6.424 job matcher din søgning 6.424 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 6.424 resultater.
Brix Catering ApSVil du være en del af en virksomhed i vækst hvor kvalitet & økologi er nøgleordene???

Brix Catering ApS, Hammel

Vores produktionskøkken laver dagligt mad til 400 gæster fordelt på frokostordning og selskaber/events. Vi er en ung virksomhed i stor vækst, som har 3 forretninger fordelt i Østjylland. Vi laver alt fra kantinemad til store events og selskaber.

Vi har bronzemærke i alle vores forretninger. Vi sætter en stor ære i at lave alt fra bunden.

Arbejdsopgaver:

  • Køkkenchef/ansvarlig for vores 3 køkkener. Der er ansat souschefer 2 af stederne
  • Dagligt ansvar for og deltagelse i køkkenets drift
  • Daglig ledelse og udvikling af afdelingens medarbejdere
Ditmer a/sUX- og designpraktikant foråret 2021

Ditmer a/s, Åbyhøj

Vi søger dygtige og ambitiøse UX- og designpraktikanter, der brænder for at designe gode digitale løsninger, og som ønsker at få masser af hands-on erfaring.

Ansvar og opgaver:

  • Hjælpe med at facilitere workshops og design sprints med nye og eksisterende kunder
  • Definere brugeradfærd med udgangspunkt i hypoteser, personas, pains, gains, samt customer journeys
  • Oversætte vores kunders behov til det konkrete løsningsforslag

I dit forløb som UX-praktikant får du tilknyttet en mentor, som sikrer et tilrettelagt forløb og daglig sparring omkring opgaver og processer. Sammen har I løbende en tæt dialog omkring dine opgaver, så du selv har mulighed for at præge din praktik, alt efter hvor dine faglige interesser ligger.

Tornbjerg Schou ApS
Sales Manager - Danmark & Norge

Tornbjerg Schou ApS søger for TRIAX i Hornsyld

Evner du at kombinere en struktureret arbejdsindsats med et personligt drive og engagement? Drives du af ambitiøse vækstplaner og personlig udvikling? Er du en dygtig sælger, og evner du at samarbejde i en international organisation med ambitioner? Så er det muligvis dig, vi søger.

Med reference til virksomhedens Salgsdirektør og med udgangspunkt fra hovedkontoret i Hornsyld bliver din opgave salg af løsninger inden for hospitality segmentet (hoteller, ferieparker, offshore m.v.) i Danmark og Norge. Du bliver ansvarlig for hele processen fra opsøgende salg til vedligehold af eksisterende kunder - dette i tæt samarbejde med resten af teamet og med solid backup fra den interne organisation.

Du tilbydes et udfordrende og selvstændigt job, kontinuerlig faglig og personlig udvikling, en attraktiv lønpakke med dertilhørende attraktiv bilordning samt en kultur, der prioriterer såvel individet som teamet.

Ikast-Brande Kommune
2 lærere til Dalgasskolen

Ikast-Brande Kommune

På Dalgasskolen er en fast stilling og et barselsvikariat ledigt til besættelse fra 1.1.21. Begge stillinger indeholder undervisning i specialklasse, idræt, supplerende undervisning samt almindelige skolefag. Begge stillinger er på 30 timer ugentlig.

Dalgasskolen er en 2-sporet skole med 355 elever fra 0.-6. årgang samt 5 specialklasser. Skolen har fokus på sociale og faglige fællesskaber samt på det udbytte, som samarbejdet mellem lærere og pædagoger kan bibringe børnene. En stor velfungerende idræts-SFO er tilknyttet skolen.

Jobindex A/S
Medarbejder til produktion og lager på fast weekendhold

Jobindex A/S søger for Airlaid A/S i Hammel

Har du lyst til at blive en del af vores spændende danske virksomhed i vækst?

Din rolle vil være til fast weekend, hvor du arbejder 2*12 timer i weekenden fra kl.06:00-18:00 lørdag og søndag, og har fri resten af ugen.

