Arbejdernes Landsbank


Vi har Danmarks mest tilfredse kunder

Arbejdernes Landsbank har en solid økonomi og en sund udvikling. Vi bygger på et unikt socialt fællesskab med høj etik og en stærk faglighed. Det er let at få indflydelse, og et sundt og udviklende arbejdsmiljø går hånd i hånd med ambitionen om at drive en landets bedste banker – til gavn for kunder, bankens ejerkreds og medarbejdere.

Hvordan sikrer vi fortsat tilfredse kunder?

Arbejdernes Landsbank har tre grundprincipper til den adfærd, vi skal udvise, så vi fortsat kan sikre glade og tilfredse kunder.

Ansvarlig: Vi har altid drevet klassisk, ansvarlig bankdrift med fokus på kunderne, og de skal trygt kunne stole på, at vi fortsætter med det. Vi byder alle kunder velkommen, og vores rådgivere er klar med kompetent og velforberedt rådgivning.

Nærværende: Vi vil gerne være kundens bank igennem hele livet – et livslangt forhold bygger på tillid, respekt og et godt kendskab til hinanden.

Enkel: Vores rådgivning skal gøre det enkelt for kunden at træffe beslutninger om deres økonomi.

Dette har kåret os som banken med de mest tilfredse kunder 12 år i træk.

Kort om Arbejdernes Landsbank

Arbejdernes Landsbank er blandt de ti største pengeinstitutter i Danmark. Vi har 70 filialer og 6 erhvervscentre fordelt over hele Danmark. Kundegrundlaget er private kunder, mindre og mellemstore erhvervsvirksomheder samt faglige organisationer og klubber. Vi er lidt over 1.000 ansatte.