339 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Asfaltarbejdere søges til Sydjylland
Er du en erfaren asfaltarbejder, der brænder for at bidrage til at skabe veje, der holder i mange år fremover?
I denne rolle vil du få en spændende og afvekslende hverdag, hvor du sammen med dine kollegaer vil lægge asfalt på strækninger i Sydjylland.
Vores sammenhold er lige så stærkt som vores asfalt. Og det skal det også være, når vi arbejder på lange strækninger. Og så er der selvfølgelig masser af asfalthumor!
Vil du være en del af vort firma som disponent?
Vi har et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der sjældent er langt fra tanke til handling. Udvikling og vækst prioriteres sammen med arbejdsglæde og tilfredse medarbejdere.
Du vil få ansvar for
- booking og disponering af den daglige trafik
- kontakt til chauffører, kunder og samarbejdspartnere i ind- og udland
Finansiel controller
Dansk Auto Logik A/S er Danmarks førende virksomhed inden for autotransport og beslægtede logistikløsninger til autobranchen.
Til vores afdeling i Vamdrup søger vi en controller med en solid regnskabsmæssig baggrund og interesse. Stillingen er på fuld tid, og du bliver en del af et team på 6 medarbejdere, som varetager hele økonomifunktionen i Dansk Auto Logik.
Som controller vil du deltage i alle de klassiske regnskabsopgaver. Herunder månedsrapporteringer, bogføring, digitalisering af processer, controlling, revision, interne projekter og indberetning til offentlige myndigheder.
Projektassistent søges til Area Sydjylland
Er du en passioneret, struktureret og samarbejdsorienteret person, som trives med at holde styr på mange bolde i luften? Vil du gerne arbejde tæt sammen med teamet og yde en administrativ støtte?
Dine ansvarsområder vil inkludere:
- Opstart af tilbud og dokumentstyring.
- Assistere ved tilbudsafgivelse og tilbudsopfølgning.
- Administrative opgaver i forbindelse med efterkalkulation og entrepriseopfølgning.
Dokumentationsspecialist
Har du styr på oprettelse, indsamling og standardisering af data og dokumenter? Har du forståelse, og er du nysgerrig på udvikling, optimering og implementering af bagvedliggende arbejdsprocesser omkring dokumentationshåndtering?
Vi søger to nye kolleger, som skal understøtte håndteringen af dokumentation og leverandørdata i overensstemmelse med EU-forordninger og andre lovkrav omhandlende vores produkter.
Lagerchef med fokus på drift og ledelse
Da vores nuværende lagerchef af familiære årsager flytter til en anden landsdel, søger vi en ny dygtig lagerchef, der er parat til at varetage de daglige lager-, logistik- og ledelsesmæssige opgaver på området og opretholde det gode samarbejde, både internt i teamet og med kollegerne samt bibeholde den høje service til vores forhandlerkunder.
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en velkonsolideret organisation i stærk udvikling. Du bliver en del af et team, hvor der fokus på kvalitet og service, samt en organisation der vægter trivsel og et sundt arbejdsklima højt.
Økonomichef
Kan du se dig selv i rollen som ansvarlig for den økonomiske ledelse inkluderende vigtige driftsopgaver – for en dansk familieejet virksomhed med en solid markedsposition i den skandinaviske byggebranche?
Denne mulighed venter dig hos Alfix, hvor du skal arbejde i spændingsfeltet mellem økonomistyring, bogholderi, strategi, udvikling og ledelse.
Produktionsassistent
Vil du være med til at sikre høj kvalitet i et produktionsmiljø, hvor kvaliteten er i fokus, og det gode fællesskab i højsædet?
Vi er et bageri, hvor vi forener industribageriets volumen med stolte danske håndværkstraditioner. Vi producerer alt fra bake-off til færdigbagte produkter. Du og dit teams kerneopgaver vil være at sikre, at produktionen kører, som den skal samt at:
- Udføre manuelle såvel som automatiske processer – vi laver en del bagværk i hånden
- Kvalitetssikre produkterne efter Easyfood’s høje mål og standarder
Koordinator til Energiledelse
Brænder du for energiledelse og har et solidt kendskab til ISO 50001?
Du får ansvaret for at planlægge, implementere og overvåge energiledelsessystemer med fokus på at reducere energiforbrug og øge effektiviteten i organisationens drift. Du skal i tæt samarbejde med fabrikkerne stå for at fremme en bæredygtig energipolitik og sikre overholdelse af lovgivning og standarder inden for energi og miljø.
Senior netværkstekniker
Har du solid erfaring inden for netværksdrift og vedligeholdelse, og er du skarp på både Cisco-teknologier og Windows Server-miljøer?
Dine opgaver vil være løbende overvågning og optimering af netværksydelse for at sikre maksimal oppetid og pålidelighed.
Vi gør os hver dag umage for at skabe de bedste rammer for, at du kan have et værdifuldt arbejdsliv, hvor du kan udleve dit fulde potentiale – og samtidig have overskud til alt det andet vigtige i livet.
Vejleder
Da vi har vækst i elevtallet, søger vi pr. 1. januar eller snarest en vejleder, til at være med til at tage godt imod vores elever og være bindeleddet til Center for Vejledning og Talentudvikling i Kolding og resten af den kommunale ungeindsats (KUI).
