Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
42 jobannoncer matcher din søgning 42 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Controller
Vil du være med til at videreudvikle og sætte dit præg på Økonomiafdelingen på Herlufsholm Skole og Gods?
Herlufsholm har de seneste år haft fokus på at digitalisere, optimere og automatisere forretningsprocesser bl.a. via nyt ERP-system, Business Central. Vi har fundamentet på plads, og afdelingen arbejder nu videre på værdiskabende initiativer, optimering af processer og procedurer, som kan tage virksomheden til det næste niveau.
Afdelingsleder indenfor økonomi og it
Vi søger et godt match til vores økonomiafdeling og ønsker at tilbyde dig en stilling, som stiller krav til dig, men også giver dig et frirum til at kunne tilrettelægge dine arbejdsopgaver, både på Jagtvej i Næstved og med mulighed for en til to hjemmearbejdsdage ugentligt, som aftales nærmere med din chef.
Arbejdsopgaver:
- Ledelse af vores økonomiafdeling på 9 medarbejdere
- På sigt også ledelse af vores it-afdeling på 5 medarbejdere
Er du vores nye ydelsesmedarbejder?
Vil du være med til at hjælpe ledige borgere med deres forsørgelse? Så er det dig vi søger til vores Ydelsesteam.
Omdrejningspunktet i dit arbejde er at yde sagsbehandling til borgerne i forhold til forsørgelsesydelser, enkeltydelser og ydelser efter lov om social pension.
Som nyansat i Stevns Kommune, får du en god introduktion til arbejdsopgaverne og der følges løbende op på din trivsel både fagligt og personligt.
Danmarks bedste kundesupport søger tekniske kundekonsulenter
Ønsker du en hverdag med opgaver inden for teknik, kommunikation og salg? Og vil du være en del af et dygtigt og engageret team, hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer i et lærerigt og ungt miljø?
Vi søger 2 dygtige medarbejdere med stærke kommunikative evner, interesse for kunden og flair for IT til fastansættelse. Du behøver ikke nødvendigvis have erhvervserfaring inden for IT.
Erhvervsrådgiver til Næstved
Vi søger en dygtig og proaktiv erhvervsrådgiver, som brænder for at skabe gode kundeoplevelser via dygtig rådgivning.
Som erhvervsrådgiver får du en portefølje af primært mellemstore erhvervskunder og skal selv være med til at udvikle og udbygge porteføljen. Du kommer til at levere strategiske og behovsorienterede løsninger til dine kunder, og du er via dit engagement med til at styrke Sydbanks position som erhvervsbank.
Økonomiansvarlig
Vi søger en dygtig og erfaren økonomiansvarlig til vores koncern, som består af tre selvstændige virksomheder: Krummebækgaard ApS, Værkstedsskolen Krummebækgaard ApS samt Krummebæk Huse.
Krummebækgaard er inde i en rivende udvikling og du bliver ansvarlig for den overordnede styring og administration af koncernens økonomi med direkte reference til direktøren.
De tre virksomheder udgør tilsammen en dynamisk organisation, hvor der ofte sker nye tiltag, som involverer den økonomiansvarlige. Det betyder, at hver dag vil byde på spændende udfordringer.
Administrativ medarbejder (administrativ support)
Vil du være en del af et team med engagerede og kompetente kollegaer i en spændende virksomhed i udvikling i et marked med stort potentiale, en klar vision om fremtiden, hvor værdierne passion og tillid er omdrejningspunktet?
Du vil få en central rolle i en spændende virksomhed, hvor kulturen er entreprenant og er kendetegnet ved stærke specialister, positiv indstilling og et stort engagement.
Udviklingskonsulent til sociale indsatser på Lolland, Falster og Sydsjælland
Vil du være med til at gøre en forskel for ensomme og sårbare mennesker i Danmark?
I Fællesskabssektionen i Røde Kors søger vi en kollega, der med relevant erfaring i bagagen vil være med til at understøtte og udvikle vores sociale indsatser på Lolland, Falster og Sydsjælland i tæt samarbejde med frivillige i vores lokalafdelinger.
Du vil have arbejdsplads hjemme. Vi forventer, du er bosat på Falster eller Sydsjælland. Stillingen kræver en del kørsel, hvorfor det er nødvendigt, du har kørekort og en bil til rådighed.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Værkfører – koordinator til vores udekørende serviceafdeling
Kan du få kabalen til at gå op, når du hver dag sender dine dygtige montører og mekanikere ud på opgaver?
Du står for den daglige ledelse af vores udekørende montører og mekanikere, som laver alt fra fejlfinding og reparation til service og vedligehold på vores maskiner.
Du får masser af kontakt med kunderne, som du igennem tiden lærer godt at kende.
Som en del af lederteamet bliver du inddraget i beslutningerne. Når vi køber nyt udstyr såsom servicebiler og værktøj, har din stemme stor vægt.
Controller
På grund af stor vækst udskiller vi økonomifunktionen i en særskilt afdeling. Vi har ansat en ny økonomichef og søger derudover en controller.
