Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
333 jobannoncer matcher din søgning 333 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Akademiker med politisk tæft, sans for koordination og gode samarbejdsevner til Politisk Team i Bygge-, Parkerings- og Miljømyndigheden
Vi søger en politisk koordinator til sekretariatet i Bygge-, Parkerings- og Miljømyndigheden i Teknik- og Miljøforvaltningen, hvis fornemmeste opgave er at bidrage til at betjene direktion og politikerne i Teknik- og Miljøudvalget.
Sammen med os får du en 37-timers arbejdsuge inkl. frokostpause, flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejde, når opgaven tillader det.
Områdeleder søges til Studievejledningen
Vil du arbejde med både drift og udvikling i en organisation hvor du har brugerne (undervisere og studerende) tæt på i din hverdag? Har du et godt overblik og sans for prioritering af opgaver?
Du bliver områdeleder for et team af 7 dedikerede medarbejdere, der arbejder med studie- og karrierevejledning og studenterrettet kommunikation til universitetets bachelor- og kandidatstuderende.
Teamets arbejdsopgaver er daglig vejledning af potentielle og nuværende studerende skriftligt, telefonisk, online og ved fremmøde.
Kommunikationsrådgiver med ansvar for outreach
Du bliver en del af afdelingens team, der arbejder med kommunikation og outreach-aktiviteter målrettet unge i alderen ca. 15 – 22 år. Du bliver ansvarlig for ITU’s vifte af undervisnings- og besøgstilbud for gymnasieelever, og du kommer til at lede ITU’s ambassadørkorps.
Vi tilbyder bl.a. et fagligt stærkt miljø med gode samarbejdsrelationer, en afdeling med fokus på psykologisk tryghed og gode muligheder for faglig udvikling – bl.a. indenfor diversitetsområdet.
Operatører til AJ Vaccines søges
Er du omhyggelig, ansvarsfuld og har solid GMP-erfaring fra et produktionslignende miljø? Så er denne mulighed hos AJ Vaccines helt sikkert noget for dig!
Som operatør hos os kan du se frem til at indgå i en lang række forskellige produktionsprocesser. Afhængig af din tilknytning til virksomheden, vil du bl.a.:
- Administrere batchjournaler, inkl. udprintning og etiketproduktion.
- Udføre prøveudtagning og håndtere prøveafsendelse.
- Koordinere med håndværkere ved maskinproblemer.
Serviceminded assistent til Lederne KompetenceCenter
Ønsker du et timelønnet job med fleksible arbejdstider?
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at:
- hjælpe vores kursister med opgaver lige fra kopiering af gruppeopgaver til at følge dem i rette hænder hos vores konsulenter i vores KompetenceCenter
- holde mødelokaler og Mødecenteret ryddeligt og præsentabelt dagen igennem
- anrette og servere morgenmad, kaffe og frokostbuffet til møder og kurser i løbet af dagen
Administrativ elev til spændende opgaver
Har du lyst til en varieret hverdag med spændende muligheder, udvikling og ansvar? I HOFOR søger vi lige nu en elev til HR Vilkår, System & Data, som gerne vil blive klogere på de forskelligartede opgaver, processer og IT-hjælpemidler.
I HOFOR mener vi, at arbejdsglæde er forudsætningen for udvikling. Når du er glad på dit arbejde, gør du en større indsats, og du spreder glæde og gejst videre til dine kollegaer. Du kan derfor se frem til et alsidigt elevforløb.
Head of HR – Denmark & Sweden
Burger King Denmark and Sweden is looking for an experienced Head of HR. You will play a vital role in supporting the Swedish and Danish markets to set and achieve their goal and milestones.
Responsibilities will include:
- Be a part of the Senior Management team and set the People & Culture agenda for both markets.
- Develop and implement HR initiatives aligned with Burger King's objectives, including setting clear goals and milestones.
Training Manager – Denmark & Sweden
We're looking for a driven Training Manager to join us and look after the training activities for Sweden and Denmark.
