Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
450 jobannoncer matcher din søgning 450 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Product Development Manager til designmøbler og tilbehør - Barselsvikariat
Brænder du for at bringe lækre livsstilsprodukter på markedet og en rolle hvor du kan bringe din erfaring med både produktudvikling, sortimentsudvikling og sourcing af møbler i spil?
Du bliver en central del af produktudviklingsteamet på i alt 5 personer. I samarbejde med et hold succesrige designere, kollegerne i afdelingen og de øvrige afdelinger (primært marketing, salg og indkøb/logistik), bliver det dit ansvar at sikre tilgang af nye produkter i den rigtige kvalitet og på de rigtige vilkår.
Bilrådgiver
Vi tilbyder et sjovt og afvekslende job i et dynamisk og professionelt salgsteam, hvor stemningen er god, og hvor alle gør sit for at yde en fantastisk kundeservice.
Du får følgende opgaver:
- Byde vores kunder velkommen med et smil
- Give kunderne en grundig forklaring omkring bilen og dens funktioner
- Salg og indkøb af brugte biler
Account Manager – Pharma
Vi er inde i en kraftig vækst og positiv udvikling, og har derfor brug for en stærk Account Manager i vores salgsteam, hvor du får ansvaret for salget af vores løsninger til eksisterende og nye kunder indenfor medicinalindustrien.
Vi har en flad struktur med hurtige beslutningsprocesser, og vi vægter et godt teamwork, hvor der er plads til både det professionelle og det sociale. Du kommer til at være med til at præge udviklingen og retningen i vores salgsteam.
Tender Pricing & Contract Analyst
Mediq Danmark A/S søger en Tender Pricing & Contract Analyst der vil have en væsentlig rolle i vores indsats for at generere fremtidig indtægt for firmaet, samt sikre profitabiliteten I vores aktive kontrakter.
Du bliver en del af en fleksibel, udviklende og ambitiøs arbejdsplads med en uformel og varm omgangstone og en flad organisationsstruktur. Du har mulighed for selv at påvirke jobindholdet og bliver en del af et succesfuldt og engageret team i en international virksomhed i vækst.
Sælger – vil du optimere din helt egen kundeportefølje?
Vil du være en del af en virksomhed, hvor du får lyst til at lægge din salgskarriere længe fremover?
Hos Jobindex bliver du en del af en markedsførende organisation. Det giver plads til udvikling, men også til et virkelig godt socialt fællesskab. Og så får du selvfølgelig din egen platform med mulighed for at skabe en god omsætning.
Operations Associate
Dario's Truffles er førende leverandør i Norden af de fineste trøfler, og vi betjener et eliteklientel, herunder toprestauranter og eksklusive detailbutikker.
I rollen som Operations Associate vil du være ansvarlig for daglig kundekontakt, lagerstyring, inklusiv ordrehåndtering og levering af vores produkter for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse.
Med fleksible arbejdstider tilbyder denne fuldtidsstilling en balanceret tilgang til arbejde og privatliv samtidig med, at den giver rigelige muligheder for karrierevækst.
Danmarks førende solcellevirksomhed søger salgskonsulent
Er du en passioneret og målrettet sælger, der brænder for at opnå sine mål? Ønsker du at være en del af en virksomhed, der er førende inden for solenergi og grøn teknologi? Så er dette din chance!
Som salgskonsulent hos 1KOMMA5° rådgiver og hjælper du kunder med aktivt at komme i gang med den grønne omstilling, ved en investering i solenergi, til gavn for både den enkelte kundes økonomi, såvel som miljøet.
Vi tilbyder en høj løngaranti og høj provision uden loft samt sjove og motiverende konkurrencer undervejs.
Account Manager
Er du en erfaren og konkurrencelysten sælger? Er du en hunter, når du opsøger nye potentielle kunder, og ønsker du at opbygge din egen B2B-pipeline?
Som Account Manager er det dit ansvar at booke solide kvalitetsmøder. Forberedelsen til alle kunder er altid baseret på egen grundig research og brug af vores mange referencer. Dialogerne med vores kunder er vidt forskellige, men har det til fælles, at du hurtigt og præcist skal levere budskabet i telefonen, på en sådan måde at det skaber interesse og nysgerrighed for vores koncept.
Communication Junior Project Manager – barselsvikariat
Er du en passioneret kommunikator, der brænder for at gøre en forskel? Ønsker du at arbejde i et dynamisk miljø, hvor ingen dag er den samme, og hvor dine ideer og initiativer bliver hørt?
Dine ansvarsområder inkluderer planlægning, koordinering og gennemførelse af kommunikationsprojekter af mindre eller større karakter på tværs af forretningsområder. Du vil også udvikle digitalt indhold til forskellige platforme og kanaler.
Kundeservicemedarbejder
I vores interne salgsteam med 10 kolleger søger vi nu en ny kundeservicemedarbejder. I salgsteamet har vi ansvar for kundeservice, ordrebehandling, opfølgning og support til de eksterne sælgere: Et alsidigt og krævende job med gode udfordringer og gode kolleger.
Hos Brenntag efterstræber vi en stærk virksomhedskultur, hvor alle arbejder sammen ud fra fælles værdier. Brenntag Nordic A/S er en stabil og lønsom virksomhed med dygtige og erfarne medarbejdere.
