19 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Sales Coordinator
Vi søger en struktureret og detaljeorienteret sales coordinator, der brænder for at sikre et stærkt samarbejde internt og eksternt
Dine primære opgaver
- Understøttelse af salgschef på både detailmarkedet og salgsbiler
- Oprettelse og vedligehold af stamdata og priser i Navision og Axapta
Vi har en flad organisation hvor alle bliver hørt og idéer bliver værdsat.
Customer Relationship Developer
Are you passionate about building strong customer relationships and delivering exceptional service? Do you thrive in a dynamic, fast-paced environment? Are you looking for long term opportunities for your carrier?
If yes, then we want YOU to join our team at Bixter as a Customer Relations Developer in our German department!
Product Coordinator til indkøb af interør
Vær med til at sikre en kvalitetsbevidst proces i en indkøbsafdeling fra vareoprettelse til varelevering.
I tæt samarbejde med dine kollegaer i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at sikre, at vi får de rigtige varer leveret i de rette mængder og til den rette tid.
I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter inden for forskellige produktkategorier, og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser. Du vil være med i hele processen fra varen oprettes og til den afskibes.
Export Clearance Agent til fortoldningsafdelingen - Kolding
Vil du arbejde med fortoldning i et unikt arbejdsmiljø på et ambitiøst hold? Er du skarp i en administrativ funktion, og kunne du tænke dig at blive rigtig stærk inden for toldområdet og med booking af sø- og flyfragt?
Så er du måske vores nye kollega, som er med til at sikre, at de rigtige informationer er noteret, når vi eksporterer varer til Færøerne, Island, Grønland. Du kan se frem til at komme ind i en virksomhed, hvor vi kender hinanden godt, og hvor medarbejdertrivsel er prioriteret højt.
Schou søger en struktureret Sales Coordinator
Er du den fødte koordinator, løsningsorienteret og har generelt sans for detaljen? Så er det måske dig, vi søger til at være vores nye Sales Coordinator på vores hovedkontor i Kolding.
Hos Schou vækster vi og har forrygende travlt. Derfor søger vi endnu en kompetent, selvstændig og engageret Sales Coordinator, som kan være med til at styrke vores salgsorganisation.
Som Sales Coordinator vil du få en bred berøringsflade, der omfatter mange forskellige opgaver. Det er derfor vigtigt du bevarer overblikket, er en dygtig kommunikator og arbejder struktureret, så de enkelte opgaver bliver løst til tiden.
Klinikansvarlig
Du vil stå for den daglige planlægning, kundekontakt og have et tæt samarbejde med de faste optikere på klinikken.
Du vil som led i din oplæring modtage omfattende uddannelse om synet og refraktiv kirurgi.
Du får et meget alsidigt job, hvor dine opgaver spænder fra at tage imod kunder på klinikken, til kalenderstyring og personlig rådgivning og salg.
Er du vores nye foreningsadministrator i Kolding/Odense?
Vil du gerne arbejde i en dansk fondsejet virksomhed med en bundsolid økonomi? LEA Ejendomspartner søger en foreningsadministrator til vores afdeling i Kolding eller Odense.
Som administrator hos LEA Ejendomspartner kommer du selvstændigt til, at varetage opgaverne for en portefølje af foreninger. Dette vil primært være administration af ejer og andelsforeninger og opgaver relateret hertil. Foruden administrationen vil du fungere som sparringspartner med afdelingens øvrige medarbejdere på de mange spørgsmål, der kan opstå i en organisation med mange forskellige kundetyper.
Salgskoordinator
Ønsker du at være Aller Aquas ansigt ud mod kunderne og sikre, at de oplever service i verdensklasse? Har du ligeledes erfaring med ordrehåndtering og at supportere sælgere i marken, så led ikke længere!
Vores nye kollega kommer til at arbejde på tværs af kulturer og landegrænser med support af vores marked i og uden for Europa.
Bliv en del af vores kundeservice team i Kolding
Som en del af et internationalt miljø vil du få muligheden for at udvikle dine færdigheder, mens du leverer enestående service til vores kunder.
Dine arbejdsopgaver vil bestå i at assistere og vejlede vores kunder via chat, e-mail og telefon, rådgive om vores produkter og værktøjer samt finde nye forretningsmuligheder.
Vi leder efter en serviceminded person, der er flydende i både dansk og engelsk, og som kan bevare overblikket i en ofte travl hverdag. Til gengæld tilbyder vi en attraktiv lønpakke, oplæring og udviklingsmuligheder i et internationalt team. Er du klar til at tage næste skridt i din karriere?
