657 job matcher din søgning 657 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Grønlands Selvstyre
PI/SPS Afdelingsleder Administration/IT

Grønlands Selvstyre, Ilulissat

GENOPSLAG
Socialpædagogisk Seminarium søger Afdelingsleder til administrationen/IT

I administrationen er vi i alt 7 ansatte, og derudover har vi i perioder praktikanter på kontoret eller i IT-afdelingen. Ved PI SPS er studerende i centrum, og som afdelingsleder bliver du en del af teamledelsen ved PI SPS med mulighed for ledelses- og tværfaglig sparring mellem de forskellige afdelinger.

Afdelingslederens primære opgaver er bl.a.:

Daglig ledelse af:

  • Studieadministration
  • Økonomiafdeling
  • Bibliotek/Reception
Grønlands Selvstyre
Gem
Solrød Kommune Engageret leder til Genoptræningscenteret i Solrød Kommune

Solrød Kommune

Vil du stå i spidsen for en dygtig gruppe medarbejdere, som brænder for sammen med borgerne at skabe forudsætninger for det bedst mulige liv gennem aktivitet og træning?

Genoptræningscenteret i Solrød Kommune søger en fagligt dygtig og engageret leder, der med afsæt i kerneopgaven og Kommunens overordnede strategi og vision vil være med til at fortsætte den gode udvikling og sikre en stabil drift i tæt samarbejde med borgerne, medarbejderne og ledelsen på området.

Genoptræningscenteret varetager en bred vifte af trænings- og rehabiliteringsindsatser til kommunens borgere. Indsatserne er ofte tværgående og indenfor alle diagnosegrupper under Sundhedslovens og Servicelovens bestemmelser. Der arbejdes i Genoptræningscenteret ud fra et sundhedspædagogisk perspektiv i tilgangen til borgerne.

Brønderslev Kommune
Genopslag - Områdeleder til dagplejen

Brønderslev Kommune

Er du modig i forhold til at indgå i en spændende ny struktur, hvor vi har høje faglige ambitioner og er i tæt samarbejde med forældre, medarbejdere og andre ledere? Ønsker du at være nysgerrig på, hvordan vi skaber de bedste betingelser for læring, trivsel, udvikling og dannelse for alle børn i Brønderslev Kommune?

Vi tror på, at vi gennem professionelle læringsfællesskaber skaber de bedste betingelser for udviklingen af den pædagogiske praksis, og derfor er det vigtigt, at du har kendskab til dagtilbudsområdet og tør at have høje ambitioner for den videre udvikling af vores dygtige dagplejere.

De primære ansvarsområder bliver derfor:

  • At varetage den overordnede ledelse af Dagplejen i samspil med dagplejepædagogerne, forældrebestyrelserne, forvaltninger og eksterne aktører på området
  • At varetage den daglig ledelse af to personalegrupper; dagplejerne og dagplejepædagogerne
Børnehaven Lodsvej 64
Den selvejende institution Børnehavehuset Lodsvej i Hvidovre søger en souschef fra 1. juni, stillingen er på 36 timer

Børnehaven Lodsvej 64, Hvidovre

Børnehavehuset Lodsvej er en børnehave med ca. 40 børn og 7 voksne, vi er et lille hus med en dejlig atmosfære, kom og oplev det.

Vi kan tilbyde:

Se video om Børnehaven Lodsvej 64 som arbejdsplads
  • Engagerede kollegaer med fælles ambitioner om at yde omsorg og skabe trygge rammer og nærvær for trivsel, læring og udvikling.
  • Vi lægger stor vægt på at give plads til leg, er nysgerrige og reflekterende og har lyst til at udvikle vores pædagogiske praksis.
  • En struktureret organisering af det pædagogiske arbejde i institutionen.
Børnehaven Lodsvej 64
& friends Marketing, Teamleder - Think Global and Act Local

& friends søger for Lely Nordic A/S i Fredericia

Er du klar til at bringe dine kompetencer i spil til denne nyoprettede stilling hos Lely Nordic?

Dit kommende team består af 5 personer, hvis funktion tilsammen er at yde support, vejledning og træning til Lely Center inden for hele marketingpaletten, lige fra strategi, planlægning, udførelse til brug af diverse marketingværktøjer samt Lely´s corporate branding. Som Teamleder kommer du til at arbejde tæt sammen med dit eget marketingteam samt de kolleger, der arbejder for Lely Center, og det hele er under mottoet ”Think Global – Act Local”.

