Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
32 jobannoncer matcher din søgning 32 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Chefkonsulent til Ledelsessekretariatet
Vil du arbejde tæt på den øverste ledelse og trives du med at samarbejde på tværs af ledelseslag og fagområder?
Som ledelseskonsulent for Absalons to fagdirektører, der har ansvaret for Absalons uddannelser, videreuddannelser og forskning, bidrager du til at realisere ambitionen om at uddanne dygtige professionelle i Region Sjælland.
Dine arbejdsopgaver vil afspejle Absalons og de to direktørers fokusområder, og dine opgaver vil løbende udvikle sig i takt med Absalon og omverdenen.
Fagspecialist til affaldsområdet
Vil du være med til at gøre en forskel og brænder du for at udvikle nye løsninger inden for genanvendelse, genbrug og affaldsforebyggelse? Har du affaldsteknisk forståelse og miljømæssigt overblik?
Jobbet er en kombination af flere arbejdsområder, hvor du får ansvaret for udbud af affaldsfraktioner fra genbrugspladserne og opfølgning på kontrakter med modtageanlæg samt innovativt samarbejde med disse om nye løsninger og sorteringsmuligheder.
Ejendomsadministrator til alsidig stilling på nedsat tid
Da stillingen er nyoprettet, vil du få god mulighed for selv at sætte dit præg på dine arbejdsmetoder.
Du får en meget selvstændig stilling i et særdeles velkonsolideret investeringsselskab, hvor du får store frihedsgrader til selv at planlægge dit arbejde. Blot arbejdsopgaverne bliver løst til tiden og lejerne er glade og tilfredse, så er man meget åben for, hvornår og hvordan du arbejder.
Du får en bred kontaktflade, idet du sidder i bestyrelsen hos to ejerforeninger og kommer til at sidde i bestyrelsen og stå for at drive en grundejerforening. I den forbindelse bliver du også involveret i at drive et tilhørende fælleshus.
Løn bogholder – 10 timers stilling pr. uge
Er du en erfaren regnskabsmedarbejder med en skarp sans for løn, så kan du være den person, som vi leder efter hos Samala.
Om jobbet
Du vil komme til at beskæftige dig med primært løn og regnskab.
- Månedlig lønkørsel til vores 90 medarbejdere via Dataløn
- Bogføring
Vi kan tilbyde et spændende job i et firma i vækst. Spændende og varierende hverdag med plads til den enkelte.
Ejendomstekniker til ejendomme på Vestegnen og i Roskilde
Brænder du for ejendomsdrift, og har du øje for god kvalitet og service? Sætter du en dyd i god beboerpleje og samarbejde med eksterne håndværkere?
Vi tilbyder en afvekslende hverdag med mange forskelligartede opgaver med gode muligheder for ansvar og udvikling.
Du bliver tilknyttet vores team Vestegnen, hvor du sammen med dygtige kollegaer skal tilse vores ejendomme i Brøndby, Hedehusene og Trekroner, der omfatter såvel bolig som erhverv.
Legal Counsel
Dit overordnede ansvar bliver at bistå vores stadigt voksende forretning med en bred vifte af juridiske opgaver.
At være jurist hos Momentum er alt andet end kedeligt – du får læring og forskellige udfordringer hver dag. Der er altid plads til sparring og åben dialog i teamet, og du får mulighed for at være med til at sætte dit præg på udviklingen af den juridiske afdeling.
Projektkoordinator søges til barselsvikariat
DBU Sjælland søger en projektkoordinator til et barselsvikariat på 12 måneder, der skal være med til at understøtte arbejdet med vores samfundsrelaterede projekter i samarbejde med vores kommunale samarbejdspartnere og medlemsklubber.
Som projektkoordinator skal du i samarbejde med vores øvrige koordinatorer være med til at sikre, at opgaverne i de mange forskellige projekter eksekveres.
Du får mulighed for at blive en del af en spændende politisk styret organisation, hvor humøret er højt, og hvor vores medlemsklubber er i centrum. Vores ambition er at opretholde et højt serviceniveau overfor klubberne og øvrige samarbejdspartnere, og her bliver du en vigtig medspiller.
Kulturhistorisk konservator
Drømmer du om at arbejde i en statsanerkendt, kulturhistorisk museumsorganisation med knap 100 højtspecialiserede kolleger, to magasiner og ti besøgssteder med tilsammen over 200.000 museumsgenstande og over 200.000 besøgende om året? Så har du chancen nu.
ROMU søger en konservator, der har lyst og evne til at indgå i flere forskelligartede arbejdsgrupper på tværs af fagligheder og adresser – og som vil stortrives i et arbejdsliv, som både indbefatter udstillingsarbejde, rekvireret arbejde inden for arkæologien og generel konserveringsfaglig museumsdrift med fokus på den gode publikumsoplevelse både nu og i fremtiden.
Lønspecialist
Begejstres du af at yde god service og være den der har styr på reglerne og processerne?
Du vil blive en del af afdelingen ’HR, Løn og Kommunikation’ og vil få 5 kollegaer, der som dig sætter en ære i vores høje faglighed og evne til at skabe en god og positiv stemning omkring os – vi skal have det sjovt, når vi går på arbejde, på den måde lykkes vi alle meget bedre.
Trainee til Invita Roskilde
Brænder du for salg, indretning og design? Så start din salgskarriere hos Invita Roskilde?
