59 job matcher din søgning 59 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Jysk Analyse A/SMangler du et studiejob eller deltidsjob, hvor du kan arbejde, når du har lyst?

Jysk Analyse A/S, Aalborg

Leder du efter det perfekte studiejob eller et job til dit sabbatår? Kan du lide at tale med mennesker, hvor salg aldrig kommer på tale?

Kunne du tænke dig at blive en del vores interviewteam?

Mest af alt – leder du efter en arbejdsplads i Aalborg centrum med mulighed for fleksibilitet, et godt arbejdsmiljø med super søde og venlige kollegaer?

... SÅ HAR VI DET PERFEKTE JOB TIL DIG!

Som interviewer hos JYSK ANALYSE A/S bliver du en del af en virksomhed i rivende udvikling, hvor du kommer i kontakt med alle dele af den danske befolkning. Vi ringer til privatpersoner, såvel som virksomheder. Vi har altid et knivskarpt fokus på kvalitet, og vi kan garantere, at salg aldrig indgår!

In Touch Marketing ApSBliv vores nye sælger – vi viser dig vejen til succes

In Touch Marketing ApS, Frederikshavn

Er du klar til en karriere i raketfart? Vil du fylde rygsækken med stærke salgsværktøjer i en hverdag med gode grin og lige så gode penge? 

”Her kan du blive den bedste, fordi du lærer af de bedste. Vi kører på med energien og humøret i top. Og hvis du er den rette, er der ingen grænser for, hvad du kan tjene,” fortæller administrerende direktør og ejer Christian Mikkelsen.

Klar til at trykke på speederen? Så læs mere her!

Amnesty International
Deltids facer - studiejob i København

Amnesty International

Vil du arbejde hos en af verdens mest kendte NGO’er, samtidig med at du har tid til studiet? Som facer på deltid for Amnesty International, vil du blive en del af vores helt nye hverveprogram på døren. Dit team vil gå på studiet ligesom dig, og du vil komme til at arbejde med en masse passionerede og dygtige facere.

Vi forventer ikke, at du kender Amnesty ud og ind. Du vil via vores introduktionskursus, ugentlige undervisning og daglige coaching blive klædt godt på til at blive Amnesty-ekspert, samtidig med at du bliver skarp i kommunikation og fundraising.

Vi tilbyder:

  • Vagttider tirsdag og torsdag i tidsrummet 16.30 - 20.00 (minimum én vagt om ugen)
  • Løn på 132 kr. i timen
Amnesty International
Amnesty International
Facer på dagshold i København

Amnesty International

Som facer for Amnesty International, kommer du til at repræsentere verdens største menneskerettighedsorganisation. Du vil blive en del af vores helt nye hverveprogram på døren, og arbejde i et team med passionerede og dygtige facere.

Du vil igennem mødet med nye mennesker, din daglige coaching og vores ugentlige undervisning, blive mester i dialogfundraising og kommunikation. Vores fundraising afdeling er placeret på vores danske sekretariat i midten af København, hvor alle kæmper for, at skabe en mere retfærdig verden.

Vi leverer:

  • Et stærkt fællesskab, hvor du får venner for livet
  • En garanteret udvikling af dine sociale og kommunikative skills
  • Et team af erfarne ledere, der investerer i dig og din udvikling.
  • Vagttider kl. 11.00 - 19.00 mandag til fredag (minimum tre vagter om ugen)
  • Timeløn på 132 kr. i timen
Amnesty International
Amnesty International
Løft røret og gør en forskel – bliv phoner nu!

Amnesty International, København

Hver dag siger Amnestys phonere “hej” til flere hundrede mennesker. Vil du være med? Jobbet som phoner giver dig en alsidig arbejdsdag fyldt med udfordringer i et ambitiøst fællesskab, der emmer af passion for menneskerettighedsarbejdet i Amnesty.

Du kommer hver dag til at snakke med hundredvis af mennesker, og bliver udfordret på dine kommunikative og retoriske evner, da du skal indgå i dialog med mange forskellige mennesker. Du vil løbende blive orienteret om Amnestys sager og menneskerettighedsarbejde, og undervist i den gode samtale.

