Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
6 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Distriktschef - Sjælland
Drømmer du om et job, hvor du får lov til at snakke øl, sodavand og strategiske partnerskaber hele dagen? Så har vi en plads til dig hos Royal Unibrew!
Vi leder efter en passioneret distriktschef til at drive væksten i vores Ontrade-segment i området. Du får ansvaret for at sikre, at vores produkter er det naturlige førstevalg på alt fra barer og restauranter til caféer, kantiner og natklubber.


Group Sales Agent
Har du en passion for salg og kundeservice, og har du erfaring fra hotelbranchen?
Du vil spille en central rolle i vores Groups, Reservations & Support-afdeling, hvor du vil være ansvarlig for håndtering af gruppeforespørgsler og -bookinger på tværs af vores hotelportefølje.
Vi tilbyder bl.a. et uformelt arbejdsmiljø, hvor humor og samarbejde er højt værdsat samt personalepriser på hoteller verden over.

Trainee
Vi har virkelig travlt, og derfor søger vi nu en trainee til vores forretning Taastrup hurtigst muligt og senest med opstart den 1. maj 2025.
Vi tilbyder:
- Et 2-årigt trainee forløb med fokus på salg, hvor vi under tæt oplæring af dine mæglerfaglige kompetencer i dagligdagen gør dig klar til at tage uddannelsen til ejendomsmægler.
- Et job med fokus på ejendomsmæglerens arbejdsopgaver og funktioner

Air Logistics Sales Manager
Er du drevet af at skabe stærke kunderelationer og skræddersy løsninger inden for luftfragt?
Du får en nøgleposition i at opbygge og vedligeholde stærke kunderelationer og drive resultater. Dine opgaver vil bl.a. inkludere:
- Udvikling og implementering af skræddersyede strategier for både nye og eksisterende kunder i samarbejde med vores internationale team.
- Fokus på nysalg gennem opsøgende arbejde og identifikation af nye forretningsmuligheder.


Sales Supporter
Er du deltaljeorienteret og har koordinationsevnerne på plads?
Du får mulighed for at bruge dit skarpe administrative overblik til understøtte den daglige drift og på den måde have aktiv del i, at forretningen kører rundt. Dine ansvarsområder vil bl.a. omfatte at:
- Forberede biler til auktion, oprette ugentlige auktioner og håndtere fakturering.
- Godkende nye kunder og lede KYC-processen for både nye og eksisterende kunder.


Kunde- og salgssupporter
Du får en bred kontaktflade, idet du både servicerer kunder, som henvender sig telefonisk eller på mail, og samtidig supporterer sælgerne i marken.
Hos Georg Fischer bliver du en del af en arbejdsplads, hvor faglighed og trivsel vægtes højt. Du får naturligvis en grundig og struktureret onboarding, der sikrer, at du får den bedst mulige start i rollen.