322 job matcher din søgning 322 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 322 resultater.
Lidl Danmark K/S(Junior) Project Manager Accounting, Finance and Tax

Lidl Danmark K/S, Kolding/Tranbjerg

Brænder du for at arbejde med projekter, IT-systemer og de daglige opgaver i Accounting, Finance og Tax? Og vil du sætte dit præg på udviklingen i afdelingerne på Lidl Danmarks hovedkontor? Så er du måske vores nye (Junior) Project Manager.

Om jobbet

  • Projektorienteret arbejde i Accounting og Finance
  • Test af SAP FI/MM system releases
  • Supportere og eksekvering af tekniske test

Vi tilbyder

  • Mulighed for at præge jobbet, virksomheden og din egen faglige udvikling
  • Grundig oplæring, herunder vil du blandt andet skulle én til to uger til Tyskland og et andet Lidl land i Europa på et introduktionsforløb
  • I Danmark vil du gennemgå grundig træning i de forskellige afdelinger, herunder Accounting, Finance og Merchandise Accounting. Dette vil sikre at du har de bedste forudsætninger for at fungere i krydsfeltet mellem afdelingerne
Lidl Danmark K/S
GLS Denmark A/S
Assistant Manager til GLS ParcelShop - Kolding

GLS Denmark A/S, Kolding

Kan du forvandle data og statistikker til nemt forståelige konklusioner og anbefalinger?

Du får en rolle med opgaver på tværs af analyser, statistik, præsentationer, kundedialog m.m. Dit primære fokus bliver at styrke vores beslutningsgrundlag ved at indsamle, bearbejde og præsentere data og statistikker på fx pakkeflow og -volumen – både ift. enkelte PakkeShops og på mere overordnet niveau. Dine analyser skal på den vis skabe både bedre kundeoplevelser og styrke vores forretning.

Dine primære opgaver bliver at:

  • Indsamle, analysere, strukturere og præsentere data, fx på pakkeflow
  • Vedligeholde og optimere eksisterende statistikker og data
  • Udarbejde præsentationer der enkelt og forståeligt viser data, konklusioner og anbefalinger
GLS Denmark A/S
Kolding KommuneErfaren projektleder til Digitalisering og Forretningsudvikling

Kolding Kommune

Kolding Kommune søger en erfaren projektleder til en nyoprettet stilling, som skal understøtte forretningsudviklings- og digitaliseringsprojekter i krydsfeltet mellem forretning, organisation og IT.

Du bliver projektleder i krydsfeltet mellem forretning, organisation og IT, hvor du skal drive forretningsudviklings- og digitaliseringsprojekter. En af dine første store opgaver bliver at stå i spidsen for implementering af Office 365 i tæt samarbejde med de øvrige kolleger fra digitalisering og forretningsudvikling, it-driften og nøglepersoner fra kommunens mange fagområder. Et andet stort projekt er at løfte datakvaliteten i kommunens organisationsdata.

Herudover vil du indgå i afdelingens konsulentkorps, som er en vigtig sparringspartner på de decentrale projekter. Derfor bliver metodeudvikling inden for projektstyring, arbejdsgangsanalyser og effektrealisering også en stor del af din dagligdag.

Danfoss A/SDigital Solution Manager (ID 21217BR)

Danfoss A/S, Kolding, Nordborg or Silkeborg

Danfoss Cooling is looking for a Digital Solutions Manager, who master mobile apps and mobile user experience. You will work on best in class digital development projects and maintaining industry leading digital solutions.

Digital Transformation is our key focus in the coming years where we will invest in designing the best in class customer experience. You will be the key person to ensure that we provide the best in class mobile experience. You will be the product owner of some of the most successful and commonly used mobile apps in the industry.

In this role, you will work both with your own responsibilities as well as with managing several digital projects. Very often, you will work independently with your projects, collaborating cross-functionally with external partners, teammates and other stakeholders. You will apply your “mobile first” mindset to all projects.

Boligkontoret DanmarkBoligrådgiver til vores lokalkontor i Ribe

Boligkontoret Danmark

Som boligrådgiver i Boligkontoret Danmark bliver du en af vores frontmedarbejdere, der sammen med de øvrige kollegaer på afdelingskontoret spiller en central rolle i kontakten til vores kunder ude i boligområderne. Din hverdag er alsidig og travl, og det er afgørende, at du brænder for at yde god og kompetent service til vores beboere, bestyrelser og de boligsøgende. Samtidigt skal du løse en række administrative opgaver som f.eks. udlejninger, flytteafregninger og ekspedition af personlige og telefoniske henvendelser, ligesom du også kommer til at bistå bl.a. driftscheferne med forskellige administrative opgaver.

