519 job matcher din søgning 519 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

VIP Construction ApSBogholder med solid erfaring

VIP Construction ApS, Hedehusene

Er du solidt funderet bogholder med godt overblik og sans for detaljen? Så er du måske den, vi søger som vores nye bogholder og administrative blæksprutte i VIP Construction ApS.

VIP Construction ApS søger en dygtig erfaren bogholder og administrativ blæksprutte til styring og udførelse af hele virksomhedens bogholderi, regnskaber, lønudbetalinger samt fakturering, sagsøkonomi, drift- og likviditetsbudgetter, diverse indberetninger, kontoradministration og dokumentationsarbejder og forefaldende kontorarbejde for alle og hele virksomhedens ansatte og ledelse.

Vi er en alsidig entreprenørvirksomhed med 1 direktør, p.t. ca. 5-7 funktionærer samt ca. 15-20 ansatte til byggearbejder, primært på Sjælland.

Danske BankChief Business Consultant

Danske Bank, Oslo, Stockholm, Helsinki or Copenhagen

We are currently looking for a skilled and experienced strategy or business development consultant specialised in Supply Chain Management to direct our efforts in operational excellence throughout the full value chain of the business unit, Personal & Business Customers.

In this role, you will join our Operations Management & Portfolio Insights Team, which is part of the Strategy & Business Risk organisation in P&BC, and you will be reporting directly to Julius Byder. Your work domicile can be in either Oslo, Stockholm, Helsinki or Copenhagen.

You will be responsible of developing, implementing and driving the Service Performance and Operations Planning dialogues between P&BC and T&S. The overall purpose of your endeavours is to support the cost control agenda of Danske Bank in P&BC by optimising the flow throughout the entire value chain of the unit.

Cobblestone A/S
Property Manager / ejendomsadministrator - foreninger

Cobblestone A/S, Valby

Få plads hos en innovativ aktør med et unikt sammenhold blandt kollegaerne

Som vores nye Property Manager bliver du en del af vores afdeling for Foreninger. Vores kunder er fx andelsboligforeninger, ejerlejlighedsforeninger, grundejerforeninger og gårdlaug.

Vi er en moderne og innovativ aktør der blandt andet er specialiseret i administration af ejer- og andelsboligforeninger. Vi lægger stor vægt på en fremadskuende og udviklingsorienteret rådgivning af vores kunder, og vi er absolut ledende i brugen af moderne teknologi.

Du vil fx skulle bruge din tid på at:

  • Koordinere og levere kundeoplevelsen til din egen portefølje af foreninger
  • Være i personlig kontakt med bestyrelser, beboere, advokater, kreditforeninger etc.
  • Deltage i bestyrelsesmøder med kunderne
Cobblestone A/S
Werd ApS
Økonomielev til stjerne-team

Werd ApS, Glostrup

Er du vild med tal, regnskab og økonomi - og ønsker du at blive en mester indenfor området? Så er du en klar kandidat til stillingen som vores nye økonomielev på en arbejdsplads, hvor socialt samvær og en hektisk hverdag baner vejen for succes.

WERD ApS

Vi tilbyder et traditionelt uddannelsesforløb med et 2 års praktikophold afbrudt af korte skoleophold med en afsluttende fagprøve - i perioden 1. september 2021 til 31. august 2023.

WERD står for We Are Distribution, og det er nøjagtig, hvad vi er. Vi er en distributionsvirksomhed, der siden 1995 har handlet og distribueret IT-hardware af højeste kvalitet til internationale og nationale kunder.

Du finder vores hovedkontor og din nye arbejdsplads i Glostrup. I alt får du 37 passionerede og dygtige kolleger, som sammen driver en hyper-effektiv forretning. Der er godt gang i væksten, og derfor udvider vi nu vores team.

Werd ApS
Roi RekryteringPayroll Specialist Mars Multisales North Europe | Copenhagen

Roi Rekrytering recruiting on behalf of Mars in Copnehagen

As a Payroll Specialist, you will play an important role in the financial controlling team in North Europe.

You will be responsible for delivering payroll and accounting services for the markets, with full accordance to the process requirements and legal regulations. That means you will ensure correct, timely and complete processing of payroll to more than 200 associates, including related accounting treatment, for the following countries: Denmark, Ireland and Finland. This role is new in the team, hence you will have opportunity to be part of something exciting! You will be responsible for consolidating tasks from different associates, aiming at creating a solid role and find processes harmonization and improvement opportunities.

