152 jobannoncer matcher din søgning 152 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Finance Project Lead / Business Controller
Recently a new TITAN Management Team has been appointed. As natural continuation hereof, TITAN wishes to establish a finance business function.
The Finance Project Lead / Business Controller will be reporting to the Group CFO, and be based out of the TITAN HQ in Taastrup, Denmark.
The candidate will be responsible for, together with the Group CFO, establishing the business finance (business controlling / FP&A) function to support the TITAN Management team as well as the business in general.


ISS søger en Kok til nyt Food koncept i Hovedstadsområdet
Er du kreativ og nytænkende i din tilgang til mad? Brænder du for at skabe gastronomiske oplevelser og levere service af høj kvalitet til dine gæster? Vil du være en del af et team, der har fokus på din faglighed, udvikling og trivsel?
Som vores nye kok, vil du blive en del af et fagligt stærkt team. I hverdagen skal I sammen drive det helt nye Food Koncept hvor maden skal portionsanrettes i tre stationer med følgende temaer: ‘The Deli’, ‘Go Green’ og ‘World of flavours’.
Som kok har du mulighed for at bidrage til menuplanlægning med tanke på de tre stationer og årstiden råvarer, hvor alt fra smag, teksturer, duft og anretning er afgørende.


Skade- og Kunderådgiver til TrygHome
Er du en rådgiver med exceptionelt salgs- og servicetalent, og søger du en arbejdsplads hvori din motivation og talent for salg og service både bliver anerkendt og udviklet til sit fulde potentiale?
Så har du lige nu en fantastisk mulighed for skabe en unik karriere hos Tryg Privat, hvor vi søger en ny skade- og kunderådgiver. Helt konkret at du vil arbejde med en forsikringsgennemgang af Trygs kunder.
Du vil få en personlig udviklingsplan, som kan videreudvikle dit talent i en stor og kendt forsikringskoncern med stabile rammer for personlig og faglig udfoldelse.


Contract Manager
På vegne af BNP Paribas Personal Finance, søger vi en dedikeret Contract Manager, der kommer til at referere direkte til CSO. Det bliver din fornemmeste opgave at tage ansvaret for den tildelte portefølje af leverandørkontrakter på vegne af de respektive managers.
Dette betyder at du er ansvarlig for at forhandle genoptagelser af kontrakter eller kontraktreguleringer med porteføljen af leverandører, som du er blevet tildelt. Du vil ydermere skulle yde administrativ support til relevante managers eller andre involverede parter, da du skal videregive og indsamle relevant information og data, for at sikre at de fremadrettet har den bedste forudsætning, for at bevare den gode relation til leverandørerne.


Engageret underviser til Byg, Bolig og Anlæg
Vi søger en dygtig underviser til vores fagtema Byg, Bolig og Anlæg (Ejendomsservice og logistik) På FGU-Skolen Øst, Høje-Taastrup.
Tiltrædelse hurtigst muligt eller senest 1. februar 2024
Opgaverne på Byg, Bolig og Anlægsværkstedet er mangeartede og varierende og har produktion som omdrejningspunkt. Værkstedets primære fokus er håndværker-tilgangen med pædagogik i fokus.
Vi tilbyder
- Et job for den rette, der trives med udvikling, forandring og ansvar for at udvikle sit fag ind i en ny form for didaktik.
- En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stor mangfoldighed.

Analyst - studentermedhjælper
Zealth vokser og vi søger derfor en studentermedhjælper, som ønsker at arbejde i et team, hvor nøgleordene er kundefokus, teamwork og fokus på at skabe resultater.
Vi tilbyder et arbejde, hvor du kan bruge din viden fra studiet og være en integreret del af at supportere vores kunder.
Vi søger også ansøgere, som ikke er bosiddende i København, da der er mulighed for hjemmearbejde.