Vi værner om vores fællesskab, det gode kollegaskab og kvaliteten af vores arbejde. Derfor er det vigtigt for os at finde en ny kollega, der passer ind i vores team – med din personlighed såvel som din faglighed.

Jobindex Kurser
ASP.NET Web Application med C# (start 15. juni Online)

Jobindex Kurser

Lær at arbejde med C#-programmering, ASP.NET, og bliv Certified MCSD App Builder.

Du får undervisning i at oprette nye webapplikationer og designe brugergrænseflader. Kurset kommer bl.a. omkring Web API, symmetrisk og asymmetrisk kryptering samt programmering til forskellige platforme som JavaScript, JSON og XAML. Herudover vil du lære om data access med MS Azure og meget, meget mere.

Kurset er særlig rettet mod ledige, men alle er velkomne. Kurset henvender sig primært til dig, som ønsker at arbejde med webapplikationer og webprogrammering.

Jobindex Kurser
DELPRO A/SPROJECT MANAGER til DELPRO i Vamdrup

DELPRO A/S

Til ledelse af egne projekter søger DELPRO i Vamdrup en erfaren PROJECT MANAGER.

Dine primære opgaver vil være projektledelse med ansvar for økonomi og løbende fakturering, tidsplan, sikkerhed og kvalitet. Desuden vil du sammen med de øvrige projektledere udvikle og optimere afdelingens evne til at styre projekterne. Du vil som hovedregel blive involveret i projekterne allerede i tilbudsfasen.

Vi forventer, at du minimum har et par års erfaring som projektleder inden for håndværksprægede områder som eksempelvis installationsbranchen, bygge-/anlægsbranchen eller tilsvarende. Din faglige baggrund er ikke afgørende, men en teknisk indsigt og lyst til at arbejde inden for et teknisk område er vigtig.

VELUX A/S
Business Development Assistant within Indirect Procurement – student position

VELUX A/S, Kolding

Are you analytical and data-driven? Are you outgoing of nature with a healthy curiosity?

Velux A/S

The Global Indirect Procurement team holds the strategic commercial responsibility and has the purpose of improving the overall indirect-related cost base within the VELUX Group. You will join a sub-team of 3 that focuses on data processing and business information.

We are undergoing an exciting development journey, and as our new student assistant, you will have a key role in this process:

“We are continuously strengthening our data-driven efforts to further professionalize our indirect procurement activities. By carrying out data analyses and controlling, you help us challenge the status quo and provide us with important input for the business,” explains Rasmus Kjærsgaard Nielsen, Team Lead, Business Development, who you report to.

Lidl Danmark K/SProject Manager med fokus på købmandskab og planlægning

Lidl Danmark K/S, Kolding/Tranbjerg

Lidl er i vækst og til vores hovedkontor søger vi en analytisk, energisk og struktureret Project Manager med flair for godt købmandskab til et barselsvikariat. Du bliver en den af kampagneafdeling tilhørende vores indkøbsafdelingen. Afdelingens overordnede mål er at skabe og planlægge Danmarks bedste tilbudsavis til vores kunder hver uge.

Om jobbet

  • Stillingen er i den nationale afdeling, hvor den primære opgave er at planlægge vores tilbudsavis, så planlægning skal være en del af dit DNA
  • Afdelingen arbejder med en langsigtet planlægningshorisont, så du skal evne at have mange bolde i luften på en gang
  • Du bliver ansvarlig for den overordnede planlægning, som bl.a. indebærer udvalg af produkter, beregning af mængder, fastlæggelse af salgspriser, opbygning af avisen ud fra de informationer, der er givet. Du skal agere som var det din egen ”købmandsforretning”
Lidl Danmark K/S
Lidl Danmark K/SGlobal Mobility Consultant

Lidl Danmark K/S, Kolding

Har du drive, et internationalt mindset og en can-do attitude? Evner du at sætte dig ind i komplekse problemstillinger og skabe en problemfri mobilitet af medarbejdere på tværs af landegrænser? Så er jobbet som Global Mobility Consultant til Lidls hovedkontor i Kolding måske noget for dig!

