Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
13 jobannoncer matcher din søgning 13 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Administrativ pantebrevskonsulent til bankens Pantebrevsafdeling
Som administrativ pantebrevskonsulent får du i samarbejde med de øvrige kollegaer ansvaret for administration af bankens egenbeholdning af pantebreve samt administration af bankens kundedepoter indenfor pantebreve.
Jobbet består bl.a. af:
- Kundekontakt til kunder og interne som eksterne samarbejdspartnere
- Pantebrevsadministration herunder- afregning af pantebreve- besvarelse af henvendelser eks forespørgsler om pantebrevet, indfrielser, gældsovertagelse mm.
Want to become a specialist in global logistics insurance and transportation law?
This is your chance to utilise your background in international transportation law and marine insurance and dive into truly global risk management, global liability claims handling, underwriting of contractual liabilities as part of contract negotiation and project management within the highly complex world of logistics.
You do not need in-depth knowledge about real life logistics – we are world leaders within that field. Instead, you need to have the strong drive to challenge the status quo, run with new ideas and make crucial decisions transcending our global organisation.
Realkredit Supporter til Forretningssupport Glostrup
Har du lyst til at understøtte bankens kunderådgivere, så vi sammen skaber gode kundeoplevelser? Vil du være en del af et kompetent team, der håndterer både lette og udfordrende privatkundeopgaver.
Vil du dygtiggøre dig og blive blandt de bedste til den administrative del af kundeoplevelsen?
– så er det måske lige dig vi søger.
Assisterende rådgiver med et godt overblik
Vores kunder vil rigtig gerne lave forretninger med os, derfor har vi brug for dig til, i tæt samarbejde med Bankrådgiverne, at sikre de gode kundeoplevelser.
Dine opgaver kan være alt fra hvidvask-relaterede opgaver, simple kreditsager, oprettelse af nye kunder, lettere rådgivning af kunder som fysisk henvender sig i afdelingen, oplæring af studiejobbere, dialog og korrespondance med kunder samt meget mere.
Proceskonsulent til Procesoptimering
Ønsker du at arbejde med optimering af komplekse forretningsprocesser og løse spændende problemstillinger i tæt samarbejde med dygtige og erfarne kolleger?
Vi søger en kollega, som skal have en aktiv rolle i implementeringen af procestandarder og metoder i vores nye procesorganisation. Du vil efterfølgende få ansvaret for at sikre og vedligeholde de standarder og metoder, som organisationen skal bruge.
Vi mangler en Mæglerassistent med viden inden for pensionsområdet
Trives du med at hjælpe dine kunder og kolleger, så rådgivning og aftaler rent faktisk bliver gennemført?
Du vil være ’backoffice’. Din opgave bliver at servicere rådgiverne både før og efter møderne. Men også klare diverse spørgsmål fra kunderne på telefon eller mail.
Vi tilbyder en spændende mulighed for at arbejde i en lille virksomhed med meget tæt kontakt til kunderne.
Fraud Team Leader - Nordic role
The Team Leader provides thought leadership and strategic directions to how the team manages its fraud investigation and and cooperates with external parties such as FSA, law enforcement, regulators, police and other banks.
You will provide leadership and a Nordic strategic mindset in how the team can use data analysis to better prevent financial crime by better understanding customer behavior and habits and secure robust controls of data.
Projektporteføljemanager til Strategi & Transformation
Du vil blive en af to projektporteføljemanagere og få en central rolle i udvikling af banken i fællesskab med dine kollegaer i Forretningsudvikling men i lige så høj grad med en berøringsflade og eksponering i hele banken.
Din dagligdag vil bl.a. bestå i at:
- Sikre overblik og styring af udviklingsprojektporteføljen, herunder facilitering af prioritering på øverste niveau
- Styre udviklingskapacitet og resurse-allokering i Forretningsudvikling og resten af banken
Kunderådgiver, udlån, Coop bank
Du skal behandle låneansøgninger fra både nye og eksisterende privatkunder. Udover almindelige forbrugslån behandler udlånsteamet også ansøgninger om Billån, Energilån, MasterCards og kreditter.
Dit nye team består af dygtige, hjælpsomme og søde kolleger, der tilsammen lever op til teamets fælles performancemål. Vi har høj medarbejdertilfredshed, og et rart og fleksibelt arbejdsmiljø, hvor der er plads til grin og sparring kollegaerne imellem.
Motiveres du af at udvikle mennesker, og har du erfaring inden for den finansielle sektor? Så kan du være vores nye afdelingsleder
Vil du være med til at forme fremtiden for vores finansielle afdeling og drive positive forandringer?
Vi oplever en spændende udvikling i takt med de stigende finansielle krav og digitaliseringen. Med ambitiøse fremtidige mål prioriterer og investerer vi i vores medarbejdere og compliance.
Vi søger derfor en erfaren leder med en finansiel baggrund til vores bankafdeling, som kan motivere, udvikle og støtte vores medarbejdere for at imødekomme de stigende krav og sikre overholdelse af gældende regler og standarder.
Finanstrainee til kundeområde Roskilde/Taastrup
Frem til august 2024, hvor du bliver finanstrainee, ansættes du som kunderådgiver service, hvor du sammen med dine kollegaer er ansvarlig for betjening ved skranken. Det bliver din opgave at varetage her-og-nu-opgaver. Du skal f.eks. yde service og rådgivning i forbindelse med:
- Selvbetjeningssystemer og betalingskort
- Oprettelse af kundeengagementer/indlånskonti
- Mindre låne- og kreditbehov
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Privatrådgiver til Sydbank i Greve
Brænder du for at give unikke kundeoplevelser og vil du arbejde et sted, hvor du kan gøre det, du er god til?
Helt grundlæggende handler jobbet om at være en dygtig rådgiver, der kan skabe tætte relationer og en høj kundetilfredshed. Du gør en forskel for vores kunder – helt enkelt og ordentligt.