28 job matcher din søgning 28 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 28 resultater.
MARTECAdministrativ medarbejder

MARTEC, Frederikshavn

Har du lyst til at vejlede og supportere studerende og ansatte, kombineret med en afvekslende hverdag med administrative opgaver og lettere sagsbehandling? Så er MARTEC måske noget for dig.

Du får en travl arbejdsdag i et alsidigt job, hvor hovedvægten er opgaver i studieadministrationen. Du vil blandt andet komme til at varetage følgende opgaver:

  • Vejledning og kommunikation til vores elever og ansatte
  • Telefonomstilling
  • Studieadministrative opgaver
  • Registrering og optag af elever

Du bliver en central del af MARTECs administration i øvrigt, og du vil komme til at løse opgaver på tværs af organisationen. Vi hjælper hinanden med alt det, der får dagligdagen til at fungere og gør MARTEC til et godt sted at være.

Overgaard & Dyrman ApS
SALES & MARKETING COORDINATOR

Overgaard & Dyrman ApS, Nørresundby

With a strong passion for traditional craftsmanship and refined details, Overgaard & Dyrman is a contemporary furniture maker and design brand located in Nørresundby in Northern Jutland.

Overgaard & Dyrman is looking for a Sales and Marketing Coordinator to join our team. The position is to begin with a maternity leave cover running until the 30th of June 2021, but if you succeed in your job, the position can develop into a permanent employment.

Main focus areas:

  • Primary point of contact for our customers and business partners. You will be responsible for coordinating sales and supporting both Danish and international customers daily through ongoing dialogue.
  • Handling internal and external communication and coordination on product knowledge, lead time and order inquiries per mail and phone.
  • Raising quotes and orders, invoicing and maintaining customer accounts.
Overgaard & Dyrman ApS
Nilfisk A/S
Servicekoordinator

Nilfisk A/S, Hadsund

Vi søger en ny teamplayer til vores danske Service team, og er derfor på udkig efter en ny Servicekoordinator til vores lokation i Hadsund.

Med udgangspunkt fra vores lokation i Hadsund, får du sammen med serviceteamet ansvar for at være i dialog med vores mange kunder samt kollegaer, for at få hverdagen til at køre så optimalt som muligt. Du skal både kunne arbejde i teams samt selvstændigt, og agere som en professionel sparringspartner for vores kunder og kollegaer. Du er desuden en person med en smittende personlighed med et glad og åbent sind. Du skal udover dette besidde evnen til konstruktivt at kunne kommunikere på alle niveauer.

Arbejdsopgaver:

  • Modtage vores kunder telefonisk/pr. mail, identificering af behov samt afhjælpning af issue.
  • Oprettelse af tilkald/maskiner/kunder mv. til vores teknikere.
  • Planlægning af besøg hos vores kunder.
Nilfisk A/S
THISTED KOMMUNE
Medarbejder til Kontrolgruppen, Borgerservice

THISTED KOMMUNE

Kontrolgruppen søger en dygtig og dedikeret kollega, der skal være med til at forebygge, forhindre og afdække snyd med offentlige ydelser. Kontroltruppen er organisatorisk placeret i Borgerservice, som er en del af Center for IT, Digitalisering og Borgerservice.

Kontrolgruppen består af 3 medarbejdere, som har et afvekslende og udadvendt arbejde, hvor der er stor selvstændighed til at planlægge arbejdsopgaverne. Det er en arbejdsplads med fokus på service, kvalitet og fællesskab, også når der er travlt.

Som medarbejder i Kontrolgruppen samarbejder du dels med dine nærmeste kolleger, men også med den øvrige organisation i Thisted Kommune og eksterne samarbejdspartnere; fx Udbetaling Danmark, Skattestyrelsen, politi og STAR.

