Gavnø Gods
Næstved

Økonomimedarbejder til Gavnø Gods

Trives du med at arbejde i et mindre team, og brænder du for den brede indsigt inden for regnskab? Kan du lide den udadvendte rolle, i en stilling med selvstændige opgaver? Så får du her et spændende job, hvor opgaverne vil være varierende, og hvor der vil være mange muligheder for selv at sætte sit præg på arbejdsopgaverne.

Gavnø Gods er en stor land- og skovbrugsvirksomhed på Sydsjælland ved Næstved. De tilhørende arealer er på 2.600 hektar, heraf udgør landbrugsjord 1.500 hektar og skov 1.000 hektar. Til godset hører 130 huse, herunder bolig- og erhvervslejemål.

Hovedbygningen, Gavnø Slot, bebos af familien Reedtz-Thott. På Gavnø Gods er vi i gang med en løbende udvikling af vores bolig- og erhvervslejemål. Gennem investering og renovering vil vi højne kvaliteten og løfte lejepotentialet for vores ejendomme. Gavnø Fonden har lagt en storstilet restaureringsplan, der omfatter såvel den fysiske bygningsarv som dets interiør.

På Gavnø slot drives Gavnø Fonden, hvis formål i første række er at bevare Gavnø Slot og Gavnø Slotspark, således at Gavnø Slot længst muligt bevares som et kulturhistorisk vidnesbyrd.

Jobbet

Som økonomimedarbejder får du et tæt samarbejde både med HR- og Regnskabschefen og kolleger på tværs i organisationen. Du supporterer dine kollegaer med dine regnskabsmæssige kompetencer. Du får en spændende, udfordrende og alsidig stilling med masser af hands-on opgaver og med rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Et miljø, der er præget af en uformel tone og tilgang til hinanden og ikke mindst suveræn god ”vi-stemning”, hvor samarbejde og humor bliver vægtet højt.

Derudover vil dine opgaver være:

  • Hele bogholderiet vedr. de forskellige driftsgrene på Gavnø, herunder bl.a.:
    • Daglig bogføring, herunder finans, debitor og kreditor
    • Afstemning af kasser, banker og øvrige likvide beholdninger
    • Afstemning af debitor, kreditor, løn og øvrige balancekonti
    • Rykning af debitorer og opfølgning
  • Klargøring og administration af kasser til events
  • Lønbehandling
  • Deltagelse i klargøring af måneds-, kvartals- og årsregnskaber til revision
  • Kontakt til offentlige myndigheder og indberetning af diverse afgifter
  • Øvrige administrative opgaver samt deltagelse i pasning af telefon

Derudover kan der forekomme administrative opgaver, og du skal være indstillet på at yde en ekstra indsats i de perioder, hvor det kræves. Du skal trives med at indgå i og bidrage til et tæt og konstruktivt samarbejde på ”tværs” i organisationen med øvrige kollegaer og trives med at deltage i de årlige events.

Hvem er du:

  • Vi forventer, at du har minimum 4 års erfaring som økonomimedarbejder fra en privat virksomhed og har en opdateret og solid regnskabsmæssig baggrund.
  • Du arbejder proaktivt og får prioriteret dine opgaver
  • Du arbejder selvstændigt, og du er i stand til at nå deadlines
  • Du arbejder systematisk, struktureret og er ikke bange for at sætte dig ind i nye opgaver
  • Du er serviceminded, energisk og ikke mindst en teamplayer
  • Du ser muligheder og er forandringsvillig
  • Du har en god struktur og ordenssans

Derudover trives du med at arbejde i et team, hvor der er respekt for hinanden, og hvor hver medarbejder sætter barren højt, i en virksomhed, hvor man støtter hinanden og hvor du også får en indsigt i nye projekter.

Du har gode IT-kompetencer og er rutineret i Office-pakken og hjemmevant i Excel.

Der anvendes regnskabssystemerne E-conomic og UNIK, så det er kun en fordel, hvis du har erfaring med disse. Derudover anvendes bookingsystemet Techotel, men det er ikke et krav, at du har kendskab til dette, da du vil blive oplært i de nødvendige funktioner.

Du er vant til at kommunikere på engelsk, både mundtligt og skriftligt.

Løn efter kvalifikationer.

Stillingen er på mellem 30-37 timer alt efter aftale.

Sådan søger du stillingen:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- og Regnskabschef Stine Green Zachariassen på tlf. +45 55 71 16 05 eller mail: sga@gavno.dk.

Ansøg og CV sendes snarest muligt, enten til: sga@gavno.dk eller via QuickApply på "Ansøg"-knappen nederst.

Ansættelsesdato: Gerne mellem d. 15/6 - 1/7 2024.

Der vil blive afholdt samtaler løbende.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.