Erfaren sygeplejerske søges til lægepraksis
Vi kan blandt andet tilbyde:
- Et stærkt team af søde og humoristiske kolleger, der værdsætter hinandens trivsel højt
- Et spændende og meningsfyldt arbejde
- Et arbejde med høj grad af selvstændighed og ansvar
Arbejdstid gerne 3-4 dage om ugen. Hverdagen hos os er præget af et stort flow af patienter, tæt samarbejde mellem klinikkens ansatte, god faglig sparring og et sundt kollegialt fællesskab.

Projektmedarbejder til GDPR compliance-opgaver
Vi har netop fået midler til en nyoprettet stilling og søger derfor en engageret og selvstændig projektmedarbejder til at styrke vores GDPR compliance-arbejde. Som projektmedarbejder spiller du en central rolle i at sikre, at Dansk Blindesamfund overholder databeskyttelsesreglerne.
Dine arbejdsopgaver:
- Fremme forståelsen og kendskabet til databeskyttelsesreglerne blandt dine kollegaer.
- Gennemgå og opdatere eksisterende dokumentation i henhold til GDPR.
- Overvåge og rapportere til ledelsen om virksomhedens overholdelse af GDPR.
Arbejdsmiljøet er præget af samarbejde og åbenhed. Vi tror på, at en positiv og støttende atmosfære er nøglen til succes.

Controller til DSB Barselsvikariat
Er du struktureret, god til at holde styr på detaljerne og har du erfaring som controller? Så er det måske dig vi søger til et spændende barselsvikariat på 1 år for DSB
For DSB søger vi lige nu en barselsvikar til at indgå i det øvrige controllerteam, bestående af 3 medarbejdere. Du vil få din daglige gang hos DSB i Taastrup.
Du får ansvaret for egne butikker og fungerer som sparringspartner for DSB Service & Retail’s ledelse og DSB-koncernen. Du formår at analysere og løse komplekse problemstillinger samtidig med, at du kan videreformidle data på et forståeligt niveau til modtageren.


Planchef, der brænder for byudvikling og god arkitektur
Du har erfaring med strategisk byplanlægning og har forståelse for samspillet mellem forskellige aktører i en byudviklingsproces. Du er en tydelig kommunikator og god til relationer og samarbejde.
Høje-Taastrup Kommune har de sidste 10 år været inde i en forrygende udvikling med fokus på vækst, erhvervs- og byudvikling. Der er planlagt og udviklet nye store og unikke forstads- og boligområder, og kommunen gennemfører desuden en større by- og områdefornyelsesindsats i de store almene områder, for at skabe øget attraktion for bosætning og integrere de udsatte boligområder i den øvrige by.

Senior Key Account Manager, Nordics
In this role, you will be an integral part of our dynamic commercial operation, establishing robust connections with the largest biopharma companies in the region.
If you possess a passion for navigating the complexities of the biopharmaceutical landscape, fostering relationships with key stakeholders, and delivering innovative solutions, we invite you to explore this exciting opportunity with us.

Technical Sales Support Manager, Nordic
Now you have the chance to join a smaller team dedicated to supplying specialized equipment to the entire Nordic region.
As a key player, you will be the vital link between the commercial department and daily operations, ensuring a consistent 100% customer satisfaction and an outstanding fleet management while ensuring costs for servicing the units are meeting budgets.


Full-time position as Student/Project assistant (Temporary position until end 2024)
As our future full-time student assistant, your task will be to support our assistant group across our 3 purchasing departments with various tasks. You will also have a key role in providing assistance for a cross-functional, strategic project. You will therefore have a central role with extensive involvement and interaction.
Your primary tasks:
- Handling of production samples – ordering, receiving, registration and distribution
- Assist with sending out packages
- Ensure correct logistics labels from our suppliers

Ejendomsfunktionær til vedligeholdelse af bygninger og boliger
Trives du med en hverdag, hvor ikke to dage er ens? En hverdag med en kombination af både selvstændighed og samarbejde i et team og hvor du skal yde den bedste service overfor vores beboere?
Gadehavegård søger en ejendomsfunktionær på fuld tid, der skal varetage den daglige drift, beboerservice og vedligeholdelse af bygningerne i boligområdet.
Du bliver en del af et team med 16 medarbejdere. I teamet har vi mange forskellige baggrunde, som gør, at næsten alle opgaver kan løses uden ekstern hjælp. Vores fælles mål er at skabe tilfredse beboere.

