Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
27 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?

Advokat / Jurist til Dansk Boligforsikring i Holbæk
Er du en skarp jurist, som ønsker at bidrage med dine juridiske kompetencer og dygtiggøre dig inden for byggeteknik og forsikringsret – så er det dig vi mangler!
Du bliver eksperten, der behandler klagesager, ankenævnssager, retssager og regressager i din egen sagsportefølje.
Du kan glæde dig til komme ind i en succesrig virksomhed, der samtidig er en god arbejdsplads med stor trivsel og arbejdsglæde.


Finanselev til Holbæk
Vil du også med på rejsen i danskernes fortrukne bank, kåret for 16. år i træk?
Bliv finanselev i Arbejdernes Landsbank, vi søger en finanselev, der ved, at god rådgivning handler om mere end penge, og hvor du bliver klædt på til at rådgive hele vejen rundt.


Kundeservicemedarbejder for Allente
Concentrix er en global virksomhed specialiseret i teknologi og service, der understøtter fremtidens brands i over 70 lande. Vi samarbejder med kendte virksomheder - dem du bruger hver dag - ved at forbedre deres forretning med ny, innovativ teknologi og løsninger.
Som kundeservicemedarbejder i vores team vil du supporte kunder indenfor simpel hardwarefejlfinding og skræddersyede løsninger baseret på hver enkelt kundes behov.


Økonomi- og IT-leder
Vi søger økonomi- og IT-leder der kan tage teten i forhold til at drive en velfungerende økonomi- og IT-afdeling.
Arbejdsområdet dækker en bred vifte af opgaver og ansvarsområder, der relaterer sig til både økonomistyring og IT-drift.
Du får ansvar for at sikre korrekt regnskabsaflæggelse samt vedligeholde og anvende konteringsplaner i overensstemmelse med gældende regler. Du anvender forskellige økonomisystemer til at understøtte både den løbende drift og økonomi.

Sagskoordinator
Du vil spille en central rolle i deres daglige drift og blive en del af et engageret team. Du vil sammen med de øvrige sagskoordinatorer være ansvarlig for sagsbehandling på mange boligemner.
Der tilbydes:
- En fast stilling i Danmarks bedst sælgende ejendomsmæglerbutik
- En spændende hverdag med mulighed for personlig og faglig udvikling

QA'er (barselsvikariat)
Har du en skarp sans for sikre kvalitet i vores auktionsmateriale? Klaravik søger en QA'er (barselsvikariat). Bliv en del af Danmarks største auktionshus – med mening, holdånd og gode rammer!
Som QA'er er din opgave at sikre, at alle auktioner gennemgås grundigt og lever op til vores høje standarder – samtidig med at du bidrager til at udvikle og optimere vores procedurer.

Kunderådgiver til Holbæk
Der venter 10 gode kolleger på at tage godt imod dig og byde dig velkommen til filialen i Holbæk. Vi forestiller os, at vores nye kollega med sit engagement kan bidrage til at forsætte den positive kundeudvikling og tilfredshed.
Du er ikke bare en stemme i telefonen. Som rådgiver hos os får du ansvaret for din egen kundeportefølje og bliver den primære kontaktperson for dine kunder.


Vi søger en filialsupporter med erfaring i sagsbehandling af privatkunder
Brænder du for at levere god service til både kunder og kolleger?
Som filialsupporter bliver du en del af et velfungerende team, hvor samarbejde, videndeling og høj kvalitet er i højsædet. Vi støtter rådgiverne med professionel sagsbehandling og sørger for, at vores kunder oplever en effektiv og tryg proces.


Erfaren skadebehandler til ejerskifteforsikringer
Vil du være med til at sikre, at vores kunder får den bedste service og en effektiv skadebehandling?
Du er eksperten, som vurderer vores forsikringssager, og hos os vil du hurtigt få din egen sagsportefølje, men bare rolig… Dine skadebehandlerkollegaer er klar til at dele deres viden, så du kan se frem til at lære en masse på kort tid. Det er nemlig, når vi deler vores viden, at vi får succes!


Vi søger trainees til start i 2025
XL-BYG har brug for talenter inden for SALG , LAGER, LOGISTIK og KONTOR
Med en traineeuddannelse i XL-BYG indgår du en 2-årig aftale, hvor du bliver faglært Handelsassistent, Salgsassistent eller Lageroperatør med et statsanerkendt eksamensbevis. En uddannelse, som åbner for et væld af fremtidsmuligheder, hvor du sammen med et team af gode kollegaer får hjælp til at udleve dit fulde potentiale.


