93 job ads

Your search

Filter your search

Category

93 job ads

Save
Lederne

Kursuskoordinator til Lederne KompetenceCenter

København S

Watch video about Lederne as a workplace

Hos Lederne KompetenceCenter udvikler vi ledere og tilbyder kurser, uddannelser, coaching og outplacement.

Som kursuskoordinator har du det overordnede overblik over driften af kurserne. Din arbejdsdag består af mange forskellige administrative og koordinerende opgaver.

Vi tilbyder en fuldtidsansættelse i en spændende og udfordrende stilling, hvor vi giver plads til din personlige og faglige udvikling.

Lederne
Save
IT-Universitetet i København

Jurist søges til Ledelsessekretariatet på IT-Universitetet i København

Vi søger en engageret og dygtig juridisk generalist til en spændende og alsidig stilling, hvor arbejdet blandt andet vil bestå af opgaver inden for GDPR og IPR, herunder forhandling og kvalitetssikring af forskellige former for persondata-, forsknings- og samarbejdsaftaler med erhvervslivet, fonde, danske og udenlandske universiteter mv.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Vi har flekstid, hvilket giver gode muligheder for at få samspillet mellem arbejde og fritid til at fungere optimalt.

IT-Universitetet i København
Save
Boligforeningen 3B

Serviceminded og ansvarsbevidst medarbejder med tømrerbaggrund til vores Serviceteam

København S

Leder du efter nye udfordringer og fantastiske kolleger?

Vi leder efter en positiv og kompetent kollega til at løse de mangeartede beboeropgaver og drifts -og vedligeholdelsesprojekter. Du er uddannet tømrer eller ejendomsservicetekniker og kommer fra en lignende stilling som servicemedarbejder indenfor ejendomsbeboerservice eller fra tømrerfaget.

Du vil få base på Amager, hvor vi er to Serviceteams i udvikling.

Save
OMBOLD

Idrætskonsulent til nyt projekt og understøttelse af sekretariatet

København S

Kunne du tænke dig at gøre en forskel for udsatte mennesker gennem fællesskaber, hvor idrætten er omdrejningspunktet? Har du samtidig mod på at udvikle på vores nye idrætsgrene, rekruttere spillere og institutioner til vores nye idrætstilbud?

Stillingen har to ben. Det betyder helt konkret, at cirka 20 timer om ugen skal bruges i et nyt projekt, hvor vi skal udvide OMBOLDs aktiviteter med nye sportsgrene. De resterende 17 timer skal bruges på at understøtte sekretariatets generelle arbejde.

Genitor ApS recruiting on behalf of Center for Sundt Liv og Trivsel
Save
Genitor ApS

Chefkonsulent med ansvar for impact

København S

Vi arbejder vi for, at alle børn i Danmark kan vokse op i god trivsel og udvikle en sund vægt. Centret er stiftet og finansieres af en bevilling fra Indenrigs- og Sundhedsministeriet og Novo Nordisk Fonden.

Vi søger en chefkonsulent med ansvar for impact, der kan være med til at sikre, at der er overensstemmelse mellem dét impact frame work, som vi arbejder indenfor, og centrets igangsatte aktiviteter. Du får bl.a. til opgave at sikre grundlaget for og gennemføre en større evaluering af centret efter år 3 og år 7.

Save
Metro Service A/S

Trafikleder til Metro M1M2

København S

Watch video about Metro Service A/S as a workplace

Vi søger trafikledere til Københavns Metro.

Du starter med 5 måneders uddannelse med løn. Her bliver du oplært i jernbanesikkerhed og klædt på til at styre togene og håndtere de mange situationer, der opstår i løbet af en arbejdsdag.

Som trafikleder overvåger jeg driften i metroen og sørger for, at alt kører, som det skal. Det giver mig i den grad mulighed for at prøve mig selv af, både personligt og fagligt. Der er gode karrieremuligheder, og vi har et rigtigt godt sammenhold.