Dine kommende arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Ansvarlig for de samlede marketingsaktiviteter på tværs af organisationen.
  • Udarbejde/implementere marketingplan, med budgetansvar, i tæt samarbejde med organisationen.
  • Lede, motivere og coache marketingteam, til at opnå trivsel og aftalte mål.
Amnesty International Teamleder til Global funding og partnerskaber

Amnesty International, København

Verdens største uafhængige menneskerettighedsorganisation har brug for en stærk teamleder til vores nyoprettet enhed - Global funding og partnerskaber.

Over de seneste par år har Amnesty Danmark opbygget stærkere og stærkere relationer til virksomheder, fonde og institutionelle donorer. Vi ser et stort potentiale for at udvide og videreføre dette arbejde til gavn for menneskerettighederne nationalt og internationalt.

Teamet indeholder stærke faglige kompetencer indenfor projektledelse, økonomiopfølgning, fundraising, menneskerettighedsundervisning og forretningsudvikling. Vi søger en struktureret ildsjæl, som sammen med teamet videreudvikler og etablerer nye partnerskaber og sikrer, at alle faglighederne kommer i spil.

Amnesty International Leder for aktivisme og kampagne – fuldtid

Amnesty International, København

Drives du af en lyst til at forandre verden gennem at mobilisere mennesker til aktiv handling? Dansk afdeling søger en dynamisk og empatisk leder til vores nyetablerede aktivisme- og kampagneteam, som skal videreudvikle vores evne til at tilbyde attraktive muligheder for at engagere sig i vores menneskerettighedsarbejde.

Med udgangspunkt i nye nationale og globale strategier og handleplaner, kommer du til at stå i spidsen for vores ambition om at udvikle tilbud og platforme til aktivister, frivillige og rettighedshavere, der hviler på principper om samskabelse, fælles kapacitetsudvikling og samhørighedsfølelse. Du vil også få en central rolle i udvikle og drive dansk afdelings undervisnings- og kampagneindsatser indenfor vores menneskerettighedsprioriteter.

Fødevarestyrelsen Vil du være med til at udvikle vores ledelsesteam, og brænder du for ledelse

Fødevarestyrelsen, Korsør

Brænder du for både faglig ledelse og personaleledelse i en spændende og dynamisk enhed med ca. 50 medarbejdere, så har du chancen nu, da vi udvider vores ledelsesteam med en ny sektionsleder.

Som sektionsleder vil du sammen med veterinærchefen og den anden sektionsleder blive direkte personaleleder for vore engagerede medarbejdere.

Hvilke selvstændige ansvarsområder du skal varetage, afhænger af dine kvalifikationer og interesser. Det strækker sig fra at være ansvarlig for et eller flere af vore faglige teams, ansvarlig for de tværgående funktioner omkring eksport af levende dyr, tilsyn med dyrevelfærd, veterinært beredskab eller kvalitetskontrol af vores mange data m.m. Umiddelbart forventer vi, at du får ledelsesansvar for ca. 20 medarbejdere.

Region Hovedstaden
Stabschef for Administrationen i Akutberedskabet

Region Hovedstaden, Ballerup

Vi søger en Stabschef for Administrationen, som kan være med til at sikre en professionel og kvalificeret løsning af opgaver indenfor direktionsunderstøttelse, politisk betjening, strategiudvikling og tværgående samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.

Stabschefen for Administrationen kommer til at sidde helt tæt på, og have indflydelse på direktionens dagsorden og beslutninger, og hvordan Akutberedskabet kan have indflydelse på den strategiske dagsorden i regionen og på tværs af regionens virksomheder.

Dine vigtigste arbejdsopgaver vil være:

  • Fagligt ansvar for løsning af stabens samlede opgaveportefølje
  • Ansvar for den administrative understøttelse af Direktionen og afdelingsledelser
  • Understøttelse af udviklingsopgaver og prioriterede indsatser
Region Hovedstaden
Toyota Material Handling Danmark
Sales Support Manager, Vejle

Toyota Material Handling Danmark

Vi søger en dygtig leder, som ved, at smittende entusiasme og det rette mindset vil medvirke til, at vi som team har succes! Er du af natur drevet af resultater, samarbejde, glade og motiverede medarbejdere samt høj kvalitet og service i hele kæden, så er her muligheden for et job på en af Danmarks bedste arbejdspladser.

Toyota Material Handling Danmark

Med reference til salgsdirektøren og som en del af ledergruppen bliver du ansvarlig for et team på 10 kompetente medarbejdere bestående af produktchefer, produktspecialister og salgskoordinatorer.