Analyse- og formidlingsstærk økonomikonsulent til det specialiserede voksenområde
Vil du være med til at udvikle og omlægge voksenområdet ved at bidrage med at sætte fokus på at skabe et solidt fundament for vores organisationen via målrettet arbejdet med økonomistyring på det specialiserede voksenområde?
Vi tilbyder et spændende job med både foruddefinerede opgaver, variation og udfordringer, gode og dygtige kollegaer, samt mulighed for personlig og faglig udvikling.

Yderligere socialfaglige forhandlingskompetencer til det specialiserede voksenområde
Vi er rigtig godt i gang og har et fint fundament for at arbejde med forhandlinger, men det høje potentiale gør at vi mangler hænder, hvorfor dette spændende job, nu kan blive dit. Vi opnormerer med yderligere en forhandlingskonsulent i en projektstilling på foreløbigt 2 år.
Vi ser gode muligheder for at fortsætte udviklingen af arbejdet med forhandling og udarbejdelse af kontrakter og tilbyder mulighed for faglig og personlig udvikling, samt stor indflydelse på egen opgaveløsning.

Bliv del af fællesskabet i Digital Sparekasse – Vi søger to kunderådgivere!
Kunne du tænke dig et job, hvor du yder professionel rådgivning via telefon, mail og netbank i stedet for ved fysiske kundemøder?
Hos os får du ikke bare et job med gode karrieremuligheder – du bliver også del af et arbejdsfællesskab, hvor vi har en uformel tone, og hvor vi oprigtigt værdsætter hinanden. Vi tror på frihed under ansvar og giver plads til både faglig og personlig udvikling.


Kundesupportmedarbejder
Klaravik har fuld fart fremad, og vi søger derfor en ekstra medarbejder til vores kundesupportteam!
Brænder du for at yde exceptionel support til vores kunder og trives du i et dynamisk med hurtigt tempo? Bliv en del af vores team og vær med til at hjælpe kunder med support, betalinger og løsninger.

Facility Technician med praktisk sans og teknisk overblik
Har du hænderne godt skruet på og brænder du for at holde faciliteterne i orden?
Du får ansvar for en bred vifte af opgaver, hvor du selvstændigt og effektivt håndterer både planlagte og akutte indsatser:
- Daglig håndtering af mindre reparationer og vedligeholdelsesopgaver på inventar og bygninger.
- Tæt samarbejde med eksterne håndværkere og serviceleverandører – både i forhold til planlægning, tilsyn og kvalitetssikring af leverancer som rengøring, snerydning og skadedyrskontrol mv.


Ejendomsadministrator
Vi søger en dygtig ejendomsadministrator, der vil arbejde selvstændigt med egen portefølje bestående af foreninger og udlejningsejendomme.
Der er meget stor variation i de enkelte ejendomme og kunder, så opgaverne er tilsvarende meget alsidige. Du kommer bl.a. til at:
- håndtere lejeregulering, lejeopkrævning og restancer
- håndtere ejerskifte i ejerforeninger
- afholde generalforsamlinger


Bogholder
Vi søger dig, som trives i det digitale bogholderi – og ønsker ekstraordinær frihed og fleksibilitet.
Vi er nu 10 medarbejdere som alle arbejder lige hvor de har lyst. Hjemme, på café, i sommerhuset. En gang imellem vil der være brug for at køre ud til dine kunder. Hvornår du udfører arbejdet, er op til dig, så længe at kundens forventninger bliver mødt.

Regionschef til Sjælland
Er du en stærk og erfaren leder med en skarp forretningsforståelse, solid driftserfaring og evnen til at engagere ledere og medarbejdere? Kan du forvandle komplekse udfordringer til konkrete resultater gennem egen og andres ledelse? Så er du måske vores næste Regionschef for Sjælland hos dao.
Som Regionschef får du det samlede ansvar for distributionen i Region Sjælland. Du indgår i distributionens ledelsesteam og får stor mulighed for at præge den daglige distribution.


Strategisk forretningsudvikler & PMO-ansvarlig til Sparekassen Sjælland-Fyn
Har du solid erfaring med strategisk forretningsudvikling i komplekse og regulerede miljøer?
Som strategisk forretningsudvikler & PMO-ansvarlig indgår du i direktionssekretariat med ansvar for at sikre succesfuld eksekvering af vores strategi.


Business Controller
Kunne du tænke dig en dyb forretningsindsigt i særligt ét af Andels forretningsområder? Og har du en analytisk tilgang og lyst til at tænke forretning med et økonomisk udgangspunkt?
Du får en virkelig central rolle, hvor du kan være med til at skabe og øge værdien i forretningen gennem de helt rette beslutningsgrundlag, som spiller direkte ind i strategien for dit forretningsområde.