Vi tilbyder dig frihed under ansvar og gode personalevilkår.
Investment Director
Ønsker du at være en del af et investeringsteam
Keystone Investment Management søger en Investment Director med ca. 5 års erfaring med at gennemføre ejendomstransaktioner til at bistå i forøgelsen af vores samarbejdspartneres ejendomsporteføljer.
Vi tilbyder en unik mulighed for at blive en del af et lille team af eksperter, der arbejder med nogle af de største ejendomsinvestorer i verden og på nogle af de mest spændende ejendomstransaktioner i Danmark.
Head of Customer Centricity
Do you enjoy building solid and long-lasting relationships to maximize customer satisfaction and ensure business growth? And are you a strategic thinker who appreciates aligning overall business goals with stakeholder management?
As the Head of Customer Centricity at NORDEN, you will be in charge of building our internal approach towards selling our offerings to key accounts. You will be developing and anchoring a new and innovative sales approach across our functional teams and products of Logistics, Decarbonisation and Chartering, supporting NORDEN’s strategic priority.
Facer, Amnesty International, dagshold, København
Har du lyst til at gøre en verden til forskel for mennesker, der er udsat for uretfærdig behandling? Vil du ha’ et job, hvor du får venner for livet? Kom med på holdet hos Amnesty og få en hverdag, der gir mening som facer.
Vi taler med folk fra alle mulige forskellige samfundslag. Det giver en enorm personlig udvikling – det er en skill, man kan bruge i alle mulige andre fag
Nysgerrig? Læs mere her!
Salgschef - Øst
Har du erfaring med salg af ingeniør- eller IT-ydelser, og kan du tage ansvaret for salg af konsulentydelser i Østdanmark? Så søger vi en forretningsorienteret salgschef til en koncernejet virksomhed i markant vækst.
Du kommer til at have en selvkørende hverdag med stor frihed til at skræddersy dine arbejdsrutiner og -opgaver. Med reference til Managing Director indgår du i et kommercielt team på fire, hvor du vil få en ledelsesrolle for en Sales Manager. Du bliver ansvarlig for salget i Østdanmark og får P/L-ansvar for eget cost center.
Sales Manager
Are you seeking to make a difference in an innovative, fast growing medtech company with a cutting-edge technology? We're currently seeking a dedicated individual to fill a position as Sales Manager.
Your main responsibilities
- Lead generation
- Develop and execute sales strategies
- Customer relationship management
Er du vores nye Contract Management Specialist?
Vi leder efter en kollega til vores Contract Management team. Vores forretningsgrundlag består i salg af regnskabsassistance, lønadministration, HR-assistance, inkassoservice, rådgivning og IT (herunder IT-systemer) samt relaterede services til danske og internationale virksomheder.
Vores mission er at gøre komplekse ting enkle, og vi har brug for dig til at hjælpe os med at navigere i vores hastigt voksende og dynamiske verden. Dine arbejdsopgaver vil variere i takt med Azets’ hastige vækst, og du har mulighed for at præge jobindholdet i tråd med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.
Aktiv kirke søger visionær daglig leder
Vil du være vores nye daglige leder/kordegn ved Brønshøj Kirke og være med til at forme og udvikle en moderne folkekirke? Så er muligheden der nu!
Vores nye daglige leder skal især have fokus på
- Koordinering, projektstyring og personaleledelse
- Daglig administration og drift af kirkekontor
- Strategisk udvikling på områder som SoMe og frivillighed
Vi kan tilbyde et aktivt sogn med mange kirkelige handlinger, god kirkegang, ambitiøse musikalske tilbud og korliv samt en af Københavns største FDF-kredse.
Køkkensælger, Kastrup
Vil du være helten, der hjælper vores kunder sikkert igennem i deres køkkeneventyr?
I Kastrup bliver du en del af et eksklusivt team på 2 køkkenkollegaer. Med butikschef Jakob ved roret sørger dit kommende team for hver dag at opfylde vores kunders drømme til deres nye køkken. Jakob er en af vores mest erfarne butikschefer, og han vil sørge for at give dig en førsteklasses oplæring, så du er topklar til at blive Danmarks bedste køkkensælger.
Vi søger en erfaren Export Coordinator til vores back-office
Cobi Rehab A/S er i vækst, og derfor søger vi en ny kollega til vores team.
Vi søger en dygtig Export Coordinator, som kan sikre en gnidningsløs og effektiv proces fra afgivelse af tilbud til fakturering.
Arbejdsopgaverne er meget alsidige, men de primære ansvarsområder inkluderer bl.a.:
Tilbudsgivning: Udarbejde og præsentere tilbud til potentielle kunder i overensstemmelse med virksomhedens retningslinjer.
Ordremodtagelse: Modtage og registrere kundeordrer, sikre korrekt indtastning af data og opfølgning på eventuelle mangler.
Du kan forvente en varieret hverdag med fokus på faglig og personlig udvikling.
Kundeservicemedarbejder
Lige nu supplerer vi teamet med en fast kollega på deltid. Du kommer til at arbejde sammen med vores serviceleder og et lille, fast team, der hentes ind i travle perioder.
Dine kerneopgaver bliver:
- Personlig kontakt med Spartas medlemmer i åbningstiden
- Salg af klubtøj
- Besvarelse af kundeservicetelefon og -mail