Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
44 jobannoncer matcher din søgning 44 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Salgsrådgiver til Sønderjylland
Som vores nye salgsrådgiver brænder du for at levere professionel kunderådgivning og kan med gode resultater integrere nye tiltag og evner at tage action på de fastsatte kategoristrategier.
Du vil opleve en høj grad af frihed i dit arbejde. Som salgsrådgiver er det din opgave at besøge alle kæder inden for dagligvarehandlen i dit område. Den overordnede plan fastlægges på salgsmøderne, men du kan i høj grad selv planlægge dine salgsture, blot du sikrer, at du opnår dine individuelle mål for salgsturene og at kampagne- og butiksaktiviteter samt leveringsaftaler overholdes.
Sales Manager
I arbejdet med at videreudvikle den positive udvikling med de største detailkunder på markedet får du ansvaret for salgs- og udviklingsindsatserne. Heri ligger blandt andet at du i samarbejde med kunderne og en række interne funktioner skal udvikle kundespecifikke forretningskoncepter og værdiskabende løsninger, der sikrer at vi møder kunden der hvor behovet er.
Du bliver en del af et forretningsområde i rivende udvikling, som både er dynamisk men også stærkt funderet i Abena kulturen, der er båret af værdierne Tillid, Retfærdighed og Samarbejde.
Head of Commercial Excellence/Head of Sales Enablement
In this newly created position, you will have to help drive the development and execution of Sales Excellence/Sales Enablement in ABENA's subsidiaries.
You will lead and develop a team of 5-7 skilled and dedicated employees.
Key responsibilities :
- Define and implement the sales strategy
- Establish direction and framework for ABENA's future sales infrastructure
- Achieve Sales excellence to ensure growth in the individual markets.
Country Business Development Manager
In this newly created position, you will be responsible for driving business development, growth, and expansion within five or six of ABENA's subsidiaries, which are gathered in a cluster.
Key responsibilities:
- Carry out market analyses to identify key trends, opportunities, and challenges in the individual countries.
- Develop and implement strategic plans with the individual markets to expand ABENA's market presence and drive growth and earnings.
Sælger
Vi søger en sælger til vores proff-butik i Bygma Aabenraa, hvor kunderne primært er professionelle håndværkere.
Din opgave bliver at rådgive og servicere kunderne særligt inden for elværktøj og beslag.
Udover et spændende job med masser af udfordrende opgaver og et stærkt team af gode kolleger, tilbyder vi en attraktiv lønpakke svarende til dine kvalifikationer.
Leder af Ribe Byhistoriske Arkiv og arkivkonsulent for Sydvestjyske Arkiver
I Esbjerg Byhistoriske Arkiv er en stilling som hhv. leder af Ribe Byhistoriske Arkiv (11,5 timer pr. uge) og en stilling som arkivkonsulent for Sydvestjyske Arkiver (18 timer pr. uge) ledige. Stillingerne kan søges samlet eller individuelt.
Som leder af Ribe Byhistoriske Arkiv skal du dokumentere og formidle Ribes nyere historie. Formidlingen sker bl.a. via arkivets læsesal, der er åben fire timer den første tirsdag om måneden.
Med base i Esbjerg Byhistoriske Arkiv giver arkivkonsulenten de 59 lokalarkiver, der er medlemmer af Sydvestjyske Arkiver (SVA), råd og vejledning til arbejdet i et lokalarkiv.
Ønsker du at styre din egen arbejdsdag og blive vores nye kampagnemedarbejder?
Kan du se dig selv i et job, hvor du har en god løn og selv planlægger dine arbejdsdage? Og har du lyst til at gøre en forskel for Danmarks natur?
Hvis du har brug for et studiejob, sommerjob, supplere med flere timer eller er fleksjobber, så har vi det perfekte job til dig.
Lige nu søger vi kampagnemedarbejdere til med ansvar for at hverve nye medlemmer til Danmarks Naturfredningsforening i hele landet.
Kirketjener
Vi søger en serviceminded, omhyggelig og fleksibel kirketjener, som har overblik med sans for detaljen, og som i samarbejde med vores kirketjener i sognegården, 4 præster, organist, kordegn og kirke- og kulturmedarbejder vil være med til at skabe et godt team. Stillingen er en fuldtidsstilling med 37 timer pr. uge.
Du skal varetage følgende opgaver:
- Praktisk kirketjeneste ved højmesser, kirkelige handlinger og andre aktiviteter i kirken.
- Klargøring af kirkerum og lokaler i forbindelse med de forskellige aktiviteter, herunder ansvar for udsmykning i kirken.
Erhvervsrådgiver, lastbiler
Brænder du for opsøgende salg gennem stærke relationer, og motiveres du af at finde de bedste løsninger til kundernes behov?
Som vores nye Erhvervsrådgiver for lastbiler får du en yderst spændende stilling, hvor du vil få meget medindflydelse for dine arbejdsopgaver og hverdag. Du vil ligeledes komme til at få mange snitflader ud i organisationen herunder koordinering med bl.a. værkstedet samt med vores samarbejdsrelationer ift. opbygning, hvor du skal være med til at sikre høj performance og en unik kundeservice.
Salgskoordinator
Ønsker du at være Aller Aqua’s ansigt ud mod kunderne og sikre at de oplever service i verdensklasse? Har du ligeledes erfaring med ordrehåndtering og at supportere sælgere i marken, så led ikke længere!
Vores nye kollega kommer til at arbejde på tværs af kulturer og landegrænser, med support af vores marked uden for Europa. Du bliver en del af vores Supply Chain afdeling, hvor beslutningsvejene er korte, tonen er uformel og kollegerne engagerede. Du vil besidde et ansvarsfuldt og spændende job med en høj grad af ejerskab.