Om jobbet

  • Koordinere og administrere Globale Mobility aktiviteter
  • Håndtering af compliance krav samt interne processer, herunder kontakt til danske myndigheder
  • Udarbejdelse af lønberegninger og kontrakter

Vi tilbyder

  • Mulighed for at arbejde med Global Mobility processer og sager i en international virksomhed, hvor to dage aldrig er ens
  • En stor kontaktflade internt og eksternt i organisationen
  • Mulighed for oplæring på vores internationale hovedkontor i Tyskland samt evt. andre Lidl-lande
Lidl Danmark K/S
Storm Group
Velkommen på en læringsrejse – BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Storm Group, København, Roskilde, Næstved, Odense, Kolding, Esbjerg, Aarhus, Herning, Viborg og Aalborg

Er du klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation? Hos Storm Group kan du skabe de bedste muligheder for dig selv!

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Hos Storm Group arbejder vi med direkte salg – og vi er gode til det! Det kan du også blive!

Saint-Gobain Denmark A/SIndustriel IT-specialist – Vil du være med i den nye industrielle revolution?

Saint-Gobain Denmark A/S, Vamdrup

Vi søger en erfaren industriel IT-specialist til udvikling og vedligeholdelse af produktions IT-platform. I samarbejde med et stærkt automationsteam varetages udvikling og den daglige drift af platformen, og digitalisering af processer som de bærende kræfter.

Du har ansvaret for driftssupport af alle produktionstekniske installationer i Saint-Gobain Denmarks produktionsanlæg i Vamdrup, Kalundborg, Karlstrup og Galten. Som Industriel IT-specialist spiller du en væsentlig rolle i forhold til udvikling og drift af Saint-Gobain Denmarks OT-installationer. Du samarbejder med Saint-Gobain Denmarks CIO og automationsgrupperne på fabrikkerne.

Stillingen er tilhørende i Vamdrup, men du har rejseaktivitet til de øvrige fabrikker efter behov.

Saint-Gobain Denmark A/SKantineleder

Saint-Gobain Denmark A/S, Vamdrup

Brænder du for at lave god, sund og varieret mad? Trives du med at arbejde sammen med engagerede kolleger?
Så bliv kantineleder hos Saint-Gobain Denmark, ISOVER

Som kantineleder indgår du i et team, der hver dag laver frokost til ca. 100 medarbejdere og sikrer ”madpakker” og sandwich til de medarbejder der er på arbejde om aftenen og natten. Derudover laves der mad til arrangementer med gæster og generel mødeforplejning.

Vi laver så vidt muligt mad fra bunden, og forsøger at glæde kantinens brugere med sund og varieret frokost. Det betyder der laves både varm og kold mad, en lækker salatbuffet og at bage et godt brød

Du har ansvaret for kantinens daglige drift, herunder planlægning, indkøb af råvarer og produktion af mad, der samtidig skal laves til en pris, som alle medarbejdere kan betale. Du sikrer at kantinen til enhver tid lever op til gældende lovkrav i henhold til fødevarekontrol, hygiejne og lignende.

Geoinfo A/SEnterprise Systemspecialist

Geoinfo A/S, Glostrup eller Kolding

Geoinfo søger en Enterprise Systemspecialist, der kan indgå i System- og Driftsgruppen i konsulentafdelingen.

Geoinfo er et konsulenthus og dansk distributør af verdens førende geografiske informationssystem, ArcGIS fra det amerikanske firma Esri. Vi leverer markedets bedste løsninger til geografisk analyse, visualisering og optimering.

En væsentlig arbejdsopgave bliver at deltage i leverancen af Geoinfo’s System- og Driftsservice, hvor vi hjælper vores kunder med at drive og designe ArcGIS platformen på kundens egen infrastruktur eller i eksempelvis Azure eller Amazon.

Udover system- og driftsarbejdet vil du også indgå i den samlede pulje af konsulenter, der løser en lang række opgaver for vores kunder – både på egen hånd og som del af et større projektteam.

Brunata a/s
Servicetekniker – Trekantområdet

Brunata a/s

Har du lyst til at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor vand-, varme- og energimålere i en virksomhed med ambitioner, så er Brunata måske noget for dig.

I Målerservice har vi travlt og har derfor løbende brug for dygtige serviceteknikere. Vi har opdelt distrikterne i forskellige zoner, og din rute vil derfor blive planlagt ud fra din hjemmeadresse eller Brunatas adresse i Kolding.

Der kan være mange indgangsvinkler til stillingen, men ideelt set har du teknisk flair, et stort servicegen og en god fysik, da der i forbindelse med aflæsningerne må forventes noget trappetræning. Ansøgere med en baggrund som håndværker vil være særligt egnede, men det er ikke et krav.

Erhvervsakademi KoldingKey Account Manager til efter- og videreuddannelse

Erhvervsakademi Kolding

Vil du være en del af fremtidens efter- og videreuddannelse? Har du lyst til at sælge efter- og videreuddannelse i et inspirerende miljø, hvor erfaring, faglighed, professionalisme og engagement er vigtige elementer?

