekter med et internationalt udsyn?

Som projektkoordinator kommer du til at understøtte vores arbejde i udviklingsprojekter og have ansvar for at vedligeholde gode samarbejdsrelationer lokalt, nationalt og internationalt, samt – ikke mindst – at sikre god projektstyring via optimering af administrative processer.

Hvis du bliver en del af holdet, kan du glæde dig til at blive en del af en tempofyldt afdeling, hvor der er højt til loftet og grin på gangene.

Gem
Liftup A/S

Support tekniker til Service & Support-afdelingen

Støvring

Vi søger en kollega, der kan give en god kundeoplevelse til vores kunder og forhandlere i hele verden.

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • Tekniske spørgsmål fra internationale forhandlere via telefon, e-mail eller online chat
  • Håndtering af reservedelsordrer
  • Teknisk service/support direkte med danske kunder

Du har en håndværksmæssig baggrund, f.eks. mekaniker, montør eller elektriker. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring fra en lignende stilling med teknisk support.

Folkekirkens Kirkemusikskoler

Studiekoordinator og underviser (fuldtid)

Vestervig

Vestervig Kirkemusikskole søger en struktureret og fagligt kompetent studiekoordinator med musikfaglige kompetencer til planlægning og tilrettelæggelse af skolens uddannelser i tæt samarbejde med studerende, undervisere og den øvrige administration.

Stillingens omfang:

  • Ansvar for de studieadministrative hovedopgaver, herunder skemalægning og planlægning af prøver/eksaminer i samarbejde med studiesekretæren
  • Studievejledning
  • Medvirken til udvikling af kirkemusikskolens uddannelser på tværs af fag og afdelinger
Folkekirkens Kirkemusikskoler
Gem
Ahlsell

Udbudskoordinator til Danmark

Aalborg

Du bliver ansvarlig for koordinering, udarbejdelse og indsendelse af tilbud til vores strategiske kunder, som både favner private, offentlige og halvoffentlige virksomheder.

Du vil være afgørende for at vise hvordan Sanistål/Ahlsell – med vores store produktportfolio og brede vidensbase – kan imødekomme kunders behov og skabe stor værdi fra et total cost perspektiv.

Du bliver den samlende enhed for at sikre et konditionsmæssigt bud i effektivt samarbejde med kollegaer.

Ahlsell
Brønderslev Gymnasium & HF

Studiesekretær – administrativ medarbejder 30 timer

Brønderslev

Vi søger en studiesekretær i en deltidsstilling. Ansættelsesgraden er 80 % fordelt forskelligt hen over året med spidsbelastningerne i maj, juni og august. Du vil have fri i de fleste af skolens ferieuger.

Arbejdsopgaverne ligger i de fleste uger mandag til fredag, og sammen med dine kolleger i administrationen dækker I kontortiden fra 7.45 til 16.00.

Den overordnede opgave består i studie- og elevadministration. Vi forventer, at du har en relevant uddannelse inden for kontor og administration.

A/S Vest-Tex

Indkøbsassistent til Mayflower

Brønderslev

Som indkøbsassistent kommer du til at spille en central rolle i produktkæden hvor kommunikation, samarbejde, opfølgninger, indberetninger, problemløsning og dokumentation kommer til at fylde din hverdag.

Vi tilbyder et uhøjtideligt arbejdsmiljø med energisk holdånd og stort selvstændigt ansvar.

Stillingen er en fuldtidsstilling med 37 timer om ugen.

Staring A/S

Salgsassistent med teknisk flair

Brønderslev

Kunne du tænke dig at blive en del af et dynamisk salgsteam i en international virksomhed, der er i vækst?

Du bliver et stærkt bindeled mellem virksomhedens ledelse, sælgere og kunder, og dine primære arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Salgsplanlægning
  • Kundekontakt – både DK + Eksport

Vi tilbyder en spændende mulighed for faglig og personlig udvikling i en international virksomhed, hvor vores salg- og marketing team vil lære dig grundigt op.

Gem
Altiden

Vagtplanlægger til vores botilbud i Nordjylland

Hjørring

Har du struktur, overblik og sans for detaljen som dine primære kompetenceområder? Og drømmer du om en alsidig arbejdsplads, hvor du har en nøglefunktion til at få tingene til at gå op i en højere enhed?

Du får ansvaret for korrekte timeregistreringer, timegodkendelser samt overholdelse af arbejdstidsregler, ferielov mv.

I dagligdagen skal du udarbejde arbejdstidsplaner, der sikrer den rette sammensætning af medarbejdere i de enkelte afdelinger og bidrage med løsninger i forbindelse med fravær. Du skal administrere bytning af vagter, registrere sygefravær samt kontrollere ændringer i arbejdstidsplanerne.