Dine opgaver bliver blandt andet:
- support til vores kunder.
- ordrebehandling.
- fakturering og opfølgning.
Sælger søges til råhus-byggeri
Industri Beton søger en sælger inden for råhus-byggeri. Du har erfaring med betonelementer eller alternativt den nødvendige salgserfaring fra en anden branche.
Dine arbejdsopgaver er bl.a. salg af byggeprojekter - herunder udarbejdelse og kalkulation af tilbud og opfølgning heraf samt udarbejdelse af salgskontrakter.
Bemærk, at dit arbejdssted fastlægges i samarbejde med dig, da vi har fire produktionssteder rundt i landet.
Ansøgninger modtages kun via vores hjemmeside.
Kørende Digital System Specialist
Med et stærkt brand i ryggen, salgsbackup i verdensklasse, kvalitetsprodukter og en løbende udvikling af dine kompetencer, der klæder dig på til at støtte et salg i verdensklasse, mangler vi kun specialisten, der med entusiasme, vilje og robusthed kan støtte vores sælgere i at skabe vækst gennem eBusiness.
Du får en afvekslende og selvstændig hverdag i et udfordrende job. Vi tilbyder fast løn med provisonsordning, bonus og egen firmabil på enten gule eller hvide plader.
Key Account Manager
Du bliver en del af en markedsledende virksomhed, som går efter at udnytte det store potentiale, som markedet endnu byder. Du vil være ansvarlig for at pleje vores nuværende kædekunder samt identificere og opbygge relationer med kommende kædekunder.
Du bliver en central figur i vores salgsteam og kommer til at spille en afgørende rolle i at sikre fortsat vækst og succes for virksomheden. Du vil opleve et selvstændigt job, der byder på faglig og personlig udvikling samt frihed under ansvar.
Junior Salgskonsulent
Du får en afgørende rolle i at støtte det eksterne salgsteam og sikre fortsat vækst og succes for virksomheden. Du får en bred vifte af opgaver, herunder planlægge messer, besøge slutkunder, følge op på messekontakter og deltage i udviklingsprojekter.
Som en del af din karriereudvikling vil du på sigt få mulighed for at udvikle dit eget salgsdistrikt.
Salgskoordinator (Barselsvikariat)
Arbejder du struktureret og formår at håndtere mange opgaver samtidigt – uden at miste overblikket og give køb på kvaliteten i dit arbejde?
Din hverdag bliver præget af mange spændende opgaver, med alt lige fra kommunikation med forhandlere, leverandører og sælgere til tæt samarbejde med kollegaer i internt/eksternt salg, marketing, indkøb, økonomi og lager.
Du får muligheden for at påvirke din egen arbejdsdag og præge den fremadrettede salgsindsats.
Kvalitetsbevidste sagsbehandlere med lyst til værdiansættelse af ejendomme
Kunne du tænke dig at styrke din faglighed indenfor værdiansættelse af ejendomme og være med til at sikre et stærkt fagligt fundament for de nye ejendomsvurderinger?
Kerneopgaven er ejendomsvurdering i alle dens facetter og du vil sammen med teamet være med til at sikre en ensartet juridisk og vurderingsfaglig opgavevaretagelse.
Vi investerer tid i din udvikling og har stor fokus på trivsel og derfor ønsker vi at sætte rammerne for et godt arbejdsliv, hvor der er god balance mellem arbejde og fritid.
Energiske Key Account Managers – Projekt VVS – til Jylland/Trekantområdet og Sjælland/Hovedstaden
Er du resultatorienteret og motiveres du af at udvikle din egen kundeportefølje? Har du salgsprofilen til at sætte udviklingen af både Ahlsell og kundens forretning i centrum og dermed bidrage aktivt til vores vækststrategi?
Du får en lønpakke bestående af en fast løn, bonus, pensionsordning, sundhedsforsikring og særlige personaleaftaler. Hertil kommer naturligvis bærbar pc, fri mobiltelefon og firmabil.
Sælger for vores bogføringsydelse – du kan arbejde fra udlandet eller hjemmefra på deltid eller fuldtid
Vi søger lige nu flere sælgere til at være del af vores team for at håndtere de mange henvendelser vi får fra potentielle nye kunder. Der er intet cold-sale involveret, potentielle nye kunder henvender sig til os gennem vores hjemmeside, Facebook eller lignende.
Revisor1 er profitabel og 100% ejet af ejerlederen. Medarbejderne trives, og du slipper for corporate bullshit, endeløse møder og et giftigt arbejdsmiljø.
Kundeservice / Salgsassistent
Vi er en dynamisk og voksende produktionsvirksomhed, der søger en engageret og alsidig medarbejder til at styrke vores kundeservice- og salgsafdeling.
Du vil være ansvarlig for at varetage en række vigtige opgaver, herunder:
- Ordrehåndtering og fakturering: Effektiv håndtering af kundeordrer og sikring af korrekt fakturering.
- Kundeserviceminded: Yde eksemplarisk service og support til vores kunder, inklusiv håndtering af reklamationer.
- Dokumentudførelse: Arbejde med PIM & EDI systemer for at sikre nøjagtig dokumenthåndtering.
Account Manager
Er du en erfaren og konkurrencelysten sælger? Er du en hunter, når du opsøger nye potentielle kunder, og ønsker du at opbygge din egen B2B-pipeline?
Som Account Manager er det dit ansvar at booke solide kvalitetsmøder. Forberedelsen til alle kunder er altid baseret på egen grundig research og brug af vores mange referencer. Dialogerne med vores kunder er vidt forskellige, men har det til fælles, at du hurtigt og præcist skal levere budskabet i telefonen, på en sådan måde at det skaber interesse og nysgerrighed for vores koncept.