Du vil indgå i små teams og din dagligdag vil bl.a. bestå af:

  • betjening af maskiner
  • overvågning af anlæg/produktionsudstyr
  • kvalitetskontrol
  • pakning
  • truckkørsel/lagerarbejde
Jobindex A/S
Ikast-Brande Kommune
Sygeplejerske til Rehabiliteringscenter og Akutteam

Ikast-Brande Kommune, Engesvang

Har du lyst til at arbejde i spændingsfeltet mellem den akutte, komplekse og rehabiliterende sygeplejepleje, så er du måske den sygeplejerske, vi søger

Finder du den komplekse og akutte sygepleje spændende? Brænder du samtidig for sygeplejen i forbindelse med rehabilitering og genoptræning og har du de monofaglige kompetencer, der styrker et tværfagligt miljø, så er denne stilling lige dig.

Vi tilbyder:

  • Komplekse og spændende sygeplejefaglige udfordringer
  • Mulighed for at arbejde med mange forskellige patientgrupper.
  • Et positivt og anerkendende arbejdsmiljø med engagerede og kompetente kolleger, hvor vi vægter fleksibilitet, nærhed og humor højt.
Horsens Kommune
Sygefraværskonsulent med blik for både drift og udvikling

Horsens Kommune

Du bliver ansat i HR-afdelingen, hvor du vil få et tæt samarbejde særligt med de to kollegaer, som også arbejder med sygefravær, samt tre kollegaer med personalejuridiske opgaver. Halvdelen af din arbejdstid går med at deltage i sygefraværssamtaler og følge op med skriftlig sagsbehandling.

Den anden halvdel går med sparring med lederne, analyser, udviklingstiltag og administrativ drift. Du skal altså både kunne mestre den tilbagetrukne, administrative rolle med fokus på korrekt sagsbehandling og være den udadvendte drivkraft, der hjælper med den svære samtale og udfordrer, rådgiver og støtter lederne, baseret på din erfaring, på data og på viden.

PopulosUnderskrivende revisor med fagligt ansvar: Er det dig?

Populos, Aarhus

Til virksomhedens kontor nord for Århus søger vi en underskrivende revisor, som får det faglige ansvar for regnskab og rådgivning af større kunder med landbrug i selskabsform.

Som underskrivende revisor arbejde du i afdelingen Skat & Selskaber, der tæller 225 kolleger, og hvor langt størstedelen arbejder med landbrugsvirksomheder drevet i personligt regi. Teamet omkring selskabsregnskaber arbejder tæt sammen på tværs af de 4 lokationer, – også med skatteeksperter og jurister, der har specialiseret sig inden for området.

Arbejdsopgaver

  • Du vil få din egen kundeportefølje, som du skal servicere og rådgive indenfor regnskabsmæssige forhold, forretningsudvikling samt optimering af indtjening og skat.
  • Du sikrer dokumentation og udarbejder erklæringer.
  • Du arbejder tæt sammen med revisorassistenter, der supporterer dig på regnskabsproduktionen.
Ørsted
Global Mobility Consultant

Ørsted, London, Gentofte or Skærbæk

Imagine a future where you’ll be responsible for securing the right competences in the right location through international assignments to help the company fulfil the vision of creating a world that runs entirely on green energy.

Join us in this role where you’ll be responsible for supporting your colleagues on international assignments as well as play an active role in the continued improvement of our services.

Ørsted

You’ll play an important role in:

  • advising managers and employees on aspects related to working across borders
  • contributing to our journey of improving our services to the business
  • participating in information sessions for employees considering international assignments
Ørsted
Society of Lifestyle
Business Controller

Society of Lifestyle, Ikast

Erfaren talknuser med forretningsforståelse søges til at understøtte den fortsatte udvikling og vækst i en succesfuld international virksomhed.

I rollen som Business Controller får du muligheden for at understøtte forretningsmæssige beslutninger på tværs af organisationen.

Som Business Controller refererer du til vores CFO, du bliver en del af et dedikeret team på 8 medarbejdere, og du får en bred berøringsflade på tværs af afdelinger og lande. Det forventes, at du med overblik over hele værdikæden selvstændigt og med stort drive kan udvikle og skabe et overblik funderet i data, der kan medvirke til optimering og intelligent styring af hele virksomheden.

Om jobbet

  • Udvikling af BI-modeller (Power BI), herunder medvirke til sikring af korrekte data
  • Ledelsesrapportering til ledelse og ejere
  • Deltagelse i den fortsatte udvikling og implementering af forretningsrelevante KPI’er
ISS Facility Services A/S
Trives du i en varieret hverdag? Så er du måske ISS' nye VVS'er i Østjylland

ISS Facility Services A/S

Vi søger en VVS’er, som vil indgå i vores Technical Services team med mere end 220 kompetente medarbejdere.