Dit ansvarsområde indeholder følgende væsentlige opgaver:

  • Daglig ledelse, planlægning og support
  • Ansvarlig for ordrer og salgsværktøjer på maskiner
  • Drive digitale og automatiseret forbedringer af interne arbejdsprocesser
Toyota Material Handling Danmark
PeopleLink Økonomi- og administrationschef

PeopleLink søger for Kerteminde Forsyning A/S

Bred opgaveportefølje med mange facetter, personaleledelse og aktiv i ledergruppen

Du bliver leder af ’husets’ omdrejningspunkt for kontakt og service til kunderne, afdelingschefer, bestyrelsen og forsyningssekretariatet, når det handler om bl.a. afregning, bogholderi, budgettering, rapporteringer og administrative opgaver. Afdelingen har 8 medarbejdere, der håndterer mange opgaver i en hverdag med løbende ændringer pga. ny lovgivning, myndighedskrav og interne prioriteringer.

Ud over de basale ansvars- og opgaveområder er dine hovedopgaver at:

  • Lede og udvikle eget funktionsområde fagligt, driftseffektivt og socialt
  • Samarbejde tæt med dine kolleger i ledergruppen om at udvikle alle forsyningsområder bæredygtigt samt sikre effektiv drift inden for lovgivningens rammer og høj kundeservice
  • Afvikle afdelingernes årshjul i forhold til budgettering, regnskabs- og øvrige rapporteringer
Valcon A/S
Management Consultant with 3-6 years of experience

Valcon A/S, Copenhagen

Over the last few years, Valcon has been on an incredible growth journey, now operating from Denmark, Sweden, Netherlands, Germany, and UK. This means that we are looking for more amazing colleagues to join our Copenhagen office.

You will be

  • Helping our clients in all industries to develop and implement strategies across the organisations
  • Collaborating with committed, skilled, experienced and sympathetic colleagues who are driven by creating value for our clients with sustainable impact
  • Developing your consulting toolbox while understanding that solving problems for clients require tailored solutions rather than ‘off the shelf’ commodities
Valcon A/S
Jyske Bank
Leder til Landbrug Syd (Fyn og Jylland)

Jyske Bank

Du tilbydes et attraktivt job, hvor din primære opgave er at øge Jyske Banks markedsandel af landbrugskunder, hvor du bringer høj faglig og kreditmæssig kvalitet i spil. Evnen og viljen har du til at motivere vores erfarne og dygtige medarbejdere via en positiv og anerkendende tilgang.

Jobbet tager udgangspunkt i din faglighed og ledelsesmæssige evner, og vil på sigt også indeholde en mindre kundeportefølje – primært af nye kunder, som du selv er med til at hente ind. Du går således både foran og viser vejen og motiverer medarbejderne.

Jyske Bank
EDC Poul Erik Bech HR drifts- og implementeringschef med overblik og eksekveringsevne

EDC Poul Erik Bech, København

Er du struktureret af natur og besidder et godt overblik? Og evner du at få et team til at arbejde effektivt og struktureret ved brug af god opfølgning og styring?

HR-afdelingens vigtigste opgave er at skaffe kvalificerede medarbejdere til rette tid, så rekruttering fylder meget i afdelingen.

Det falder dig naturligt at tage et stort ansvar og arbejde selvstændigt. Du kan lide at tænke strategisk og arbejde med udarbejdelse af årshjul og handlingsplan for afdelingen. Hertil kommer, at du evner at forberede og afholde effektive møder med ledelsen, hvor du skaber et rum for sparring og leverer en god rapportering. Endvidere vil du sammen med vores marketingafdeling have ansvaret for, at vores ledige stillinger markedsføres på bedst mulig vis.

BASF A/S
Team Lead and Customer Service Officer, BTC Nordic/Baltic

BASF A/S, Copenhagen

At BASF, we create chemistry for a sustainable future. We combine economic success with environmental protection and social responsibility. More than 111,000 employees in the BASF Group contribute to the success of our customers in nearly all sectors and almost every country in the world. Our portfolio is organized into six segments: Chemicals, Materials, Industrial Solutions, Surface Technologies, Nutrition & Care and Agricultural Solutions. BASF generated sales of €78,6 billion in 2021.

We are looking for a new Team Leader/Customer Service Officer to join our team at BASF/BTC in the Nordic & Baltic region. BTC Chemical Distribution Unit, is a unit within BASF, selling a wide range of specialty chemicals and performance polymers and 3rd party products from other suppliers. We cover the Nordic countries and the Baltic region and corporate closely with our colleagues throughout Europe.

BASF A/S
Sagafjord A/S
Inspektør

Sagafjord A/S, Roskilde

Pga. travlhed og et ønske om at styrke ledelsen med erfarne kræfter fra branchen – søger vi endnu en erfaren Inspektør til tiltrædelse snarest muligt.