Vi søger en kollega, der vil være med til at udvikle og vedligeholde vores kundeportefølje, hvor relationer, kvalitet og udvikling er i centrum. Jobbet som Key Account Manager er meget selvstændigt og fleksibelt, hvor du er ansvarlig for udvikling og vedligeholdelse af dine kunder.

Vi er en teambaseret organisation, hvor uddelegering af opgaver og ansvar er helt central. Du skal have lyst til at indgå i teamsamarbejde, hvor den kontinuerlige kontakt med både kolleger, studerende og virksomheder er vigtig.

jem & fix A/SElever søges til jem & fix i hele Danmark

jem & fix A/S

Er du klar til en lærerig og spændende hverdag i en virksomhed med mange udviklingsmuligheder?

Start din karriere i detailbranchen med en salgsassistentuddannelse i jem & fix. Vi er Danmarks eneste lavpris byggemarked, og vores glade og positive medarbejdere er de bedste ambassadører for vores virksomhed.

Hos jem & fix prioriterer vi tid, træning og uddannelse til vores medarbejdere, og som elev hos os, får du en ambitiøs uddannelse med højt tempo, fantastiske kollegaer og muligheder for personlig og professionel udvikling. Din karriere er vigtig for os, og hos jem & fix vil du opleve, at vi har fokus på dig og din uddannelse.

Som elev i jem & fix bliver du en vigtig del af teamet med ansvar for egne arbejdsområder.

Dine vigtigste opgaver er at:

  • Yde kundeservice ved kassen og på salgsarealet
  • Bestille og modtage varer
  • Udvikle din forståelse for jem & fix' koncept
Yngre LægerAdministrativ medarbejder på deltid til det regionale sekretariat i Syddanmark

Yngre Læger, Kolding

Vi søger en selvstændig og fleksibel kollega, der brænder for at give en god medlemsservice – er det dig?

Du kan forvente, at dine opgaver bliver varierede, og at de omfatter både klassiske sekretæropgaver og direkte medlemsbetjening. Du vil komme til selvstændigt at arrangere og deltage i møder - både i og uden for huset. Det vil derfor være en fordel, hvis du har bil.

Vi forventer, at du har en relevant kontormæssig baggrund, f.eks. som sekretær, HK-fuldmægtig eller lægesekretær. Du må meget gerne have erfaring fra arbejde i en faglig organisation eller i sundhedsvæsenet.

Trekantområdet DanmarkChefkonsulent for sport events

Trekantområdet Danmark, Kolding

Vi søger en ambitiøs og erfaren chefkonsulent, der kan tiltrække og understøtte afviklingen af internationale sport events i Trekantområdet.

Din opgave bliver primært at tiltrække internationale sport events – gennem opsø-gende indsatser overfor relevante idrætsforbund og sporteventaktører, udvikling af stærke og tillidsfulde relationer, identifikation af relevante sport events, opbygning af lokale alliancer og udvikling af fælles bud. Du skal samtidig kunne rådgive kommuner og lokale aktører i Trekantområdet om sport events og understøtte deres eventafvikling.

Du bliver en del af et team med stærke kompetencer inden for events og kommunikation – men du har et selvstændigt ansvar for tiltrækning af sport events.

Det er afgørende, at du er proaktiv og vedholdende i dit opsøgende og relationelle arbejde.

Aunsbjerg Kolding A/SSalgssupport med flair for tal

Aunsbjerg Kolding A/S

Er du den rette mand eller kvinde, og kan du gøre en forskel for Aunsbjerg og vores kunder! Er det tid til forandring? Er du kørt lidt fast i rutinerne? Eller skal der simpelthen bare ske noget nyt – så er et job hos Aunsbjerg garanteret noget for dig.

Da vores nuværende salgssupport har søgt nye udfordringer søger vi en ny medarbejder. Som salgssupporter er din primære opgave at udarbejde kalkulationer samt papirarbejde på Aunsbjergs vognpark, i samarbejde med vores tre indkøbs- og salgsafdelinger. Du vil ligeledes supportere administrationen. Du vil have din normale arbejdsgang hos Aunsbjerg Kolding, hvor du også fysisk skal hjælpe med at håndtere bilerne.

4 typiske arbejdsopgaver vil være:

  • Udarbejdelse af kalkulationer og salgsrapporter
  • Support til administrationen
  • Fysisk håndtering af vognlageret
  • Papirarbejde i forbindelse med salgsbiler