Skanska A/S
København SV
Jobindex søger for Skanska A/S

Controller/økonomimedarbejder – få den brede vifte af økonomiopgaver

Vil du gerne have selvstændigt ansvar for en bred vifte af økonomi- og regnskabsopgaver i en international koncern, hvor projektudvikling og fast ejendom går lige op med personlig udvikling og samarbejde?

Så hører vi gerne fra dig, uanset om du har meget eller lidt økonomierfaring med dig – det vigtigste er, at du har den grundlæggende økonomividen med dig og kommer med et friskt mindset.

Velkommen til Skanska A/S

Skanska A/S er en del af en stor international bygge- og projektudviklingsorganisation. Du får plads på vores lækre kontor med en fantastisk udsigt over Københavns havn. Her arbejder du sammen med 20 kolleger, der tæller alt fra ingeniører og arkitekter til ejendomsadministratorer og økonomer.

Vi har en stærk kultur og sætter en ære i at lykkes sammen – og så er vi er gode til at hjælpe hinanden i hverdagen, når der er brug for det.

CFO Kenneth Bisgaard

Du bliver det nyeste medlem af vores økonomiteam, hvor vi er 4 kolleger, som sammen løser den brede vifte af økonomi- og controlling-opgaver.

Få vores økonomi- og controlling-grundlag til at gå op i en højere enhed

I vores økonomifunktion bliver du involveret i alle dele af virksomhedens opgaver, der kan tælle alt fra investeringer i grunde og udvikling af ejendomme til salg af realiserede projekter.

Sammen med teamet sikrer du, at der er styr på vores administration, projektøkonomi, ejendomsinvesteringer, forecast, regnskabsaflæggelse og koncernrapportering.

Du kommer fx til at:

  • udarbejde perioderegnskaber og projektrapporteringer samt kvartalsvise forecasts på vores investeringsejendomme og igangværende projekter
  • agere sparringspartner for de øvrige teams på økonomiske opgørelser og analyser samt opgaver vedrørende finans, forecast og rapporteringer
  • bistå i udvikling af IT-projekter og løbende procesoptimering
  • håndtere skat, moms, forsikring, garantier og due diligence samt daglig bogføring og afstemninger.

Vi har det bedst, når vi er sammen på kontoret, for det giver noget særligt at se hinanden i øjnene – men der er selvfølgelig god fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde, når det giver mening i dit privatliv.

Kenneth

En familiær atmosfære og attraktive vilkår

Du vil hurtigt mærke den stærke kultur blandt dine kommende kolleger, som også har lyst til at se hinanden uden for arbejdstid til forskellige sociale og faglige arrangementer.

Herudover tilbyder vi naturligvis også løn og bonusordning, der modsvarer dine kvalifikationer, frokostordning, pension og sundhedsforsikring m.m.

Økonomi- eller regnskabsprofil med gode samarbejdsevner

Måske har du en kandidat eller en HD i økonomi, men det kan også være, at du kommer med en anden økonomisk baggrund – og vi er meget åbne over for at høre fra dig, uanset om du har 2 eller 20 års erfaring i bagagen.

Derudover forestiller vi os, at du har:

  • grundlæggende erfaring med bogføring, afstemning samt regnskabsopstilling
  • gode samarbejdsevner, så du trives i at løse opgaver sammen med kolleger på tværs af vores teams på kontoret og med vores svenske moderselskab.

Vi lægger vægt på din faglige udvikling og kan tilbyde interne kursusforløb og relevant efteruddannelse – og derfor kan din faglige baggrund også spænde vidt.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Line Purup på 72 45 91 10.

Vi indkalder til samtaler løbende, så send dit CV og evt. en kort ansøgning allerede i dag og senest d. 30. april.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Dit rekrutteringsforløb med Jobindex

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Vi læser de indkomne ansøgninger igennem og overdrager løbende relevante kandidater til virksomheden. Du kan læse om vores rekrutteringsproces på siden Rekrutteringsforløb.