Dekra Equipment & Services A/S
Debitorbogholder/økonomimedarbejder søges til vækstvirksomhed

Dekra Equipment & Services A/S, Brøndby

Du kommer til at indgå i et team af 2 engagerede kollegaer, der alle er tilknyttet en større økonomiafdeling. Vi sætter en ære i at levere høj kvalitet, service og løsninger, der gør en forskel. Det gælder både til vores samarbejdspartnere og til hinanden. Og vi ved, at godt samarbejde og dialog er afgørende for at fastholde vores høje standard og kvalitet. Derfor bidrager vi alle til at skabe et stærkt fællesskab, hvor vi sammen skaber en særlig følelse af at høre til, og en kultur, hvor vi spiller hinanden stærke.

Primære arbejdsopgaver

  • Udarbejde og udsende fakturaer
  • Tjekke indbetalinger
  • Udarbejde rykkerlister
  • Telefonisk rykning
Dekra Equipment & Services A/S
Lagkagehuset
Finance Assistant til humørfyldt kreditorteam

Lagkagehuset, København

i har travlt med at vokse hos Lagkagehuset – de næste to år forventer vi at åbne 40 nye butikker fordelt på Danmark, England og USA, så vi søger en ny kollega med lyst til at være med på denne spændende rejse, som godt kan lide udfordringer, trives i et arbejdsmiljø hvor ikke to dage er ens og kan holde flere bolde i luften på én gang.

Er du til højt til loftet, god humor, hjælpsomme kollegaer samt masser af muligheder for at lære nyt og sætte dit præg få fremtidige arbejdsgange, så kan det være, at det er dig vi står og mangler.

Lagkagehuset
Danske RegionerBarselsvikar for lønmedarbejder i Center for Administration og Service

Danske Regioner, København

Kan du levere service med et smil på læben og korrekt løn til tiden? Vil du være en del af en arbejdsplads med et stærkt fællesskab og en høj faglighed? Danske Regioner søger pr. 1. september 2021 en lønmedarbejder til barselsvikariat i et fagligt ambitiøst løn og økonomi team.

Stillingen er et barselsvikariat på syv måneder med mulighed for forlængelse. Som lønmedarbejder hos Danske Regioner skal du være glad for at sidde med de forskellige typer af opgaver, der indgår i den daglige drift i teamet, som fx lønkørsel, refusioner samt at yde en god service overfor medarbejderne.

Du bliver en del af Team Løn og Økonomi på syv medarbejdere, som sætter faglighed, engagement og dialog i højsædet. I teamet lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø både socialt og fagligt.

BikubenfondenDygtig, erfaren og serviceminded regnskabsmedarbejder

Bikubenfonden, København

Leder du efter nye udfordringer, og har du lyst til at udvikle dig selv fagligt og personligt, så er stillingen som regnskabsmedarbejder i Bikubenfonden måske noget for dig.

Som regnskabsmedarbejder vil du få ansvaret for den daglige regnskabsmæssige drift af de fonde og foreninger, som Bikubenfonden administrerer. Ud over betalinger og bogføring vil du også skulle stå for udarbejdelse og kvalitetssikring af månedsrapporter, udarbejdelse og opfølgning af budgetter samt årsafslutning for de pågældende fonde og foreninger til henholdsvis bestyrelse og revisor.

Du bliver del af en udviklende arbejdsplads og et team af dygtige og motiverede medarbejdere, som du vil indgå i et tæt samarbejde med.

Jobindex A/S
Finance Manager

Jobindex A/S søger for Sony Music Entertainment Denmark A/S i København

Vi mangler en faglig dygtig og erfaren Finance Manager til et spændende job med masser af udfordringer!

Som Finance Manager får du ansvar for månedsafslutning/-rapportering i samarbejde med vores CFO, ligesom du spiller en central rolle for vores datterselskaber, hvor du sikrer controlling, support og månedsregnskab.

Vi bruger SAP, og hvis du ikke kender det, bliver du hurtigt sat ind i det. Og vi sørger selvfølgelig også for at sætte dig godt ind i de forskellige brancherelaterede emner som copyrights, royalty osv.

Jobindex A/S
Scanbox Entertainment Denmark A/SØkonomimedarbejder

Scanbox Entertainment Denmark A/S, København

Vil du være med til at styrke økonomistyringen hos Scanbox Entertainment Denmark A/S? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger lige nu en selvstændig økonomimedarbejder, der i samarbejde med vores CFO og tre kolleger i økonomiafdelingen vil være medansvarlig for, at bogføringen altid er up to date og hjælpe med informationer og rapporteringer til kolleger og samarbejdspartnere.

Stillingen dækker over en lang række forskelligartede opgaver i økonomiafdelingen, hvor du selv vil have stor indflydelse på planlægning af din dagligdag og opgaver indenfor blandt andet:

  • Debitorbogholderi.
  • Faktureringer.
  • Betalinger og indbetalinger.

Scanbox Entertainment er en dynamisk arbejdsplads med højt til loftet og stort ansvar hos den enkelte medarbejder. Vi er dedikerede, engagerede og arbejder sammen om fælles mål om at levere og lancere kvalitetsfilm for alle aldre i hele Norden.

Ryde Consulting ApSDebitorbogholder

Ryde Consulting ApS søger for JP/Politikens Forlag i København

Et selvstændigt job i en kreativ branche med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor de 80 kollegaer på forlaget brænder for det, de laver. Du kommer til at indgå i et team i Finance med 4 kollegaer og tæt samarbejde til Shared Service for hele koncernen.

Arbejdsopgaverne er bl.a.:

  • Fakturering af særlige kunder (Størstedelen af fakturering foregår hos en samarbejdspartner)
  • Fakturering TGT Bureau
  • Debitorrykning inklusiv returnerede kunder fra DBK
CBRE A/SProperty Manager

CBRE A/S, Copenhagen

Har du lyst til et spændende, selvstændigt og udfordrende job, og vil du gerne arbejde tæt sammen med et ambitiøst og dygtigt team i en international og hurtigvoksende virksomhed, så er du måske vores nye Property Manager.

Vi søger en dynamisk, viljestærk og handlingsorienteret Property Manager der kan indgå i vores team i Property Management. Vi er et team af specialister der varetager, styrer og organiserer alle aspekter inden for ejendomsadministration, ejendomsudvikling og ejendomsdrift.

Primære arbejdsområder:

  • Ejendomsansvarlig for egen portefølje, herunder overordnet ansvarlig for ejendommenes drift, sikre at lejerne opfylder lejekontraktens betingelser herunder besvarelse af lejerhenvendelser.
  • Daglig kontaktperson for ejendomsejer og ejendommens øvrige interessenter.
Moët Hennessy Danmark A/SFinancial Accountant Nordic – Barselsvikar

Moët Hennessy Danmark A/S, Frederiksberg

Moët Hennessy Nordic søger en Financial Accountant til et barselsvikariat på 13 mdr. fra 1. september.

Den rette kandidat er en team player med godt humør og med en proaktiv indstilling til løsning af opgaver. Du vil blive en del af et Nordisk finance team med kollegaer i flere lande, det er derfor vigtigt at du taler og skriver dansk samt en fordel hvis du forstår svensk/ norsk. Derudover er koncernsproget engelsk så du skal derfor være fortrolig med det.

Ansvarsområder og arbejdsopgaver Danmark og Norge vil blandt andet være:

  • Debitorstyring
  • Sikre korrekt momsmæssig håndtering, herunder indberetning af momsregnskaber til myndighederne
  • Rejseafregninger i Concur
  • Ansvarlig for ekstern og intern revision herunder forberedelse materiale samt koordinering
ISS Facility Services A/S
Vi søger kollega med administrativt flair (vikariat)

ISS Facility Services A/S

Brænder du for administration og for at supportere driften? Har du et ”servicegen” og en passion, der driver dig til at gøre en forskel i hverdagen?

Til en af vores store landsdækkende kunder søger vi en stærk administrativ profil til vores back office-team. Du bliver en del af et team på fem personer, der bl.a. sikrer, at kundens henvendelser og fejlmeldinger registreres i vores Facility Management System (FMS) og efterfølgende faktureres korrekt til kunden.

Din primære opgaver bliver at visitere indkomne ordrer og oprette arbejdsopgaver til dine ca. 270 kolleger på kontrakten samt sikre, at kunden faktureres korrekt.

Du har sans for detaljen, som blandt andet udmønter sig ved at kunne forstå og omsætte det kontraktuelle indhold, således at alle ordrer visiteres korrekt. Du trives med at fordybe dig i opgaverne, og du holder fast, indtil opgaven er løst.

ISS Facility Services A/S
Anticimex A/S
Regnskabsvikar søges til spændende servicevirksomhed

Anticimex A/S, Ishøj

Har du lyst til at blive en del af en virksomhed i rivende udvikling og som har store vækstambitioner? Brænder du for at supportere dine kolleger og gøre en stor forskel? Så skal du søge denne stilling!

Vi har brug for en erfaren bogholder, der hurtigt kan hjælpe vores regnskabsafdeling inden for Debitor- og Kreditorbogholderi. Der er tale om et vikariat er på minimum 3 måneder.

Du bliver sammen med to kolleger ansvarlig for Debitor- og Kreditorbogholderiet. Dine opgaver vil være af mere rutinepræget karakter og de vil kræve, at du hurtigt bliver selvkørende.

Anticimex A/S
Hartmanns A/SSvensktalende Financial Controller

Hartmanns A/S søger for BMI Danmark

Hartmanns søger på vegne af BMI Danmark en ny kollega til finansteamet.

Motiveres du af at arbejde sammen med kompetente kolleger, der brænder for det gode teamwork? Ønsker du en alsidig og spændende stilling med mulighed for udvikling? Bidrager du positivt med faglighed og et godt humør?

Så læs mere her……

Bag BMI Danmark står to af tagbranchens stærkeste brands, Icopal og Monier.

Du tilbydes en spændende og meget alsidig stilling hos BMI Danmark. Du vil referere til teamleder, og du bliver en del af et velfungerende og dygtigt team, hvis kendetegn er hjælpsomhed, god teamspirit samt et ønske om fortsat udvikling af teamet og processer.

Trafikstyrelsen
Økonom søges til fuldmægtigstilling i Jernbanenævnets sekretariat

Trafikstyrelsen, København

Sekretariatet bistår Jernbanenævnet med den praktiske varetagelse af nævnets opgaver og sagsbehandling, dvs. sekretariatet udarbejder udkast til nævnets afgørelser, gennemfører analyser, udarbejder notater, m.v. Desuden varetager sekretariatet internationale opgaver, herunder nævnets forpligtelse til at samarbejde med tilsvarende tilsynsmyndigheder i EU.

Sekretariatet sørger således for forberedelse af sager, planlægning og indkaldelse til nævnsmøder samt udmøntning af nævnets beslutninger og afgørelser.

Som økonom i sekretariatet vil du bl.a. få følgende opgaver:

  • Udarbejdelse af baggrundsmateriale og notater med økonom faglige problemstillinger, som skal lægges til grund for Jernbanenævnets tilsyn og afgørelser.
  • Gennemføre analyser og redegørelser af økonomisk karakter.
  • Deltagelse i det internationale samarbejde med tilsvarende klage- og tilsynsmyndigheder.
Trafikstyrelsen
A.P. Møller - Maersk A/S Financial Analyst

A.P. Møller - Maersk A/S, Copenhagen

We are looking for a talented and dedicated Financial Analyst to join and further strengthen the Maersk Corporate Financial Planning & Analysis Team (FP&A).

If you have an analytical mindset, are looking to expand your experience within the field of financial analysis, forecasting and budgeting and you feel at home in an international environment then this is your opportunity!

You will have an active role in contributing to the team deliverables with focus on financial information, analysis and forecasts to support management decisions and the overall strategy in Maersk. You are expected to obtain a thorough understanding of the business and combine this with financial insights to drive the analysis and insights to management.

A.P. Møller - Maersk A/S
A.P. Møller - Maersk A/S Senior Financial Analyst

A.P. Møller - Maersk A/S, Copenhagen

We are looking for a talented and dedicated Senior Financial Analyst to join and further strengthen the Maersk Corporate Financial Planning & Analysis Team (FP&A).

If you have a strong analytical mindset, are highly experienced within the field of financial analysis, forecasting and budgeting and you feel at home in an international environment this opportunity could be an exciting next step in your career.

Join us as Senior Financial Analyst to play a key role in the Corporate FP&A team in a diverse, challenging and engaging workplace with excellent learning opportunities.

As Senior Financial Analyst you will have an active role in driving and managing team deliverables with focus on financial information, analysis and forecasts to support management decisions and the overall strategy in Maersk.

A.P. Møller - Maersk A/S