Når du arbejder hos os, får du en spændende og varieret hverdag på en tryg arbejdsplads, med personlig og faglig udvikling. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke inklusive pension og sundhedsforsikring med forskellige behandlingsmuligheder, samt kørsel i specialindrettet gulpladebil. Derudover får du en række personalegoder i form af ISS Fritid med fx attraktive rabatordninger, forskellige firmaarrangementer, mulighed for at leje ferieboliger i ind- og udland, kunstforening m.m.

Dine arbejdsopgaver

  • Fejlfinding på tekniske installationer
  • Vedligeholdelses- og driftsopgaver på kundens faciliteter
ISS Facility Services A/S
BilkaMedarbejder til delikatessen - Vejle

Bilka

Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig. Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

Delikatessen er en del af Bilkas slagterafdeling, så vi har Danmarks største sortiment af kød, fisk, køle- og mejerivarer til rådighed. Derudover får vi friskbagt brød fra bageriet, så du arbejder i et rent slaraffenland af kvalitetsprodukter.

Mange varer tilbydes direkte fra disken eller fra vores store convenience-udbud. Derudover leverer vi store anretninger ud af huset, hvor vi tilbyder buffeter, brunch, festmiddage, tapas, smørrebrød og meget andet til enhver anledning.

ToldstyrelsenSagsbehandler til efterkontrol af virksomheder i Toldstyrelsen

Toldstyrelsen

Vil du bidrage til at sikre, at virksomheder og andre aktører angiver den korrekte told og fører et retvisende toldregnskab? Og har du stærke talmæssige og administrative kompetencer? Så er du måske vores nye kollega i Efterkontrol og Analyse.

I efterkontrollen er du med til at sikre virksomhedernes regelefterlevelse på toldområdet og dermed korrekt afregning af EU’s toldindtægter. Sammen med erfarne kolleger er du ansvarlig for at gennemføre kontrol i virksomheder og hos fx importører, eksportører og speditører, ligesom du har ansvaret for den efterfølgende sagsbehandling og afgørelse.

Dine primære opgaver er:

  • kontrolbesøg hos virksomheder med særlige toldtilladelser
  • sikring af, at både national lovgivning og EU-lovgivning overholdes
  • kontrol og revision af virksomheder, herunder gennemgang af regnskaber, bogføring m.m.
Toldstyrelsen
Terma A/S
Faglært operatør, Antenna Production

Terma A/S, Lystrup

Vi søger en ny kollega, med faglært baggrund inden for metalindustrien, til vores antenneoproduktion i Lystrup. Arbejdet foregår på daghold mandag til fredag.

Afdelingen producerer avancerede antennestrukturere samt motor/gearkasser, der både indgår i radarsystemer på land og på flådefartøjer. Arbejdet består i montage og du vil få varierende opgaver inden for et bredt område.

Du vil blive en del af afdelingen Antenna Production, der i øjeblikket beskæftiger 10 dygtige og engagerede medarbejdere. Du får en grundig oplæring således, at du bliver klædt på til at arbejde selvstændigt og kunne tage egne beslutninger. Det er derfor vigtigt, at du er beslutningsdygtig og samtidig er ansvarsbevidst.

Du får et spændende og udfordrende job, samt et godt arbejdsmiljø hvor det kollegiale vægtes højt.

Terma A/S
ToldstyrelsenJurist til Toldstyrelsens kontor for forretningsprocesser

Toldstyrelsen, Tranbjerg J

Kan du operationalisere lovgivning og gøre den forståelig og relevant for dine kolleger? Formår du at sætte dig ind i EU-lovgivningen, og brænder du for at skabe ensartede processer på tværs af en politisk styret organisation?

Kontoret for forretningsprocesser bistår handelsområdet i Toldstyrelsen med at dokumentere, udfordre og udvikle driftsprocesser og med at implementere disse processer på tværs af toldenheder. Derudover hjælper vi toldenhederne med at svare på spørgsmål om processer på handelsområdet og med at sikre korrekt sagsbehandling i forbindelse med kundehenvendelser.

Sammen med kontorets andre jurister kommer du til at spille en vigtig rolle med operationaliserer EU-lovgivningen, således denne gøres forståelig og brugbar på handelsområdet.

