Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
14 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?

Digitaliseringskonsulent med erfaring og overblik
Vil du være med til at styrke digitaliseringen i en af Danmarks førende revisions- og rådgivningsvirksomheder?
Du vil bl.a.:
- Afdække behov og muligheder i tæt samarbejde med revisorer og økonomikonsulenter.
- Understøtte implementering og anvendelse af bl.a. Business Central og tilhørende værktøjer.


Løn- og kreditorbogholder til verdens førende leverandør af dansk wienerbrød
Vil du være med til at styrke økonomifunktionen, og har du evnerne og viljen til at gøre en forskel i en global virksomhed med vækst, så har vi jobbet til dig som løn- og kreditorbogholder ved Mette Munk A/S i Odense.
Vi tilbyder dig et job i et spændende og uformelt arbejdsmiljø med stor mulighed for at præge din egen arbejdsdag, og en lønpakke der matcher dine kvalifikationer.

Økonom til Miljøstyrelsens Finanslovsteam i Økonomi
Er du i besiddelse af gode analytiske evner og har du kendskab til finanslov og tilskudsadministration? Så søg stillingen i Finanslovsteamet.
Du vil særligt få ansvaret for styrelsens tilskudsadministration og reservationsbevillinger samt fagenheders økonomistyring. Du vil få mulighed for at bidrage til at udmønte vores drifts- og reservationsbevillinger på finansloven sammen med enhedens øvrige medarbejdere i tæt dialog med styrelsens fagkontorer.


Financial Controller
Vil du være en del af et dynamisk team, bestående af 14 dygtige kolleger, hvor du har mulighed for at tage ejerskab over dine opgaver?
Som en væsentlig del af vores finansteam, vil du have en nøglerolle i controlling af vores datterselskaber, herunder understøtte og sikre kvalitet i den regnskabsmæssige rapportering.
Her er ikke langt fra beslutning til handling, og du får mulighed for at lave forandringer og få indflydelse på vores interne processer.


Økonomimedarbejder med lønerfaring til spændende virksomhed i Odense
Vil du være en del af en organisation, hvor struktur og effektive processer er en vigtig del af din hverdag? Kan du se dig selv i et team, hvor seriøsitet omkring din arbejdsopgaver fylder lige så meget, som fokusset på dit velvære i jobbet?
Det går stærkt i 3C Retail A/S, opgaverne er mange og samtidigt har vi har fået endnu flere spændende opgaver ind, derfor har vi nu behov for en medarbejder med økonomibaggrund som også har kendskab til lønbehandling.


Udekørende lønkonsulenter
Hos Azets søger vi lige nu udekørende lønkonsulenter, hvor hver dag er en ny mulighed for at redde dagen for vores kunder.
I denne rolle vil du opleve en hverdag, der aldrig står stille. Du vil blive mødt af forskellige problemstillinger og kunder, som gør dit arbejdsliv spændende og uforudsigeligt. Så hvis du er typen, der elsker en god udfordring, kan skabe orden i kaos og finde smarte løsninger, så er dette din scene.

Bliv Lønkonsulent hos Azets – og kom helt i front
Azets søger erfarne lønkonsulenter, der kunne tænke sig at blive en del af vores succes. Vi søger både nye kolleger til vores kontor i Herlev og Odense.
I rollen som Lønkonsulent hos os vil du få indsigt i lønprocesser hos flere forskellige virksomheder, og du vil få din egen kundeportefølje og etablere et bredt netværk af interne og eksterne interessenter. Arbejdsopgaverne er mangeartede, hvilket giver dig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.

Bogholder
Vi søger dig, som trives i det digitale bogholderi – og ønsker ekstraordinær frihed og fleksibilitet.
Vi er nu 10 medarbejdere som alle arbejder lige hvor de har lyst. Hjemme, på café, i sommerhuset. En gang imellem vil der være brug for at køre ud til dine kunder. Hvornår du udfører arbejdet, er op til dig, så længe at kundens forventninger bliver mødt.

Forretningsorienteret Junior Controller søges til nyoprettet stilling
Er du en skarp analytiker med erfaring inden for økonomi og regnskab?
Vi søger en ny kollega til at varetage en bred vifte af opgaver inden for regnskab, bogføring og rapportering.
Har du en økonomisk baggrund, og er du nysgerrig på biler og finansiering, vil vi glæde os til at høre fra dig!


Økonomimedarbejder i Odense
Som økonomimedarbejder bliver du en del af et velfungerende administrations- og økonomiteam bestående af tre medarbejdere.
Du får en alsidig rolle med opgaver inden for finansbogholderi, moms, afstemninger og rapportering på tværs af virksomhedens fire afdelinger.
Vi tilbyder bl.a. en arbejdsplads med fokus på trivsel og samarbejde samt mulighed for deltid/fuldtid (mellem 28-37 timer).


Financial Controller til enhed for fondsadministration
Skal du være med til at drive vores fondsadministration i en stilling som Financial Controller? Vi søger en skarp controller med blik for processer, rapporteringer og optimeringer.
Vores fondsadministration leverer administrationsydelser til venture- og private equity-fonde, herunder bistand med 'onboarding' af investorer, bogføring samt løbende rapportering og kommunikation til investorer.

Start din karriere som trainee inden for Business & Outsourcing – september 2025
Vi søger lige nu nysgerrige og dygtige profiler, der ønsker at kickstarte deres karriere inden for digital økonomisk rådgivning i vores forretningsområde Business Services & Outsourcing (BSO).
Hos BDO klæder vi dig godt på og skaber rammerne, så du kan udfolde dit talent og dine personlige ambitioner.
Vi tilbyder dig en uddannelse i en organisation præget af vilje, indlevelse og ambitioner om at være de bedste til det, vi gør.


Credit Risk Manager søges til Facit Bank
Har du sans for detaljen, og trives du med optimering af kreditprocesser og behandling af store datamængder? Kan du se dig selv være en aktiv bidrager til den fortsatte udvikling af kreditafdelingen?
Som Credit Risk Manager får du et spændende, ansvarsfuldt job i en dynamisk udviklingsorienteret bank, hvor dagligdagen er præget af et højt aktivitetsniveau og masser af udfordringer. Beslutningsvejene er korte, arbejdsklimaet uformelt og kollegerne engagerede.


Erfaren og kvalitetsbevidst lønmedarbejder
Du får en alsidig og spændende hverdag i et dynamisk medie-tech hus, hvor du vil have en bred kontaktflade internt i hele organisationen.
Dit hovedfokus i stillingen er løn fra a-z, og du vil have mulighed for at blive lært op i de lønkompetencer, som du måske ikke allerede har. Der vil derfor være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.