In this role, you will develop and implement immersive and transformative training programs that drive the capability of restaurant teams, enable them to excel in their roles, provide world-class customer experience, and drive the growth of the market.
We offer a great career opportunity in a solid international organization with growth ambitions.
Generalist til Statens Serum Instituts direktionssekretariat (barselsvikariat)
Er du interesseret i en spændende stilling, hvor du får en central placering og stort selvstændigt ansvar for at sikre en række generalistopgaver?
Du vil få et stort ansvar for at koordinere og udføre SSI’s arbejde inden for forskellige områder såsom departements- og ledelsesbetjening, strategiarbejde og andre større indsatsområder. Stillingen er en typisk generalist-stilling hvilket betyder, at du vil møde en bred vifte af opgaver og problemstillinger i din hverdag.
SSI er en fleksibel arbejdsplads med en 37-timersarbejdsuge inkl. frokostpause, flekstidsaftale samt mulighed for at arbejde hjemmefra op til to dage om ugen.
Salgsassistent til MENY Vermlandsgade (kolonial)
Vil du skabe gode MADoplevelser for vores kunder med fokus på kvalitet og ekstraordinær kundeservice? Og motiveres du af at arbejde med et bredt udvalg af fantastiske kolonialvarer?
I MENY kalder vi vores medarbejdere for MADarbejdere, og i MENY Vermlandsgade vil du møde dygtige MADarbejdere, der er toppassioneret inden for mad, vin, gode råvarer og kundeservice. Med andre ord; du får her en unik mulighed for at blive en del af det absolutte A-hold, og du får derigennem en vigtig opgave i at drifte og udvikle vores kolonialafdeling, så vi fortsat positionerer os stærkt i markedet.
Miljøkonsulent til HOFORs Miljøsektion, Team Vand & Energi
Vi søger nu endnu en dygtig miljøkonsulent der kan sikre, at HOFORs projekter har fokus på miljøforhold.
Du ansættes i Miljøsektionens Team Vand & Energi og vil have bredt ansvar for miljøopgaver indenfor bygningsmiljø.
Opgaverne vil centrere sig mest i projekters udførelsesfaser, men kan samtidig omfatte udførelse af forberedende undersøgelser og udarbejdelse af ansøgninger, før projekterne kan gå i udførelse.
Erfaren konsulent til rådgivning og innovation på erhvervsområdet
I praksisteamet i Danske Fysioterapeuter arbejder kompetente konsulenter hver dag målrettet med at varetage vores selvstændige medlemmers erhvervsinteresser. Vi er stolte af vores resultater og bestræber os hele tiden på at levere rådgivning og interessevaretagelse af høj kvalitet til vores medlemmer. Vil du med på holdet?
Vi leder efter dig, der motiveres af varieret rådgivning og har lyst til at arbejde med erhvervsinteresser i en medlemsorganisation, hvor du er med til at skabe værdi for selvstændige fysioterapeuter.
Nordic Support Consultant
Do you have experience with IT and customer service, and want to deliver high-level service to employees in a global company?
You will support employees in all the Nordic countries. You will be in the position to perform IT support and tasks of a diverse nature which includes:
- Optimization and strengthening of our Deloitte systems and applications
- Assist setting up computers and installation of software
- Support the Nordic end-users by phone, e-mail, and physical inquiries in our office
Depending on your motivation and drive, there is a great opportunity to influence the content and develop responsibilities in the job.
Enhedssekretær med flair for god teknisk kommunikation til Vejgenopretning i Københavns kommune
Vi søger en ny kollega, som kan styrke os i vores kommunikation og dialog om vores vejgenopretningsprojekter på en måde, så borgerne i København lettere kan forstå, hvad vores projekter går ud på.
Vi har gang i ca. 20-30 anlægsprojekter om året, så det påvirker trafikanternes og borgernes hverdag. Det er derfor vigtigt, at vi får kommunikeret konsekvenserne af anlægsprojekter på en let og forståelig måde.