Vi tilbyder:

  • 110,41 kr. i timen de første 36 timer, derefter stiger lønnen til 132,87 kr. i timen
  • Stilling med 8 timers arbejdsuge, som placeres i fire timers vagter, mandag-torsdag mellem 13 og 21 samt fredag mellem 11 og 15
  • Løbende coaching, opdatering af Amnestys nyeste sager samt undervisning i mundtlig formidlingsteknikker
Amnesty International
Tryg Forsikring A/S
Mødebooker til nyt team i Tryg Pension

Tryg Forsikring A/S, Ballerup

Brænder du for den gode kundeoplevelse? Og har du lyst til at blive en del af den faglige familie i Tryg Pension, der leverer finansiel tryghed til selvstændige og firmaer med ansatte?

Vi er ved at bygge et ambitiøst hold hvor vi har den gode kundeoplevelse i centrum. Omgangstonen er uformel i teamet, men formel og seriøs i omgangen med vores kunder. Vi sikrer god oplæring, og i det daglige er der mulighed for god sparring med leder og rådgivere, hvor vi sammen fejrer vores fælles succeser.

Her får du et spændende introforløb så du står knivskarpt i disciplinen mødebooking. Har du allerede erfaring med mødebooking er det en fordel, men ikke et krav – så skal vi nok lære dig det.

Tryg Forsikring A/S
Mødrehjælpen
Gør en forskel – bliv telefundraiser! 8 timer/uge

Mødrehjælpen, København

Studie- eller deltidsjob, der gør en forskel

Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte børnefamilier og voldsudsatte kvinder og børn i Danmark? Trives du med at tale med mange mennesker, og er du i stand til at tale Mødrehjælpens sag med en entusiasme, der smitter? Vil du gerne tjene lidt ekstra ved siden af SU’en – eller har du måske en del erhvervserfaring og lidt tid i overskud, som du gerne vil bruge på en god sag?

Så er du måske vores nye kollega på vores team af dedikerede og professionelle fundraisere, der ringer ud og søger opbakning til Mødrehjælpens vigtige arbejde for gravide og børnefamilier i en svær situation.

Din opgave bliver – med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab – at hverve støttemedlemmer, som er med til at styrke Mødrehjælpens vigtige arbejde.

Mødrehjælpen
Planday A/S
Norwegian-speaking Sales Development Representative

Planday A/S, Copenhagen

Planday’s Sales Development Representative (SDR) Team is the core of Planday’s sales engine, which drives the continual scaling of our business and our product. As the starting point for revenue generation, the Planday Sales Development Representative position is a commission-incentivized, activity-based role centered around clear targets for active outreach and cold contact.

As we are continuously growing our customer base, we are currently looking for new Norwegian-speaking colleagues to join our team of SDRs for the Scandinavian region.

As our new SDR colleague, you will be working in a team of currently seven colleagues located in our Copenhagen headquarters and will be focusing on new business in Norway. You will be responsible for contacting outbound prospects and qualifying and booking meetings for our Account Executives with the overall goal of winning new business.

Planday A/S
Swedish-speaking Sales Development Representative

Planday A/S, Copenhagen

Planday’s Sales Development Representative (SDR) Team is the core of Planday’s sales engine, which drives the continual scaling of our business and our product. As the starting point for revenue generation, the Planday Sales Development Representative position is a commission-incentivized, activity-based role centered around clear targets for active outreach and cold contact.

As we are continuously growing our customer base, we are currently looking for new Swedish-speaking colleagues to join our team of SDRs for the Scandinavian region.

As our new SDR colleague, you will be working in a team of currently seven colleagues located in our Copenhagen headquarters and will be focusing on new business in Norway and Sweden. You will be responsible for contacting outbound prospects and qualifying and booking meetings for our Account Executives with the overall goal of winning new business.

Planday A/S
Danish-speaking Sales Development Representative

Planday A/S, Copenhagen

Planday’s Sales Development Representative (SDR) Team is the core of Planday’s sales engine, which drives the continual scaling of our business and our product. As the starting point for revenue generation, the Planday Sales Development Representative position is a commission-incentivized, activity-based role centered around clear targets for active outreach and cold contact.

As we are continuously growing our customer base, we are currently looking for new Danish-speaking colleagues to join our team of SDRs for the Scandinavian region.