Som Salgstrainee hos os, lærer du ikke blot at sælge et produkt – du lærer at sælge en drøm. Samtidig får du både udviklet din kreativitet og dine sælgerkompetencer, når du skaber kundernes drømmekøkken og står for det administrative ”behind the scenes”.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Logistik- og indkøbsdisponent, 1 årigt barselsvikariat
Har du det overblik, der skal til for at sikre høj leveringsservice til vores fabrikker? Motiveres du af at udfordre ’plejer’, når det kommer til udvikling og forbedringer?
Jobbet indeholder rutineprægede driftsopgaver og medfører tværfaglig sparring og opgaveløsning med kolleger internt i virksomheden.
Hos os får du stærkt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger, der ikke er bange for at give en hånd med. Vi har en kultur, hvor vi løfter i fællesskab.
Intern sælger
Vi søger en person, som brænder for at sælge og skabe relationer til nye og eksisterende virksomheder. Vores nye interne sælger vil arbejde tæt sammen med vores 12 dygtige medarbejdere og refererer til virksomhedens Managing Director.
Vi tilbyder et alsidigt og udfordrende job, med såvel faglige som personlige udviklingsmuligheder i en veletableret virksomhed med korte beslutningsveje.
Executive Advisor
We are looking for you to expertly support the executive board, particularly the CTO, Jesper Andersen, who is responsible for the platform engineering, operations, and architecture divisions along with BEC’s technology transformation program. You will assist in leading his areas and driving their efforts.
The executive advisor position is a unique opportunity that provides deep insights into how a company is driven on a transformational and strategic level and a solid foundation for a further rise in your career.
You will be part of a team covering support and management coordination for the executive board and the heads of some larger divisions.
Stærke sagsbehandlere til værdiansættelse af alle landets ejendomme
Vil du være med til at understøtte, at boligejere får mere retvisende og gennemskuelige ejendomsvurderinger i de kommende år? Har du interesse for værdiansættelse af ejendomme, og vil du være en del af et engageret og ambitiøst hold, der alle bidrager til det fælles mål; at genopbygge tilliden til de nye ejendomsvurderinger?
I samarbejde med dine kolleger kan dine opgaver fx blive:
- forberede og udføre vurderinger af ejerboliger, erhvervsejendomme og land- og skovbrugsejendomme
- gennemføre klagesagsbehandling og genoptagelsessager
- formidle vurderinger og besvare henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere.
Assisterende rådgiver med et godt overblik
Vores kunder vil rigtig gerne lave forretninger med os, derfor har vi brug for dig til, i tæt samarbejde med Bankrådgiverne, at sikre de gode kundeoplevelser.
Dine opgaver kan være alt fra hvidvask-relaterede opgaver, simple kreditsager, oprettelse af nye kunder, lettere rådgivning af kunder som fysisk henvender sig i afdelingen, oplæring af studiejobbere, dialog og korrespondance med kunder samt meget mere.
Engageret leder til driftsstyring og personaleledelse
Vil du stå i spidsen for en vigtig samfundsopgave, hvor vi skaber tryghed for alle boligejere?
Som funktionsleder har du en afvekslende hverdag, som spænder fra faglig ledelse over drifts- og personaleledelse, alt sammen for et stærkt hold af ca. 15-20 medarbejdere.
Du står i spidsen for en stabil og kvalitetsbevidst sagsbehandling af de nye ejendomsvurderinger, hvor du ligeledes bidrager til den udviklingsproces, som både modtagelse af nye medarbejdere, uddannelsesforløb og ibrugtagning af nyt system vil medføre.
Salgs- og kundeservicekonsulent
Din fornemmeste opgave som salgs- og kundeservicekonsulent er at yde en førsteklassesservice til vores dejlige kunder, når de ringer ind til vores kundeservice.
Vi tilbyder:
- Et professionelt miljø, der vægter det sociale og den gode stemning højt
- Både faglig og personlig udvikling via kurser, coaching og uddannelse
- En solid lønmodel med sikkerhed og høj provision
Finansiel Rådgiver til Rådgivningscenter Roskilde
Vil du udvikle dine kompetencer indenfor Finansiel Rådgivning og er du ambitiøs om den gode kundeoplevelse? Motiveres du af udvikling i sigte og en leder som prioriterer fællesskab, synlige mål og konsekvent sparring?
Du bliver en del af et team på 9 personer. Vi løfter i flok, passer på hinanden, og har fokus på, at vi i fællesskab skal nå vores mål. Hver af os bidrager med noget unikt til både resultaterne og fællesskabet, hvilket skaber stor trivsel for den enkelte og resulterer i stærke resultater takket være en sund arbejdstilrettelæggelse.
Økonomiassistent
CR Electric A/S i Roskilde er på udkig efter en hjælpende hånd til deres økonomifunktion til lettere bogføring og forfaldende administrative opgaver. Kunne det være noget for dig?
Vi forestiller os at stillingen er 25-30 timer om ugen, men med mulighed for fuldtid senere, hvis der er interesse for dette.
CR Electric tilbyder en løn, der svarer til dine kvalifikationer, samt pensions- og sundhedssikring- og frokostordning samt et spændende job med en alsidig hverdag, mange varierende arbejdsopgaver i et fantastisk arbejdsmiljø, hvor der er fokus på samarbejde, trivsel og sociale arrangementer.