Afdelingschef til Fleet Management i DSB
Har du et langsigtet perspektiv og evnerne til at sikre, at vores togsæt er i god stand og kan præstere i mange år fremover?
Som chef for Fleet Management hos DSB vil du få det overordnede ansvar for at vi udnytter DSB’s togflåde optimalt sammenholdt med styring af vedligeholdelsesomkostninger.
Du får bl.a. fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.


Salgskoordinator
Som medarbejder hos Element vil du blive en del af en travl og positiv arbejdsplads med gode muligheder for at udvise ansvar, initiativ og service. Du kommer til at arbejde med en bred vifte af kundefokuserede opgaver, herunder blandt andet:
- Tilbudsgivning og ordrehåndtering
- Håndtering af forespørgsler, herunder rådgivning af kunder og arbejde aktivt med mersalg


PA til direktion og bestyrelse
Er du som person dynamisk, engageret og struktureret, og brænder for at gøre en forskel i en travl og alsidig hverdag? Trives du i en rolle, hvor dit bidrag er afgørende, og hvor ikke to dage er ens? Så er det dig, vi leder efter!
Som PA agerer du den uundværlige sparringspartner for direktionen. Direktionen vil trække på dig til udarbejdelse af indstillinger, notater og oplæg, ligesom det vil være din opgave at følge op på beslutninger. I samarbejde med direktionssekretæren sikrer du, at bestyrelsen modtager rettidig og præcis materiale, koordinerer bestyrelsens årshjul og deltager i møderne med referatskrivning.

Onboarder/Sælger for vores bogføringsydelse - du kan arbejde fra udlandet eller hjemmefra på deltid eller fuldtid
Vi søger lige nu flere sælgere til at være del af vores team for at håndtere de mange henvendelser vi får fra potentielle nye kunder. Der er intet cold-sale involveret. Potentielle nye kunder henvender sig til os gennem vores hjemmeside, Facebook eller efter at have set vores annoncer andet sted.
Vi arbejder 100% digitalt, og du arbejder derfor hjemmefra og det er ligegyldigt om du er i Danmark eller udlandet. Arbejdstiden er fleksibel, og du kan i stor grad selv bestemme hvornår du arbejder.

Passionerede individer til privatundervisning
Superprof rekrutterer lærere på tværs af hele Danmark og inden for et stort antal fagområder, herunder matematik, videnskab, sprog, musik, lektiehjælp, sundhed og velvære, fitness og meget mere.
Fordelene ved at arbejde på Superprof:
- Administrer dine egne priser uden mellemliggende omkostninger (vi opkræver ikke provision)
- Vælg selv, hvilke elever du accepterer, og administrer din egen tilgængelighed
- Undervis i dit eget hjem, hos eleven, i dit lokalområde eller online til hele Danmark


Salgs- og kommunikationskurser
Alt salg er kommunikation, og al kommunikation er salg – lige fra salg af et produkt eller en løsning til salg af en idé eller en måde at tænke på. Gennemfør kurset i Strategisk salg, Kommunikation i praksis eller måske Coaching og Konflikthåndtering. Til dig, der vil arbejde digitalt, har vi fx online marketing, der giver dig de nye vigtige forudsætninger for at kunne lave markedsføring online.
På online markedsføring lærer du også om bl.a. SEO og Google Adwords, og hvordan du hurtigt bliver skarp på de vigtigste budskaber.