As our new SDR colleague, you will be working in a team of currently seven colleagues located in our Copenhagen headquarters and will be focusing on new business in Denmark. You will be responsible for contacting outbound prospects and qualifying and booking meetings for our Account Executives with the overall goal of winning new business.

Voxmeter
Supervisor

Voxmeter A/S, København

Voxmeter søger nye kolleger til vores nye supervisor-team i København. Teamet arbejder i vores moderne analysesystem. Er du den helt rette, tilbyder vi dig et spændende, vellønnet deltidsjob – ca. 12 timer om ugen. Din primære opgave som supervisor er dels at styre vores interviewafdeling og supportere vores web-panel.

Stillingen er det perfekte studiejob, til dig der ønsker at høste praktisk erfaring med ledelse, koordinering og support.

DINE ARBEJDSOPGAVER SOM SUPERVISOR

  • Styring af interviewafdeling
  • Panelhåndtering
  • Opgavestyring
Voxmeter A/S
Hjemmearbejdsplads
Voxmeter
Arbejd hjemme, som interviewer

Voxmeter A/S

Vi søger interviewere i hele Danmark

Vi søger interviewere, der er venlige, nysgerrige – og som har respekt og tålmodighed overfor andre mennesker. Du vælger selv, hvornår du vil arbejde. Det kan være i dagtimerne, aftener og/eller i weekenderne.

Voxmeter har Danmarks bedste interviewkorps, drevet af en høj faglig stolthed. Vi oplærer og coacher vores interviewere, så alle er klædt ordentligt på til at gennemføre undersøgelserne.

Arbejdet foregår 100 % online, og din opgave bliver at interviewe folk via telefon. Alle dem du interviewer medvirker anonymt i en undersøgelse. Du skal altså ikke sælge noget.

Voxmeter A/S
WorkdaySales Development Representative (Nordic language speaking)

Workday, Copenhagen

Do what you love. Love what you do.

At Workday, we help the world’s largest organizations adapt to what’s next by bringing finance, HR, and planning into a single enterprise cloud.

Responsibilities

  • Responsible for building pipeline by setting up qualified meetings with prospects for our Account Executives
  • Identifying target accounts and engaging key decision makers with compelling outreach via the phone, email and LinkedIn
  • Developing creative strategies for engaging and nurturing prospects
  • Meeting daily activity KPIs
Tryg Forsikring A/S
Vi søger Danmarks bedste Mødebookere til 12 mdr. vikariat - Aarhus

Tryg Forsikring A/S, Aarhus

Har du et højt drive, er god til at tale med mennesker og brænder for at skabe resultater? Så er det dig vi søger til vores nye mødebooker-team i Tryg Agentur Erhverv.

Som mødebooker er din primære opgave at kontakte potentielle nye kunder og booke møder. Din succes måles bl.a. på antal bookede møder, taletid og aflysningsprocent, og du får feedback til at blive bedre.

Du starter dit nye job op med et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for, at du får den oplæring, du har brug for i forhold til at tale med kommende Tryg-kunder. Vil du gerne indenfor forsikringsverdenen, kan det her være dit første skridt!

Tryg Forsikring A/S
DHL Express
Salgstalent der vil gøre en forskel

DHL Express, Vallensbæk

Vil du kickstarte din salgskarriere i verdens mest internationale transport- og logistikvirksomhed og tilmed vinderen af Danmarks bedste store arbejdsplads i 2018, samt en flot 2. plads i 2021? Så er muligheden der nu! Vi søger en Lead Qualifier til vores salgsteam.

Vi søger dig, som kan levere resultater med telefonen, elsker at tale med mennesker og arbejde som et team.

Du ønsker at være med til at motivere afdelingen i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet. I teamet samarbejder vi i et konkurrencepræget miljø i en varierende hverdag, hvor humøret altid er højt.

DHL Express
Red BarnetRed Barnet søger telemarketing SMV-fundraiser

Red Barnet, København

Er du stærk i kommunikation og salg? Elsker du udfordringer, og har du lyst til at skabe motivation og engagement blandt virksomheder til at støtte op om Red Barnets arbejde? Så er denne stilling noget for dig!