Administrations- og regnskabsansvarlig
Vil du være en del af en virksomhed, hvor du får en høj grad af indflydelse på din hverdag?
CMP Direct ApS er en veldrevet handelsvirksomhed i vækst, der leverer produkter inden for boligtilbehør, møbler og udeliv primært til europæiske detailkæder.
Du vil varetage en bred vifte af opgaver inden for økonomi, personaleledelse og administration samt være en vigtig sparringspartner for ledelsen.
Inside Sales
Brænder du for salg? Og er service en af dine spidskompetencer?
Du skal kunne være rådgivende, planlæggende og udførende, så vi forventer, at du sætter din faglighed i spil, når du sammen med resten af afdelingen skal sikre, at vi udvikler vores kunderelationer.
Vi tilbyder en spændende stilling med faglige udfordringer og en høj grad af selvstændighed i en international virksomhed med gode arbejdsforhold og gode kollegaer.
Kundeservicespecialist
Har du flair for at yde ekstraordinær kundeservice i øjenhøjde og med et smil i stemmen?
Du vil håndtere kunder for vores værkstedskæde Skorstensgaard, hvor dine arbejdsopgaver bl.a. vil bestå i at:
- Håndtere indgående opkald fra kunder, som ønsker et tilbud på en opgave vedrørende deres bil.
- Booke kunder ind på vores værksteder, når de beder om en specifik ydelse f.eks. serviceeftersyn.
Projektadministrator/bogholder til vores kontor i Kolding
Vil du gerne være med i alle byggeriets faser og skabe grundlag for nye byggerier? Kuben Management søger en projektadministrator, som skal assistere kontorets projektledere med administration og forefaldne kontoropgaver.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så afgørende, men du har en relevant uddannelse med fokus på regnskab fx kontoruddannet, merkonom i regnskab, eller lignende.
Salgssupport-medarbejder
Er du skarp i kundeservice og har udvidet Excel-kendskab? Motiveres du af at følge kundeopgaver helt til dørs? Så er det måske dig, vi leder efter.
Vi leder efter en passioneret, ansvarlig og serviceorienteret medarbejder, der kan gøre en forskel for eksisterende og nye potentielle kunder. Du skal være klar til at yde lidt ekstra for at sikre, at vores kunder får den bedste oplevelse og samtidig kunne spotte, hvor du kan præsentere værdiskabende løsninger.
I jobbet hos os er dine opgaver:
- On-boarding af nye kunder
- Besvare henvendelser via telefon og mail
- Opfølgning på kunder
- Administrative ad hoc-opgaver
Kontorassistent med fokus på bogholderi (32 t/ugentlig)
Vil du være nøglepersonen, der holder styr på tingene i en virksomhed med "gang i den"?
I rollen som kontorassistent bliver du den centrale figur, der sikrer struktur og overblik på kontoret. Du får ansvaret for økonomien, lønkørslen og det administrative, så ejerne og dine kolleger kan fokusere på deres opgaver.
PA for Direktøren af NCG Retail
Motiveres du af at være tæt på forretningen og af at varetage en bred vifte af koordinerende og afgørende opgaver i en dynamisk virksomhed? Og er du ambitiøs og resultatorienteret med en vilje til at lykkes?
Som PA i NCG Retail indgår du i et tæt samarbejde med direktøren, for hvem du vil være en nøgleperson, der sikrer, at vores daglige aktiviteter forløber glat og effektivt. Vi prioriterer en uformel tone hvor høje ambitioner og blik for detaljer er en naturlig del af hverdagen.
Business Supporter søges til leasingselskab i vækst
Til at supportere vores kunder og samarbejdspartnere søger vi en Business Supporter, der kan have mange bolde i luften.
Du får hver dag opkald og mails fra vores kunder og kolleger, som du efterhånden kommer til at lære godt at kende. En alsidig hverdag venter – du kommer blandt andet til at lave følgende:
- Lettere bogføringsopgaver, ind- og udbetalinger
- Sagshåndtering og udarbejdelse af leasingaftaler
- Supportere vores salgskonsulenter
Medarbejdere til IBC Kurser og Konsulenthus
Vi har forrygende travlt og vi søger derfor energiske konsulenter/undervisere.
Kvalitetskoordinator til Rygcenter Syddanmark – vær med til at skabe de bedste rygforløb i regionen
En spændende stilling i ledelsesstaben – tæt på hvor beslutningerne træffes.