Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
34 jobannoncer matcher din søgning 34 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Piccoline/Piccolo til KPMG's kontor i Aarhus
Hvis du er motiveret af at gøre en forskel og er serviceminded ud til fingerspidserne, er denne stilling det rigtige match for dig.
Som piccoline skal du varetage interne og eksterne servicefunktioner på vores nye kontor i Aarhus på Frederiks Plads. Du bliver, sammen med et mindre receptionsteam, omdrejningspunktet for vores gæstemodtagelse og alle vores eksterne møder i huset.
Personal Assistant to Group Vice President, Head of Group Strategy
Would you like to be a part of a purpose-driven and people-oriented company?
Some of your tasks will be:
- Calendar planning for meetings and travel arrangements for the Head of Group Strategy
- Onboarding and offboarding activities of team members
- Office administration, including maintenance of office equipment, ordering and distributing office supplies
We will support you with continuous learning and development opportunities.
Fuldtidspiccoline/-piccolo
Er du energisk og serviceorienteret og ønsker du en hverdag præget af forskelligartede opgaver, både administrative og praktiske? Bunker Holding søger lige nu en Piccoline/piccolo til vores kontor i Aarhus.
Opgaverne omfatter bl.a.:
- Opdækning og afrydning ved møder.
- Assistere ved seminarer, events og andre arrangementer.
- Bestilling af kontorartikler mm.
- Medhjælper i vores kantine.
- Administrative opgaver.
Dygtig og struktureret sagskoordinator
Vil du være med til at sikre vores fortsatte vækst og placering som markedsledende erhvervsmæglerfirma?
Hvis du kan lide at arbejde i en virksomhed, hvor ambitionerne er høje og humøret er lige så højt – så er det formentlig nu, at du skal læse videre.
Vi søger nemlig en dygtig og struktureret sagskoordinator til sagsbehandling og dokumentudarbejdelse som udbygning af vores i forvejen stærke team.
Piccoline
Er du udadvendt, serviceminded og fleksibel? Og har du lyst til at få erhvervserfaring i en international modevirksomhed?
Som piccoline varetager du forskellige opgaver relateret til indkøb – herunder pakning og ophængning af kollektioner, klargøring til kollektionsfremvisning, koordinerende opgaver, administrative opgaver samt diverse ad hoc-opgaver.
Night receptionist, Scandic Aalborg City
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic Aalborg City.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Resortmedarbejder til Lübker Golf & Spa Resort
Brænder du for den gode service og for at give vores gæster en fantastisk velkomst med smil og nærvær? Så er du måske lige den medarbejder, vi søger til at indgå i vores team.
Til ansættelse hurtigst muligt søger vi en serviceorienteret resortmedarbejder til at varetage bl.a. receptionsvagter i weekender og ferieperioder samt efter behov til eftermiddage/aftener på hverdage.
Du bliver en del af et team med positive og engagerede kollegaer, og du får gode ansættelsesforhold med mulighed for faglig og personlig udvikling.
Receptionist, fuldtid, Scandic The Mayor
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye Receptionist på Scandic The Mayor.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.
Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Piccolo/Piccoline til København og Aarhus
Søger du et job i dit sabbatår, hvor du får en afvekslende hverdag blandt dygtige kolleger? Så er du måske et af vores smilende ansigter udadtil og indadtil?
Du bidrager til at få vores travle hverdag til at gå op i en højere enhed ved at løse en masse forskellige opgaver. Det kan bl.a. være anretning og oprydning ifm. morgenmad, frokost og møder, at assistere i forbindelse med firmaarrangementer samt bestilling af varer.
Inkassokonsulent til Sydbank i Aabenraa
Brænder du for at hjælpe mennesker der står i en økonomisk svær situation? Vi tilbyder et spændende og udviklende job.
Du får en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med gældsinddrivelse, tvangsauktioner og gældssaneringer samt tilhørende administration. Sideløbende med sagsbehandlingen bidrager du med din viden og dine ideer til de udviklingsopgaver, der findes i afdelingen.
Office assistant
Motiveres du af at være den første kunder og kolleger ser, når de kommer til kontoret? Og er det smil du sender dem, også med til at gøre din egen dag god?
På vores hovedkontor i Aarhus har vi brug for en Office Assistant, der motiveres af bl.a. følgende opgaver:
- supportere vores afdelinger med lettere administrative opgaver
- behandle indkomne e-mails på vores Ennova mail
- indkøbe kontorartikler, dagligvarer m.m.
Office Assistant i kontorfællesskabet MT04 og Navest A/S
Holder du sabbatår 2024/2025, og ønsker du at blive en del af et aktivt kontorfællesskab samt et Family Office i vækst?
