Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
361 jobannoncer matcher din søgning 361 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Lønmedarbejder søges til virksomhed i Storkøbenhavn og Nordsjælland (Interim)
Som interim lønmedarbejder får du en central rolle i lønafdelingen, hvor du fra dag ét kommer til at varetage lønområdet i tæt samspil med afdelingens anden lønansvarlig.
I dagligdagen vil I have et tæt samarbejde omkring løn- og personaleadministration, men du skal samtidig være klar til hurtigt at få dine egne opgaver.
Du kan arbejde fra kontor i enten Glostrup eller Gilleleje.
Økonomimedarbejder
Planlægger du et sabbatår og leder efter et spændende job der giver dig masser af erfaring?
Du får muligheden for at blive skarp bl.a. indenfor følgende opgaver:
- Bogføring af leverandørfakturaer for vores svenske selskab
- Følge op på kreditorer
Frem til sommerferien vil arbejdstiden være mellem 10-15 timer om ugen og er selvfølgelig fleksibelt i forhold til at tilpasse sig eventuelle eksamensperioder.
Fagligt stærk og serviceminded Lønansvarlig til en af Danmarks største og førende full-service- advokatvirksomheder
Er du en dygtig erfaren og alsidig Lønansvarlig? Trives du i en travl og afvekslende hverdag i et dedikeret og uformelt arbejdsmiljø, hvor engagement og arbejdsglæde er i højsædet?Så er det måske dig, vi søger til vores kunde Bech-Bruun, som har nyt og topmoderne domicil i Nordhavnen.
Du bliver en del af et team, hvor samarbejdskulturen er åben og uformel. Der er en høj grad af hjælpsomhed, sparring og gensidig tillid samt en høj ambition om at levere kvalitet og resultater i opgaveløsningen. Du vil få de absolut bedste rammer for din trivsel og udvikling både personligt og fagligt.
Aktuar med flair for forretning
Til vores fortsatte vækst indenfor genforsikring af liv- og personforsikring i Norden og Baltikum søger vi en aktuar eller kollega med lignende baggrund og erfaringer.
Om jobbet
- Udvikling af nye forretningsmuligheder samt støtte til vores eksisterende kunder
- Rådgivning omkring genforsikring og eksekvering af genforsikringsudbud
- Udarbejdelse af risikoanalyser af risikoprodukter indenfor liv- og personforsikring
Ansvarsbevidst og serviceminded regnskabsmedarbejder med fokus på debitorer og kontingent
Kunne du tænke dig at blive en del af Danmarks bedste fagforening IDA og har du erfaring med debitorbogholderi? Du vil sammen med din nærmeste kollega komme til at udgøre IDAs debitorteam, hvor I i fællesskab vil få ansvaret for opkrævningen af bl.a. IDAs medlemskontingent.
IDA tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke med pension, betalt frokostpause, flextid og ansættelse efter overenskomst med HK. Vi arbejder ”fri af tid og sted”, og du får mulighed for delvis selv at tilrettelægge din arbejdstid i det omfang, som opgaverne tillader.
Business Controller
We are offering you the opportunity to continue your carreer in a market leading FMCG company with a strong focus on sustainability. You will gain useful experience in controlling and reporting in areas ranging from product development to purchasing, production, distribution, sales and marketing.
Your workday consists of both development tasks and regular operational tasks, the most important of which are:
- Monthly reporting internally and to the division's global headquarters in Copenhagen
- Preparation of budget & forecast
Finance Senior Consultant
Som SAP S/4HANA Finance Senior Consultant vil du komme til at arbejde med digital transformation indenfor finansielle processer for vores kunder. Du vil arbejde med forretningsanalyse, løsningsdesign, og implementering hos kunderne og er dermed involveret i hele forløbet hos kunden fra A-Z.
Du vil få en tæt relation til kunderne og være deres troværdige rådgiver, og dermed være med til at sikre dem den bedste SAP-løsning indenfor SAP Finance.