Toldstyrelsen
STARK
Butikschef

STARK A/S, Skanderborg

Ønsker du et arbejde med personlige og faglige udfordringer? Og har du evnen til at lede og udvikle medarbejdere gennem salgsledelse? Så er dette din mulighed for at sætte dit præg på STARKs fremtid som butikschef.

I stillingen som butikschef vil du få til opgave at:

  • Udvikle forretningen – herunder analysere egen forretningsdata og identificere nøgleområder, hvor der kan skabes lønsom vækst.
  • Være ansvarlig for en høj standard i butikken i form af salgsklar butik i samarbejde med dine medarbejdere.
  • Rekruttere, udvikle, fastholde og afvikle medarbejdere, samt træne og vedligeholde forretningskoncepterne og vores værdier.
STARK A/S
Midt- og Vestjyllands PolitiErfaren HR-medarbejder

Midt- og Vestjyllands Politi, Holstebro

Midt- og Vestjyllands Politi søger en erfaren HR-medarbejder til håndtering af sygefravær og daglig drift.

Som medarbejder i HR-afdelingen har du mange kasketter på, og du skal have lyst til at arbejde med et område med meget bevågenhed og opmærksomhed. Din indsats har stor betydning for både medarbejdere, der rammes af sygdom samt de ledere, der skal tage hånd om medarbejderne. Du er samtidig med til at løfte en vigtig samfundsmæssig opgave ved at sikre korrekt sagsbehandling på det HR administrative område for Midt- og Vestjyllands Politi.

Du bliver ansat i HR-afdelingen, hvor du vil få et tæt samarbejde særligt med en kollega, som også arbejder med sygefravær. Halvdelen af din arbejdstid går med at deltage i sygefraværssamtaler og følge op med skriftlig sagsbehandling. Den anden halvdel går med at løse opgaver i afdelingens administrative drift.

PersonaleBørsenØkonomi- og lønmedarbejder

PersonaleBørsen søger for MR motech i Odder

Til MR motech der beskæftiger sig indenfor tekniskinstallation af, b.la elevatorer i større nybyggerier over hele landet, søger vi en erfaren økonomi- og lønmedarbejder til at varetage en fuldtidsstilling i en virksomhed med hovedsæde syd for Aarhus.

Som økonomi- og lønmedarbejder vil du have ansvaret og stå for den daglige håndtering af kreditor og debitor herunder opfølgning på betalinger. Du vil være ansvarlig for indrapportering af MOMS og deltage i årlig regnskabsaflæggelse sammen med revisor.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Bogføring af kreditor og debitor, herunder afstemning i e-conomic/VISMA
  • Fakturaer til kunder
  • Lønadministration for timelønnede og månedslønnede
Zupa Zite A/SJunior AD/grafisk designer til legendariske bilbrands

Zupa Zite A/S, Kolding

Du behøver ikke været tosset med smukke former, hestekræfter og legendariske engelske bilbrands for at søge det her job. Men det skader bestemt ikke.

I ZUPA ZITE søger vi nemlig lige nu en junior AD/grafisk designer til vores nye on-site bureau hos Nic. Christiansen i Kolding – med ansvaret for at levere visuelle lækkerier til Jaguar og Land Rovers markedsføring.

Din primære rolle bliver at skabe on-brand, visuel kommunikation for Jaguar og Land Rover til det danske, norske og svenske marked. Opgaverne er mange og spænder fra versionering af globale kampagner til layout af annoncer og kreativ udvikling af bannere og SoMe-content, inkl. mindre animationer og film.

Tandlægerne FyrvejNyoprettet stilling hos Tandlægerne Fyrvej

Tandlægerne Fyrvej, Esbjerg

Vi har meget travlt på klinikken og søger derfor en receptionist til en nyoprettet stilling hos Tandlægerne Fyrvej. Klinikken er blandt Danmarks største tandklinikker. Teamet består af en medarbejderstab på 32 fordelt på tandlæger, tandplejere, klinikassistenter, klinikassistentelev og administrative medarbejdere.

Vores reception er bemandet med faste medarbejdere mandage-fredage fra kl. 7:45-16:15.

Din arbejdsdag vil indeholde:

  • Telefonbetjening
  • Håndtering af EDI korrespondance-meddelelser
  • Mailhåndtering
  • Tilrettelægge aftalebogen