I maj 2019 oprettede Red Barnet en SMV-afdeling i forbindelse med, at vi startede vores inhouse kontaktcenter. Som SMV-fundraiser vil din fornemmeste opgave være at inspirere små- og mellemstore virksomheder til at støtte vores arbejde for de mest udsatte børn i Danmark og i resten af verden. Siden 2019 er vi kommet rigtig godt i gang, derfor udvider vi nu indsatsen og søger en dygtig og resultatdrevet fundraiser, der kan være med til at løfte afdelingen til et nyt niveau!

Alm. Brand
Mødekonsulent Odense

Alm. Brand

Det perfekte studiejob centralt i Odense

Er du i gang med en uddannelse, og leder du efter den helt rigtige mulighed for at supplere SU’en og samtidig lære noget, du kan bruge i din fremtidige karriere? Hvis ja, behøver du ikke lede videre. I Alm. Brand kan du få hele pakken. God løn, målrettet kompetenceudvikling og ikke mindst et super socialt miljø med masser af andre studerende som dig selv.

Dit job handler helt enkelt om at booke møder for vores assurandører. Opgaven er ikke at sælge forsikringerne. Det klarer assurandørerne. Du skal først og fremmest sælge ideen om, at det giver mening at tage et møde med en assurandør og her få Alm. Brands bud på den helt rigtige forsikringspakke.

Alm. Brand
KEKSALES ApS
Telemarketing Sælgere søges!

KEKSALES ApS, Odense eller Aarhus

Vi udvider samarbejdet med Telia, og søger derfor fuldtidskonsulenter til vores privat- og erhvervsteams, der igennem telefonen varetager salg af Telias porteføljer. Har du erfaring med salg, er det et klart plus men på ingen måde et krav.

Arbejdspladsen er i Odense C. /Aarhus C., hvor du vil blive en del af et professionelt salgsmiljø med fast løn, provision og bonus.

Som Telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstrænere. Telia og Call me er stærke brands, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde.

Vi tilbyder:

  • Du gennemgår et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven.
  • Du modtager løbende salgsuddannelse og træning, samt gennemgår Telia/Call me uddannelse.
KEKSALES ApS
GoLearn Aps
Business Development Representative / mødebooker – der tænder på udvikling (og på at rejse med os til Sydspanien)

GoLearn Aps, Ballerup

Er du god på en telefon… og vil du – bogstaveligt talt – med på dit livs rejse?

Til september rejser hele GoLearn nemlig en uge til Sydspanien med alt betalt, og vi har en billet i overskud til dig. GoLearns vision er at udrydde kedelig e-læring, og med over +10 millioner i funding, et team på +20 dygtige medarbejdere samt et ultraskarpt investorhold er vi allerede godt på vej. Nu leder vi efter vores næste to-tre ”Superhero-Rockstar-kollegaer”, der er ON FIRE på en telefon.

Din mission er kort og godt: At starte en professionel dialog på telefonen og booke møder med direktører og HR-chefer på C-Level, som er beslutningstagerne for implementering af vores fremragende E-læring. Med på salgsmissionen har du 8 cool kolleger - inkl. vores hamrende dygtige Sales Executives, der sørger for, at det møde, du booker, bliver til endnu en glad GoLearn kunde.

Røde Kors
Vil du gøre vores verden til et bedre sted én samtale ad gangen?

Røde Kors, København

Sårbare mennesker ude i verden har lige nu brug for nogen, der taler deres sag

Bliver du drevet af at skabe resultater? Ser du dig selv som et udadvendt menneske? Og er du god til at give et godt førstehånds indtryk? Så vil vi gerne høre fra dig!

Vi tilbyder

  • Et seriøst og professionelt arbejdsmiljø, hvor vi har fokus på din personlige udvikling vha. sparring og coaching, så vi sammen kan nå vores mål.
  • Et fællesskab, hvor der er plads til alle og hvor engagement og arbejdsglæde er i højsædet.
  • Uddannelse og oplæring i kommunikative værktøjer så du kan motivere og inspirere alle du taler med til at gøre en forskel.
  • Gode arbejdstider, med vagter mandag-torsdag fra 9.30-16.00 og fredag 9.30-15.00.
Røde Kors