Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
33 jobannoncer matcher din søgning 33 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kundeservicechef
Er du motiveret for at lede transformationer og skabe enestående kundeoplevelser i et digitalt miljø?
Du får ansvaret for et kundecenter, der er entusiastisk og arbejder hårdt hver dag for at leve op til eesys værdier.
Ansvarsområder:
- Daglig ledelse af kundecenteret med fokus på at opretholde en positiv arbejdskultur og udvikle teamets præstationer.
- Implementering af AI-chat i kundecenteret med fokus på at forbedre kundeoplevelsen.
Kontorelev med flair for tal, administration og service
Drømmer du om en spændende og alsidig elevtid i et dynamisk sportsmiljø?
Du skal lære mange forskelligartede opgaver, og derfor vil du komme til at arbejde sammen med kolleger om opgaver – også i enkelte weekender og aftener. Den primære arbejdstid er i almindelig kontortid på hverdage.
I forbindelse med jobbet kan du frit benytte vores fitnesscenter, ligesom vi har personalevilkår til café og brug af faciliteter.
Ankechefer til social- og arbejdsskadeområdet
Har du erfaring med ledelse af juridiske medarbejdere og interesse for social- eller arbejdsskadeområdet? Og kan du skabe resultater i driften og gode samarbejder med vores interessenter?
I stillingen som ankechef vil du få mulighed for at videreudvikle dit lederskab og være med til at løfte en afgørende samfundsopgave. Du får en spændende og varieret hverdag med kontaktflader til både stat, kommuner og andre styrelser.
Du får også mulighed for at sætte dit eget præg på opgaveløsningen i en stor organisation, hvor vi hele tiden arbejder på at blive bedre.
Leder
Gjensidige har brug for en leder, der kan være med til at opbygge en enhed, hvis vigtigste opgave det er at levere førstelinjestøtte til både medarbejdere og ledere i forhold til alle People relaterede spørgsmål.
Din hverdag som leder for Støtte og Personaltjenester:
- Lede 10-12 kompetente medarbejdere som skal arbejde med 1. linje support, løn og personaltjenester
- Lede og udvikle medarbejderne og enheden til at blive en effektiv og brugerorienteret 1. linje kanal ind til People.
Grundig og engageret administrativ medarbejder til Kontor for Prøver, Eksamen og Test
Vil du have ansvar for, at driften fungerer optimalt i forbindelse med folkeskolens prøver samt bidrage til at løse vigtige administrative opgaver vedr. prøver, censorallokering, kommunikation til sektoren?
Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for udvikling. Du vil få en alsidig hverdag, hvor du kommer tæt på driften i prøveproduktionen.
Dine opgaver vil især bestå af:
- Bidrage med forretningsviden og -perspektiver til udvikling af nyt prøveadministrativt system
- Ansvar for driften af kontorets callcenter, som i det daglige bemandes af teamets tre dygtige studentermedhjælpere
- Redaktør af månedligt nyhedsbrev om folkeskolens prøver
Controller/økonomimedarbejder – få den brede vifte af økonomiopgaver
Vil du gerne have selvstændigt ansvar for en bred vifte af økonomi- og regnskabsopgaver i en international koncern, hvor projektudvikling og fast ejendom går lige op med personlig udvikling og samarbejde?
Så hører vi gerne fra dig, uanset om du har meget eller lidt økonomierfaring med dig – det vigtigste er, at du har den grundlæggende økonomividen med dig og kommer med et friskt mindset.
Du får plads på vores lækre kontor med en fantastisk udsigt over Københavns havn.
Night receptionist, afløser, Scandic Sluseholmen
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic Sluseholmen.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.
Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Receptionist, afløser til dag/aften, Scandic Sluseholmen
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye Receptionist på Scandic Sluseholmen.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.
Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Administrationselev med interesse for salg (København)
Har du en interesse indenfor salg?
Hos MAN Energy Solutions tilbyder vi lige nu et spændende og udviklende elevforløb, hvor du vil få mulighed for at udfolde dit talent og dygtiggøre dig indenfor salg og business support.
I MAN Energy Solutions bliver du ikke kun en elev, men derimod en kollega, som vi investerer i og bruger tid på. Du får dit eget ansvar med alsidige og spændende arbejdsopgaver og rig mulighed for faglig udvikling, så længe du er proaktiv og tager ansvar.Selvom du får et stort selvstændigt ansvar, er du aldrig alene – der er altid hjælp at hente hos dine kompetente kollegaer i afdelingen og der vil være god oplæring undervejs i forløbet. Du bliv
Teamleder til det faglige tilsyn med de gymnasiale uddannelser
Vil du arbejde for, at elever i gymnasiet får en uddannelse af høj faglig kvalitet og møder kompetente undervisere, uanset hvor i landet de bor?
Som teamleder for tilsynsteamet vil du få ansvaret for at lede, koordinere og udvikle teamets opgaveportefølje, ligesom du også selv vil være udførende og tage med på tilsynsbesøg.
En vigtig del af det daglige arbejde vil være den faglige og personalemæssige ledelse af teamets i alt 8 medarbejdere og en studentermedhjælper.
Værkstedskoordinator til DSB Vedligehold Fjern & Regional Øst
Er det noget for dig at engagere dig i administrative roller, overvåge projekters udvikling og sørge for at alt går op i en højere enhed?
Dine primære opgaver kunne bl.a. se ud som følgende:
- Koordinering af administrative opgaver på tværs af de 4 værksteder
- Support og støtte af ad hoc-opgaver til værkstedschef og dennes ledergruppe, herunder referatskrivning og mødeindkaldelser
- Koordinator ift. arbejdsmiljøarbejde, samarbejdsudvalg, audits mv.
