Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
11 jobannoncer matcher din søgning 11 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Ejendomsadministrator til alsidig stilling på nedsat tid
Da stillingen er nyoprettet, vil du få god mulighed for selv at sætte dit præg på dine arbejdsmetoder.
Du får en meget selvstændig stilling i et særdeles velkonsolideret investeringsselskab, hvor du får store frihedsgrader til selv at planlægge dit arbejde. Blot arbejdsopgaverne bliver løst til tiden og lejerne er glade og tilfredse, så er man meget åben for, hvornår og hvordan du arbejder.
Du får en bred kontaktflade, idet du sidder i bestyrelsen hos to ejerforeninger og kommer til at sidde i bestyrelsen og stå for at drive en grundejerforening. I den forbindelse bliver du også involveret i at drive et tilhørende fælleshus.
Intern sælger
Vi søger en person, som brænder for at sælge og skabe relationer til nye og eksisterende virksomheder. Vores nye interne sælger vil arbejde tæt sammen med vores 12 dygtige medarbejdere og refererer til virksomhedens Managing Director.
Vi tilbyder et alsidigt og udfordrende job, med såvel faglige som personlige udviklingsmuligheder i en veletableret virksomhed med korte beslutningsveje.
Executive Advisor
We are looking for you to expertly support the executive board, particularly the CTO, Jesper Andersen, who is responsible for the platform engineering, operations, and architecture divisions along with BEC’s technology transformation program. You will assist in leading his areas and driving their efforts.
The executive advisor position is a unique opportunity that provides deep insights into how a company is driven on a transformational and strategic level and a solid foundation for a further rise in your career.
You will be part of a team covering support and management coordination for the executive board and the heads of some larger divisions.
Stærke sagsbehandlere til værdiansættelse af alle landets ejendomme
Vil du være med til at understøtte, at boligejere får mere retvisende og gennemskuelige ejendomsvurderinger i de kommende år? Har du interesse for værdiansættelse af ejendomme, og vil du være en del af et engageret og ambitiøst hold, der alle bidrager til det fælles mål; at genopbygge tilliden til de nye ejendomsvurderinger?
I samarbejde med dine kolleger kan dine opgaver fx blive:
- forberede og udføre vurderinger af ejerboliger, erhvervsejendomme og land- og skovbrugsejendomme
- gennemføre klagesagsbehandling og genoptagelsessager
- formidle vurderinger og besvare henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere.
Salgs- og kundeservicekonsulent
Din fornemmeste opgave som salgs- og kundeservicekonsulent er at yde en førsteklassesservice til vores dejlige kunder, når de ringer ind til vores kundeservice.
Vi tilbyder:
- Et professionelt miljø, der vægter det sociale og den gode stemning højt
- Både faglig og personlig udvikling via kurser, coaching og uddannelse
- En solid lønmodel med sikkerhed og høj provision
Økonomiassistent
CR Electric A/S i Roskilde er på udkig efter en hjælpende hånd til deres økonomifunktion til lettere bogføring og forfaldende administrative opgaver. Kunne det være noget for dig?
Vi forestiller os at stillingen er 25-30 timer om ugen, men med mulighed for fuldtid senere, hvis der er interesse for dette.
CR Electric tilbyder en løn, der svarer til dine kvalifikationer, samt pensions- og sundhedssikring- og frokostordning samt et spændende job med en alsidig hverdag, mange varierende arbejdsopgaver i et fantastisk arbejdsmiljø, hvor der er fokus på samarbejde, trivsel og sociale arrangementer.
Intern teknisk sælger
Motiveres du af internt salg, og vil du være med til at tage vores tagsegment til næste niveau?
Dine primære arbejdsopgaver vil være.:
- Teknisk salgsbackup, beregninger og kunderådgivning (60%)
- Ordrehåndtering og tilbudsgivning (30%)
- Trækprøver og anden on-site kunderådgivning (10%)
Vi tilbyder dig konkurrencedygtig lønpakke med fast løn, pension og sundhedsforsikring.
Studiekoordinator (deltidsstilling)
Sjællands Kirkemusikskole søger en struktureret og engageret studiekoordinator med musikfaglige kompetencer til planlægning og tilrettelæggelse af skolens studieaktiviteter i tæt samarbejde med skolens studievejleder.
Stillingen er på 18,5 time pr. uge med mulighed for senere udvidelse af stillingen.
Vi tilbyder en arbejdsplads i gode fysiske rammer med lejlighedsvis mulighed for hjemmearbejde.
Distribution Assistant (maternity cover)
We are looking for temporary help in our Distribution team (approx. 1 year).
You will play a crucial role in ensuring a smooth and efficient flow of the handling of orders coming from our customers (distributors). You will be the point of contact to our customers and will ensure the correct processing of the orders.
We have great flexibility with our working hours divided over the week days (Mon-Fri).
Venlig og organiseret kontorassistent
Vi søger en fuldtids kontorassistent til daglig administrative opgaver pr. 1. juni 2024 (eller snarest derefter).
Kunderådgiver søges til vores nyoprettede Callcenter i Roskilde
Ønsker du at komme bag telefonen i stedet for bag disken på værkstedet?