Prime Assurance Forsikringsmæglerselskab A/S
Greve

Vi mangler en Mæglerassistent med viden inden for pensionsområdet

Vi søger en engageret og dygtig mæglerassistent til vores lille virksomhed til ansættelse hurtigst muligt.

Trives du med at hjælpe dine kunder og kolleger, så rådgivning og aftaler rent faktisk bliver gennemført? Kan du li’ at være i en lille virksomhed, hvor du er tæt på alting og har et stort medansvar for at få hverdagen til at fungere. Så er du måske vores nye mæglerassistent.

Vi er en lille virksomhed med 5 medarbejdere. Vi har to rådgivere, som hjælper kunderne med alt, der har betydning for den private økonomi, firmapension, investering, boligfinansiering, finansiel planlægning, seniorrådgivning, generationsskifte og meget mere. Vi hjælper desuden virksomheder med at sikre, at firmapensionen giver værdi for både virksomheden og medarbejderen. Vi understøtter kunderne gennem hele livet, også når livet bliver svært, for eksempel pga. sygdom, arbejdsløshed mv.

Du vil være ’backoffice’. Din opgave bliver at servicere rådgiverne både før og efter møderne. Men også klare diverse spørgsmål fra kunderne på telefon eller mail.

Typiske opgaver er booking af møder, opfølgning på igangværende opgaver, analyse af pensionsordninger, indhentning af yderligere oplysninger hos kundens produktleverandører, behandling af begæringer, klargøring af materiale til møder. Opgaver som opdækning til møder (klargøring af kaffe) samt svinge støvsugeren en gang imellem, er en del af jobbet.

Du skal have en finansiel baggrund, hvor du har kendskab til behov og løsninger på det finansielle område. Du skal have kendskab til pensionsområdet. Du skal evne en struktureret opfølgning på at det kunderne og rådgiveren har aftalt også bliver gennemført

Ansvarsområder:

  • Assisterende support til mæglerne/rådgiverne i forbindelse med kundeinteraktion, herunder håndtering af telefonopkald, e-mails og mødebookninger.
  • Bidrage til udarbejdelse af dokumentation, præsentationer og rapporter i forbindelse med pensionsrådgivning.
  • Administrativ bistand med håndtering af begæringer, klientdokumentation, opfølgning på møder, seniorplaner m.m.

Kvalifikationer:

  • Erfaring fra lignende positioner inden for finansielle eller forsikringsmæglerfirmaer er foretrukket.
  • Grundlæggende kendskab til pensionsprodukter og forsikringsbranchen vil være en fordel.
  • Stærke kommunikative evner og evnen til at arbejde godt både selvstændigt og i et team.
  • Fremragende organisatoriske færdigheder og evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt.
  • Grundlæggende it-færdigheder, herunder MS Office-pakken.

Vi tilbyder en spændende mulighed for at arbejde i en lille virksomhed med meget tæt kontakt til kunderne.

Hvis du har passionen og evnerne til at indgå i vores team, bedes du sende din ansøgning via QuickApply-knappen "Ansøg". Ansøgninger behandles løbende, og vi opfordrer til, at du ansøger snarest muligt.

Vi ser frem til at byde den rette kandidat velkommen!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.