Nogle af dine personalegoder er fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
Skab en forskel: AC-generalister søges til Kontor for Prøver, Eksamen og Test
Interesserer du dig for undervisningspolitik? Kunne du tænke dig et meningsfuldt arbejde, hvor du kommer helt ind i maskinrummet og gør politiske aftaler til virkelighed?
Du vil komme til at arbejde med et område, der har stor bevågenhed - både fra politisk side og fra sektoren - og det præger en stor del af vores arbejde.
Vi tilbyder derfor et lærerigt job med gode muligheder for faglige udfordringer og personlig udvikling. Du vil få en alsidig og meningsfuld hverdag, hvor politiske aftaler skal omsættes til virkelighed, og du vil derfor opleve, at din indsats har en direkte og konkret betydning for skoler, lærere og elever.
Økonomimedarbejder (HK) til Ankestyrelsen
Som vores nye økonomimedarbejder bliver dine vigtigste opgaver at bidrage til en sikker drift af Ankestyrelsens økonomi. Du vil bl.a. i samarbejde med dine kollegaer løse styrelsens regnskabsopgaver og deltage i budgetlægningen.
Du bliver en del af et ambitiøst og fagligt stærkt team på 8 medarbejdere, hvor vi sætter pris på faglig sparring og et godt kollegaskab.
Vi tilbyder mulighed for at få en aftale om hjemmearbejde 1-2 dage om ugen, når du er kommet ind i jobbet.
Legal Counsel
I Nomeco, Danmarks førende lægemiddelgrossist og industriens servicepartner, søger vi en Legal Counsel.
Som Legal Counsel hos Nomeco vil du arbejde tæt sammen med diverse forretningsenheder, hvor du vil være ansvarlig for kontraktudarbejdelse, yde juridisk rådgivning inden for en række forskellige erhvervsjuridiske discipliner samt deltage i forhandlinger med nordiske og internationale leverandører, kunder og klienter fra medicinalindustrien.
Serviceminded Operations-assistent
Du behøver ikke at være gøgler, men hvis du formår at have flere bolde i luften på samme tid, har du allerede et forspring. Alt imens du balancerer boldene, er det en klar fordel, at du er serviceminded både på telefon og mail, og at du har et godt overblik og en naturlig interesse for billeder.
En spændende og udfordrende fast stilling med gode muligheder for udvikling – både socialt og fagligt. Der er højt til loftet, og vi praktiserer en uformel omgangstone. Dertil kommer gratis kaffe og frugt, sundhedsforsikring, fitness, og så er kantineordningen virkelig en klasse for sig!
Roster Planner til Hovedstadens Letbane
Er du struktureret og detalje-orienteret, og har du erfaring med vagtplanlægning? Så er du måske vores nye kollega.
Som Roster Planner får du en nøglerolle i at sikre den rette bemanding af Frontline Drivers til rette tid og på rette sted.
Vi tilbyder blandt andet:
- et spændende job i en virksomhed i vækst
- et sundt arbejdsmiljø, hvor work/life-balance og trivsel er væsentlige værdier
- en uformel omgangstone og mange gode kolleger
Økonomiprofil der trives med tætte kunderelationer
Søger du nye udfordringer, og har du regnskabsforståelse og motiveres du af at give god kundeservice?
Dine arbejdsopgaver omfatter økonomisk rådgivning til kunder samt at udarbejde regnskaber og budgetter. Dine vigtigste opgaver er relateret til:
- Sparringspartner for bestyrelser og kundechefer.
- Deltagelse i optimering af arbejdsgange og processer
- Indberetninger til tilsynsmyndigheder
Functional Team Coordinator – Direct Procurement
Do you search for challenges, have a strong winner mentality and strive to impact the future Procurement principals with your ideas of modern Procurement? Then MAN Energy Solutions can very well be the next step on your career path.
As Functional Team Coordinator for Direct Procurement you will focus on leading and coaching a team of 8-10 team members, building and maintaining strong relations to our key suppliers all over the world.
Tillidsvækkende og udadvendte organisationskonsulenter til Arbejdsmiljø København
Der er stor efterspørgsel på Arbejdsmiljø Københavns ydelser, og derfor søger vi flere erfarne konsulenter til det organisationspsykologiske team, hvor du kommer til at arbejde med organisatorisk og psykosocialt arbejdsmiljø, ledelse og organisationsudvikling.
Som organisationskonsulent får du en bred vifte af opgaver, stort ansvar og et selvstændigt råderum. Vi lægger vægt på at skræddersy vores forløb, så de passer til den enkelte leders, afdelings eller organisations behov. Det faglige niveau er højt, og som konsulent udvikler og sammensætter du forløb, som både bygger på velafprøvede koncepter og metoder, men også bringer dine egne erfaringer som konsulent i spil.
Konsulent til genhusningsteamet i Center for byggeri og byomdannelse
Vil du være med til at sikre en tryg og smidig genhusning af beboere? Kan du se dig selv som tovholder på genhusningsopgaven i forbindelse med renoveringssager i KAB?
Som genhusningskonsulent bliver du en del af et fagligt og socialt velfunderet team. Du får din egen portefølje af genhusningsopgaver og du arbejder med sagerne fra start til slut. Vi er pt. i gang med at ensrette og effektivisere flere sagsgange i genhusningsopgaven under overskriften datadrevet genhusning og derfor, kommer du til at arbejde med både Excel og Power BI i dine sager.