Lionbridge Global Sourcing Solutions Inc
Independent Contractor

Lionbridge Global Sourcing Solutions Inc

Are you looking for a role that gives you the opportunity to work with one of America’s top 100 most trusted Companies while also increasing your income from the comfort of your home? Then why not join Lionbridge as a part-time Independent Contractor. We are currently recruiting for the role of Online Map Quality Analysts in Denmark.

The position will allow you to work from home on a flexible schedule of up to 20 hours per week completing tasks in a web-based evaluation tool. The tasks will involve determining the relevance and accuracy of information by performing online research and referring to guidelines provided to you.

The Role Will Involve

  • Reading and applying written guidelines on how to evaluate and rate the tasks
  • Please note it is possible you will receive guidelines for multiple task types over the course of the program
Lionbridge Global Sourcing Solutions Inc
Moment AML-rådgiver

Moment søger for Danske Bank i Aalborg

Har du øje for hullerne i osten, kan du se mønstre og trives du med kundedialog? Så er du vores næste AML-rådgiver til Danske Bank i Aalborg.

Som AML-rådgiver i Danske Bank skal du gennem sublim kundeservice sikre, at Danske Bank ikke benyttes til hvidvask og andre former for finansiel kriminalitet. Det gør du ved at varetage legitimation og dokumentation af kundernes identitet og adfærd – uden at gå på kompromis med den sublime kundeoplevelse.

Din primære opgave bliver at spotte uregelmæssigheder og afvigelser i mængder af data. Gennem dialog med kunden, samt gennemgang af transaktionshistorik, bliver det din opgave at få en forståelse af kundens brug af banken. De indhentede informationer skal registreres i Danske Banks systemer og din opgave bliver herefter, ud fra en risikobaseret tilgang, at vurdere, hvilken risiko kunden udgør for banken, og om der er belæg for at lave en indberetning.

Recover Nordic ApS
Driftsorienteret teamleder til industriservice i Aalborg

Recover Nordic ApS

Til rollen som teamleder søger vi én, der er klar på at drive, kontrollere og optimere den daglige drift inden for Recover Nordic’s industriservice, og som vil være med til at sikre et stort kundefokus, høj kvalitet og et godt arbejdsmiljø.

Recover Nordic ApS

Du vil møde stort engagement fra vores medarbejdere på alle niveauer og kommer således til at arbejde sammen med kompetente og engagerede kollegaer.

Vi tilbyder:

  • et godt introforløb, hvor du introduceres til alt fra kunder, økonomi- og sagsstyring til organisationen, medarbejdere og meget mere
  • en stilling på en uformel arbejdsplads
  • et godt og sikkert arbejdsmiljø
Sanistål A/S

Pricingkoordinator til Stamdata og Pricing – barselsvikariat

Sanistål A/S, Aalborg

Har du flair for databehandling og kan du have mange bolde i luften? Ønsker du et job, hvor opgaverne spænder fra rutineopgaver til mere komplekse opgaver? Så er det måske dig vi søger!

Vi søger en barselsvikar til vores Stamdata og Pricing-afdeling i Aalborg. Du vil blive en del af en afdeling med fem dygtige og engagerede kollegaer, hvor der vil være tæt samarbejde med kollegaerne i Markedsafdelingen og du vil have daglig dialog med Saniståls leverandører.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Håndtering af prisreguleringer fra vores leverandører
  • Konsekvensberegninger i vores Product Management Tool
  • Prissætning af nyoprettede varer
Sanistål A/S
Applus Danmark A/SKundesupporter med sans for at finde løsninger

Applus Danmark A/S

Applus Bilsyn er markedsledende både indenfor bilsyn og test af biler i Danmark. Derfor har vi hver dag kontakt med rigtig mange kunder. Desværre er der også kunder, der forlader Applus Bilsyn til fordel for vores konkurrenter.