Dine opgaver kombineres af såvel rutine- som afvekslende opgaver.
Du vil f.eks. stå for at servicere lejere samt for opdækning til møder, håndtering af frokostordning, digital og fysisk post samt kontakt til diverse leverandører og administrative opgaver eller praktiske ærinder for Navest.
Receptionist
Har du en passion for at skabe en god stemning gennem venlig og imødekommende service? Og har du altid et smil på læben, selv når der er travlt?
Om stillingen
- Ind- og udtjekning af vores feriegæster
- At give vores gæster en fremragende service og information under deres ophold
- Forskellige ad hoc-opgaver
Shiftleader Front Office, fuldtid, Scandic Aarhus City
Er du ambitiøs og målrettet og god til at håndtere alverdens spørgsmål, så tror vi på, at du er vores nye Shiftleader på Scandic Aarhus City.
Vi ved, at du ta’r ansvar, har overblik og handler hurtigt, når det gælder. Og vi ved, at du på din vagt altid går forrest med god energi og er til inspiration for dine kolleger og alle andre, som arbejder sammen med dig. Du er god til at kommunikere og deler altid din viden.
Du får ting til at ske, er likeable og sætter service fremfor alt. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Direktionssekretær til HR og Indkøb
Tager du det helt køligt, når tingene brænder på? Trives du med administrative opgaver og fart over feltet, hvor struktur, planlægning og eksekvering er forudsætningerne for succes?
Du får en spændende mulighed for at samarbejde og få snitflader på tværs af organisationen og præge de projekter, som hører til i Indkøb og HR. Det er derfor vigtigt, at du kan samarbejde på tværs af organisationen og agerer i krydsfeltet af de opgaver, der hører til indenfor HR og Indkøb.
Faglærer til receptionistuddannelsen
Er du god til formidling og kommunikation, har du erfaring som receptionist fra f.eks. hotelbranchen, og vil du være med til at danne og uddanne Danmarks dygtigste faglærte inden for receptionistfaget?
Du bliver tilknyttet receptionistteamet, der har ansvaret for planlægning og undervisningen. Teamets opgave er at undervise pædagogisk, fagligt og virkelighedsnært med det formål at danne og uddanne dygtige, ansvarsbevidste, selvstændige og kvalitetsbevidste elever, som vil klare sig godt i branchen.
Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår i et job, hvor du bliver fagligt og personligt udfordret. Du vil få kompetente og engagerede kolleger, som glæder sig til at hjælpe dig godt i gang.
Receptionist/administrativ medarbejder
Brænder du for, og har du erfaring med, at være stemmen og ansigtet udadtil og er hurtig og dygtig til at jonglere i systemer?
Dine primære arbejdsområder vil være telefon- og receptionsbetjening samt administrative opgaver. Du kommer til at være husets centrale medarbejder, der får dagligdagen til at fungere for de ca. 45 medarbejdere, der er tilknyttet Aarhus-afdelingen.
Direktionssekretær
Brænder du for at være tæt på de vigtige beslutninger, og vil du være med til at udvikle Hvidbjerg Banks direktionssekretariat i rollen som bankens nye direktionssekretær?
Som direktionssekretær for bankens administrerende direktør bliver du en meget central del af direktionssekretariatet i Hvidbjerg Bank. Her bliver det din primære opgave at sikre, at bankdirektørens hverdag forløber så effektiv og hensigtsmæssig som muligt.
Derudover vil du få en række spændende driftsopgaver i direktionssekretariatet. Du vil være centralt placeret lige der, hvor beslutningerne træffes. Du vil få indblik i både strategiske og taktiske processer.
Service Assistant
Do you want a versatile work day, with both practical and administrative tasks, that creates high value for your colleagues daily?
At MFT Energy it is a big priority to be able to offer excellent and modern work facilities for our employees. As our new Service Assistant, you will have an important role in ensuring this.
You will experience a mix of daily routines and ad hoc tasks, that are mainly practical, but also administrative. You will be given a high degree of responsibility and room to influence your tasks depending on your interests and competencies.
Vært/værtinde
Har du et naturtalent for god service, og ønsker du at blive en del af bilbranchens absolutte top, så er det måske jobbet for dig!
Som Vært/Værtinde vil du være det første ansigt vores kunder møder, og derfor er det afgørende, at du kan give dem en varm velkomst og en uforglemmelig oplevelse. Din rolle vil være at sikre, at vores kunder føler sig værdsatte og godt tilpas fra det øjeblik, de træder ind ad døren.
Du bliver en vigtig del af at skabe den rette Formulaoplevelse for vores jyske kunder og samtidig bliver du en del af en Formula Gruppen, som er repræsenteret i hele Norden.