Som virksomhed har vi de seneste år oplevet stor vækst. Der er højt til loftet og ambitioner om at vokse yderligere – både for den enkelte medarbejder og for 2BM, part of SOA People som helhed.
Business Controller
Har du stærke analytiske evner, er du teknisk dygtig og talstærk, samt brænder for finans og er ivrig efter at udvide din ekspertise?
På grund af vores virksomheds vækst oplever vi en stigende efterspørgsel på styrkelse af vores ressourcer i afdelingen for at sikre optimal support til forretningen. Den rette kandidat vil have mulighed for at påvirke denne udvikling direkte ved at deltage i afdelingens support og være direkte involveret i beslutningsprocesserne. Vi søger derfor en passioneret og fagligt dygtig Business Controller til vores Business Controlling team.
Debitorbogholder til Europas førende niche IT-distributør
- Kan du se fordelene ved at arbejde i en succesfuld international virksomhed?
- Vil du have mulighed for en fast hjemmearbejdsdag om ugen og en lækker kantineordning?
Så bliv vores nye kollega og kom hele vejen rundt om debitorområdet i et team, der allerede står klar til at byde dig hjerteligt velkommen.
Vi håber selvfølgelig på, at du har erfaring med debitorbogholderi. Men vi hører også gerne fra dig, hvis du bare har snuset til området, da vi nok skal lære dig grundigt op.
Senior Consultant - Finance, Insurance, Pension
We are seeking a Strategy Consultant with strong knowledge of the insurance, finance, or pension industry to join our team in Denmark. In this role, you will perform different activities in our client engagement where we support them in achieving their ambitions.
The Consulting practice at Cognizant helps clients to reimagine, redefine, and transform their businesses through addressing, people, process, and technology. We bring unparalleled levels of insight, innovation, and delivery velocity to help our clients become digital leaders and enable them to create disruption within their industry.
Ejendomsadministratorer til bolig- og/eller erhvervsejendomme
Er du ejendomsadministrator, Property Manager, eller har du en anden relevant uddannelse, suppleret med et par års erfaring på området? Brænder du for ejendomsadministration og vil du bygge videre på din værdifulde viden på området?
Du vil få din egen portefølje, som består af forskellige typer af bolig- og/eller erhvervsejendomme, afhængigt af din erfaring og interesse. Du vil få stor indflydelse på egne opgaver, og din dagligdag vil bestå af alle de opgaver, der udspringer af aftalen med vores kunder.
Lead & Performancen Manager
Er du skarp til at omsætte data og analyser til performanceoptimerende tiltag?
Som Lead & Performance Manager er du ansvarlig for på daglig basis at justere alle lead-kampagner ud fra den bedste performance og formidle det til forretningen. Gennem analyser af performancedata er det din opgave at identificere områder med potentiale for forbedringer, samt sikre, at vi anvender vores leads optimalt.
Scientific Management Assistant
The LEO Foundation, one of the world’s largest funders of skin research, is looking for a Scientific Management Assistant who will help develop and strengthen our growing philanthropic activities, and who would like to join us on our mission to pave the way for curing skin diseases.
You will be a key player in assuring high-quality administrative support to your colleagues at the LEO Foundation. Your key responsibilities will be focused on ensuring maintenance and development of efficient and seamless administrative processes related to the operations of the grant team.
Spændende økonomistilling med rig mulighed for læring og udvikling i Ishøj Kommune - GENOPSLAG
Har du mod på en økonomistilling med forskelligartede arbejdsopgaver på en arbejdsplads med fokus på trivsel og udvikling?
Vi søger en kollega, der selvstændigt kan bidrage til at løfte opgaverne vedrørende controllingen på en række områder i centret, herunder budgetlægning, opfølgning, fakturering samt regnskabsafslutning.
Vi tilbyder bl.a.:
- stor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdsdagen og udførslen af egne arbejdsopgaver
- flextid efter nærmere aftale og mulighed for hjemmearbejde
Data- og informationsspecialist
Er du god til virksomhedsinformation og finansielle data?
Jobindholdet vil udvikle sig over tid, og du er selv med til at præge din opgaveportefølje, men i udgangspunktet skal du bl.a. formidle anvendelsen og indholdet af databaser inden for virksomhedsinformation (fx ORBIS og Moody’s Hub) samt finansielle data (fx Bloomberg, WRDS, Morningsstar og Eikon/Datastream), som er tilgængelige online eller via CBS Library Data Lab, som du også vil blive medansvarlig for driften og udviklingen af.
Du får oplæring i opgaverne med sparring fra nærmeste leder og kolleger samt rig mulighed for videre faglig udvikling.
EU-politisk konsulent søges til tværgående team i Fonden Dansk Standard
Hvis du er en dygtig analytiker med erfaring fra EU-lovgivningsarbejde, som er motiveret af at arbejde med en bæredygtig samfundsudvikling, så har vi et spændende job til dig.
Vi søger en EU-konsulent, der skal udvikle vores EU- og forretningsstrategiske indsats i samarbejde med erfarne kolleger. Du vil starte din ansættelse med at afdække og analysere, hvilken rolle miljømærkerne kan spille i forhold til politiske indsatser under den nye Europa-Kommission og det nye Europa-Parlament, og specifikt i forhold til de kommende trilogforhandlinger om Green Claims-direktivet.
Lønmedarbejder til økonomiafdeling indenfor luftfart
Er du vild med at arbejde med løn, og vil du gerne være en del af et økonomiteam, hvor der er højt til loftet, og hvor god service og professionalitet er lige så vigtigt som at have det sjovt på jobbet?
Vi ved, at vi er afhængige af hinanden. Det gør vores sammenhold godt og skaber en kultur, hvor vi passer godt på hinanden. Derudover har vi gode muligheder for at arbejde hjemme og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen.
Ny kollega til Økonomistyring i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Vil du være en del af et dynamisk økonomikontor, som holder styr på både driftsøkonomien og styrelsens tilskud til forskning og innovation i tæt samarbejde med styrelsens fagkontorer?
Lige nu mangler vi en kollega, der har lyst til at hjælpe os med styring af ressourcer og bemanding såvel som vores lønbudget. Vi har særligt behov for at udvikle vores styring i den del af vores virksomhed, som arbejder med it-udviklingsprojekter, og det vil du skulle bidrage til. Derfor skal have du har lyst til at arbejde med udvikling af vores data- og systemanvendelse.
Økonomi-/regnskabsmedarbejder til ansættelse snarest
Grundet stor opgavetilgang søger vi en økonomi-/regnskabsmedarbejder, som har lyst til at indgå i vores erhvervsserviceafdeling med 4 engagerede medarbejdere.
Vi tilbyder et alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde i et uformelt og engageret miljø med attraktive ansættelsesvilkår og gode personaleforhold. Du kan selv vælge om stillingen skal være på fuld tid eller på deltid.
Dine arbejdsopgaver vil være alsidige og tilrettelægges efter dine kompetencer og udvikling. Der vil selvfølgelig være mulighed for sparring med de øvrige i afdelingen.
Økonomiassistent
Vi søger en økonomiassistent, som har lyst til at være en del af en stabsfunktion, der bakker op om kampen for et Danmark, der kører på grøn strøm, og som har lyst til at udvikle sig fagligt i en organisation med et fantastisk arbejdsmiljø og et støttende team.
Du kommer bl.a. til at deltage i implementering af BC365 som nyt ERP-system samt af Intempus tidsregistreringssystem og Continia Expence Management m.fl.
Vi er både fleksible med, hvornår vi møder ind, ligesom vi også aftaler sammen, hvornår vi arbejder hjemme, hvis vi har brug for det.