Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
39 jobannoncer matcher din søgning 39 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Chef for Økonomi og Data til forvaltningen Senior og Omsorg
Stillingen tilbyder et stort og varieret ledelsesmæssigt rum, hvor du får mulighed for at sætte dit eget præg på udviklingen i et tæt samarbejde med dine medarbejdere og med resten af organisationen. Du vil blive en central spiller i vores ledergruppe i Administrationsafdelingen og i forvaltningens strategiske cheflag.
Du bliver personaleleder for en gruppe engagerede og dygtige medarbejdere, der tager et fælles ansvar for at udvikle arbejdsfællesskabet. Vi har en bred personalesammensætning med ca. 18 medarbejdere, og vi er uddannelsessted for kontorelever.
Customs Service Manager
Do you have experience within customs clearance, management, business development, and close dialogue with customers – then we have an exciting job opportunity for you!
At Stena Line, we work together to transform our business and achieving our vision - Connecting Europe for a sustainable future. Great teamwork and a friendly atmosphere are in our DNA. We are true problem-solvers, and we are always up for a new challenge.
As Customs Service Manager, you will be responsible for the customs service activities and Freight Check-in, Frederikshavn. Through proactive, strategical, and operational initiatives you develop the business areas according to the freight agenda and business strategy.
Teamleder til Nathold - Hobro Terminal
Søger du ansvar og frie rammer? Og vil du være med til at præge en stor global virksomhed, hvor der hele tiden sker noget – og hvor du selv har mulighed for at udvikle dig?
Som teamleder bliver du ansvarlig for den daglige drift herunder ca. 50 Timelønnede medarbejdere. Dine primære arbejdsopgaver er at:
- Udarbejde arbejdsplaner.
- Registrere/godkende løn.
- Sikre daglig performance.
Køkkenchef til Salling Rooftop og Cafe Herman i Aalborg
Sætter du gæsterne først, og har du lederevner, masser af drive og operationelle kompetencer? Så har vi det perfekte job til dig.
Som køkkenchef i Salling får du mulighed for at udvikle dig selv i en travl hverdag og få erfaring inden for planlægning, madlavning, ledelse, indkøb af råvarer mv., som kan bruges i mange sammenhænge.
Dygtig personaleleder med blik for driftsledelse søges til kontoret for Regnskab
Vi søger en teamleder, der kan arbejde videre med de spændende opgaver inden for ledelse, driftsstyring og administration. Konkret er der tale om en teamleder, inden for alle regnskabets færdigheder, debitor-, kreditor- og anlægshåndtering, samt afstemning og rapportering.
Vi tilbyder en udfordrende lederstilling, der indeholder både støtte og sparring i dagligdagen samt fokus på din ledelsesmæssige udvikling.
Du vil blive en del af en stærk ledelsesgruppe, der arbejder i et uformelt miljø, hvor vi alle arbejder mod de samme mål.
Passioneret Marketingchef søges
Er du en visionær Marketingchef med et bankende hjerte for det nordvestlige hjørne af Danmark og et ønske om at få en saltvandsindsprøjtning, der kan mærkes både fagligt og socialt?
Hos os er visionen klar og ambitiøs: Vi stræber efter at skabe et fællesskab, der slår alt. Et sammentømret netværk af erhvervsaktører, foreninger, lokalsamfund og kommuner, som sammen arbejder for at udvikle en turisme, vi kan leve af og leve med hele året rundt.
Head of Revenue Operations
In MapsPeople we need a new revenue operations leader to play a pivotal role in helping the company grow and retain clients.
We are an ambitious B2B SaaS company, and it is safe to say that our new Head of Revenue Operations will play a key role in improving our current set up - including our GTM engine through systems, data, insights, and technology.
With your engineering mindset you can architect efficient processes that improve productivity while simultaneously delivering the data needed to run and improve the business.
Driftsansvarlig el-installatør
- Har du bred viden og erfaring inden for boliginstallationer samt eleftersynsordningen?
- Evner du at tage det faglige ansvar for +35 elektrikeres arbejde med eleftersyn i hele landet?
Så er jobbet her måske lige noget for dig!
Vi kan tilbyde et udfordrende og anderledes rådgivende el-teknisk arbejde samt frihed under ansvar med store muligheder for at selv definere metoder og processer.
Køkkenleder
Vi søger en engageret køkkenleder med en relevant uddannelse, som brænder for at være med til at give vores elever det bedste år, og som ser værdien af at skolen er placeret i et aktivt lokalsamfund
At være køkkenleder på Mejlby efterskole er mere end bare at lave mad. Du skal have lyst til at samarbejde med andre faggrupper og have elever med i køkkenet.
Vi ønsker en køkkenleder der deltager i alle gøremål, og med sin glæde for madlavning kan smitte de andre i køkkenet – både kollegaer, ansatte og elever der alle har sin daglige gang i køkkenet.
Teamleder til Udvikling af Løn og Regnskabsprocesser
I vores udviklingsafdeling står vi over for en spændende tid med øget fokus på digitalisering og brug af ny såvel som eksisterende teknologi for at understøtte og optimere vores løn- og regnskabsprocesser.
Som teamleder vil du spille en nøglerolle i at navigere teamet gennem denne spændende periode, sikre innovation, og vedligeholde høj kvalitet i vores processer.
Vi tilbyder et engageret og professionelt arbejdsmiljø, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus.
