19 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
HR Administration og Løn - People Service Partner
Har du erfaring med at håndtere komplekse data og sikre korrekt løn til tiden?
Vi søger en ny kollega til vores People & Culture-afdeling, hvor du vil blive en del af et team på fem personer. Du vil få en central rolle i kontakten til medarbejdere og ledere, hvor du vil bistå med spørgsmål vedrørende lønafregning, HR-processer og -politikker, rapportering og timeregistrering.
Vi tilbyder frihed under ansvar i et uformelt og støttende arbejdsmiljø, samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Business Intelligence Developer
Brænder du for at skabe værdi gennem data og kan du bidrage til udviklingen af vores dataplatform og rapporteringsmiljø?
Som vores nye BI Developer får du blandt andet ansvar for at:
- Udvikle og vedligeholde analytiske modeller til at løse forretningsproblemer, enten baseret på forretningsdrevne problemstillinger eller ved at udforske tilgængelige data og finde nye use-cases.
- Udarbejde analyser, rapporter og visualiseringer (end-to-end BI-løsninger).
Erfaren og initiativrig Business Controller
Er du interesseret i og motiveres af opgaver, som ligger i det driftsmæssige felt? Så er det måske dig vi søger som vores nye Business Controller. I denne stilling vil du få en nøglerolle i vores organisation og blive en uvurderlige sparringspartner for vores områdechefer.
Hos os bliver du en del af en førende virksomhed inden for asfaltindustrien i Danmark. Du får her muligheden for at arbejde tæt samme med vores områdechefer og tage ansvar for vigtige opgaver.
Økonomi-/Regnskabschef med overblik og sans for detaljer søges til mellemstor entreprenørvirksomhed i Trekantområdet
Du indgår i et mindre og stærkt økonomiteam og får ansvaret for den samlede regnskabsopgave i entreprenørvirksomheden og i et samarbejde med medarbejderne i koncernens øvrige selskaber.
Arbejdsopgaverne er klassiske regnskabsrelaterede opgaver forbundet med drift af entreprenørvirksomhed, økonomiske måneds-, kvartalsvise og årlige rapporteringer samt budgetlægning og opfølgning.
Finance Specialist
Har du erfaring med at håndtere komplekse regnskabsopgaver og lyst til at arbejde i en dynamisk virksomhed?
Som Finance Specialist vil du få et 360 graders ansvar for økonomien i de virksomheder, du er ansvarlig for. Du vil i tæt samarbejde med virksomhederne og eftermarkedsteamet sikre en stabil drift samt løbende procesoptimering. Du bliver ansvarlig for afstemninger på tværs for selskaber og koncernen og bliver en del af et engageret team med tolv kollegaer i vores økonomifunktion, hvor vi hjælper hinanden og deler viden.
Er du vores nye foreningsadministrator i Kolding/Odense?
Vil du gerne arbejde i en dansk fondsejet virksomhed med en bundsolid økonomi? LEA Ejendomspartner søger en foreningsadministrator til vores afdeling i Kolding eller Odense.
Som administrator hos LEA Ejendomspartner kommer du selvstændigt til, at varetage opgaverne for en portefølje af foreninger. Dette vil primært være administration af ejer og andelsforeninger og opgaver relateret hertil. Foruden administrationen vil du fungere som sparringspartner med afdelingens øvrige medarbejdere på de mange spørgsmål, der kan opstå i en organisation med mange forskellige kundetyper.
Customs Specialist
Motiveres du af told, afgiftsbehandling og fakturering? Så er det måske dig vi søger til en nøgleposition til vores Told afdeling.
Vi er en afdeling, der vægter teamånd højt, vi har en god tone med højt humør, og vi udvikler og optimerer os hele tiden i en foranderlig verden. Dine arbejdsområder vil bl.a. være ind- og udfortoldninger af både sø, luft og kurér forsendelser i indland og udland, sikre rapportering af afgifter til myndigheder samt optimering af vores arbejdsgange i teamet.