Altiden
Hans Jensen Lubricators A/S

Global Sales Coordinator

Hadsund

Vi opruster i salgsafdelingen, og derfor har vi brug for flere hænder til koordinerende opgaver og opsøgende salgsarbejde.

Dine opgaver vil bl.a. være at skaffe leads til sales managers samt at udarbejde tilbud, herunder payback-beregninger m.m.

Vi kan tilbyde dig en varierende hverdag med spændende arbejdsopgaver, en stor international kontaktflade og gode kolleger på kontoret i Hadsund.

Hans Jensen Lubricators A/S
Trafikstyrelsen

Advokatsekretær til Minksekretariatets afdeling i Aalborg

Får du energi af at planlægge, følge op og samle trådene på igangværende sager? Hvis du samtidig er serviceminded og god til at kommunikere med alle, er det måske dig, som vi har brug.

Det administrative team koordinerer og understøtter kollegerne i den komplekse sagsbehandling. Vi har en plads til dig i teamet, hvis du ønsker et spændende og udfordrende job i Aalborg med engagerede kolleger og en afvekslende arbejdsdag, der også rummer plads til fritidsliv og familie.

Trafikstyrelsen
Louis Nielsen A/S

Kundecentermedarbejder

Aalborg

Se video om Louis Nielsen A/S som arbejdspladsLeder du efter et job, der kan være med til at udvikle og ruste dig til din videre færd i livet?

Efter grundig oplæring bliver din primære opgave at servicere vores kunder telefonisk. Når du har været ved os i et stykke tid og er kommet godt ind i vores forretning og koncept, har du desuden mulighed for at blive oplært i håndtering af reklamationer, sociale medier, e-commerce eller lager alt efter dine interesser og kompetencer.

Louis Nielsen A/S
Trafikstyrelsen

Stærk på ledelse og driftsopfølgning?

Aalborg

Trafikstyrelsen bistår de særligt nedsatte erstatnings- og taksationskommissioner med at behandle sager om erstatning til minkavlere som følge af nedlukningen af minkerhvervet i Danmark.

Afdelingen i Aalborg vokser, og vi søger nu 2 teamledere til at hjælpe os med at løfte ledelsesopgaven.

Som teamleder hos os

  • bliver du leder for et team af kompetente og engagerede medarbejdere
  • ligger ansvar for produktion, kvalitet og målopfyldelse i teamet hos dig
  • har du fokus på drift, fremdrift og trivsel i dit team
Trafikstyrelsen
Aalborg Universitet

Lønkonsulent til HR Løn

Aalborg

Er teamsamarbejde et nøgleord for dig? Trives du med at indgå i faglige fællesskaber, hvor du kan sætte din viden og dine faglige kompetencer i spil? Sætter du pris på et arbejdsmiljø, hvor kollegafællesskab og trivsel er et fælles ansvar, som vi alle tager del i? Så er det dig, vi er på udkig efter!

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Generel lønadministration af måneds- og timeløns ansættelser
  • Løse administrative opgaver i forbindelse med rekruttering, ansættelse, fratrædelse og ferie
  • Vejledning og rådgivning omkring lønadministration og spørgsmål vedrørende løn
THISTED KOMMUNE

Personalekonsulent til Personaleteamet - barselsvikariat

Thisted

Har du en administrativ uddannelse og har du interesse eller måske kendskab til personaleforhold?

Vi kan tilbyde et job med stor variation i arbejdsopgaverne, hvor ikke to dage er ens, og hvor du kommer til at arbejde sammen med dygtige kolleger. Vi lægger vægt på fleksibilitet i opgavevaretagelsen, og evnen til at gå til opgaverne med godt humør.

Dine primære opgaver vil være

  • Administrative kontoropgaver
  • Kontakt til ledere i forhold til sygefraværssager
  • Administration i forhold til aktindsigter
Actulux A/S

Teknisk supporter

Støvring

Din arbejdsdag bliver afvekslende med mange berøringsflader, hvor du med fokus på at optimere kundetilfredsheden bl.a. kommer til at arbejde med:

  • Teknisk support på brandventilationsanlæg og installationer for kunder og egne teknikere
  • Deltage i bemandingsplanlægningen for serviceteknikere i samarbejde med servicechefen

Vi tilbyder grundig oplæring og et alsidigt og selvstændigt job i en ung, international vækstvirksomhed, hvor engagement, fleksibilitet samt et godt arbejdsmiljø er en vigtig del af hverdagen.

Actulux A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV