6.052 jobannoncer matcher din søgning 6.052 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Hjemmeplejen på Frederiksberg mangler dig med den høje faglighed og det gode humør som vores nye SSA aften-kollega på Finsensvej
Du kommer til at spille en vigtig rolle i at styrke det sammenhængende borgerforløb, så borgerne i Frederiksberg Kommune oplever at få den helt rette og koordinerede hjælp og pleje af høj kvalitet. Du udfører dine opgaver omkring borgeren i de enkelte hjem og får mulighed for at se den forskel, du gør for borgerens livskvalitet, da du typisk følger borgeren gennem et helt forløb.
Du vil få nøje tilrettelagt introduktion og oplæring, da det er vigtigt for os, at du som vores nye kollega får en god og tryg start, som passer til dig og den stilling du skal varetage.
Stillingen er på ca. 27 t/ugl fordelt som 7/7 med weekendvagt hver 2. weekend i lige uger.
Medarbejder som data- og sikkerhedskonsulent/Data and Security Management
Som en del af kompetenceområdet Data and security skal du indgå i arbejdet med både at opbygge og vedligeholde et systematisk overblik over Ældre Sagens samlede dataaktiver og også sikre kvaliteten af disse.
Du får ansvar for at udarbejde dokumentation og vedligeholde datakataloget, men også tænke i informationssikkerhed og compliance så dataetiske principper dyrkes og forædles. Som data and security ansvarlig skal du være med til at sikre, at Ældre Sagen får et solidt og sikkert fundament at tage datadrevne beslutninger ud fra på tværs af organisationen.
Online Marketing Manager
Du kommer med på en travl og lærerig vækstrejse, og du bliver en del af en kultur hvor vi hjælper hinanden, har det sjovt og skaber resultater sammen. Vi tilbyder en stejl læringskurve hvor vi løbende har undervisningsmoduler, der har til formål at dygtiggøre vores marketingteam på godt 12 personer.
Du bliver en del af et sjovt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og kort mellem smil og highfives. Vi har et stærkt sammenhold med flere sociale arrangementer om året, fredagsbarer, en aktiv personaleforening og interne personaleklubber, fri parkering, tirsdagsslik og meget mere.
Generalist til udbud af puljemidler til CCS
Er du generalist og trives du med processer og forandringer i en politisk præget organisation? Har du lyst til at blive en del af det nye Carbon Capture and Storage (CCS) team i Energistyrelsen?
CCS-området er en ny hjørnesten i den danske klimaindsats, som kræver yderligere udvikling i de kommende år. Vær med på rejsen til at realisere målet om 70-procents drivhusgasreduktion!
CCS-teamet, som tæller 23 dygtige medarbejdere, er præget af faglighed, tempo og en udfordrende hverdag med en høj grad af frihed under ansvar og faglige udviklingsmuligheder.
Kundekonsulent om natten – deltid
Kan du have mange bolde i luften, har du masser af gåpåmod, og kan du arbejde selvstændigt?
”Hos os tror vi på, at hysterisk fokus på service og glade medarbejdere og chauffører er opskriften på Danmarks mest tilfredse kunder."
Du bliver en vigtig del af vores kundeserviceteam, hvor du om natten håndterer mange forskellige opgaver såsom besvarelse af indgående opkald, sagsbehandling, håndtering af indkomne mails fra kunder og diverse samarbejdspartnere.
Vicevært
Har du hænderne skruet ordentlig på og erfaring med håndværksmæssige opgaver? Vil du arbejde som vicevært i en virksomhed, der igennem flere år er blevet kåret til en af Danmarks bedste arbejdspladser?
Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Håndtere småreparationer og mindre forfaldende håndværksmæssige opgaver
- Forestå kontakt til og koordinere håndværkere, ved større håndværksopgaver
- Rengøringsopgaver; herunder feje og vaske gulv på vores centrallager vha. gulvmaskine, oprydning i vores fælleskøkken og snerydning efter behov.
Junior Online Marketing Manager
Brænder du for online marketing, og motiveres du af at skabe succes for danske virksomheder i SMV-markedet? Så bliv en del af vores online marketingafdeling!
Stillingen er en attraktiv fuldtidsstilling som Junior online marketingspecialist. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter og arbejdsgange, gennemføre interne uddannelser og på sigt stå for driften af egen kundeportefølje med produkter som SEO, Google Ads og Social Media Ads.
Du kommer med på en travl og lærerig vækstrejse, og du bliver en del af en kultur hvor vi hjælper hinanden, har det sjovt og skaber resultater sammen.
Teknisk servicemedarbejder
Kan du bevare overblikket og det gode humør, samt trives du med mange forskellige praktiske opgaver som service og hygiejne i løbet af en dag? Vil du bidrage positivt til idrætslivet på Frederiksberg, så den enkelte bruger oplever, at aktiviteter og arrangementer afvikles på en smidig og professionel måde?
Jobbet er alsidigt, og du skal:
- Varetage rengørings- og vedligeholdelsesopgaver i såvel Hermeshallen og Bülowsvejhallen.
- Betjene vores mindre café.
- Være opsøgende og positiv i opgaveløsningen.
Delikatesseassistent til MENY Toften
MENY søger flere MADarbejdere – er du vores nye delikatesseassistent?
Som delikatesseassistent kommer du til at prøve lidt af hvert. Du har primært fokus på produktionen af friske måltidsløsninger i køkkenet, og samtidig tager du proaktivt del i udviklingen af nye retter, så delikatessen altid matcher de behov, vores kunder har.
MENY Toften skal ikke bare være et godt sted at handle. Det skal også være en arbejdsplads, hvor tiden går hurtigt, fordi du har haft det sjovt og er blevet udfordret
Er du Frederiksberg Kommunes Gartner- og Vejservices nye anlægsgartner?
Arbejdet består primært af vedligehold af byens grønne parker, anlæg og pladser, samt pleje af træer, blomster osv. Derudover skal du sammen med kolleger sikre renhold og vedligeholdelse af byens veje, fortove og cykelstier. I vinterperioden vil du indgå i vinterbekæmpelse i dagtimerne med mulighed for at deltage i vintervagtsordningen.
Vi tilbyder dig et udfordrende job i en virksomhed med stor gejst, og hvor både personlig og faglig udvikling vægtes højt. Vi har en fri omgangstone og et stort socialt engagement.
Pædagogisk stærk lærer til Ægirskolens dagbehandling
Brænder du for at gøre en forskel for børn med personlige og sociale vanskeligheder?
Ægirskolen er et privat, nyopstartet dagbehandlingstilbud, som tilbyder undervisning og socialpædagogisk behandling til børn og unge, der af faglige, personlige og/eller sociale årsager ikke kan rummes i folkeskolen.
Vi er en tæt gruppe på 15 ansatte, som er kendetegnet ved engagement, omsorg og innovation, og vi glæder os til nye kolleger.
Administrativ medarbejder, med superbruger- og blæksprutte-DNA, søges til Trafikstyrelsens Flytekniske Kontor
Er du en administrativ stjerne med en passion for IT og en evne til at jonglere flere opgaver på én gang? Så er du måske vores nye kollega.
Vores kontor består af et dedikeret team på 18 medarbejdere, der alle arbejder med tekniske aspekter af luftfarten. Vi har brug for en engageret administrativ medarbejder til at styrke vores effektivitet, drift og fremtidige vækst.
Vi tilbyder et dynamisk og fagligt udviklende miljø med både nationalt og internationalt fokus.
Talstærk generalist med politisk tæft til styrelsens centrale økonomikontor
Vil du gerne udfordres på et område præget af stor kompleksitet og politisk bevågenhed?
Du får ansvaret for at forberede politiske beslutninger om at igangsætte nye store it-projekter samt bidrage til at koordinere den samlede udviklingsøkonomi for projekter i styrelsen.
Som led i dette arbejde kommer du bl.a. til at udarbejde skriftlige produkter til bl.a. Folketingets Finansudvalg, der skal sikre, at der træffes beslutning om at igangsætte nye it-projekter eller afklare andre økonomiske forhold med betydning for fremdriften i it-projekterne.
Administrativ medarbejder til Trafikstyrelsens Part 21 og Flight Operations
Både import, registrering af luftfartøjer og behandling af operative ansøgninger er komplekse processer og kræver et tæt samarbejde imellem flere faggrupper og funktioner. Er du en administrativ stjerne, som trives med at være i en væsentlig og til tider koordinerende rolle? Så er dette job måske noget for dig.
Du vil både skulle lave direkte sagsbehandling men også bistå kolleger i sagsforberedende arbejde. Du skal derfor have lyst til at agere moderne embedsmand, som efterlader et positivt aftryk ude hos branchen.
Salgskonsulent til Nordsjælland/København – FMCG
Du vil blive en del af et stærkt sælgerteam med syv engagerede kollegaer rundt omkring i landet. Du vil besøge udvalgte supermarkeder og varehuse. Med udgangspunkt i både fastlagte kædekampagner og selektive butiksaktiviteter er det din opgave at udvikle og optimere salg og indtjening i dit distrikt.
Du vil indgå i en åben og professionel organisation med gode arbejdsforhold. Du tilbydes en fast månedsløn, pensionsordning, sundhedsforsikring og firmabil. Derudover tilbyder vi tilskud til fitnessordning og massage.
Tekniker til reperation af håndværktøjer med fast arbejdssted i Gentofte
Du interesserer dig for teknik, er muligvis uddannet maskintekniker, elektriker eller mekaniker, men dette er ikke et krav. Du skal foretage reparation af primært håndbårne emballagesystemer samt andre mindre maskiner, som fremsendes fra slutkunden til firmaet i Gentofte.
Virksomheden tilbyder en god løn, et interessant og spændende job med en ansættelse på funktionærbasis, hvor du har rig mulighed for at bruge din erfaring og viden og også at lære nyt.
Ansvarshavende Nattevagt (sosu.ass.)
Vikariat på 6 mdr. med mulighed for forlængelse og fastansættelse.
Jobbet som ansvarshavende nattevagt på vores plejehjem er en vigtig rolle, hvor du vil have indflydelse på beboernes tryghed og velvære i løbet af natten.
Arbejdsområde:
- Tilsyn med beboernes velbefindende og sikkerhed i løbet af natten.
- Hjælp til akutte situationer og behov for pleje.
- Sikre, at alle beboere har det godt og får den nødvendige støtte.
- Registrere og rapportere vigtig information i vores journalsystem CURA
Business Change Managere til implementering af nye, bæredygtige tog
Forestil dig, at arbejde med forandringsledelse og skabe forandringer, der bidrager til fremtidens bæredygtige kollektive transport.
Du vil arbejde med en række strategisk vigtige projekter i DSB’s organisation og være med til at sikre at DSB får gennemført de forandringer, der følger med indkøbet af nye tog i DSB.
Vi tilbyder bl.a. fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
Generalist med god procesforståelse til revisions- og compliancearbejde
Motiverer det dig at styre komplekse tværgående processer og tiltag, der gør en samfundsmæssig forskel? Vil du være en del af et kontor, der har ansvar for at understøtte revisioner og tilsyn i en af Danmarks mest komplekse it-organisationer?
Arbejdsopgaverne vil blive tilpasset dine interesser og kompetencer, uanset hvilken baggrund du kommer med. Du får en spændende hverdag i et travlt miljø, og vi lover dig udfordringer og udviklingsmuligheder, hvor du får mulighed for at sætte dit aftryk på arbejdsopgaverne.
Specialist til kvalitetsstyring og ledelsessystem – NCC Infrastructure
Motiveres du af at have ansvaret for ledelsessystem, kvalitetsstyring og audit?
Opgaven består i at fastholde det høje kvalitetsniveau og fortsat udvikle måden, der arbejdes på.
Dine ansvarsområder:
- at være superbruger på NCC’s ledelsessystem (implementering, effektivisering, vedligeholdelse og – i mindre grad udbygning af det eksisterende system)
- at foretage intern og ekstern auditering (planlægning, gennemførelse, rapportering, opfølgning)