Arbejdsopgaverne bliver i tæt samarbejde med resten af teamet ombord:

Se video om Sagafjord A/S som arbejdsplads
  • I samarbejde med Restaurant Sagafjord`s 2 øvrige restaurantinspektører, varetage den daglige ledelse
  • Lede restaurantens personale, der består af en fast tjenerstab samt mange sommerafløsere
  • Stå for afviklingen af alle aftalte arrangementer (fester, koncerter og a la carte) dette i tæt samarbejde med skibets øvrige besætning
Sagafjord A/S
Thorshøjgård
Afdelingsleder for Uddannelse og Beskæftigelse

Thorshøjgård, Ishøj

Thorshøjgård søger en dygtig og ambitiøs afdelingsleder til afdelingen for Uddannelse og Beskæftigelse med lyst til at gøre en kæmpe forskel for unge mennesker med særlige behov.

Afdelingen for Uddannelse og Beskæftigelse udbyder STU (Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse), Undervisning og dagbehandling efter §34, Lov om Friskoler og Private Grundskoler, Erhvervsafklaring, Ressourceforløb, Aktivitet- og samværstilbud, Beskyttet beskæftigelse og Klubtilbud (eftermiddag).

Gennem de seneste år har afdelingen været i en rivende udvikling, hvor der igennem nytænkning har været fokus på den politiske dagsorden og hvilket kvalitetsmæssigt afsæt, der har kunne berige målgruppen. Det har affødt projekter som Special Skills og Operation LIVSVÆRK, som i dag ligger som et fundament for arbejdet, ligesom det har affødt en betydelig forøgelse af indskrevne unge, så der i dag er ca. 40 unge tilknyttet afdelingen.

Thorshøjgård
Esbjerg Kommune
Administrativ leder søges til Urbanskolen

Esbjerg Kommune

URBANskolen i Esbjerg Kommune søger pr. 1. august 2022 en administrativ leder. Vi søger en leder, der mestrer de administrative udfordringer, og samtidig besidder pædagogisk engagement, indsigt og forståelse.

Den administrative leder skal i samarbejde med skolens øvrige ledelse fremme de mål, som er fastsat i folkeskoleloven, samt i Esbjerg Kommunes Børn- og Ungepolitik.

På URBANskolen er vi nysgerrige på egen praksis og en del af Velfærdsforsøget. Du skal derfor befinde dig godt med en undersøgende og udviklende tilgang. Samtidig skal du holde hovedet koldt og sikre, at det økonomiske og administrative fundament for den daglige drift altid er på plads.

Vores administrative leder skal:

  • tage ansvar for
    • budget, regnskab og løbende økonomistyring
    • diverse analyseopgaver i forlængelse af ovenstående
    • korrekt bogføring og bilagsbehandling
    • personaleadministration for skolens ansatte
Volvo Danmark A/S
Parts Support Manager

Volvo Danmark A/S, Taastrup

Som Parts Support Manager får du til ansvar at sikre, at reservedelsaktiviteterne i Volvo Danmarks forhandlernetværk drives optimalt. Forhandlernetværket består af 21 lokationer på landsplan, hvorfra der sælges Volvo og Renault reservedele.

Du vil i rollen få ledelsesansvar for Volvo Danmarks reservedelsteam bestående af tre medarbejdere, der arbejder BackOffice, samt syv reservedelsteamledere, der har det lokale ansvar for reservedelsområdet i Volvo Truck Centers syv lokationer fordelt i Midt- og Nordjylland samt på Sjælland.

Se video om Volvo Danmark A/S som arbejdsplads

Arbejdsopgaver og ansvarsområder:

  • Ansvarlig for indfrielse af Volvo Danmarks, samt Volvo Truck Centers økonomiske målsætninger
  • Ansvarlig for at sikre rentabiliteten på lagrene i Volvo Truck Center i henhold til Volvos policy
  • Ansvarlig for at produktrådet bidrager aktivt med kampagner og aktiviteter og imødeser kundens ønsker og behov
Volvo Danmark A/S
Urbaser A/S Afdelingsleder til dagrenovation

Urbaser A/S

Vores renovationsmedarbejdere i Odsherred søger en leder, som går forrest for at skabe et godt og sikkert arbejdsmiljø, en tilfreds kunde og drive kontrakten godt. Du trives med selv at få ”olie på fingrene” og motivere medarbejderne, så driften fungerer hver dag.

Hos Urbaser løser vi opgaverne i fællesskab og du vil derfor dele kontor med afdelingslederen for Holbæk og have driftsleder og driftsassistenter ved siden af.

Dine arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Drift af kontrakten – du har ansvaret for at alt spiller: økonomi, KPI mål, budget, logistik, biler og ikke mindst medarbejdere. Du skal sikre, at der er sammenhæng mellem indsatserne, og at opgaverne planlægges både her og nu og på lang sigt. Du skal have flair for tal og forståelse for budgetter samt kunne håndtere administrative opgaver som: bemandingsplaner, lønindberetning mv.