Generelt skal kandidaten selvstændigt kunne udføre og bistå økonomichefen med økonomiske analyser, kalkulationer/efterkalkulationer af selskabets ydelser, likviditetsstyring og økonomirapportering til myndigheder m.m.
Vi tilbyder en varierende arbejdsdag, hvor du selv har stor indflydelse på arbejdstilrettelæggelsen.
Advokatfuldmægtig eller advokat søges
Vi søger en ansvarsfuld advokat eller advokatfuldmægtig til vores team i Nykøbing F. eller Vordingborg.
Vi yder rådgivning inden for de fleste sagsområder og håndterer sager for både private- og erhvervsklienter.
Brænder du for at løse og udføre juridiske opgaver, og har du lyst til at blive en del af vores team, så kan du blive vores kommende kollega. Vi tilbyder dygtige kollegaer, som bakker dig op, samt sund balance mellem arbejds- og privatliv.
Økonomimedarbejder
Drømmer du om at have frihed under ansvar og blive en del af en mindre virksomhed, hvor service, smil og tillid er i højsæde?
Du vil få mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for økonomi, men du kommer til at få ansvaret for din egen kundeportefølje.
Stillingen er 25-37 timer ugentligt.
Finanscontroller søges til Forsvarsministeriets departement Hjemmeværnskommandoens økonomiafdeling
Som dit primære arbejdsområde varetager du opgaver i forbindelse med vores finanslov, og dermed eksternt rettet bevillings- og udgiftsopfølgning. Du vil blive omdrejningspunkt for vigtige arbejdsopgaver vedr. bevillingsstyring og ekstern ledelsesinformation og revision, eksempelvis:
- Koordination og udarbejdelse af finanslovsforslag, lov om tillægsbevilling og rammerettelser.
- Kontaktperson for Rigsrevisionen og Forsvarsministeriets Interne Revision samt intern koordination af revisionsarbejdet (evt. stedfortræder).
- Ledelsesinformation og udgiftsopfølgning.
Økonomimedarbejder til Gavnø Gods
Trives du med at arbejde i et mindre team, og brænder du for den brede indsigt inden for regnskab? Kan du lide den udadvendte rolle, i en stilling med selvstændige opgaver?
Du får en spændende, udfordrende og alsidig stilling med masser af hands-on opgaver og med rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Et miljø, der er præget af en uformel tone og tilgang til hinanden og ikke mindst suveræn god ”vi-stemning”, hvor samarbejde og humor bliver vægtet højt.
Administrativ medarbejder til PsykInfo - 25-30 timer/ugl
Kunne du tænke dig at være en del af et administrativt team med ansvar for at understøtte PsykInfos daglige arbejde?
Vores kommende kollega vil udover ansvar for hovedtelefon, hovedpostkasse og reception også have opgaver, der kræver nogle specifikke kompetencer.
God humor, en uformel omgangstone og hjælpsomhed er en naturlig del af vores hverdag.
Beierholm Vordingborg søger revisorer
Har du lyst til at være en del af en arbejdsplads, der år efter år bliver kåret som en af Danmarks bedste af Great Place to Work®?
Vi forventer, at du har kundetække og er god til at kontakte kunder og rådgive dem, så de bliver hos os.
Vi tilbyder dig balancerede rammer, som du kommer til at vokse i som revisor og som menneske. De spændende opgaver og veltilrettelagt intern undervisning vil styrke dine faglige kompetencer.
Facility Manager
Brænder du for Facility Management med alle de opgaver der er forbundet og relateret hertil?
Du får en central rolle, hvor du er bindeled og serviceorgan mellem egen funktion og hele den øvrige organisation. Du sætter en ære i at yde den bedste service og sikre at tingene fungerer til perfektion. Du går selvstændigt til værks og kan se dig selv som en koordinator og ”blæksprutte”, som sikrer den daglige drift af lokationen.
Svensktalende telefonsælger
Vil du være med til at understøtte og øge gennemsigtigheden i bilbranchen?
Dine arbejdsopgaver ligger inden for følgende områder:
- Ring op til nye og eksisterende kunder.
- Tilbyd produktudvidelser og pakker for at øge salget.
Vi tilbyder fokus på faglig udvikling, trivsel og arbejdsglæde i det daglige samt rig mulighed for at påvirke dit arbejde og dagligdag.
Medarbejder til kredsens Servicecenter
Vil du være med til at gøre en forskel? Og er service og struktur nøgleord for dig? Så er du måske vores nye medarbejder til Sydsjællands og Lolland-Falsters Politis Servicecenter.
Servicecentret er borgernes telefoniske adgang til politiet, når borgeren ringer 1-1-4.
Du får i Servicecentret til opgave at modtage og besvare henvendelser fra borgerne, telefonisk og skriftligt. Henvendelserne kan blandt andet dreje sig om anmelderser af tyveri, indbrud, hærværk, røverier og andre typer forbrydelser, som borgerne ikke kan anmelde via vores hjemmeside www.politi.dk.