Joachim, trafikleder
Metro Service A/S
Save
Deloitte

Bliv en del af vores ESG Assurance Team

København S

Du vil blive del af et stærkt miljø med tværfaglig sparring med Deloittes ESG-teams og vores Nordic Sustainability Community. Opgaverne vil variere efter projekterne, men omfatter bl.a.:

  • levere ESG erklærings- og rapporteringsydelser til kunder i overensstemmelse med f.eks. CSRD, ESRS og EU-taksonomi
  • styre erklæringsopgaver med det daglige ansvar for projektledelse, teamledelse, kvaliteten af vores arbejde og sikre en koordineret proces mellem ESG-eksperter, revisionsteams og kunder
Save
Deloitte

Administrativ medarbejder til kursusadministration

København S

Du vil blive en del af et team på 9 kollegaer i Danmark og 4 supportmedarbejdere i Indien. Vi er sammen om at varetage processerne omkring afholdelse af kurser i Deloitte.

Dine primære arbejdsopgaver vil være administrative opgaver i forhold til kursusdrift i form af kursusplanlægning, kursusinvitationer og -materiale, koordinering med interne og eksterne undervisere og økonomi.

Vi tilbyder fleksible arbejdsforhold, herunder hjemmearbejde og fleksible mødetider.

Save
Skattestyrelsen

Styrings- og koordinationsgeneralister til PMO-team i udviklingsafdeling

København S

Er du stærk til koordination og styring? Navigerer du sikkert i komplekse organisationer - og kan du skabe overblik og fremdrift, hvor udvikling, faglighed og processer mødes? Så har du nu muligheden for at blive en del af et PMO-team, der betjener store it-projekter, der moderniserer en række af vores it-systemer til personbeskatning.

Dine opgaver vil eksempelvis være:

  • Understøtte governance-processer for afdelingens projekter og prioriteringer
  • Have tværgående dialog med centrale styringskontorer samt relevante styrelser
  • Ad hoc-opgavehåndtering under porteføljemanagement samt ledelsesbetjening
Skattestyrelsen
Save
IT-Universitetet i København

Personal Assistant and Administrative Officer at the Danish Institute for IT Program Management (DIIP), IT University of Copenhagen (reposting)

København

You will:

  • Provide support to the Villum Kann Rasmussen Professor and Chair
  • Contribute to internal processes, and improve them where possible
  • Plan, organize and follow up on internal and external workshops, seminars, research meetings, dissemination, public engagement activities, and other events

We offer an exciting and challenging job in an international environment with skilled employees and good colleagues. We have an open and informal working environment and a varied everyday life.

IT-Universitetet i København
Save
Læger Uden Grænser (MSF)

Partnership Relation Officer

København S

Brænder du for at være med til at gøre en forskel for nogle af verdens udsatte mennesker og arbejde med erhvervspartnerskaber og konceptuelle samarbejder?

Vi søger en ny kollega til vores partnerskabsteam i fundraisingafdelingen, som aktivt vil arbejde for at udvide vores portefølje af engagerede virksomheder samt styrke relationerne til vores eksisterende og værdifulde erhvervspartnere og virksomhedsdonorer i major-kategorien.

Stillingen er en fuldtidsstilling med stor fleksibilitet i, hvordan du tilrettelægger dit arbejde, herunder mulighed for både hjemmearbejdsdage og daglig gang på vores kontor på Amager i København.

Save
Protector Forsikring Danmark

Vi søger en erfaren skadebehandler (senior) til vores Property team

København S

Med vores voksende kundeportefølje søger vi en skadebehandler med erfaring inden for både bygning og løsøre.

Ansvarsområder:

  • Vurdere, opgøre og behandle bygning- og løsøreskader (Erhverv, kommuner og boligselskaber)
  • Ansvar for egen portefølje samt høj grad af selvstændighed
  • Tæt samarbejde med kunden, mægler og samarbejdspartnere
  • Drivkraft for vidensdeling og udvikling af praksis
  • Kvalitetskontrol og optimering af processer i teamet
Save
Dansk Amatørorkester Samvirke

Administrator til DAOS (deltid)

Home workplace

Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).

Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?

Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.

Save
Københavns Kommune

Controller til anlægsteamet i Teknik- og Miljøforvaltningen

København S

Er du vild med København, og vil du være med til at økonomistyre byens mange spændende anlægsprojekter?

Vi har lige nu en ledig stilling, som giver mulighed for at opbygge et stærkt fagligt fællesskab.

Du får rig mulighed for at præge din egen rolle og udvikling og kan forvente at få bl.a. følgende ansvarsområder og opgaver:

  • Løbende opfølgning på de faglige enheders anlægsøkonomi.
  • Sparringspartner for budgetansvarlige chefer og deres medarbejdere om anlægsprojekternes budget, forbrug, regnskab, fremdrift m.m.
  • Udarbejdelse af bidrag til de kvartalsvise anlægsrapporteringer til Teknik- og Miljøudvalget.
Save
BRAX

Sales Assistant (m/f/d) Scandinavia

Copenhagen

As a Sales Assistant Scandinavia, you will be responsible for a structured and smooth ordering process for our customers, process pre-order contracts, monitor delivery and ensure sustainable and targeted communication with the relevant interfaces.

You can look forward to:

  • You will be part of our dedicated international sales team that is looking forward to you and your expertise.
  • You will have the opportunity to join a growing company at a very interesting time and travel around Denmark.
BRAX
Save
Boligforeningen 3B

Serviceleder med stærkt ledergen søges til Boligforeningen 3B’s driftsområde på Amager

København S

Er du serviceminded og god til at lede medarbejdere? Sætter du en ære i at være tilgængelig for medarbejderne?

Er du imødekommende, hjælpsom og nærværende for vores kunder? Og ønsker du et alsidigt job med ansvar indenfor administration, ledelse og drift af boligområder?

Vi tilbyder et spændende, alsidigt og udadvendt job med gode kolleger og arbejdsforhold.

Save
HOFOR

Financial controller

København S

Har du værktøjskassen i orden, og trives du med at have styr på tallene?

Watch video about HOFOR as a workplace

Som Financial controller får du ansvaret for dine egne selskaber i koncernen herunder vores otte vandselskaber. Koncernens selskaber spænder bredt fra regnskabsklasse B til "store" C og med en samlet koncernomsætning på ca. 7 mia. kr. Din succes i rollen afspejler sig i de enkelte selskabers årsrapporter.

Der er mange spændende opgaver at gå ombord i og mulighed for både faglig og personlig udvikling.

HOFOR
Save
Spoken Oy

Project Assistants for Danish Transcription

Home workplace

The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.

Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).

Save
Rambøll

Project Controller

København or Vejle

Do you have excellent cooperation skills and experience with providing advice to different stakeholders? Are you passionate about project finances, and do you want to work on making sustainable projects more profitable?

Watch video about Rambøll as a workplace

Your key tasks and responsibilities will be:

  • Overall responsible for your own project portfolio.
  • Partnering - close cooperation with the business
  • Advise Project Managers on financial project management issues
Rambøll
Save
Deloitte

Manager til Financial Services

København S

Kunne du tænke dig at være med til at rådgive Danmarks største finansielle virksomheder, i en afdeling som er markedsledende inden for compliance, risikostyring og regulatorisk rådgivning?

I stillingen vil du få mulighed for at bringe din viden og kompetencer i spil i et team, som har fokus på arbejdsglæde, høj faglighed og personlig udvikling.

Du skal primært arbejde med risikostyring med fokus på Asset Management, hvor du hjælper kunderne med at håndtere risici samt overvåge og sikre overholdelse af den finansielle lovgivning.

Do you have a Jobindex CV?

Jobindex matches CVs with companies' vacancies.

Create CV