Du får medansvar for optagelse, fastholdelse og opfølgning på elever. Derudover får du en vigtig rolle i at bidrage til elevernes trivsel, deriblandt at være en aktiv del af de projekter, som FGU Kolding & Vejen er en del af.
Laboratory Technician for Quality Control
QC Laboratory Technician needed: Work with different teams to ensure quality and long-term value. You’ll collaborate across departments, driving innovation and maintaining high standards. Your quick and efficient analyses will help keep operations running smoothly.
Your tasks include
- Quality control of raw materials, intermediates and finished products based on water, UV and solvent.
- Work in close collaboration with our Production site, Process Technical Department, Product Development and more.
- Data registrations: Analysis results, Calibrations, Deviations etc.
Aftersales specialist
Ønsker du at blive en del af en spændende international handelsvirksomhed i høj vækst, hvor udviklingen går stærkt, og hvor vi arbejder ud fra et sæt kerneværdier centreret omkring ordentlighed, købmandsskab, frihed under ansvar og fleksibilitet?
Til vores Aftersales team, som er en del af afdelingen Intern Salg, søger vi en udadvendt, energisk og struktureret Aftersales specialist. Du kommer til at indgå i et team, der har ansvaret for at drive og udvikle hele vores Aftersales.
Sundhedsfaglig afdelingsleder til Tandplejen - Genopslag
Tandplejen søger en sundhedsfaglig uddannet afdelingsleder, der med enten områdekendskab eller ledererfaring kan lede områderne tandregulering og voksentandplejen.
Tandreguleringen og Voksentandplejen har 28 medarbejdere, som har deres arbejdsdag i Sundhedscenter Kolding.
Hos os får du et spændende job, hvor du i samarbejdets ånd analyserer, strukturerer og udfordrer for at skabe det bedste tilbud til vores brugere og de bedste rammer for medarbejderne.
Økonomiansvarlig søges til vækstvirksomhed med ambitioner!
Vil du være med på vores rejse mod succes? Er du en erfaren økonomiansvarlig med skarpt blik for detaljer og en forkærlighed for struktur i tallene, og kan du holde styr på finanserne og sikre økonomisk overblik og drive, så er det dig, vi søger.
Som økonomiansvarlig bliver du en vigtig brik i virksomheden, hvor du arbejder tæt sammen med vores nye og dygtige økonomiassistent. I vil sammen stå for den daglige drift og sikre, at økonomien spiller, mens vi fortsat vækster både i omsætning og geografi.
Afdelingsleder for Data og Teknologi i Kolding Kommune
Vil du være med til at drive den videre udvikling inden for digitalisering i Kolding Kommune?
Du får mulighed for at spille en central rolle i at udvikle fremtidens data- og teknologistrategi, hvor samarbejde, sikkerhed og innovation går hånd i hånd.
Afdelingen, som du skal være afdelingsleder for, består af 12 medarbejdere, der arbejder specialiseret med GIS, BI, informationssikkerhed m.m.
Passioneret Category Buyer til indkøb af småmøbler
Kunne du tænke dig at udvide din interesse for indkøb af møbler? Måske endda i en virksomhed, der lige nu er på en spændende og lærerig vækstrejse?
Din primære opgave er at levere de rigtige produkter til de rigtige priser. Det betyder bl.a. at du kommer til at arbejde tæt sammen med vores produktudvikling og salgsafdeling for at få skabt de rigtige varer. Her bidrager du med inputs til produkterne, indhentning af priser og du varetager købet og opfølgningen.
Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv – og derfor gør vi vores for, at du kan blive stærk og trives i din rolle.
Kundeservicemedarbejder søges til Kolding
Dette er en deltidsstilling på op til 20 timer om ugen, med arbejdstider fra 8-12 mandag til fredag.
Dine ansvarsområder er bl.a. besvarelse af mails og telefonopkald fra kunder i Kolding med en imødekommende og hjælpsom tilgang.
Vi tilbyder:
- Et fleksibelt arbejdsmiljø med mulighed for personlig og faglig udvikling.
- Et venligt og hjælpsomt team, der støtter hinanden, selv på tværs af lokationer.
Senior Category Buyer for Global Indirect Procurement – IT & Telecom
Are you a master in sourcing, negotiation and contracting within the IT and Telecom category? Are you motivated by building strong relations with key and strategic suppliers while advising internal stakeholders towards optimized business outcomes? Does decarbonization and sustainability drive your results?
Your primary tasks will be to:
- Analyse and understand the IT category spend
- Develop and implement assigned IT category strategy, aligned to overall category and procurement strategy
QHSE-konsulent til førende genvindingsvirksomhed
Kan du kombinere din viden om QHSE med din interesse for digitale værktøjer og på den vis hjælpe med at udnytte mulighederne og fremme datadrevne beslutninger? Vil du samtidig gerne have et job, hvor du både kan lære en masse af erfarne kolleger og blive tiltroet stort ansvar?
Vil du også gerne have et job, hvor din personlige indsats bidrager på et højere plan ift. bæredygtighed, klima og miljø? Du kan få det hele og mere til lige her.