Med fokus på vores branchekunder har vi brug for, at du kontakter dem, så vi præcist ved, hvad vi skulle have gjort anderledes, og hvad vi kan gøre anderledes for at få kunderne tilbage til Applus Bilsyn igen.
Størstedelen af din tid bruger du derfor på at tale med kunder, når du ringer rundt og bagefter i vores system informerer kollegaerne om din samtale og nødvendige aktioner.

Som person får du energi af at løse problemer, du arbejder struktureret og har smil i stemmen. Du forstår at skære ind til selve kernen af problemet og finde løsninger på baggrund af kundernes input, så vi kan genvinde de tabte kunder.

Wärtsilä Danmark A/SSales Support Engineer

Wärtsilä Danmark A/S, Nørresundby

Som Sales Support Engineer vil du komme til at arbejde med serviceopgaver på hele Wärtsiläs produktportefolio til marinebranchen, men primært vil arbejdsopgaverne være med marinemotorer og propeller-systemer.

Dine hovedarbejdsopgaver vil være at få udarbejdet tilbud, både teknisk og kommercielt, med løsninger i henhold til vores kunders behov omkring vedligehold og opgraderinger primært på marinemotorer og propeller-anlæg.

Dette vil du gøre i tæt samarbejde med vores kunder samt de dedikerede sælgere i teamet. Du vil være en støtte og drivkraft for vores kunder og vores salgsorganisation gennem hele tilbudsprocessen.

Derudover skal du sørge for, at ordrer bliver overleveret til den del af organisationen, som skal udføre opgaverne i praksis ude hos kunden. Vi har naturligvis systemer og eksperter, der støtter op omkring tilbudsarbejdet. Vi har høje krav til kvalitet og produktivitet.

Wärtsilä Danmark A/S
Ekkofonden
Vagtplanlægger søges til Alternativet Nordjylland i Hjørring

Ekkofonden

Er du en haj til planlægning, og stortrives du med at have mange bolde i luften samtidigt? Brænder du for at være en del af et team, hvor du er den, der kan holde hovedet koldt, når det går stærkt, og kompleksiteten viser sig? Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af landets mest udsatte og sårbare borgere? Så er EKKOfonden måske din nye arbejdsplads.

Daglige opgaver:

  • Du vil få ansvaret for korrekte timeregistreringer, timegodkendelser samt overholdelse af arbejdstidsregler, ferielov mv.
  • Du vil udarbejde arbejdstidsplaner, der sikrer den rette sammensætning af medarbejdere i de enkelte afdelinger og bidrage med løsninger i forbindelse med fravær
  • Du vil administrere bytning af vagter, registrere sygefravær samt kontrollere ændringer i arbejdstidsplanerne
Ekkofonden
THISTED KOMMUNE
Sekretariatsmedarbejder til Ledelsessekretariatet

THISTED KOMMUNE

Kan du sikre, at hverdagen i sekretariatet hænger sammen, uanset om det handler om, at henvendelser havner hos den rigtige modtager, økonomien er retvisende, eller at journaliseringen sker korrekt – så er det dig, vi søger.

Du skal, sammen med seks kollegaer, tage godt imod alle henvendelser på en professionel måde. Du skal løse administrative opgaver, modtage og sagsbehandle diverse henvendelser. Endvidere skal du selvstændigt udføre opgaver som fakturabehandling, formidling af annoncer, udgivelse af dagsordener og referater samt bistå indenfor øvrige administrative opgaver (for eksempel post og aktindsigtssager).

Endelig skal du understøtte organisationens digitale processer som erfaren IT-bruger og være klar til at påtage dig store som små opgaver, der får hverdagen til at fungere i et travlt miljø.

Louis Nielsen A/S
Commercial Project Manager

Louis Nielsen A/S, Aalborg

Do you thrive when managing and delivering change projects? And are you eager to join a small cross-functional team to drive better results for our Danish customers?

