Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
67 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?
Contract Manager/analytisk controller
IFIRS er et administrativt indkøbsfællesskab for 62 selvejende medlemsinstitutioner – for eksempel erhvervsskoler, handelsskoler og almene gymnasier.
Til vores team søger vi en systematisk tænkende medarbejder til vedligeholdelse af igangværende indkøbsaftaler – herunder implementering og evaluering af aftaler samt kontrol af prisreguleringer og faktureringer.
Stillingen omfatter analysearbejde – herunder indsamling af datamateriale og udarbejdelse af tilbudslister – og dialog med medlemsskoler og leverandører.
Produktansvarlig til områderne; El & installation, Arbejdsbelysning og Hydraulik
Du skal udarbejde, udvikle og vedligeholde produktsortimentet, så der sikres fremdrift, og så vi hele tiden er et skridt foran vores konkurrenter. Dette i tæt samarbejde og sparring med dine kolleger.
Du skal bl.a. sikre det rette produktsortiment indenfor eget produktområde i forhold til den overordnede kategoristrategi samt identificere nye eller videreudvikle eksisterende forretningsområder med potentiale.
Intern Sales Consultant
Vil du sælge løsninger indenfor IT-udstyr, software og services og vil du give kunderne en fantastisk oplevelse med den rigtige rådgivning sammen med resten af Sales teamet?
Som Intern Sales Consultant i vores Backoffice Sales team får du, sammen med de øvrige 2 kolleger i teamet, en afgørende rolle med at sikre, rådgive og sælge vores løsninger til eksisterende kunder.
Medarbejder med passion for den gode kundeoplevelse
Er du passioneret for at skabe enestående kundeoplevelser? Drømmer du om at være en del af et dedikeret team, hvor din evne til at rådgive og assistere kunder vil blive værdsat?
Som ansat i Kundeoplevelsesteamet hos EWII får man en konstant følelse af at ens stemme bliver hørt og at man gør en forskel for kunderne.
Salgstrainee - butik
Er du i tvivl om, hvilken karrierevej du skal gå? Og drømmer du om en uddannelse, hvor du ikke skal sidde på skolebænken hver dag?
En salgstrainee-uddannelse hos Davidsen er for dig med ambitioner og lysten til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, handel og indkøb.
Gør en god handel for dig selv - søg i dag!
EPC Project Manager – Denmark
This is an opportunity to join a growth company with a unique business model in a workplace where you can make a difference.
Together with our strong community of project managers, you will be responsible for projects within Better Energy’s Construction portfolio.
Your main tasks and responsibilities will include:
- Initiating, finalising, and executing EPC contract on behalf of Better Energy EPC business unit.
- Ensuring EPC Business unit level resources on projects are managed as per the prioritisation set by the EPC management team
Meetingdesigner, Comwell Kolding
Hos Comwell vil vi være de absolut bedste inden for møder og konferencer og derfor kommer du til at spille en central rolle på hotellet.
Ud over at levere en høj kvalitet og service i vores mødeprodukt, vil du få et udfordrende, selvstændigt og detaljeorienteret job, hvor formidling af information til resten af huset er i højsæde.
Salgs- og indkøbskoordinator
Er du passioneret og dygtig koordinator inden for salg og indkøb, og vil du være med til at styrke CMP Direct ApS?
CMP Direct ApS er en veldrevet handelsvirksomhed i vækst, der leverer produkter inden for boligtilbehør, møbler og udeliv primært til europæiske detailkæder.
Dine arbejdsopgaver omfatter bliver bl.a. daglig kommunikation med leverandører fra Fjernøsten samt ansvar for vareoprettelse og ordreplacering.
Ledende revisor til byens bedste udsigt
At være ledende revisor indebærer blandt andet ledelsesansvar, kvalitetssikring og at følge opgaven fra A til Z.
Du vil få ansvaret for dine egne kunder, som du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger hjælper med at navigere mod det, der skaber størst værdi for dem og deres virksomhed.
Med stillingen følger en individuel tilpasning af din rolle, alt efter hvor du befinder dig, og hvilke kvalifikationer du kommer med.
Pensionsrådgiver til Velliv
Velliv søger en pensionsrådgiver, der skaber unikke kundeoplevelser i et kundeejet pensionsselskab.