Dygtige personaleledere med blik for driftsledelse søges til kontoret Løn og refusion
Vi søger to teamledere, der kan arbejde videre med opgaver inden for ledelse, driftsstyring og administration. Konkret er der tale om en teamleder til refusionsteamet og en teamleder til et af de tre lønteams.
For begge teamlederstillinger gælder, at du bliver personaleleder med ansvar for ca. 20-25 dygtige medarbejdere, der arbejder med administration og servicering af kunder på enten løn eller refusionsområdet. Vi har en bred arbejdsportefølje, er fagligt ambitiøse og har konstant fokus på at levere effektivt og i høj kvalitet til tiden.
Leder til Røde Kors’ nye omsorgscenter for syge hjemløse i Aalborg
Vi har fået mulighed for at åbne et omsorgscenter for syge hjemløse i Region Nordjylland i sept. 2024. Vi har derfor brug for dig, der vil stå i spidsen for etablering af centret og derefter sikre en god stabil drift.
Du skal have lyst til at være et sted, hvor vi strækker os langt for at hjælpe borgerne, tænker kreativt om løsningerne og arbejder tæt sammen i teamet for at få skabt det bedste sted for de hjemløse.
Ankechefer til social- og arbejdsskadeområdet
Har du erfaring med ledelse af juridiske medarbejdere og interesse for social- eller arbejdsskadeområdet? Og kan du skabe resultater i driften og gode samarbejder med vores interessenter?
I stillingen som ankechef vil du få mulighed for at videreudvikle dit lederskab og være med til at løfte en afgørende samfundsopgave. Du får en spændende og varieret hverdag med kontaktflader til både stat, kommuner og andre styrelser.
Du får også mulighed for at sætte dit eget præg på opgaveløsningen i en stor organisation, hvor vi hele tiden arbejder på at blive bedre.
Erfaren og engageret afdelingsleder
Vi søger en engageret og erfaren afdelingsleder på fuldtid med ansvar for tilbud jfr. §104, aktivitets- og samværstilbud til voksne borgere med forskellige udviklingshandicap.
Vores kerneopgave er at skabe de bedste muligheder for borgerne for en meningsfuld hverdag med fokus på trivsel og udvikling.
Vi skaber rammerne for 160 borgere og ca. 60 dedikerede medarbejdere.
Chef for Marketing og Kommunikation
Er du en kreativ og idérig person med stort drive? Og har du erfaring med distanceledelse og evne til at etablere, drive og sikre afslutning på tværorganisatoriske opgaver.
Så er du måske vores nye marketingchef, som vil være med til at videreudvikle vores marketingfunktion fra det nuværende niveau, så vi fremover står endnu stærkere i dialogen med vores kunder.
Lyder det som noget for dig så klik ind og læs mere
Bliv chef for Plan og Miljø og sæt dit præg på Thisted Kommune
Er du motiveret til at indtage en spændende chefstilling i kommunen og arbejde tæt på Direktionen og den politiske beslutningsproces?
Så har du en unik mulighed for at kombinere dine lederambitioner med din interesse for dynamisk og serviceorienteret myndighedsbehandling og være den ansvarlige for Thisted Kommunes arbejde med at skabe de rigtige rammer i den grønne omstilling.
I denne stilling får du mulighed for at arbejde tæt på den politiske beslutningsproces, skabe resultater med andre forvaltninger og deltage i tværfaglige udviklingsprojekter.
Bureauleder til Feriepartner Kattegat
Du får en unik mulighed for at forme fremtiden indenfor sommerhusudlejning. Din opgave bliver at lede og udvikle dine bureauer, mens du fastholder vores tradition for kvalitet og personlig service.
Vi tilbyder:
- En unik chance for at arbejde med et højkvalitetsprodukt på et marked med stort potentiale.
- En del af en stærk kæde, der tilbyder avancerede IT-systemer, marketingstøtte og over 30 års brancheerfaring.
Administrativ leder til SEA - Sportsefterskolen Aabybro
På SEA - Sportsefterskolen Aabybro søger vi pr. 1.8.2024 en administrativ leder til at indgå i det nuværende ledelsesteam bestående af forstander og viceforstander.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- planlægning og styring af lærernes arbejdstid
- ansvarlig for skolens adgang til portaler og forskellige offentlige systemer herunder Mit-ID erhverv
- andre ledelsesopgaver herunder personaleledelse (fordeles i ledelsen efter ansættelse)
Vi kan bl.a. tilbyde en arbejdsplads med fokus på det gode og spændende arbejdsmiljø.
FOF Aalborg er på jagt efter en dynamisk, visionær og initiativrig leder, klar til at føre vores aftenskole ind i en spændende fremtid!
Vi siger farvel til vores nuværende skoleleder, der søger nye eventyr, og derfor åbner vi dørene for en ny inspirerende skoleleder til at lede vores skib mod nye horisonter.
Som vores nye leder vil du blive en nøglespiller i både den daglige drift og udviklingen af FOFs folkeoplysende mission. Du får muligheden for at udforske og udvikle dig i et job, der byder på en skøn blanding af ledelsesansvar, kreative udfoldelser og tæt samarbejde med både interne og eksterne partnere.
Regionschef med interesse for ledelse - Nordjylland
HedeDanmark A/S søger en resultatorienteret regionschef med lyst og evne til at arbejde med forretningsmæssig og organisatorisk udvikling af Skovregion Nordjylland.
Som regionschef får du ledelse af 9 medarbejdere, der alle arbejder som skovfogeder eller driftsledere. Du skal sikre, at vores regionale kunder får den absolut bedste service på markedet, og at dine medarbejderes trivsel er i top.