Ønsker du at arbejde med optimering af komplekse forretningsprocesser og løse spændende problemstillinger i tæt samarbejde med dygtige og erfarne kolleger? Har du din værktøjskasse i orden når det kommer til arbejdet med processer? Så er stillingen som proceskonsulent i Arbejdernes Landsbank måske noget for dig.
I rollen som proceskonsulent hos Arbejdernes Landsbank kommer du til at spille en central rolle i arbejdet med vores kundevendte forretningsprocesser. Vi søger en kollega, som skal have en aktiv rolle i implementeringen af procestandarder og metoder i vores nye procesorganisation. Du vil efterfølgende få ansvaret for at sikre og vedligeholde de standarder og metoder, som organisationen skal bruge. Vi søger derfor en kollega med erfaring inden for procesoptimering. Om du har en bankmæssig- eller en videregående uddannelse, er ikke det, der er vigtigst - det vigtigste er, at du har erfaring med at arbejde med processtandarder, metoder og styring af et BPMN-system
Du besidder en proceskonsulents værktøjskasse, er god til at identificere udfordringer i en proces og har erfaring med facilitering og undervisning. Du har erfaring og kendskab til at tegne med BPMN. Som proceskonsulent har du gode kommunikationskompetencer og kan skabe relationer på tværs af organisation og ledelseslag. Vi forventer at du har kendskab til procesarbejde og kommer formodentligt med 3-5 års erfaring indenfor procesområdet. Det er dog ikke nødvendigt at du har et dybt kendskab til den finansielle sektor.
Derudover lægger vi vægt på erfaring og kompetence inden for: analyse, måling af proceseffektivitet, kravsspecifikation til IT-understøttelse, forretningsforståelse og kundeorientering.
Som person er du åben, nysgerrig og udadvendt der naturligt rækker ud til forretningen og skaber forandring sammen med dem. Du er samtidigt struktureret og søger samarbejdet
Du bliver en del af vores team Procesoptimering, som består af 7 Proceskonsulenter, der organisatorisk er en del af Forretningsudvikling. I Forretningsudvikling er vi omkring 70 kollegaer, der i det daglige samarbejder tæt på tværs af kompetenceområder og projekter.
Vi har base i Glostrup kun 5 min. gang fra Glostrup Station, på Banegårdsvej 9. Vi afholder projektdage, workshops mv. på flere af bankens lokationer primært i København men også i resten af landet, hvorfor du skal være fleksibel ift. lokation. I 2025 flytter vi ind i vores nybyggede hovedkontor i Sluseholmen lige ved siden af en metrostation.
I Arbejdernes Landsbank bliver du en del af en kultur, hvor stærke værdier som ordentlighed, forretningsansvar, fællesskab og åbenhed udleves hver dag overfor kollegaer, kunder og samfundet.
Du kan se frem til at blive en del af:
Vi inviterer løbende til samtaler, og hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Chef for Procesoptimering Annika Eidesgaard på tlf. 3848 4227.
Vores mål er at få lukket stillingen inden sommerferien rammer os og sigter mod en opstart i jobbet primo august 2024.