Du bliver en del af et team, der rådgiver nye og eksisterende kunder i Velliv. Kunderne er typisk ansatte i en virksomhed, der har en pensionsordning hos os, og du vil primært rådgive fysisk ude i virksomheden med udgangspunkt i virksomhedens firmapensionsordning.
Forwarding Assistant til toldafdeling
Har du interesse for told og motiveres du af at sikre, at der er styr på detaljerne?
Forestil dig rollen som en af de centrale personer, der sikrer, at alle toldpapirer og dokumenter er korrekte og indsendt til tiden. Din primære opgave vil være at udstede tolddokumenter til eksport.
Vi tilbyder et dynamisk arbejdsmiljø, hvor seriøsitet og ansvarsbevidsthed går hånd i hånd med en sjov og spændende hverdag.
Schou søger Product Coordinator med et skarpt øje for detaljer
Med reference til vores Head of Purchase og i tæt samarbejde med dine kollegaer i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at sikre, at vi får de rigtige varer leveret, i de rette mængder og til den rette tid. Du vil desuden være medansvarlig for indkøbet af varer til vores største kunder, hvilket kræver en stærk forståelse for deres behov og forventninger.
Du vil blive en del af vores Home and Kitchen afdeling og vil være en vigtig del af vores indkøbsteam, der består af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen, og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser. Du vil være med i hele processen, fra varen oprettes og til den afskibes.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Byggesagsbehandler
Vil du være med til at sikre en rettidig grøn omstilling? Kan du lide at samarbejde med mange forskellige fagligheder, og har du lyst til at sikre overblik og fremdrift i store energiprojekter?
I Better Energy arbejder vi med at nytænke og udvikle fremtidens ambitiøse VE-projekter. Til det søger vi en Specialist til myndighedsbehandling fra eksempelvis en kommune eller et konsulentfirma. Vi sikrer at parkerne er klar til at blive bygget, med alle de nødvendige tilladelser og designspecifikationer, som måtte være nødvendige. Det gælder bl.a. byggetilladelser og nettilslutningtilladelser.
Export Control & Customs Specialist
We are looking for an Export Control & Customs Specialist within Supply Chain & Maintenance Systems Department, in Integrated Operations for our Business Unit Offshore Wind, a part of the Vattenfall Organization.
The scope of work will be for various parts of the assets in all offshore wind farms in Vattenfall, such as but not limited to:
- Overall export control of the materials and ensure the customs compliance in the different activities in the business.
- Support colleagues in customs related topics in the different wind parks within the BU Offshore Wind.
Chefrådgiver, Tryg Pension til hele landet
Er din passion at arbejde med salg af pensionsordninger til selvstændige? Kan du navigere i en verden af onlinemøder, telefonmøder og fysiske møder, og er du vedholdende, målrettet og seriøs?
Så er du måske vores nye Chefrådgiver.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Gennemføre individuelle rådgivningsmøder om pension med Trygs eksisterende skadesforsikringskunder
- Udbrede kendskab til Tryg Pensions Værditilbud
Regnskabsassistent/bogholder
Leder du efter en ny og spændende jobmulighed, hvor du som erfaren regnskabsassistent skal være med til at styre virksomhedens økonomistyring og bogholderi, så har vi jobbet her.
Som regnskabsassistent bliver du den person, der i et mindre team, arbejder med virksomhedens økonomistyring. Du vil få en central rolle i at sikre at virksomhedens økonomi- og regnskabsfunktion kan følge virksomhedens udvikling.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Private Banker til Sydbank Område Kolding
Brænder du for at skabe unikke kundeoplevelser og vil du arbejde et sted, hvor du kan gøre det, du er god til?
Som vores nye Private Banker bliver du ansvarlig for en spændende og bred portefølje der indeholder nogle af område Koldings mest formuende kunder. Din opgave bliver at yde kompetent rådgivning og skabe tætte relationer og en høj kundetilfredshed for dine kunder.
Schou søger en passioneret Product Coordinator
Har du erfaring med ordreopfølgning, er forhandlingsvant med Fjernøstenleverandører og detaljeorienteret ud til fingerspidserne?
Vi søger lige nu en struktureret og engageret kollega til vores indkøbsteam, hvor du vil komme til at indtage en central rolle som bindeled mellem vores salgsled og leverandøren.
Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø med en klart defineret vækststrategi. Dagligdagen er præget af en uformel omgangstone, med højt til loftet og plads til at fejre vores succeser.