Projektadministrator/bogholder til vores kontor i Kolding
Vil du gerne være med i alle byggeriets faser og skabe grundlag for nye byggerier? Kuben Management søger en projektadministrator, som skal assistere kontorets projektledere med administration og forefaldne kontoropgaver.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så afgørende, men du har en relevant uddannelse med fokus på regnskab fx kontoruddannet, merkonom i regnskab, eller lignende.
En karriere med muligheder – bliv revisortrainee hos BDO med opstart september 2025!
Hos BDO har du mulighed for at blive revisortrainee mange steder rundtomkring i Danmark, og du kan specialisere dig inden for to forskellige retninger: rådgivning og revision af små og mellemstore virksomheder og rådgivning og revision af store organisationer.
Uanset hvilket af de to områder, du har størst interesse inden for, udvikler dine arbejdsopgaver sig løbende i takt med, at dine erfaringer og kompetencer vokser, og du vil hurtigt få ansvar for dine egne opgaver.
Start din karriere som trainee inden for Business & Outsourcing – september 2025
Vi søger lige nu nysgerrige og dygtige profiler, der ønsker at kickstarte deres karriere inden for digital økonomisk rådgivning i vores forretningsområde Business Services & Outsourcing (BSO).
Hos BDO klæder vi dig godt på og skaber rammerne, så du kan udfolde dit talent og dine personlige ambitioner.
Vi tilbyder dig en uddannelse i en organisation præget af vilje, indlevelse og ambitioner om at være de bedste til det, vi gør.
Kontorassistent med fokus på bogholderi (32 t/ugentlig)
Vil du være nøglepersonen, der holder styr på tingene i en virksomhed med "gang i den"?
I rollen som kontorassistent bliver du den centrale figur, der sikrer struktur og overblik på kontoret. Du får ansvaret for økonomien, lønkørslen og det administrative, så ejerne og dine kolleger kan fokusere på deres opgaver.
Debitorbogholder til international handelsvirksomhed
Elsker du tal og giver det dig energi at optimere og få arbejdsgange samt processer indenfor bogføring til at køre mest optimalt?
Kunne du tænke dig at arbejde i en succesfuld virksomhed, hvor du bliver udfordret på dine evner, får mulighed for løbende sparring med fagligt stærke kolleger, og helt grundlæggende bare vil have et godt sammenhold? Så er du måske den vi søger.
Head of Finance
Vi søger en dygtig kollega, der brænder for økonomistyring og ønsker at gøre en forskel i en virksomhed med dedikerede og servicemindede medarbejdere.
I denne rolle bliver du en nøglespiller i at sikre vores finansielle fundament, og din indsats vil være afgørende for, at vi fortsat kan opnå vores ambitiøse mål.
Hvis du er analytisk, struktureret og klar til nye udfordringer, så er det måske dig, vi leder efter!
Økonomimedarbejder - Entreprenørvirksomhed
Du bliver del af en mindre økonomiafdeling, hvor du sammen med 2 erfarne kollegaer kommer til at arbejde med de generelle bogførings- og regnskabsmæssige forhold i virksomheden.
Du kommer til at arbejde i en virksomhed, hvor der er godt styr på det administrative med gode processer og kvalitet i arbejdet. Din hverdag bliver alsidig med opgaver inden for bogholderi, regnskab, moms, bank samt rapportering af virksomhedens finansielle oplysninger.
Revisor til spændende virksomhed i Kolding
Vi søger på vegne af vores kunde indenfor handel, produktion og service, en skarp og detaljeorienteret revisor.
Økonomiassistent (25 timer pr uge)
Til vores team søger vi en kompetent og alsidig kollega, der har lyst til at arbejde med kontakt til debitorer samt øvrige operationelle...
Lønbogholder til førende logistikvirksomhed i Kolding
På vegne af vores kunde, en vækstorienteret logistikvirksomhed i Kolding, søger vi en dygtig lønbogholder.
Financial Controller til innovativ virksomhed i Kolding
Vi søger en ambitiøs og dygtig Financial Controller på vegne af vores kunde i Kolding.