Ved siden af kommunikationsopgaven skal du varetage opgaven som enhedssekretær. Det omhandler forskellige administrative- og koordineringsopgaver.
Contract and Tender Manager
Har du erfaring med ledelse og trives du i et miljø, hvor tekniske ydelser er i højsæde?
Til vores kontrakt- og udbudsteam søger vi en Manager, som vil være ansvarlig for et team på fem medarbejdere. Ud over at være personaleleder vil du også selv skulle være ansvarlig for egne udbud og kontrakter samt budgetansvarlig for egen afdeling.
Du vil møde en uformel omgangstone og kolleger med faglig stolthed.
Udvikler til DR’s DataOps team
Er du en passioneret og dygtig udvikler, der brænder for at arbejde med avanceret dataopsamling og samtykkehåndtering? Og vil du være en del af et fællesskab, der leverer public service og skaber værdi for seere, lyttere og brugere i hele Danmark?
Teamet, du bliver en del af, er et centralt placeret team, der består af passionerede fagfolk med ekspertise inden for softwareudvikling, dataanalyse og compliance.
Teamet går pragmatisk til opgaveløsning og samarbejde. Vi har tillid til hinanden og vores forskellige fagligheder/bidrag, men samtidig er der plads til og mulighed for at udfordre hinanden.
Selvstændig analytiker og projektansvarlig med indgående kendskab til etik, bioteknologi og sundhedsetik søges til Det Etiske Råds sekretariat
I denne stilling vil du være ansvarlig for at udvikle og drive Det Etiske Råds projekter fra start til slut i tæt samspil med rådets medlemmer. Dine opgaver vil spænde bredt fra analytisk arbejde og formidling til aktiv deltagelse i debatter og samarbejde med både offentlige og private aktører.
Vi tilbyder et meningsfuldt arbejde med afvekslende og udfordrende opgaver samt selvstændigt ansvar i et tværfagligt team. Du vil blive en del af et livligt og højt kvalificeret fagligt miljø, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger får mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer.
PA til Statens Serum Instituts direktør
Vi tilbyder et spændende job i Indenrigs- og Sundhedsministeriets største institution, hvor faglig udvikling og sparring prioriteres højt.
Som PA for Statens Serum Instituts (SSI’s) direktør varetager du ledelsesbetjening, der medvirker til, at direktøren kan varetage ledelsesfunktionen. Du medvirker til at udvikle og sikre effektive arbejdsgange samt professionel og god kommunikation med interne og eksterne kontakter, og du varetager en bred vifte af opgaver, der alle har karakter af at være understøttende for direktøren.
Sundhedsvidenskabelige specialister til arbejdet med HTA-forordningen (genopslag)
Har du lyst til at være med til at sætte den danske retning for implementering af HTA-forordningen, så er det måske dig vi søger i Lægemiddelstyrelsen til to nyoprettede stillinger!
Din dagligdag i denne stilling vil være både dynamisk, udfordrende og præget af meningsfulde opgaver. Du får chancen for at sætte dit præg på både det danske og europæiske arbejde med HTA forordningen. Et arbejde, der kommer til at få stor betydning for de danske HTA-organisationer, virksomheder og patienter.
Vi mener, at der skal være en god balance mellem arbejde og fritid, derfor tilbyder vi en stilling på 37 timer med mulighed for at arbejde hjemmefra.
Softwareudvikler
Til den nyoprettede stilling, vil du som softwareudvikler få et stort ansvar for en lang række forskellige IT-opgaver, hvor fokus er på at gøre Vicuras mere effektiv og klar til en endnu højere vækst.
Som udvikler i vores IT-team, vil du have en central rolle i at styrke vores digitale virke samt sikre, at vores IT-systemer har en høj kvalitet og løbende udvikler sig med Vicuras.
Du vil få et stort ansvar for at udvikle de bagvedliggende IT-processer, og du vil ligeledes have stor frihed til at sætte dit eget præg på Vicuras fremadrettede IT-indsatser.