circle graphic
location icon

Aarhus N

Receptionist/administrativ medarbejder

Brænder du for, og har du erfaring med, at være stemmen og ansigtet udadtil og er hurtig og dygtig til at jonglere i systemer? Så har du chancen for en spændende stilling i vores afdeling i Aarhus.

Om jobbet

Dine primære arbejdsområder vil være telefon- og receptionsbetjening samt administrative opgaver. Du kommer til at være husets centrale medarbejder, der får dagligdagen til at fungere for de ca. 45 medarbejdere, der er tilknyttet Aarhus-afdelingen.

Din typiske arbejdsdag vil inkludere:

  • Modtagelse af gæster i huset
  • Deltagelse i telefonomstillingen for hele landet
  • Sikre praktiske forhold ved arrangementer og møder i huset
  • Sørge for at dagligdagen fungerer for kolleger i huset, herunder opstilling af frokostanretning
  • Løse administrative opgaver for salg og ledelsen i huset

Stillingen er på 30-32 timer ugentligt med 5 dages arbejdsuge. Receptionen er åben i tidsrummet 07.30-16.00 (fredag til 14.00), og arbejdstiden afstemmes nærmere i dialogen.

Du får reference til kompentencecenterchefen for Vestdanmark.

Dine kvalifikationer

Du er struktureret og dygtig til at planlægge dine daglige opgaver og holde overblik over de opgaver, der kommer ind. Vi forestiller os, at du har erfaring med receptionistopgaver eller lignende administrative opgaver.

Du har flair for at arbejde med administrative IT-systemer herunder Office-pakken samt kendskab til at løse opgaver i ERP-systemer fx SAP.

Du skal kunne begå dig på engelsk mundtligt og skriftligt.

Er du blevet nysgerrig?

Kunne du tænke dig at høre mere? Kontakt Kompetencecenterchef Søren Andersen på +45 41 33 97 08 for en snak om stillingen.

Ansøg senest den 9. maj

Lyder stillingen som noget for dig? Så send dit CV og din korte motiverede ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Lad os gøre en forskel sammen.

circle graphic 2
employee within circle

Sammen gør
vi forskellen

Som international sourcing- og servicevirksomhed vil vi gøre kunderne til vindere og give dem en effektiv hverdag. Vores lager på 250.000 varer er fuldt automatiseret, og med vores superhurtige leveringstider og generelt høje serviceniveau, har vi nok at være stolt af.

Allergladest er vi for vores gode samarbejde. Her giver det respekt, når man hjælper en kollega, for vi er alle afhængige af hinanden. Og fordi hele forretningen hænger så tæt sammen, er der også gode muligheder for at vokse ind i et nyt job. Eller to.

Har du lyst til at læse om nogle af dine fremtidige kollegaer, så klik her

”Allerede fra starten følte jeg mig som en del af holdet, og hver dag har været god siden første samtale. Her er bare styr på de der små ting i begyndelsen, der betyder så meget.”


quote dots

Group HR Coordinator

Michelle

826

medarbejdere

som passioneret arbejder på at skabe værdi hver eneste dag

8

kundecentre

som dagligt holder vores kunder kørende

260.000

produkter

der kan løse selv de mest specialiserede opgaver

dots left
dots right
employee at storage
employee near beam
employee at car
4 af 5 stjerner

52 af Solars medarbejdere har evalueret Solar på Jobindex