Louis Nielsen A/S

The key purpose of this role is to drive and support the execution of commercial projects in Louis Nielsen. You will, therefore, be the main responsible for liaising with relevant stakeholders in order to move the commercial projects forward. Additionally, you will take care of all aspects related to analysis, planning, business cases, implementation, communication such as:

  • Analyse data and process to investigate challenges, identify opportunity and risks
  • Support creation and follow up on project business cases to ensure they all land well
  • Develop project presentations to stakeholders and decision-makers
Louis Nielsen A/S
MotorstyrelsenKundebetjening i Motorstyrelsens ekspedition

Motorstyrelsen, Aalborg

Vil du gerne bruge din viden og evner til god kundebetjening, og trives du i en afvekslende hverdag? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig.

Motorstyrelsen søger to medarbejdere til vores ekspedition i Aalborg. Du kommer til at betjene borgere og virksomheder f.eks. i forhold til spørgsmål om Motorregistret (DMR), registreringsbekendtgørelsen, vægtafgift og grøn ejerafgift.

Dine opgaver

  • Vejledning og registrering af køretøjer.
  • Ekspedition af henvendelser fra borgere og virksomheder.
  • Besvarelse af telefoniske henvendelser.

Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du er omgivet af gode kolleger. Vi har gode muligheder for faglig karrieremæssig udvikling, gode ansættelsesvilkår, fleksible arbejdstider og et job, der giver mening.

Motorstyrelsen
MatchMind Teamleder til kontoret

MatchMind søger for Mayflower i Brønderslev

Har du lyst til at stå i spidsen for et lille team på kontoret hos Mayflower A/S? Der søges en serviceminded og engageret medarbejder, som har lyst til at tage ansvar for en række administrative opgaver og samtidig yde virksomhedens kunder en sublim service.

Mayflower Strikkegarn A/S er Danmarks største engrosvirksomhed inden for modestrikke- og hæklegarn. Virksomheden udvider deres administration og søger en Teamleder, der har en energisk og engageret tilgang til arbejdsopgaverne.

Med reference til direktøren, vil din primære opgave være den daglige ledelse af kontoret og kundeservice, som i dag består af 2 personer. Du vil være en vigtig del af den daglige drift, som er håndtering af ordrer og kundeservice over telefonen til virksomhedens mange kunder i Danmark samt de nordiske lande, Holland og Tyskland.

Trackunit A/S
Sales Supporter with a finance profile

Trackunit A/S, Aalborg

Are you our new colleague in Customer Care?

Trackunit A/S

You will be joining a strong global team of 10 people in Customer Care. We are responsible for handling customer requests over phone and e-mail regarding a broad variety of tasks such as service-related issues, subscription support and product changes. The main focus however will be on correct and timely invoicing and supporting our global Sales team with the highest level of professionality.

Our key focus is providing a seamless and customer focused experience through empowered employees able to solve any problems and relaying vital knowledge to our Engineering and Product Management teams.

Trackunit A/S
Kontorassistent
Kontorassistent/ordrebehandler Til vores hovedkontor i Skive søger vi en allround kontorassistent.
Dania Plast A/S, Mariager
Dania Plast A/S
Økonomi- og administrativ medarbejder ved Aalborg Stiftsadministration (barseslvikar)
Ved Aalborg Stiftsadministration er en stilling (37 timer/uge) som barselsvikar for vores økonomi- og administrativ medarbejder (HK)...
Aalborg Stift, Aalborg
Jobcenter
Driftsassistent til NORDJYSKE Medier
Driftsassistent NORDJYSKE Medier søger en driftsassistent til distributionsafdelingen beliggende i hovedafdelingen på Langagervej i Aalborg.
NORDJYSKE Medier, Aalborg
Nordjyskejob.dk
Kundeservicemedarbejder
Kundeservicemedarbejder NORDJYSKE Medier søger en serviceminded og udadvendt kundeservicemedarbejder til distributionsafdelingens...
NORDJYSKE Medier, Aalborg
Nordjyskejob.dk