
Bogholder
Vi søger dig, som trives i det digitale bogholderi – og ønsker ekstraordinær frihed og fleksibilitet.
Kunne du tænkte dig at:
- arbejde fast hjemmefra?
- at have meget stor kontrol over din arbejdsdag?
- gøre en positiv og synlig forskel for dine kunder?
- Så skynd dig at ansøg – vi mangler dig
Du kommer til at have ansvar og kontakt med forskellige rare kunder fra spændende brancher.
Opgaverne er inden for bogholderi så der vil være en god kombi af nye og gentagende opgaver. Ønskerne fra kunderne varierer og udvikler sig – så du får god mulighed for at videreudvikle dine evner som bogholder.
Hovedopgaverne:
- Servicerer dine kunder som primært ekstern bogholder
- Betale regninger, alm. bogføring, bankafstemning
- Kreditor & debitorafstemning
- Lønadministration
- Momsafstemning og klargøring til årsregnskab
Erfaring: En del af ovenstående foregår ofte delvist automatisk. Derfor er det vigtigt at du er hjemmevant i digitalt bogholderi. Selvom det forventes du arbejder selvstændigt hjælper vi dog altid hinanden. Det kan være inde på kontoret, online eller på telefonen efter behov.
Vi forventer du har minimum 3-5 års erfaring i ovenstående.
Regnskabsprogrammer: E-conomic og/eller Uniconta skal du være rutineret bruger af.
Fordel: Erfaring fra bureau, erfaring med øvrige ERP-systemer. Bosiddende på eller omkring Fyn.
Arbejdsplads: Vi er nu 10 medarbejdere som alle arbejder lige hvor de har lyst. Hjemme, på café, i sommerhuset. En gang imellem vil der være brug for at køre ud til dine kunder. Hvornår du udfører arbejdet, er op til dig, så længe at kundens forventninger bliver mødt.
Løn: tildeles efter kvalifikationer og erfaring.
Arbejdstiden: kan være alt fra 15 til 40 timer afhængig af hvad du ønsker
Starttidspunkt: hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rigtige kandidat
Ansøg:
Send din ansøgning til Martin på martin@lbo.dk og skriv ”ansøgning” i emnelinje. Vi inviterer løbende kandidater ind. Har du spørgsmål, kan Martin kontaktes på tlf. 9390 8022 eller ovenstående mail.